wat is er toch met mij en het pullen van vleugelspelersquote:Pé Sibum (124648184) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Total Skill Index (TSI): 400
Loon: 600 ¤/week
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Jammer dat het de minst opbrengende spelers zijnquote:Op zondag 30 juli 2006 12:13 schreef Yankee_One het volgende:
moedergeld staat vast en is 2%
vorige club geld is gebaseerd op het aantal wedstrijden dat de speler voor je team heeft gespeeld
[..]
wat is er toch met mij en het pullen van vleugelspelersdit is al de 5e ofzo dit seizoen. waarschijnlijk hou ik deze ff aan als reserve
ja en een van de duurste wanneer ze zijn opgetraindquote:Op zondag 30 juli 2006 12:18 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jammer dat het de minst opbrengende spelers zijn
Lange termijn wel, kortere termijn zijn ze rendabeler dan een PM of Def trainee.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:18 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jammer dat het de minst opbrengende spelers zijn
Volgende week hopelijk promotie/degradatieduel .. 't geld zit nu in een zwik trainees die ik eigenlijk begin volgend seizoen pas kan verkopen .. Maar aangezien ik zo komende zondag niet door kom zonder enorme paniek te hebben 2 weken lang moet ik toch maar 's kijken of er iets vóór die tijd te dumpen isquote:Op zondag 30 juli 2006 12:30 schreef AjaxAmsterdam het volgende:
Verkopen dus.. of ligt er nog een leuke thuiswedstrijd voor je in t verschiet?
kende dat stukje al, oud nieuws. volgens mij is t vertaald uit t engels en bovendien zit t vol met spelvoutenquote:Op zondag 30 juli 2006 12:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lange termijn wel, kortere termijn zijn ze rendabeler dan een PM of Def trainee.
http://www.barthon.com/index.php?subject=training_value_analysis&locale=nl_NL
Best een interessant stukje!
Jij blij dat vorige week iemand je overbood voor Alan Abercrombie, dan had Waailappen United nu een stukje historie geweestquote:Op zondag 30 juli 2006 12:27 schreef qyn het volgende:
Wederom een belachelijke YP![]()
Ow .. en Cash funds: -409 156 ¤
Begin me beetje zorgen te maken
Zijn leeftijd...quote:Sybe Sarlemijn (124606099)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 650
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: matig
Ik heb een keer een week lang dik 500k in de min gestaan. Net ongelukkig tijdstip van aankoop/verkoop. Maakt niks uit hoorquote:Op zondag 30 juli 2006 13:54 schreef twi het volgende:
[..]
Jij blij dat vorige week iemand je overbood voor Alan Abercrombie, dan had Waailappen United nu een stukje historie geweest
Een onfatsoenlijke 8e divisie? Show me......quote:Op zondag 30 juli 2006 17:09 schreef macondo het volgende:
Ha iedereen weer eens..
Vanavond de wedstrijd van het seizoen voor mij. Rechtstreeks degradatie duel.. Misschien moet ik het maar laten lopen, volgend seizoen in een fatsoenlijke divisie 9. Nu zit ik met 5/6 sterke teams in een competitie. Kan ik nog lang in blijven hangen!
goed puntquote:Op zondag 30 juli 2006 17:13 schreef macondo het volgende:
Verbal, denk je niet dat hij gewoon 352 zal spelen? Hij is al safe, en wil gewoon zijn trainingsplaats behouden lijkt me - of traint hij geen positie?
Pffffffffffftttttt....quote:Op zondag 30 juli 2006 17:19 schreef macondo het volgende:
VIII.179.. Nummer 143 van de divisie 8.
http://netherlands.alltid(...)gue/44717/index.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |