quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:24 schreef Bluezz het volgende:
Hey, ik ben helemaal in de war
Heeft Borissie dit topic niet eens geopend
Wij hebben vandaag voor het eerst het nummer van een toppertje met een breezer ananas gehoord op de utoradio.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een topnummer is het ook.
Klopt, die is weer minder.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:48 schreef dndiek het volgende:
Je hebt ook nog "Klein konijntje Peter heeft een wortel in zijn hol"![]()
Opa en Oma luisteren bijna alleen maar naar radio 2quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, die is weer minder.
Vandaag voor het eerst Toppertje gehoord.Dat is knap.
Staat hier ook al een tijdje aan, maar nu toch tijd om te gaan slapen, trustenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Radio538, MiddenInDeNachtRick, echt hilarisch
... is Q terug in Nederland? dat wist ik niet eensquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:50 schreef golfer het volgende:
Het kind van Bluezz is ook weer veilig van het strand en zijn BBQ daarop terug gearriveerd.
Beetje stoned, dat wel, maar veilig weer thuis.
Tijd om het mandje weer op te zoeken dus.
Ik was bezig met een verjaardags topic, ik kan geen 2 dingen te gelijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:24 schreef Bluezz het volgende:
Hey, ik ben helemaal in de war
Heeft Borissie dit topic niet eens geopend
Succesquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:47 schreef borisz het volgende:
goeie morgen trouwens
straks naar de tandarts toe
dat is Q niet, dit is die honkballerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
... is Q terug in Nederland? dat wist ik niet eens
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is Q niet, dit is die honkballer
mogge trouwens
Jarigequote:
Nou vertel maar eens hoe de vla smaakte en wat je cadeautjes warenquote:
Welke vlaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou vertel maar eens hoe de vla smaakte en wat je cadeautjes waren
Vlaai bedoelde ikquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Welke vla
Cadeautjes krijg ik straks pas als mijn zus er ook is en mijn vader terug is van werken
Welke vlaaiquote:
Ik dacht dat je uit Limburg kwam, moet dus Brabant zijn.Vandaar mijn vraagquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Welke vlaaiik heb net ontbijt gehad, en dat was geen stuk vlaai
Er komt ook nog wel vlaai in huis maar die moet nog gehaald worden...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je uit Limburg kwam, moet dus Brabant zijn.Vandaar mijn vraag
Had het verkeerd gelezen. Is pas 4 augustusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:32 schreef tong80 het volgende:
Trouwens een leuke TV-tip : Vanavond vanaf 19.00 uur AZ-Arsenal live op Talpa. Wedstrijd begint om 19.30 uur.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had het verkeerd gelezen. Is pas 4 augustus
lezen is moeilijk sienquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:10 schreef appelsientje het volgende:
Veel cadeaus gekregen?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:33 schreef dndiek het volgende:
[..]
Cadeautjes krijg ik straks pas als mijn zus er ook is en mijn vader terug is van werken
Nee, dit gaat over F.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:04 schreef appelsientje het volgende:
... is Q terug in Nederland? dat wist ik niet eens
Terugreisje is vrij prijzigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, dit gaat over F.
Q is de eerste 2 jaar niet thuis denk ik.
Mogguh trouwens
Zometeen een fiets wegbrengen, een enorme knal/klapband achter hebben ze gekregen![]()
ja, zijn retourvlucht kan ie weggooienquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:40 schreef appelsientje het volgende:
Terugreisje is vrij prijziggaan jullie binnenkort nog langs?
Lekker zo'n klapband.. gaat weer geld kosten.
PH my Personal(H)assistentquote:
hahaha niet ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ja, zijn retourvlucht kan ie weggooien
Nou binnenkort niet, maar wie weet over een jaar of zo, als de geldboom weer in bloei staat
Ja, met 2 van die kids erop en dan een stoeprandje meepikken ging niet helemaal goed
Hand, of koffer?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:44 schreef appelsientje het volgende:
hahaha niet ?beetje jammer dat die bandjes dat niet aankunnen
trouwens als jullie gaan.. kan ik mee als bagage?
Hand.. lijkt me makkelijkerquote:
Die staat er toch standaardquote:
waarom ga je dan naar Italie?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hand.. lijkt me makkelijker
Ik zou zo weer gaan (maar dan nu met vriendin)
Hehe omdat dat iets goedkoper isquote:
Zo snel smelt ie nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:46 schreef borisz het volgende:
ja ik dacht al de hele vloer ligt onder de vloeibare slagroom
Hallo wat heeft een naaktstrand nou voor zin als je met je blote reet in de mist ligt ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Was dat juist niet speciaal?
die zijn alweer een paar uurtjes klaar met hun uitzending hoorquote:
ik zie geen mist op de satellietfoto'squote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:08 schreef golfer het volgende:
Zo meteen maar eens een hernieuwde poging doen om naar het strand te gaan.
Hopelijk dit keer geen zeemist daar.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:44 schreef Bos81 het volgende:
Goedemiddag.
Kom ik op het werk. Blijkt dat ik al een uur eerder had moeten beginnen. Gelukkig werd er geen groot probleem van gemaakt.
Zeker.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]lekker is dat, mooi dat ze er geen probleem van hebben gemaakt.
Alweer het eerste rondje van de dag was ook al van mijquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:11 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Jan Vennegoor of Hesselink.
En daarna van de jarige dndiek!
wat doe je dan hierquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:52 schreef DeTolk het volgende:
ok.
Werd vanmorgen nog gebeld, of ik wilde`komen werken
Ik ben potdomme op vakantie![]()
Toen was er niemand.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:59 schreef dndiek het volgende:
[..]
Alweer het eerste rondje van de dag was ook al van mij
Waarom niet? Internet is koel!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha Tolk. Ook al had ik internet op vakantie, dan nog zou ik het niet gebruiken.
Behalve communicatie-vakkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom niet? Internet is koel!
Mij belde ze toen ik in Milaan ook op of ik die avond kon komen werken. Lang leve communicatie.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zie geen mist op de satellietfoto's
quote:
quote:
3 keer achter elkaar een nut straight geflopt, het was dan wel via internet, maar dan tochquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
gisteravond in een homegame weer 3 maal AA gekregen
en weer ongekraakt
CD Red Hot Chili Peppers Stadium Arcadiumquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
@ Diek, ach je bent iig jarig vandaag, maakt weer een hoop goedMooie dingen gekregen ?
Ik heb toch geen brood gekregenquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
3 keer achter elkaar een nut straight geflopt, het was dan wel via internet, maar dan toch![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Snooker op Eurosport AZ; Higgins bezig aan de 147 break.
Wat een koning
Oh, was z'n 147 break in de finale van de LG Cup van 2003
Hehe ach ik had er geen problemen meequote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]dan ga je toch aan je software twijfelen
Die CD moest en zou ik origineel hebben..... staat namelijk al tijden op mijn laptopsquote:
Ik ga die cd ook nog halen. Die cd is idd té goed om alleen maar op de pc te hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:26 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die CD moest en zou ik origineel hebben..... staat namelijk al tijden op mijn laptops
Mooiquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:27 schreef Bos81 het volgende:
Zo het eten heeft weer gesmaakt
geen sokkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:33 schreef tong80 het volgende:
Leuk Dndiek heeft sokken gehad van z'n ma.
Maar je hebt wel kleren gehadquote:
Coolquote:
Gewoon een lapje vlees en dan spinaziequote:
Zuigt ze lekker?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:35 schreef tong80 het volgende:
Ik kreeg ooit een stofzuiger van Sinterklaas
Oh ja een stofzuiger is vrouwlijk.quote:
Heerlijk was het he, ik was er al om half 11quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:05 schreef golfer het volgende:
Zo, weer terug van het strand
Het was heerlijk daar vandaag, lekker wat wind en af-en-toe een wolkje.
Zeewatertemperatuur was nu ook lekker.
MIsschien ook wel jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In jouw geval moeten ze niet zeiken vind ik
Om 23.45 nieuwe serie met Joanne Lumley van AbFabquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:23 schreef Suijk het volgende:
Mijn nieuwe tv is vandaag gearriveerd, dus ik richt me tot jullie om te vragen of er nog iets komt wat de moeite waard is?
Ik las eerst koek knuffelen en kon me er helemaal niks bij voorstellenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Koeknuffelen nu op Nederland 2.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:27 schreef Suijk het volgende:
Ik zette hem net aan en Gerard Joling was erop. Hij ging vanzelf weer uit. Heeft wel wat, die zelfdenkende tv's!![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik las eerst koek knuffelen en kon me er helemaal niks bij voorstellen![]()
Ja. Al kwam het al wel vaker voor dat ik voor het eten zorgde, voordat ma ziek werd.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het koken zal nu wel op jou en je vader neerkomen ofniet?
Ja vorige week maandagquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:47 schreef SCH het volgende:
Oh fuk Bos81, ik heb van alles gemist geloof ik. Maar je moeder is dus overleden?
Dank jequote:Gecondoleerd man en heel veel sterkte!!!
Goed bezig die TV, doe er mij ook zo'n 1quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:27 schreef Suijk het volgende:
Ik zette hem net aan en Gerard Joling was erop. Hij ging vanzelf weer uit. Heeft wel wat, die zelfdenkende tv's!![]()
Yups.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:25 schreef SCH het volgende:
Om 23.45 nieuwe serie met Joanne Lumley van AbFab
doe maar om 23:40quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups.
Die staat bij ons ook op het programma.![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
Bos81 ik lees het dus nu ook pas en gecondoleerd....
Bedankt beidequote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:15 schreef RayMania het volgende:
Gecondoleerd Bos en heel veel sterkte!
Het is al kinderbedtijd jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:52 schreef appelsientje het volgende:
hey fijne avond iedereenik duik erin..
morgen werken
Ook al duurt dat nog een paar uur, toch bedanktquote:
Ik heb morgen elders een afspraak, waardoor ik niet hoef te werken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:55 schreef Suijk het volgende:
Morgen hoef je niet zo vroeg te beginnen Bos?
quote:
Geil samen de reglementen van Monopoly doornemen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ga nog ff lezen
Morgen komt mijn vriendinnetje ook weer terug
Shit ik morsch koffie over mijn Puma shirtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geil samen de reglementen van Monopoly doornemen.
Ja we wachten op de nieuwe foto'squote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:57 schreef SCH het volgende:
Suijkie, is dat eigenlijk je trouwfoto in je fotoboek of loop je altijd in 3D?
Dat kan morgen pasquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geil samen de reglementen van Monopoly doornemen.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:57 schreef SCH het volgende:
Suijkie, is dat eigenlijk je trouwfoto in je fotoboek of loop je altijd in 3D?
De huidige foto ziet er inderdaad wat oud uitquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja we wachten op de nieuwe foto's
[..]
Nieuwe foto's!!!!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dit is één van de weinige foto's van mij op deze manier. Het was een nieuwjaarsfeestje, als ik het me goed herinner. Maar al best oud, tegenwoordig heb ik ergens een kilootje of 10 meer geloof ik.
Ja hallo.. dat is de achterkantquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:02 schreef Suijk het volgende:
Ik postte er laatst nog eentje in het SPT forum, even zoeken.
Foto 3 in dit topic Verslag bezoekje aan de Tour (incl foto's)
Dan zou de achterkant genoeg moeten zijn zou je zeggen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
'Voor Suijk komt appelsientje zijn bed uit'
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
'Voor Suijk komt appelsientje zijn bed uit'
Ja, het is inderdaad nog erg warm om echt te slapenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
![]()
hehe ik ben nog ff friends aan 't kijkenen het is nog te warm..
welke ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:17 schreef pascalheister het volgende:
zo maar een dvdtje erin mikken, begint al wat aangenamer te worden
niet zo warm als in de dvd spelerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Worden die dvd's niet snel te warm met dit weer?
Lekker kontjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:02 schreef Suijk het volgende:
Ik postte er laatst nog eentje in het SPT forum, even zoeken.
Foto 3 in dit topic Verslag bezoekje aan de Tour (incl foto's)
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:24 schreef DeTolk het volgende:
Italiaanse clubs hebben weer mazzel .
OKeequote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
deze denk ik http://www.imdb.com/title/tt0056218/
Met Cees Geel toch ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:10 schreef borisz het volgende:
avond net Simon gekeken hele goede film
ik lust er wel 1
*begint met drinkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik tap gewoon een aantal biertjes en zie wel wie ze opdrinkt
Eerst even [Tournament] Grootste miskoop - Ronde 1A invullen. Daar krijg je vanzelf dorst vanquote:
jaquote:
een van mijn favorieten wat nederlandse films betreftquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:10 schreef borisz het volgende:
avond net Simon gekeken hele goede film
ik lust er wel 1
Okee, Heeft hij dan nog tijd om naar zijn geliefde PSV te gaanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:17 schreef borisz het volgende:
[..]
ja![]()
Trouwens Geel wordt niet meer "de slimste" dit seizoen, hij gaat zich helemaal richten op zijn talkshow met bridget
Mooi.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:17 schreef borisz het volgende:
Trouwens Geel wordt niet meer "de slimste" dit seizoen, hij gaat zich helemaal richten op zijn talkshow met bridget
vast welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, Heeft hij dan nog tijd om naar zijn geliefde PSV te gaan![]()
Er zijn vast leukere mensen die dat kunnen doenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi.
Geen gemis, die rol van hem als deskundoloog.
Ja, iemand waar het teminste echte kennis is en niet even de dag van te voren in het hoofd heeft zitten stampen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Er zijn vast leukere mensen die dat kunnen doen
Precies want verder is het wel een prima programmaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, iemand waar het teminste echte kennis is en niet even de dag van te voren in het hoofd heeft zitten stampen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
Precies want verder is het wel een prima programma
Jammer dat er geen versie is voor niet BN-ers, want anders hadden tong80 en ik ons kunnen opgeven, qua het weten van allerlei feitjes.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:22 schreef dndiek het volgende:
Precies want verder is het wel een prima programma
Misschien moet je John hier een keer over tippenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer dat er geen versie is voor niet BN-ers, want anders hadden tong80 en ik ons kunnen opgeven, qua het weten van allerlei feitjes.
Een soort bejaarden-versie dus?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer dat er geen versie is voor niet BN-ers, want anders hadden tong80 en ik ons kunnen opgeven, qua het weten van allerlei feitjes.
Nee dat noemen ze mensen met veel levenservaringquote:
Slijm slijm slijmquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee dat noemen ze mensen met veel levenservaring
Viel mij een beetje tegen, maar misschien wordt het nog wat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:36 schreef golfer het volgende:
Nu nog even die nieuwe serie op Ned3 bekijken, Sensitive Skin.
ik word morgen alweer 32quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:11 schreef borisz het volgende:
[..]
ik kan me pas over een kleine maand aanmelden![]()
Fixed.quote:Op woensdag 26 juli 2006 08:11 schreef borisz het volgende:
[..]
ik kan me pas over een kleine 7 maanden aanmelden![]()
De luchtverversing op kantoor doet het zowaar! Alle ramen en deuren dicht om de koelte binnen te houdenquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is nu alweer 31 graden in mijn kamer
Als ze hier 's middags zouden komen denk ik dat ze de hele bovenverdieping afkeurenquote:Op woensdag 26 juli 2006 08:58 schreef Bluezz het volgende:
Hier staat alles open in het CAB, ventilator erbij en bellen maar.
(De ruimte waar we zitten is inmiddels wel helemaal afgekeurd door de ARBO)
Mijn collega zit thuis nu. Ging zondag naar Kijkduin en ging even in een lounge-stoel liggen. Twee seconden later schoot het in z'n rug en kon hij niet meer lopenquote:Op woensdag 26 juli 2006 09:06 schreef Bluezz het volgende:
Rustig aan idd
Hoorde op de radio dat de ziekmeldingen flink gestegen zijn door het warme weer
Liggen die te bakken op het strand, of ziek in bed denk je
Met mijn 14-jaar jongerequote:Op woensdag 26 juli 2006 09:24 schreef Bluezz het volgende:
Té heftig loungen is ook slecht voor je
JM, geef jij je ook es op voor de (mannen) prOn van Danny
Ik duik er meteen in. Verfrissing kan ik wel even gebruikenquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zet je deze er neer
[afbeelding]
we zijn bij deze uitgenodigdquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:02 schreef pascalheister het volgende:
zo dit is hem dan geworden
[afbeelding]
toen we ooit is een zwembad hadden gehuurt hadden we een leuk spelletje gedaan zo'n 40 mensen zaten op de rand van het bad, een quiz was je de eerste die je hand opstak mog je het zeggen, als je het goed had mocht je iemand anders in het water laten duwen anders ging je zelfquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zet je deze er neer
[afbeelding]
Ik vraag het toch niet aan een vrouwquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:20 schreef Bluezz het volgende:
Flatscreentje
iyama of zoiets is een goeie 19 inch
ik kan 10 augustus nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:02 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
Heb ik, de E481-B, prima dingquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:20 schreef Bluezz het volgende:
Flatscreentje
iyama of zoiets is een goeie 19 inch
Leuk man - dat je eindelijk uit de kast komtquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:02 schreef pascalheister het volgende:
[afbeelding]
Van IIyamaquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga ik naar de winkel en zeg ik: mag ik een E481?
Zoek het dan es op in Google luie homoquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:31 schreef SCH het volgende:
Ga ik naar de winkel en zeg ik: mag ik een E481?
Een israëli zekerquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Anders vliegt er even een straaljager over.
Dat hele huis schudde hier op zijn grondvesten...
Van Placebo toch?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:49 schreef StarGazer het volgende:
Pure Morning, wat een heerlijk nummer is dat toch
quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:39 schreef SCH het volgende:
ik ga naar bloessie
Ok. Jammerquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:47 schreef Bluezz het volgende:
Hey tongie, Donovan Frankenreiter is erg middle of the road helaasch
1 of 2 leuke nummers, en de mooiste heeft niet gepakt op mijn MP3
Morgen draagt ze: " Wanna see my T(h)ong??? "quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:02 schreef tong80 het volgende:
Dione.
Strak shirtje met de tekst :
'Let the good things roll.'![]()
Klopt, het openingsnummer van mijn favoriete plaat van Placebo, Without You I'm Nothing. Koningsquote:Op woensdag 26 juli 2006 12:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van Placebo toch?
(mooi nummer inderdaad, mocht het van Placebo zijn)
18 augustus 21.45 in de Alphaquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:49 schreef StarGazer het volgende:
Pure Morning, wat een heerlijk nummer is dat toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |