Vrij kortzichtig.quote:Op zondag 26 november 2006 14:52 schreef Radegast het volgende:
Na de afgelopen Europacupweek en dit competitieweekend, doe hier maar een slotje op.![]()
Een Vandamme bij Roda heeft mij nog niet echt kunnen bekoren. Een Belg vind ik dan nog niet zo erg, maar d'r zijn ook Nederlandse spelers die hetzelfde als hem kunnen.quote:Op maandag 27 november 2006 00:23 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Wat zijn nu de spelers die dit seizoen de eredivisie binnengekomen zijn die een versterking zijn naar je mening?
Vandaag gaf inderdaad aan dat het verschil tussen de Eredivisie en de Primera Division nog steeds enorm groot is.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ajax heeft geen schijn van kans tegen het 2e van een Spaanse middenmotor en het is een incident
Tja.... dit zijn van die loze vergelijkingen, daar kan niemand iets mee.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wordt alleen maar groter.
5 jaar geleden won Ajax nog van Espanyol
Want?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:06 schreef koningdavid het volgende:
Ik blijf van mening dat de Eredivisie sterker wordt.
Lees de eerste post, en voor de rest heb ik geen zin in deze discussie met jou.quote:
Mwah.... Van Gaal slaat nog ietsje verder door dan ik hoor.quote:Op maandag 4 december 2006 23:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
King David = Louis von Gahl?
Dan heeft de tactiek gewerkt, maar dan doen de factor geluk en persoonlijke fouten je de das om.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
Beter spelen en toch verliezen, heeft de tactiek dan gewerkt of gefaald??
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
Beter spelen en toch verliezen, heeft de tactiek dan gewerkt of gefaald??
PSV won van Milan. Milan kwam verder vanwege de diepere selectie. Wat het gevolg is van een verschil in budgetquote:Op woensdag 6 december 2006 17:22 schreef methodmich het volgende:
Of de tactiek van de Italianen werkte nog beter, kan ook nog.
Dat gaat denk ik over de theorie dat in Nederland de defensief ingestelde spelers ook worden betrokken in de spelopbouw. Creatief zijn Nederlandse teams dan beter. Maar een defensieve tactiek kan dat eenvoudig weerleggen, dus waar blijf je dan ...quote:Op woensdag 6 december 2006 17:33 schreef methodmich het volgende:
Volgens Van Gaal zijn Nederlandse teams tactisch beter. Wat ik me afvraag.
Klopt, laten we hopen van niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:13 schreef Dos37 het volgende:
Ja maar als die landen overwinteren komen ze vaak verder volgende ronde kan het zo met alles gebeurd zijn netzo als vorig jaar.
Voor de punten denk ik wel ja. En als PSV nog een ronde verder zou komen, hebben ze het gewoon goed gedaan.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:33 schreef 9christensen het volgende:
Van AZ en Ajax moeten we het hebben denk ik in Europa.
'gewoon goed'? Ik zou dat zelfs uitstekend vindenquote:Op donderdag 14 december 2006 18:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voor de punten denk ik wel ja. En als PSV nog een ronde verder zou komen, hebben ze het gewoon goed gedaan.
Maar het overall moet omhoog. Ook als je kijkt naar de inkomsten, dus misschien grotere stadions. Want excelsior heeft een stadion van 3500 man. Wat toch lachwekkend is eigenlijk. Moet gewoon een volgebouwd stadion zijn van 8000 man!quote:Op donderdag 14 december 2006 22:46 schreef koningdavid het volgende:
AZ en Heerenveen verslaan respectievelijk de Spaanse en Franse nummer 2.
Zo'n Mickey Mouse competitie zijn we dus toch niet.
Heb je Ajax - AZ gezien? Dat tempo lag enorm hoog.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:46 schreef Flashwin het volgende:
Nee man, het tempo ligt veel te laag, de zgn. topwedstrijden zijn doodsaai vergeleken met topwedstrijden in de grote competities en er lopen te veel beperkte voetballers rond.
De eredivisie is een lachertje.
Excelsior moet gewoon terug naar de Eerste Divisie, en dan de Graafschap er voor terug.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:53 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Maar het overall moet omhoog. Ook als je kijkt naar de inkomsten, dus misschien grotere stadions. Want excelsior heeft een stadion van 3500 man. Wat toch lachwekkend is eigenlijk. Moet gewoon een volgebouwd stadion zijn van 8000 man!
Staat Portugal nu bovenaan of onderaan?quote:de sterkte van de competitie's van Rusland, Oekraine, Portugal, Schotland, Frankrijk is denk ik zo:
Portugal
Frankrijk
Nederland
Rusland
Oekraine
Portugal
Onee, moet Schotland zijn denk ik danquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
Excelsior moet gewoon terug naar de Eerste Divisie, en dan de Graafschap er voor terug.
Overigens zeggen toeschouwersaantallen ook niet alles natuurlijk, in Italië zit er tegenwoordig ook geen kip meer op de tribunes, maar zelfs het jeugdelftal van Parma wordt poulewinnaar in de UEFA-cup.
[..]
Staat Portugal nu bovenaan of onderaan?
Schotland bovenaan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:24 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Onee, moet Schotland zijn denk ik dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |