Vrij kortzichtig.quote:Op zondag 26 november 2006 14:52 schreef Radegast het volgende:
Na de afgelopen Europacupweek en dit competitieweekend, doe hier maar een slotje op.![]()
Een Vandamme bij Roda heeft mij nog niet echt kunnen bekoren. Een Belg vind ik dan nog niet zo erg, maar d'r zijn ook Nederlandse spelers die hetzelfde als hem kunnen.quote:Op maandag 27 november 2006 00:23 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Wat zijn nu de spelers die dit seizoen de eredivisie binnengekomen zijn die een versterking zijn naar je mening?
Vandaag gaf inderdaad aan dat het verschil tussen de Eredivisie en de Primera Division nog steeds enorm groot is.quote:Op donderdag 30 november 2006 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ajax heeft geen schijn van kans tegen het 2e van een Spaanse middenmotor en het is een incident
Tja.... dit zijn van die loze vergelijkingen, daar kan niemand iets mee.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wordt alleen maar groter.
5 jaar geleden won Ajax nog van Espanyol
Want?quote:Op donderdag 30 november 2006 23:06 schreef koningdavid het volgende:
Ik blijf van mening dat de Eredivisie sterker wordt.
Lees de eerste post, en voor de rest heb ik geen zin in deze discussie met jou.quote:
Mwah.... Van Gaal slaat nog ietsje verder door dan ik hoor.quote:Op maandag 4 december 2006 23:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
King David = Louis von Gahl?
Dan heeft de tactiek gewerkt, maar dan doen de factor geluk en persoonlijke fouten je de das om.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:09 schreef methodmich het volgende:
Beter spelen en toch verliezen, heeft de tactiek dan gewerkt of gefaald??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |