vorige deeltjesquote:When running 45PSI with 17V (which will shorten the pumps life in half) the pump will draw about 8.8Amps. This will flow 88GPH. That is 5.5L/min. This is adequate for 1103HP
kijk daar doe ik het voorquote:
alleen de laatste pagina van het topic van gisterquote:Op maandag 24 juli 2006 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
dit ga ik dus echt niet allemaal bijlezne he?Heb nog meer plannen voor vandaag
monteren en gaan met die banaanquote:Op maandag 24 juli 2006 13:36 schreef vlad het volgende:
dus dit pompje in m'n slet geeft 1100+HP?of zou ik daar meer voor moeten aanpassen?
![]()
waarom ken ik die vrouwen niet?quote:
realisme is goedquote:Maar ik hou van realisme, en niet van "![]()
![]()
![]()
![]()
" Al had Sjoewe me ongeveer een jaar geleden al gewaarschuwd hoe hij zich gedraagt als hij flieft is
En het klopt, voor de volle 100 % ook nog
quote:
Alcohol heet dat toch?quote:[..]
realisme is goeden sjoewe moet gewoon een bus ongediertebestrijdingsgif in z'n smoel leegspuiten om die vlinders uit te moorden
![]()
![]()
vlinders zijn alleen tof om een gedicht over te maken om te scoren bij je vriendinquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:45 schreef vlad het volgende:
ik ben weer veel te aanwezig voor een werkdag![]()
nee man, eentje maarquote:
D'oh, en dat bij 10 vlindersquote:Op maandag 24 juli 2006 13:46 schreef vlad het volgende:
[..]
nee man, eentje maardan gaan ze zo raar rondtollen
![]()
pfff in scandinavie is het ook geen probleemquote:Op maandag 24 juli 2006 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sjoewiepoewiepollewopsie mag niet dood![]()
Gedichtenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:43 schreef vlad het volgende:
[..]
vlinders zijn alleen tof om een gedicht over te maken om te scoren bij je vriendin![]()
werkt wel goed
![]()
GA EENS WERKEN GEK!!!!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:46 schreef vlad het volgende:
[..]
pfff in scandinavie is het ook geen probleemsoms
![]()
Kun je gratis krijgen, moet je op BB ff een PM aan Wim van den Brink sturen, die werkt in een suikerbroodfabriek. Dan komen we het wel ff brengen ook.quote:
Nee johquote:Op maandag 24 juli 2006 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kun je gratis krijgen, moet je op BB ff een PM aan Wim van den Brink sturen, die werkt in een suikerbroodfabriek. Dan komen we het wel ff brengen ook.
jawel man, is lachen. Wim en ik (en Femke) zouden nog een ritje doen, waarom dan niet naar Gennep?quote:
ja, maar jij houdt dan ook niet van kunst en cultuurquote:Op maandag 24 juli 2006 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gedichten? Dat gaat me net iets te ver.
Ik ook, maar dat weet 'iequote:Op maandag 24 juli 2006 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe, ik vind het echt tof voor je.
het is heel tof voor Sjoewequote:Op maandag 24 juli 2006 13:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe, ik vind het echt tof voor je.
Waarom welquote:Op maandag 24 juli 2006 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jawel man, is lachen. Wim en ik (en Femke) zouden nog een ritje doen, waarom dan niet naar Gennep?
Limburg is tof. Anne is tof. Suikerbrood is tof. Autorijden met Wim en Femke is tof. Foto's maken is tof.quote:
Lullo. Ik heb tekenen als examenvak gekozen. En ik studeer een studie inclusief vakken die te maken hebben met kunstgeschiedenis. (oi, 1 vak heet zelfs zo!)quote:Op maandag 24 juli 2006 13:49 schreef vlad het volgende:
[..]
ja, maar jij houdt dan ook niet van kunst en cultuuren een kerel doet dat voor z'n meissie. andersom is fout
![]()
Alleen jammer van dat Gennep dan weer eh.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Limburg is tof. Anne is tof. Suikerbrood is tof. Autorijden met Wim en Femke is tof. Foto's maken is tof.
Staat die D Kadett cabrio er nog?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alleen jammer van dat Gennep dan weer eh.
Daar was ik zaterdag al, doos.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:54 schreef ijsmeis het volgende:
Ik zou overigens dan echt naar het zuiden-zuiden gaan hoor, Alex. Stukken mooier.
Moet ik 'm eerst voor je uit de heg trekkenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Staat die D Kadett cabrio er nog?En ik heb ook gehioord dat er een schattige Suzuki staat die ik op de foto wil zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |