vorige deeltjesquote:When running 45PSI with 17V (which will shorten the pumps life in half) the pump will draw about 8.8Amps. This will flow 88GPH. That is 5.5L/min. This is adequate for 1103HP
kijk daar doe ik het voorquote:
alleen de laatste pagina van het topic van gisterquote:Op maandag 24 juli 2006 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
dit ga ik dus echt niet allemaal bijlezne he?Heb nog meer plannen voor vandaag
monteren en gaan met die banaanquote:Op maandag 24 juli 2006 13:36 schreef vlad het volgende:
dus dit pompje in m'n slet geeft 1100+HP?of zou ik daar meer voor moeten aanpassen?
![]()
waarom ken ik die vrouwen niet?quote:
realisme is goedquote:Maar ik hou van realisme, en niet van "![]()
![]()
![]()
![]()
" Al had Sjoewe me ongeveer een jaar geleden al gewaarschuwd hoe hij zich gedraagt als hij flieft is
En het klopt, voor de volle 100 % ook nog
quote:
Alcohol heet dat toch?quote:[..]
realisme is goeden sjoewe moet gewoon een bus ongediertebestrijdingsgif in z'n smoel leegspuiten om die vlinders uit te moorden
![]()
![]()
vlinders zijn alleen tof om een gedicht over te maken om te scoren bij je vriendinquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:45 schreef vlad het volgende:
ik ben weer veel te aanwezig voor een werkdag![]()
nee man, eentje maarquote:
D'oh, en dat bij 10 vlindersquote:Op maandag 24 juli 2006 13:46 schreef vlad het volgende:
[..]
nee man, eentje maardan gaan ze zo raar rondtollen
![]()
pfff in scandinavie is het ook geen probleemquote:Op maandag 24 juli 2006 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sjoewiepoewiepollewopsie mag niet dood![]()
Gedichtenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:43 schreef vlad het volgende:
[..]
vlinders zijn alleen tof om een gedicht over te maken om te scoren bij je vriendin![]()
werkt wel goed
![]()
GA EENS WERKEN GEK!!!!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:46 schreef vlad het volgende:
[..]
pfff in scandinavie is het ook geen probleemsoms
![]()
Kun je gratis krijgen, moet je op BB ff een PM aan Wim van den Brink sturen, die werkt in een suikerbroodfabriek. Dan komen we het wel ff brengen ook.quote:
Nee johquote:Op maandag 24 juli 2006 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kun je gratis krijgen, moet je op BB ff een PM aan Wim van den Brink sturen, die werkt in een suikerbroodfabriek. Dan komen we het wel ff brengen ook.
jawel man, is lachen. Wim en ik (en Femke) zouden nog een ritje doen, waarom dan niet naar Gennep?quote:
ja, maar jij houdt dan ook niet van kunst en cultuurquote:Op maandag 24 juli 2006 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gedichten? Dat gaat me net iets te ver.
Ik ook, maar dat weet 'iequote:Op maandag 24 juli 2006 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe, ik vind het echt tof voor je.
het is heel tof voor Sjoewequote:Op maandag 24 juli 2006 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe, ik vind het echt tof voor je.
Waarom welquote:Op maandag 24 juli 2006 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jawel man, is lachen. Wim en ik (en Femke) zouden nog een ritje doen, waarom dan niet naar Gennep?
Limburg is tof. Anne is tof. Suikerbrood is tof. Autorijden met Wim en Femke is tof. Foto's maken is tof.quote:
Lullo. Ik heb tekenen als examenvak gekozen. En ik studeer een studie inclusief vakken die te maken hebben met kunstgeschiedenis. (oi, 1 vak heet zelfs zo!)quote:Op maandag 24 juli 2006 13:49 schreef vlad het volgende:
[..]
ja, maar jij houdt dan ook niet van kunst en cultuuren een kerel doet dat voor z'n meissie. andersom is fout
![]()
Alleen jammer van dat Gennep dan weer eh.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Limburg is tof. Anne is tof. Suikerbrood is tof. Autorijden met Wim en Femke is tof. Foto's maken is tof.
Staat die D Kadett cabrio er nog?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat Gennep dan weer eh.
Daar was ik zaterdag al, doos.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zou overigens dan echt naar het zuiden-zuiden gaan hoor, Alex. Stukken mooier.
Moet ik 'm eerst voor je uit de heg trekkenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Staat die D Kadett cabrio er nog?En ik heb ook gehioord dat er een schattige Suzuki staat die ik op de foto wil zetten
slikt opmerkingen in omdat ie lief zou doen tegen ijsmeis, want ijsmeis is tofquote:Op maandag 24 juli 2006 13:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Lullo. Ik heb tekenen als examenvak gekozen. En ik studeer een studie inclusief vakken die te maken hebben met kunstgeschiedenis. (oi, 1 vak heet zelfs zo!)
*pets*
Het interesseert me wel.
En ik ben fan van oorlogfilms. En waargebeurde oorlogsfilms zijn helemaal mooi
.
Ik paas dat linkje van FMJ niet voor nop.
Wat heb je nou weer op te merkenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:56 schreef vlad het volgende:
[..]
slikt opmerkingen in omdat ie lief zou doen tegen ijsmeis, want ijsmeis is tof![]()
ah joh, er zit ook een gunstige kant aanquote:Op maandag 24 juli 2006 13:54 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vind het helemaar niet tof, want mijn gevoel en verstand voeren op dit moment raketaanvallen op elkaar uit![]()
[afbeelding]
Je woont in een doosquote:Op maandag 24 juli 2006 13:57 schreef Fugie het volgende:
tweede bericht wat ik hier lees eindigt met doos, i feel so at home
ik zeg net dat ik geen opmerking maak omdat ik lief ga doen tegen jouquote:Op maandag 24 juli 2006 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer op te merken. Ik gaf alleen wat voorbeeldjes, aangezien jullie mij nooit op mijn woord geloven
.
Ik heb even geen betere voorbeeldjes![]()
.
Gemaakt lief is ook niet liefquote:Op maandag 24 juli 2006 13:59 schreef vlad het volgende:
[..]
ik zeg net dat ik geen opmerking maak omdat ik lief ga doen tegen jou![]()
![]()
Daar was ik welquote:Op maandag 24 juli 2006 13:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar, vast niet in Valkenburg ofzo?
is niet gemaakt liefquote:
Ja maarquote:Op maandag 24 juli 2006 14:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar was ik welMeisje, we zijn 6 uren lang door heel Limburg gereden, Kerkrade, Valeknburg, Maastricht, Montfort, Belfeld, Sint Odiliënberg, Venlo, noem maar op.
Je weet dat ik gek genoeg ben.quote:
Zoiets jaquote:Op maandag 24 juli 2006 14:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je weet dat ik gek genoeg ben.
Je weet dat Wim gek genoeg is.
Je vermoed dat Femke ook wel gek genoeg is.
Je bent doodsbang dat we echt komen, en hebt geen idee hoe je het aan je ouders uit moet leggen dat er twee Friezen en een polderboy een suikerbrood bij je komen brengen
Mooi zo, stuur ik Wim ff een PM wanneer het hem het beste past, dan kan ik alvast vrij vragenquote:
en je hebt nog wel zo'n wapper aan het plafondquote:Op maandag 24 juli 2006 16:43 schreef ijsmeis het volgende:
Pfff, mijn kamer is weer heter dan heet![]()
.
Ja, ik ben weer eens mijn raam vergeten dicht te doenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:50 schreef vlad het volgende:
[..]
en je hebt nog wel zo'n wapper aan het plafond![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Meerijden met collegaMaar da's pas over een uurtje
Heb je de vorige wel goed geplakt, ing prutserquote:
die .ir's worden met de dag arroganterquote:Op maandag 24 juli 2006 16:54 schreef lipje het volgende:
[..]
Heb je de vorige wel goed geplakt, ing prutser
Ik heb (serieus) het gevoel alsof iemand hem hier leegdraait ofzoquote:Op maandag 24 juli 2006 16:54 schreef lipje het volgende:
[..]
Heb je de vorige wel goed geplakt, ing prutser
quote:Op maandag 24 juli 2006 16:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Over 3 jaar ben ik allebei
NAAAANANANAAAANAAAAA
heeft die jongen ook eindelijk iets te knuffelenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heul nie, je kunt altijd nog M5 knuffelen
twee verschillende studie's toch?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Over 3 jaar ben ik allebei
NAAAANANANAAAANAAAAA
Gaat hetquote:Op maandag 24 juli 2006 16:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehehehehehehehehehehehehe.
Whehehehehehehehehehehehe.
HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE
![]()
Hou je smoel over knuffelenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:59 schreef vlad het volgende:
[..]
heeft die jongen ook eindelijk iets te knuffelen![]()
verrek, idd. herman ging toch iets met management doen?quote:
hebbie geen fietspomp daaro?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb (serieus) het gevoel alsof iemand hem hier leegdraait ofzo
heb hem vrijdag geplakt, hele weekend nergens last van gehad, vanmorgen nergens last van, en nu HELEMAAL PLAT.
Of ik rijd iedere dag weer door dezelfde glazen muur, maar dat lijkt me overdreven...
aaaahhhhh, wat liefquote:Op maandag 24 juli 2006 16:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hou je smoel over knuffelen![]()
[afbeelding]
En over zoenen? En kriebelen? En friemelen?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hou je smoel over knuffelen![]()
[afbeelding]
* Sjoewe pakt het teiltje en de tissue's er maar weer bijquote:
en gezellig samen dingen doen? en de hele tijd naar elkaar kijken? en gewoon verliefd zijn?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En over zoenen? En kriebelen? En friemelen?
argh argh argh argh arghquote:Op maandag 24 juli 2006 17:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En over zoenen? En kriebelen? En friemelen?
en wanneer mag je weer met haar?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
* Sjoewe pakt het teiltje en de tissue's er maar weer bij
[afbeelding]
Ja daar rechts net buiten beeldquote:
Zegquote:Op maandag 24 juli 2006 17:00 schreef vlad het volgende:
[..]
verrek, idd. herman ging toch iets met management doen?
Succes cheffiequote:Op maandag 24 juli 2006 17:04 schreef vlad het volgende:
sterkte dan maar Sjoewe![]()
Het is 5 uur, dus deze jongen gaat aan de arbeid. verf van de kozijnen branden(btw: het schijnt dat mijn huisje tijd terug in de fik heeft gestaan. Daarom heeft de woningbouw de hele woning al zowat opgeknapt en hoef ik alleen nog te verven en papier te plakken
)
![]()
Je mag het zo af komen halen als je wilquote:
Net even mooi weer gespeeldquote:Op maandag 24 juli 2006 17:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mag ik je heel veel succes wensen?
Heb je d'r al gesproken?
Rook een blow en tyf in slaap. Heb je er iig een nachtje over geslapen voor je wat ondernomen hebtquote:Op maandag 24 juli 2006 17:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Net even mooi weer gespeeldWant ze moest zo naar een feestje. Ik ga d'r straks wel stalken met sms'jes ofzo. Fuck man, volgens mij heb ik net m'n ruggegraat uitgescheten oid
slappe zak + 1
[afbeelding]
moet je om 16h29.58 lenenquote:Op maandag 24 juli 2006 17:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jawel, maar die a:rbeide:rs van het magazijn zijn om 16h29.59 ECHT wel weg
Ik wil nu vooral een nachtje ergens op slapenquote:Op maandag 24 juli 2006 17:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Rook een blow en tyf in slaap. Heb je er iig een nachtje over geslapen voor je wat ondernomen hebt
M'n broertje heeft nog zo'n pop, lenen?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik wil nu vooral een nachtje ergens op slapen
[afbeelding]
Nee.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n broertje heeft nog zo'n pop, lenen?
Tjabbo kan je er vast alles over vertellenquote:
Ik moet ook altijd gelijk aan Tjab denken jaquote:Op maandag 24 juli 2006 17:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tjabbo kan je er vast alles over vertellen
Hij gaat op zn kamertje zitten rukken als er een meisje hondejs komt kijken, niet vergeten hequote:Op maandag 24 juli 2006 17:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd gelijk aan Tjab denken ja
Denk jij trouwens dat Bara veel meemaakt of dat hij alleen maar werkt en computert?
Mijn excuses.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij gaat op zn kamertje zitten rukken als er een meisje hondejs komt kijken, niet vergeten he
Laat mij fijn doen wat ik wilquote:Op maandag 24 juli 2006 17:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd gelijk aan Tjab denken ja
Denk jij trouwens dat Bara veel meemaakt of dat hij alleen maar werkt en computert?
en, gekocht?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:51 schreef Hugster het volgende:
Morguh
Herm, Istrie - Venetië heb ik ook eens gedaan met een draagvleugelboot voor ik meen 60 gulden. Hij boekt echt in een kleine 2 uur heen en weer hoor als ik het me nog goed kan herinneren.
cd\quote:Op maandag 24 juli 2006 17:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
mtd erase nvram;reboot
ik word er zo moe van
BOEEEEEHOEEEEEEEquote:Op maandag 24 juli 2006 17:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Laat mij fijn doen wat ik wil![]()
Dat jij genoeg van computeren hebt na je werk omdat je de hele dag in de baas zijn tijd zit te fokken kan ik niet helpen natuurlijk.
Dikke shitquote:Op maandag 24 juli 2006 17:51 schreef Hugster het volgende:
Morguh
Herm, Istrie - Venetië heb ik ook eens gedaan met een draagvleugelboot voor ik meen 60 gulden. Hij boekt echt in een kleine 2 uur over hoor als ik het me nog goed kan herinneren.
**HOUSTON**quote:Op maandag 24 juli 2006 17:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Unit is rebooting now. Please wait a moment...
servers allemaal geluktquote:
iemand anders geloof ikquote:Op maandag 24 juli 2006 17:56 schreef hermandeperman het volgende:
Tommy, heb je de kloon Stommy_Kutlikski al geregged?
quote:Op maandag 24 juli 2006 17:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
servers allemaal gelukt![]()
moet je nog 1 simpele router.... en heb je dit gezeik..
ik denk dat ik zo ff film ga kijken ofzo, net Flight 93 gedownload
Ja ik mijn dromen kwam ik echt een paar hele mooie tegenquote:
Nee heerlijk rustige dag gehad in de beekse bergen.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weer in de hitte schermen lopen sjouwen?
Die Breitling Bentley, geen goud dat vind ik niet mooi @ horlogesquote:Op maandag 24 juli 2006 17:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik mijn dromen kwam ik echt een paar hele mooie tegen
Hebben jullie nog voorkeur in kleur wijzerplaat en bandje? Goud of absoluut geen goud? Want in China town New York hadden ze per zaakje dan ook echt gelijk ALLE Breitlings, Panerai's, Omega's enz.
geen van beidequote:Op maandag 24 juli 2006 17:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zit je nu te remoten of in Schiphol?
quote:Op maandag 24 juli 2006 17:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik mijn dromen kwam ik echt een paar hele mooie tegen
Hebben jullie nog voorkeur in kleur wijzerplaat en bandje? Goud of absoluut geen goud? Want in China town New York hadden ze per zaakje dan ook echt gelijk ALLE Breitlings, Panerai's, Omega's enz.
zorg je ervoor dat woensdag alles wel werkt daarquote:
Nee hoor, je hapt gewoon zo leuk en hebt nog al een apparte manier van spellen volgends mij.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:58 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee heerlijk rustige dag gehad in de beekse bergen.
Volgends mij heb jij het idee dat ik een of andere simpele monteur ben die alleen schermen installeert?
![]()
En viad met hoofdletter Iquote:Op maandag 24 juli 2006 18:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er was ook een Kloothommel die Aiexxxxx met hoofdletetr I had geregd anders
Prima, dan willen jullie beide zo'n beetje dezelfdequote:Op maandag 24 juli 2006 18:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Bruin of zwart bandje vind ik het mooiste
en het liefst geen goud
Donkere of blauwe plaat vind ik het mooiste
![]()
![]()
**BLING**quote:Op maandag 24 juli 2006 18:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Prima, dan willen jullie beide zo'n beetje dezelfdeIk moet ook absoluut geen goud op mijn horloges
![]()
nee precies geen goud...quote:Op maandag 24 juli 2006 18:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Prima, dan willen jullie beide zo'n beetje dezelfdeIk moet ook absoluut geen goud op mijn horloges
![]()
En een Surinaamse gulden om je nekquote:Op maandag 24 juli 2006 18:05 schreef Sjoewe het volgende:
Een gouwe klok die zo met een te lange band om je pols zwabbert
armpje uit het raam, en een neppe taxivergunning op je dashboardquote:Op maandag 24 juli 2006 18:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En een Surinaamse gulden om je nek
AMG-velgen om je 10 jaar oude dieselquote:Op maandag 24 juli 2006 18:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
armpje uit het raam, en een neppe taxivergunning op je dashboard
Ja die Breitlings hebben ze dus ook, maar ik vind ze erg lelijkquote:
Ik vind ze ook minder.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja die Breitlings hebben ze dus ook, maar ik vind ze erg lelijkDie grove kast
Met die dikke groeven en blokken erop
Ik vind alleen die Navitimers mooi
dat ookquote:
wel lekker zo dicht aan zee wonenquote:Op maandag 24 juli 2006 19:51 schreef M5 het volgende:
[..]
dat ook, maar 't water had 'n mooi temperatuurtje om ff 'n duik te nemen. en lekker zacht briesje van zee.
30 min. op de fiets. of 15 met de auto, maar dat ligt er maar net aan waar je heen wilt. ruime keuze hierquote:Op maandag 24 juli 2006 19:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
wel lekker zo dicht aan zee wonen![]()
Ik woon dan wel in zeeland maar moet nog steeds 45 minuten rijden voordat ik op het strand zit
30 minuten als we echt gas geven
Ik zit liever op de rustigere stranden, van die stranden waar 50cm naast je de buurman/vrouw ligt zit ik niet echt op te wachtenquote:Op maandag 24 juli 2006 19:56 schreef M5 het volgende:
[..]
30 min. op de fiets. of 15 met de auto, maar dat ligt er maar net aan waar je heen wilt. ruime keuze hier![]()
mja. te druk is idd niet leuk.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik zit liever op de rustigere stranden, van die stranden waar 50cm naast je de buurman/vrouw ligt zit ik niet echt op te wachten![]()
Al is het rond dit tijdstip sowieso rustig op het strand
Die vind ik juist mooiquote:Op maandag 24 juli 2006 18:16 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja die Breitlings hebben ze dus ook, maar ik vind ze erg lelijkDie grove kast
Met die dikke groeven en blokken erop
Ik vind alleen die Navitimers mooi
Ik denk dat de radio uitzetten een betere optie isquote:
Tsjechisch etenquote:Op maandag 24 juli 2006 20:22 schreef hermandeperman het volgende:
En dat je graatmager bent is ook niet vreemd als je nooit vitamines binnenkrijgt hè
Daar zat ik derhalve ook op te doelen.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:32 schreef Hugster het volgende:
wat is er met mijn blik?
Dit is mijn normale uitsmijter modus![]()
![]()
Daar kan je met je 2 meter vervelende mensen bang mee maken, is handigquote:Op maandag 24 juli 2006 20:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daar zat ik derhalve ook op te doelen.
Neeeequote:Op maandag 24 juli 2006 20:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Daar kan je met je 2 meter vervelende mensen bang mee maken, is handig![]()
que?quote:Op maandag 24 juli 2006 20:35 schreef ijsmeis het volgende:
Zijn de duiven tegenwoordig stoned ofzo?
Nee, hij komt morgen op bezoek.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zat 'ie op MSN tegen jou te huilie-en?
Nee man, hij is veel te grootquote:Op maandag 24 juli 2006 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Goh, Hugster, heb je ook vakantiefoto's zonder horloge er op?
Ze moesten ons een avondje latenquote:
Mja maar wel een hoop statiegeld innenquote:Op maandag 24 juli 2006 20:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat kon wel eens een druk avondje worden voor de schoonmakers van de NS
Gaan we het met Hugo over jou hebbenquote:
Dat, en minder kankermuziekquote:Op maandag 24 juli 2006 20:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja maar wel een hoop statiegeld innen
Wat?quote:
Ik denk dat we ongekend veel mocro-fans krijgenquote:Op maandag 24 juli 2006 20:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat?En natuurlijk een uurtje over 190d's
koppen met bijlen slaan.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wachtte er al op. Je bent te voorspelbaar
Je weetsquote:Op maandag 24 juli 2006 20:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Eindelijk je doorbraak
Hyuuuuuuuuuuuuuuuuuundaiiiiiiiiiiiii
Dat kan ik niet zeggen uit veiligheidsoogpunt en landsbelang.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je nu al eens een bijl of blijft het bij toffe praat?
Ach jochie toch. Je denkt echt dat je mans genoeg bent iemand iemand om te leggen?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen uit veiligheidsoogpunt en landsbelang.
Ik wacht met smart op z'n vakantiefoto'squote:Op maandag 24 juli 2006 21:00 schreef Sjoewe het volgende:
En verkeerd om op een frans toilet proberen te schijten en dan hier klagen dat het moeilijk ging
Hij heeft nog nergens gereageerd toch?quote:Op maandag 24 juli 2006 20:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die grafhond is ook weer terug ja
Dan ben je de halve dag online... en dan nog mis je datquote:Op maandag 24 juli 2006 21:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij heeft nog nergens gereageerd toch?
Dat doet 'ie niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:04 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wacht met smart op de dag dat Alex z'n bijl in Maikuuuls scalp plant
Ik kom niet zoveel in ONZquote:Op maandag 24 juli 2006 21:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan ben je de halve dag online... en dan nog mis je dat
vandaar de smartquote:
Ik heb zaterdag in maastricht GEEN c1000s en ook GEEN peugeot brommers gezien.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:04 schreef Sjoewe het volgende:
Ik wacht met smart op de dag dat Alex z'n bijl in Maikuuuls scalp plant
Ik betwijfel of er wel genoeg kracht in Alex zit om de bijl te heffenquote:Op maandag 24 juli 2006 21:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat 'ie z'n bijl in een Smart fortwo plant?
Denk je echt dat hij niets meer kan dan op het knopje van z'n fotocamera drukken en frikadellen bakken?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er wel genoeg kracht in Alex zit om de bijl te heffen
Ja, als magazijnmedewerkr hoef je natuurlijk nooit iets te tillenquote:Op maandag 24 juli 2006 21:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er wel genoeg kracht in Alex zit om de bijl te heffen
Heb je al targets?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben veel te lief om mensen te vermoorden
Hoogstens domme mongolen ophitsen om moorden te plegen![]()
Heul niet, jij fluit mij altijd terug onder het mom dat je bang bent dat ze zelfmoord plegenquote:Op maandag 24 juli 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben veel te lief om mensen te vermoorden
Hoogstens domme mongolen ophitsen om moorden te plegen![]()
JE HEBT GEEN BAAN.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, als magazijnmedewerkr hoef je natuurlijk nooit iets te tillen
Als je een slimme magazijn medewerker bent niet neequote:Op maandag 24 juli 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, als magazijnmedewerkr hoef je natuurlijk nooit iets te tillen
Maak 50 euro over danquote:Op maandag 24 juli 2006 21:10 schreef ijsmeis het volgende:
Saldo (¤)
301,46
Geld. En ik heb het geeneens nodig
.
Meid.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:10 schreef ijsmeis het volgende:
Saldo (¤)
301,46
.
Gierige kutquote:
ik voel me ineens rijkquote:Op maandag 24 juli 2006 21:10 schreef ijsmeis het volgende:
Saldo (¤)
301,46
.
Nee, maar ik werk wel.quote:
Handel in designmeubels?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, maar ik werk wel.
Zoals je misschien wel weet help ik vaak mee bij een handel in natuursteen en designmeubels. En ja, dat is veel zware dingen sjouwen
Ik geloof je nietquote:Op maandag 24 juli 2006 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, maar ik werk wel.
Zoals je misschien wel weet help ik vaak mee bij een handel in natuursteen en designmeubels. En ja, dat is veel zware dingen sjouwen
http://www.neolitica.nl/quote:Op maandag 24 juli 2006 21:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Handel in designmeubels?Echt designmeubels of vindt jij het design?
Niet waar, jij moet aan je geloofwaardigheid gaan werkenquote:
Omdat ie een hekel aan me heeftquote:Op maandag 24 juli 2006 21:15 schreef ijsmeis het volgende:
Waarom post Peurac niet meer in de slowchat?
Er zitten hier drie die toch niks geloven.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Niet waar, jij moet aan je geloofwaardigheid gaan werken
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zitten hier drie die toch niks geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |