25-07-2006: Wat is het heet!En wat doen mijn vingers een onnoemelijke pijn.
![]()
![]()
De kast is gedeeltelijk nog maar afgebroken, aangezien we anders straks geen plaats hebben om de kleren neer te leggen.
![]()
Je kunt wel zien wat voor een gaten die heerlijke "moer omlijsten met spijkers" heeft achtergelaten. Die moeten nog opgevuld worden en het plafond moet nog volledig geschuurd, gronden en gelakt worden.
![]()
![]()
Dit was eerst aan de beurt. Gisteren hebben we de rode latex gedaan en vandaag heeft de pa van Mike het kringelbehang gedaan. Heerlijk dat priegelwerk, met motief.
![]()
Ook zijn de kozijnen van de woonkamer en de slaapkamer al gedaan, maar daar heb ik nog geen foto's van. Alsook van de verwarmingen die afgekoppelt zijn, gereinigd, plus geverft met een metallic-achtige lak. Hierdoor lijkt het net alsof hij wegvalt tegen het witte behang van de woonkamer en steekt lekker af bij de rode en groene muur. Wat weer dat leuke "spring er maar uit"-effect geeft.
![]()
![]()
![]()
Omdat het zo heet was, zijn we niet echt mega ver gekomen jammer genoeg. Of althans je ziet de sprongen niet meer zo goed. De keuken is al deels ingeruimd, alsook de voorraadkast in de kelder.
![]()
Af en toe moesten we toch echt even uitpuffen, om na een rook- en drinkpauze weer flink aan de slag te gaan.
![]()
Zoals je ziet is ook de slaapkamer al deels gedaan. De blauwgroene kleur is al op de achterwand gezet, morgen gaan we met de deco-roller een goud/zilveren effect hierop creeren. Ook is het behang er verder af gehaald, waar we dan morgen het witte behang weer tegenaanknallen. Wel moet ook hier weer alle gaatjes gevuld worden.
![]()
Om nog maar te zwijgen van de vloer. Ik walgde zodanig van die vloer, dat ik hem nu zodanig zat was en hem eruit begon te slopen. Vriendjelief hielp natuurlijk mee.
![]()
Je wilt niet weten hoeveel stof en rotzooi dit maakte.
![]()
De blaren staan nog op mijn handen. Mooi geen novilon, maar een kurkvloer die op het beton was vastgelijmt met superlijm.
![]()
3 uur hebben we erover gedaan, 1 blauwe duimnagel, bijna verbrijzelde pink, maar het is er eindelijk uit.
![]()
Morgen gaan we ook direct het laminaat halen, de plinten en ws ook al direct de vloerbedekking van de slaapkamer. De donderdag gaan we langs de SNS om te vragen of een kleerkamer als vast iets aan het huis gezien wordt. Zo ja
![]()
Want de panelen die straks als deuren gaan dienen, hebben we al uitgezocht. Zie er wel tegenop om dat pokkeplafond te gaan doen. Schuren boven je hoofd is zoooo arelaxed.
Nu is het tijd om eindelijk te gaan douchen en al die zooi van onze lijven te wassen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mukie op 26-07-2006 00:13:16 ]