quote:Op maandag 24 juli 2006 21:34 schreef An24 het volgende:
Speciaal voor de mensen die erom vroegen: Pea en Vlieg:
Maya, volledig onbewerkt (nou, okay, logotje eronder![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zou zeggen dat je witbalans een tikkie van slag af is.
@An24:quote:Op maandag 24 juli 2006 21:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
In die redenatie kan ik me wel vinden ja....
Deze vind ik veeeeeel mooier, de kleur klopt idd niet helemaal, hij is wat rood, maar wat xil ervan gemaakt heeft vind ik ook niet echt kloppen...quote:Op maandag 24 juli 2006 21:34 schreef An24 het volgende:
Speciaal voor de mensen die erom vroegen: Pea en Vlieg:
[afbeelding]
Maya, volledig onbewerkt (nou, okay, logotje eronder![]()
-edit- Maya heeft wat zichzelf een wel wat rodere gloed dan de bewerkte versie van Xila weergeeft!quote:Op maandag 24 juli 2006 22:44 schreef An24 het volgende:
Wat top van jullie zeg. Ik vind hem van xila ook mooi, maar nu zijn de kleuren wel wat valer. Ik snap ook eigenlijk niet waador mijn witbalans zo van slag was. Heb de foto bij daglicht genomen, in de AV stand op F2,8. Iemand die helderheid kan geven?
Pea, laat maar zien hoor, is alleen maar leerzaam. Alvast bedankt![]()
Ok, de kleurenversie heb ik zo, alleen kleur aangepast dusquote:Op maandag 24 juli 2006 22:44 schreef An24 het volgende:
Wat top van jullie zeg. Ik vind hem van xila ook mooi, maar nu zijn de kleuren wel wat valer. Ik snap ook eigenlijk niet waador mijn witbalans zo van slag was. Heb de foto bij daglicht genomen, in de AV stand op F2,8. Iemand die helderheid kan geven?
Pea, laat maar zien hoor, is alleen maar leerzaam. Alvast bedankt![]()
Dat zei ik alquote:Op maandag 24 juli 2006 22:45 schreef An24 het volgende:
[..]
-edit- Maya heeft wat zichzelf een wel wat rodere gloed dan de bewerkte versie van Xila weergeeft!
Je was me voor (zie SCquote:Op maandag 24 juli 2006 22:47 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ok, de kleurenversie heb ik zo, alleen kleur aangepast dus
[afbeelding]
Maar je wilde een hi-key versie, ik zou niet lichter gaan als zo
[afbeelding]
foto gemaakt door An24 dus
Ik heb er ff bijgezet hoe. Bij die tweede hield ik wel rekening met het visitekaartje idee...dan moet het naar mijn idee met minder contrast, omdat er vaak nog overheen geschreven wordt, en alle contrasten dan hinderlijk kunnen zijn.quote:Op maandag 24 juli 2006 22:51 schreef An24 het volgende:
[..]
Je was me voor (zie SC) Je eerste is al een stuk meer waarheidsgetrouw....blijft vreemd. De tweede vind ik ook mooi, maar wel iets te vlak in contrast. Bedankt Pea
![]()
Je hebt gelijk wat betreft die laatste. Dit was dan ook ff een tussendoor portretje.....uiteindelijk is het voor het visitekaartje meer zoiets geworden: de tekst gaat in het vlakke witte deel:quote:Op maandag 24 juli 2006 22:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb er ff bijgezet hoe. Bij die tweede hield ik wel rekening met het visitekaartje idee...dan moet het naar mijn idee met minder contrast, omdat er vaak nog overheen geschreven wordt, en alle contrasten dan hinderlijk kunnen zijn.
Dat is er idd een betere voor, maar ook een beetje uitgebeten. Ik durf het haast niet te vragen maaruh....mag ik die ook eens proberenquote:Op maandag 24 juli 2006 22:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk wat betreft die laatste. Dit was dan ook ff een tussendoor portretje.....uiteindelijk is het voor het visitekaartje meer zoiets geworden: de tekst gaat in het vlakke witte deel:
http://www.zoom-gallery.nl/images/222748
Go for it babequote:Op maandag 24 juli 2006 22:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat is er idd een betere voor, maar ook een beetje uitgebeten. Ik durf het haast niet te vragen maaruh....mag ik die ook eens proberen
Heb je ergens de kleurenversie dan?quote:
Tis ook absoluut niet lelijk bij deze foto....tis voor een deel ook smaak. Maar nu was het wel erg aanwezig waardoor men zich kan gaan storen.....maar ik heb nu genoeg hulp gehad om beter te leren shoppenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:34 schreef snakelady het volgende:
Ik ben een van de weinige die dat uitgebeten wel iets vind hebben geloof ik.
idee komt me bekend voorquote:Op maandag 24 juli 2006 22:57 schreef An24 het volgende:
Je hebt gelijk wat betreft die laatste. Dit was dan ook ff een tussendoor portretje.....uiteindelijk is het voor het visitekaartje meer zoiets geworden: de tekst gaat in het vlakke witte deel:
http://www.zoom-gallery.nl/images/222748
quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 22:47 schreef pea4fun het volgende:
Maar je wilde een hi-key versie, ik zou niet lichter gaan als zo
foto gemaakt door An24 dus
Dank jequote:Op maandag 24 juli 2006 23:55 schreef An24 het volgende:
Moest even nadenken......maar ik snap je.....tis dat je het zegt...
* An24 pakt kaartje......
Die van jou is net ff strakker...![]()
Nee hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 23:34 schreef snakelady het volgende:
Ik ben een van de weinige die dat uitgebeten wel iets vind hebben geloof ik.
Mja, bij elke bewerking weer een andere persoonlijkheid he?quote:
Thanks vliegquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:26 schreef Vliegvrager het volgende:Zullen we de topictitel aanpassen: "bewerk hier An's foto van Maya". En zoals ik al dacht is het een mooie foto.
![]()
![]()
Ik ga voor pea's kleurenversie btw. en nee, ik kom niet met een eigen versie
Ik vind het een mooie foto Puckzzz! Ben zelf ook gek op zwart wit, hier zorgt het ervoor dat het licht mooi invalt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
Xil, het is gebruikelijk om de laatst geplaatste foto's te plaatsen in de OP!![]()
dan doe ik het zelf maar
zoonlief achter de PC:
[afbeelding]
Als je er niet bij had gezegd dat ie achter de pc zat dan zou je haast denken dat ie een "verschijning" ziet met dat licht op zijn gezicht, en dat terwijl de rest van de omgeving donker isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:28 schreef Puckzzz het volgende:
Xil, het is gebruikelijk om de laatst geplaatste foto's te plaatsen in de OP!![]()
dan doe ik het zelf maar
zoonlief achter de PC:
[afbeelding]
Voor een foto met veel tegenlicht heb je toch nog de voorgrond mooi met detail. Ik vind het wel een beetje zonde van de zw/w (sepia?) versie, maar dat zal een kwestie van smaak zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:55 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Weet niet of deze hier misstaat maar goed...
Jorn:
[afbeelding]
veel tegenlicht...maar dat verklaard dan wel weer meteen zijn uitdrukking
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Voor een foto met veel tegenlicht heb je toch nog de voorgrond mooi met detail. Ik vind het wel een beetje zonde van de zw/w (sepia?) versie, maar dat zal een kwestie van smaak zijn.
binnenkort heb ik een shoot met hem en zijn nieuwe vriendin *zn gitaar zeg maarquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:04 schreef Astridj0h het volgende:
Jorn mag best vaker op de foto genomen worden volgens mij
Maar goed, over de foto dush e... de kleuren versie vind ik wel beter, volgende keer misschien ook leuk als ie wel de camera in kijkt? heeft ie ook geen last meer van het tegenlicht
niets over "wat grijs"quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:20 schreef Vliegvrager het volgende:
Leuk dat plezier gevangen en de lekker korte (maar niet te korte) DOF doet het goed icm die waterdruppels. Hooguit jammer dat het gezicht een tikkie donker is.
Heb ik ergens een gevoelig snaartje geraakt?quote:
Van mij mag 90% van alle 'mensen'-foto's in kleur zelfs, maar als ik dat bij iedere zw plaat moet gaan zeggen, raak ik weer erg snel grijsgedraaidquote:bij zulk soort plezier platen mag er best meer met de schuifjes worden gespeeld
NUMMER!!!!!!quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:59 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
[..]
binnenkort heb ik een shoot met hem en zijn nieuwe vriendin *zn gitaar zeg maar* Dan zal ik meer posten... maaruh...hij is weer vrijgezel
Kwas er na 1,5 jaar zat van
quote:
Ik vind de foto niet erg goed uitgewerktquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:55 schreef aapstok het volgende:
hier een probeersel met een canon speedlite flitser gebounced in een paraplu op het strand. Ik ben nog niet zo ervaren met het gebruik van flitsers, dus ik heb op vakantie wat lopen pielen![]()
Hij zou nog krapper gecropt kunnen worden, en ik vraag me af of de afgehakte voeten er raar uitzien zo, ik ben benieuwd hoe jullie dat zien!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |