Klusplanning? Heb je een voorbeeld? Wij hebben nu alleen lijstjes die we afwerken en dan 's avonds ahum 's nachts bespreken wat we de volgende dag gaan doen. Ik upload nu alle foto's eerst even en schrijf er daarna alle sbij wat we gedaan hebben.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:30 schreef sanger het volgende:
Gefeliciteerd dat het allemaal toch nog goed is gekomen Mukie! Leuk huis ook! Vooral de keuken en badkamer zijn mooi!
Misschien kun je nog iets van een klusplanning erbij zetten? Is altijd wel leuk om te volgen
Ohh, en hou die druivenstruik in de gatendie groeit als kool!
Lelijke klaprozenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:32 schreef sanger het volgende:
Overigens, wat zit er in de woonkamer op de muur (rode bollen ofzow)?
En die gashaard, laten jullie die zitten?
Maar wel praktisch, vooral met dit weerquote:Op maandag 24 juli 2006 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Laten jullie die rolluiken zitten?
Die vind ik altijd zo lelijk..
quote:Op maandag 24 juli 2006 14:15 schreef JohnnyBe het volgende:
Jezus, dat ziet er sjiek uit! Ik heb misschien niet goed opgelet, maar waar is dit?
In Treebeek (gemeente Brunssum), 4 straten verder dan mn vorige appartement.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:15 schreef ScheleSchoenpoetser het volgende:
Ik zie een bord van Bonnema / Stienstra makelaars en volgens je profiel woon je in Zuid-Limburg![]()
Waar staat je mooie, nieuwe paleisje?
Alle rolluiken blijven zeer zeker hangen, dat is wel zo fijn met dit weer, plus dan krijg ik mijn politiekeurmerk "veilig wonen" ook eerder.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Laten jullie die rolluiken zitten?
Die vind ik altijd zo lelijk..
Bovendien denken inbrekers dat er heel wat te halen valt, lijkt me.quote:
Voor een veilig wonen keurmerk zijn rolluiken niet nodig toch?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:29 schreef Mukie het volgende:
Alle rolluiken blijven zeer zeker hangen, dat is wel zo fijn met dit weer, plus dan krijg ik mijn politiekeurmerk "veilig wonen" ook eerder.
Van mij mag jequote:Op maandag 24 juli 2006 14:22 schreef Tess8377 het volgende:
Muuk! Wow.. Ik had sommige foto's via Mike al gezien... Maar echt super leuk huisje!!! Succes enneh... Kom graag een keer kijken
Er staat iets verder op in dezelfde buurt nog een stuk of 3 huisjes vrijquote:Op maandag 24 juli 2006 15:26 schreef Stamp_Kip het volgende:
Mooi..
Ik kan de straat..heel leuk heb dr zelf met vriendlief over zitten prakiseren daar tegaan rondneuzen voor een koophuisje als die mogelijkheid er bestaat..
Misschien kunnen we mekaar wel van zien, ik heb daar altijd in die bloemenzaak gewerkt bij de kerk![]()
Maar het ziet al super uit..die kleur groen![]()
Wat doen jullie met de keuken na loop van tijd?
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:49 schreef Marty26 het volgende:
Goed bezig hoordat groen is tof
En wel een beetje door klussen want ik wil graag nog ff BBQen binnenkort
de 30e van deze maand moet ik uit mijn appartement zijn.quote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:38 schreef Mukie het volgende:
[..]
Van mij mag je
Wist helemaal niet dat je op Fok! zat
Die van de keuken?quote:Op maandag 24 juli 2006 17:39 schreef sanger het volgende:
Waarom werk je de leidingen eigenlijk niet weg achter betimmering? Lijkt me veel strakker nog dan de leidingen laten lopen.
Mooie bank en lamp hoor! Bank lijkt me wel heel erg groot overgens.
Het is appeltjesgroenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:16 schreef hangplant het volgende:
Lief huisje. Laat je de keukenkastjes blauw? Vind dat in combinatie met die lime-muur nogal vloeken.
Mm okee.. als jij het vindt kunnen..maar misschien een andere kleur plint dan, onder de keukenkastjesquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het is appeltjesgroen
Zelf vind ik groen en blauw prima bij elkaar passen. Door het wit maakt het deze kleuren knallend en rustig tegelijk.
hahah ja kut is dat als 1x stopt dan gaat alles auw doen.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Werk nu al elke dag van 9 u 's morgens - 1u 's nachts
Vandaag is eens de eerste dag dat ik zelf rust heb en ik vind het verschrikkelijk.
Merk nu nl hoeveel spierpijn ik heb,.
Die bedoelde ik inddquote:Op maandag 24 juli 2006 17:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die van de keuken?
Ik vind het wel wat hebben strakkies als ze die metalic kleur hebben.
De grootte van het huisje komt er niet echt goed uit op de foto, dus dan kan het idd kleiner ogen.
Mn vriend doet aan thaiboxen en ik kan zo ook mijn figuur fijn bijhouden. Ideaal thuis.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:33 schreef hangplant het volgende:
Een fitnessruimte trouwens, luxe!
Krijg er bijna weer zin inquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mn vriend doet aan thaiboxen en ik kan zo ook mijn figuur fijn bijhouden. Ideaal thuis.
Neequote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:43 schreef Bloemkool het volgende:
Leuk huisje. Ben wel eens door Treebeek gereden, woon zelf in Heerlen Noord.
Ben je niet bang dat jullie die groene kleur snel moe worden?
Foto'squote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:38 schreef Mukie het volgende:
eindelijk!
Alles is verhuisd. Het appartement moeten we nog schoonmaken en dan de katten meenemen.
Maar we hebben alles al in het nieuwe huis staan. Ik moest gewoon even de wireless access hiero checken. Blijkbaar weten 4 mensen niet hoe ze dat van hen moeten beveiligen![]()
Iets teveel ook en alsook gebruikt, I knowquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:18 schreef Yeahinho het volgende:
Mooi huis geworden. Toch blijf ik benieuwd naar dat drukke zwart-wit-behang... hoe ziet dat er nu uit??
Ik zag het voorbij komen op een foto maar het was niet echt duidelijk, alsook () de computerfoto die ik even blijk te missen
.
Donkerbruin met een witte zweem eroverheen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:32 schreef lipje het volgende:
tof huis Mukie
Welk kleurtje vloer heb jij op de overloop liggen?
Na een chocokat en een klein varkentje genaamd piglet, niet nee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:53 schreef skippy22 het volgende:
Is er nog plaats voor een kangeroe ??
Dat behang vind ik eerlijk gezegd een beetje té. Verder wel toffe kleurtjes enzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
Iets teveel ook en alsook gebruikt, I know
De pc foto staat erbij.
Koophuisje opknappen door M&M daar is het behang, nu staan daar alleen verhuisdozen
Alleen nog maar gegrondquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat behang vind ik eerlijk gezegd een beetje té. Verder wel toffe kleurtjes enzo.
Is de trap inmiddels helemaal mooi wit?
we liggen meestal op 1 matras heurquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:19 schreef Kindervriend het volgende:
Een bed met twee aparte matrassen? Niet leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |