Ik stel voor de vlag van de VS te verbieden om precies dezelfde redenen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aangezien Palestina geen land is, lijkt het me slim om de Palestijnse vlag te verbieden. Mede ook omdat die vlag besmeurd is met bloed van onschuldige mensen.
VS is een staat en maakt zich niet schuldig aan terrorisme. Bovendien is de VS net als Nederland lid van de NAVOquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:30 schreef Senang het volgende:
[..]
Ik stel voor de vlag van de VS te verbieden om precies dezelfde redenen.
Ik hoop ook nog dat de mensen die meeliepen met de anti-Israel betoging in Amsterdam zich als vrijwilliger aandienen als menselijk schild in Zuid Libanonquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:30 schreef Gebleekte het volgende:
Eensch.
En ook mede omdat die vlag vaak niet alleen symbool staat voor de strijd tussen Isreal en de Palestijnen maar ook symbool staat voor de strijd tussen het Westen en Islamitische landen.
niet de Friesche vlag!!!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:32 schreef HAL9000S het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam vlaggen gaan verbieden omdat ze niet verbonden zijn aan een officieel land? Kunnen we gelijk de Molukse, Friese en Brabantse vlag ook gaan verbieden... en de Nederlandse vlag, aangezien die ook niet vrij is van bloed van onschuldige mensen... en de Amerikaanse vlag... etc.
Onzin dus.
1. De VS is inderdaad een staat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
VS is een staat en maakt zich niet schuldig aan terrorisme. Bovendien is de VS net als Nederland lid van de NAVO
Friesland en NOORD-Brabant zijn provincies van Nederland, Palestina is geen provinciequote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:32 schreef HAL9000S het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam vlaggen gaan verbieden omdat ze niet verbonden zijn aan een officieel land? Kunnen we gelijk de Molukse, Friese en Brabantse vlag ook gaan verbieden... en de Nederlandse vlag, aangezien die ook niet vrij is van bloed van onschuldige mensen... en de Amerikaanse vlag... etc.
Onzin dus.
En de vlag van Israel dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Friesland en NOORD-Brabant zijn provincies van Nederland, Palestina is geen provincie
De Molukkers vochten mee voor de Nederlandse staat dus die mogen dat wel
Dan is het nog steeds geen staat. De Turks Cypriotische vlag moet ook verboden worden als ie dat al niet is bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:35 schreef Senang het volgende:
[..]
En de vlag van Israel dan?
Of mag de Palestijnse vlag wel blijven staan als de Palestijnen eventjes op eigen houtje de staat Palestina uitroepen?
Dat mag ik niet zeggen, anders word ik gecensureerdquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:36 schreef HAL9000S het volgende:
Wat wil je uberhaupt met deze vorm van censuur bereiken
Eensch.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:32 schreef -IksRee- het volgende:
Oneens. Het is namelijk heel makkelijk: je ziet per direct of iemand een zuurstofverspillende infantiele extreem-linkse mongool is: ze dragen of zo'n vlag of zo'n Palestijnensjaal.
En dan schiet ik er weer eens op met mijn met soda gevulde supersoaker.
Als je het terrorisme verder wilt aanwakkeren is dit zeker en goed ideequote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Aangezien Palestina geen land is, lijkt het me slim om de Palestijnse vlag te verbieden. Mede ook omdat die vlag besmeurd is met bloed van onschuldige mensen.
Gaan de Palestijnen in Nederland zichzelf dan opblazen voor buitenlandse zaken?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:41 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Als je het terrorisme verder wilt aanwakkeren is dit zeker en goed idee![]()
Allemaal drog redenen om die vlag te verbieden en ook al verbieden we die vlag, wat precies wil je daarmee bereiken dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik stel voor om alle coke verslaafden (en mensen die hun gebaseerd hebben op een verslaafde) op te pakken en te deporteren naar een onbewoond eilandquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand die vlag van Palestina een hezbollah lid verbrand moet een premie krijgen
Dat denk ik niet, bovendien blijven er door de acties van Israel weinig Palestijnen overquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gaan de Palestijnen in Nederland zichzelf dan opblazen voor buitenlandse zaken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |