vorige deeltjesquote:When running 45PSI with 17V (which will shorten the pumps life in half) the pump will draw about 8.8Amps. This will flow 88GPH. That is 5.5L/min. This is adequate for 1103HP
kijk daar doe ik het voorquote:
alleen de laatste pagina van het topic van gisterquote:Op maandag 24 juli 2006 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
dit ga ik dus echt niet allemaal bijlezne he?Heb nog meer plannen voor vandaag
monteren en gaan met die banaanquote:Op maandag 24 juli 2006 13:36 schreef vlad het volgende:
dus dit pompje in m'n slet geeft 1100+HP?of zou ik daar meer voor moeten aanpassen?
![]()
waarom ken ik die vrouwen niet?quote:
realisme is goedquote:Maar ik hou van realisme, en niet van "![]()
![]()
![]()
![]()
" Al had Sjoewe me ongeveer een jaar geleden al gewaarschuwd hoe hij zich gedraagt als hij flieft is
En het klopt, voor de volle 100 % ook nog
quote:
Alcohol heet dat toch?quote:[..]
realisme is goeden sjoewe moet gewoon een bus ongediertebestrijdingsgif in z'n smoel leegspuiten om die vlinders uit te moorden
![]()
![]()
vlinders zijn alleen tof om een gedicht over te maken om te scoren bij je vriendinquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:45 schreef vlad het volgende:
ik ben weer veel te aanwezig voor een werkdag![]()
nee man, eentje maarquote:
D'oh, en dat bij 10 vlindersquote:Op maandag 24 juli 2006 13:46 schreef vlad het volgende:
[..]
nee man, eentje maardan gaan ze zo raar rondtollen
![]()
pfff in scandinavie is het ook geen probleemquote:Op maandag 24 juli 2006 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sjoewiepoewiepollewopsie mag niet dood![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |