quote:ALGEMEEN
carrosserie 5-deurs, hatchback
transmissie 5 v, hand
brandstof diesel
algemene garantie 2 jaar, onbeperkt
carrosserie garantie 12 jaar
introductie mei 2005
einde nog leverbaar
MOTOR
aantal cilinders 4, in lijn
kleppen per cilinder 2
cilinderinhoud 1896 cm3
boring x slag 79,5 x 95,5 mm
compressieverh. 19,0:1
max. vermogen 74 kW (100 pk)
4000tpm
max. koppel 240 Nm
1800tpm
brandstofsysteem pompverstuiver
klepbediening ohc
turbo ja, met intercooler
katalysator nee
ONDERSTEL
aandrijving voor
wielophanging voor onafh., McPherson
wielophanging achter semi-onafh.
vering voor schroefveren
vering achter schroefveren
stabilisator voor ja
stabilisator achter nee
remmen voor gev. schijven, 256 mm
remmen achter schijven, 232 mm
bandenmaat 185/60R14
draaicirkel 10,6 m
MATEN & GEWICHTEN
lengte 3,92 m
breedte 1,65 m
hoogte 1,47 m
wielbasis 2,46 m
spoorbreedte voor 1,43 m
spoorbreedte achter 1,43 m
massa leeg 1102 kg
max. toelaatbare massa 1680 kg
laadvermogen 578 kg
aanhanger geremd 1200 kg
aanhanger ongeremd 500 kg
kogeldruk 50 kg
dakbelasting 75 kg
inh. bagageruimte 270-1030 l
inh. brandstoftank 45 l
PRESTATIES
topsnelheid 188 km/h
acceleratie 0-100 km/h 10,7 s
verbruik binnen beb. kom 6,4 l/100km
verbruik buiten beb. kom 4,0 l/100km
verbruik gecombineerd 4,9 l/100km
CO2 uitstoot 132 g/km
Ik moet 1 A&F vest maar ff verpatsen in V&A hier denk ik, had perongeluk een L uit het schap getrokken en kwam daar in het hotel pas achter. Wil ik vandaag op de laatste dag ff gaan ruilen, is die die ballentent dichtquote:Op maandag 24 juli 2006 08:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb het wel eens zien hangen, ik meen in Amsterdam ergens ofzo...
Ik mag trouwens geen nephorloge's![]()
Denk je dat ik hem pas? Ik heb meestal L, van Ralph en Tommy iigquote:Op maandag 24 juli 2006 08:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik moet 1 A&F vest maar ff verpatsen in V&A hier denk ik, had perongeluk een L uit het schap getrokken en kwam daar in het hotel pas achter. Wil ik vandaag op de laatste dag ff gaan ruilen, is die die ballentent dicht
En dan laat je hem thuis toch niet zien
quote:Op maandag 24 juli 2006 08:37 schreef Hugster het volgende:
En vlad, de reis er naartoe was niet boeiend. Gewoon de interstate af met een bus. Terug fucking krap gezeten en naast een KANKER homo die de HELE reis (6 uur) gruwelijk verwijfd zat te praten en giechelen met een meisje waar hij mee was.
Ik weet niet waar het aan lag maar ik zat mezelf helemaal op te vreten en werd er agressief van. Brrrrr ik wil er niet meer aan denken
quote:Op maandag 24 juli 2006 08:37 schreef Hugster het volgende:
En vlad, de reis er naartoe was niet boeiend. Gewoon de interstate af met een bus. Terug fucking krap gezeten en naast een KANKER homo die de HELE reis (6 uur) gruwelijk verwijfd zat te praten en giechelen met een meisje waar hij mee was.
Ik weet niet waar het aan lag maar ik zat mezelf helemaal op te vreten en werd er agressief van. Brrrrr ik wil er niet meer aan denken
Teveel voor smsquote:
Al sla je me doodquote:Op maandag 24 juli 2006 08:44 schreef vlad het volgende:
[..]
verschrikkelijk is dat ja.
Van boston naar NY, ligt dat in lijn van de rit vanuit Toronto? Ik had namelijk de bus geboekt vanuit Toronto naar NY. Dan heb ik aan de reis dus niets gemist iig![]()
En zat je in NY in een hostel of hotel? ik weet dat het Jazz hostel erg goed schijnt te zijn![]()
Tss, jij wilde dat wel. Niet liegen. Je vriendjes wilden per se in een hotel.quote:Op maandag 24 juli 2006 08:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Al sla je me dood
En hostel? tsss dan ken je me nog niet
[afbeelding]
30 meter van times square en broadway![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 08:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Al sla je me dood
En hostel? tsss dan ken je me nog niet
[afbeelding]
30 meter van times square en broadway![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 08:44 schreef Hugster het volgende:
[..]
Teveel voor sms
En herm, ik heb geen idee, misch kan ik hem nog wel verpatsen met flink wat winst hier, wat ik jou weer niet aan wil doen +
Ik zie Huug idd al tussen 30 man op 1 kamer in een stapelbed liggenquote:Op maandag 24 juli 2006 08:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss, jij wilde dat wel. Niet liegen. Je vriendjes wilden per se in een hotel.
Ik heb die hostels gezien, daar wilde ik NIET zittenquote:Op maandag 24 juli 2006 08:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss, jij wilde dat wel. Niet liegen. Je vriendjes wilden per se in een hotel.
* vlad mompelt iets van streken die dronken engelsen uithalen met snurkende mensen enzoquote:Op maandag 24 juli 2006 08:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zie Huug idd al tussen 30 man op 1 kamer in een stapelbed liggen
Maar je zei het vantevoren wel. Waar of nietquote:Op maandag 24 juli 2006 08:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb die hostels gezien, daar wilde ik NIET zitten
* hermandeperman mompelt iets van "jij kent Hugo niet"quote:Op maandag 24 juli 2006 08:50 schreef vlad het volgende:
[..]
* vlad mompelt iets van streken die dronken engelsen uithalen met snurkende mensen enzo![]()
Gewoon bovenop 'mquote:Op maandag 24 juli 2006 08:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik zie Huug idd al tussen 30 man op 1 kamer in een stapelbed liggen
Zonder de hostels te hebben bekeken wel, en zo'n slaapzaal sowieso niet hoor, dat komt niet eens in me opquote:Op maandag 24 juli 2006 08:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar je zei het vantevoren wel. Waar of niet?
Dan heb je helemaal 2 ruggenquote:Op maandag 24 juli 2006 08:55 schreef ijsmeis het volgende:
Ja hallo, niemand meer bovenop mij, anders ben ik nóg platter.
ik krijg inmiddels wel een beeld van hem waardoor ik inderdaad niet denk dat dat helemaal goed komt in een hostelquote:Op maandag 24 juli 2006 08:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* hermandeperman mompelt iets van "jij kent Hugo niet"
Op mijn bankrekeningquote:Op maandag 24 juli 2006 08:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dan heb je helemaal 2 ruggen;d;d;d:DD:D;d:D:D
rofls:D;d;dd!11!!11!!einszweipolizei!111!11:D;dd;d!
Van jou wel danquote:Op maandag 24 juli 2006 08:59 schreef vlad het volgende:
[..]
ik krijg inmiddels wel een beeld van hem waardoor ik inderdaad niet denk dat dat helemaal goed komt in een hostel![]()
dat die met een handdoekje om eerst drie gangen, en twee trappen moet overwinnen met een zatte kop om te zien dat de enige werkende douche in het hostel bezet isweet niet, maar krijg zo de indruk dat dat niet zijn idee van vakantie is
![]()
Ehhh... dat is ook niet mijn ding hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 08:59 schreef vlad het volgende:
[..]
ik krijg inmiddels wel een beeld van hem waardoor ik inderdaad niet denk dat dat helemaal goed komt in een hostel![]()
dat die met een handdoekje om eerst drie gangen, en twee trappen moet overwinnen met een zatte kop om te zien dat de enige werkende douche in het hostel bezet isweet niet, maar krijg zo de indruk dat dat niet zijn idee van vakantie is
![]()
Duur hè, zo'n oppas.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:01 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, m'n neefje op bezoek is echt niet goed voor mijn bankrekening.
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:02 schreef Hugster het volgende:
Telefeunpicca met haren door de war van de open bus
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, die kregen geld iedere keer dat ze me wegbrachtenquote:
Whahahahahaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:27 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
LYON- Een 17-jarige Limburger is gisteren in het Franse Lyon om het leven gekomen doordat hij met een gehuurde brommer met volle snelheid tegen een traktor aanreed. Volgens de Franse authoriteiten gaat het om een jongeman met een oorbel, een gouden ketting en een zwaar accent. Bovendien droeg hij een trui van het merk G-star. In zijn portemonnee werd een videopasje, een C1000-klantenkaart en een business-card gevonden voor Autosloperij Raaymakers Vinkenslag. De doktoren in het ziekenhuis te Lyon meldden dat M. Van der Hendig Sjiek een aantal laatste woorden uitkraamde, waaronder de woorden "boh gek", "zoeen gare slip" en "behandel me, jong vuilak". Daarna blies hij zijn laatste levensadem uit. De 17-jarige Limburger laat zijn ouders en zijn vriendin genaamd Jennifuuur achter.
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, die kregen geld iedere keer dat ze me wegbrachtenMochten ze n.l. mijn poepertje filmen enzo
boeide mijn geen hol iddquote:
Die is van Tim. M'n neefje heeft zijn playstation bij, maar die heeft ie nog niet aangesloten, want hij zit toch alleen maar op de IksBoks.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben uitgeslapen
Maarre is die Xbox ook van je neefje ofzo? Of heb je die zelf gekocht?
doe je zelf ook niet, dus wat is het verschil?quote:Op maandag 24 juli 2006 09:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die is van Tim. M'n neefje heeft zijn playstation bij, maar die heeft ie nog niet aangesloten, want hij zit toch alleen maar op de IksBoks.
ZE MAKEN ALLEEN FRIKKIN' ROMMEL OP MIJN KAMER![]()
. En ruimen het niet op.
Mja oke, als je een aantal maanden gaat rondtrekken kan ik me dat goed voorstellen, dan zijn hotels ook niet te betalen op een gegeven momentquote:Op maandag 24 juli 2006 09:09 schreef vlad het volgende:
[..]
boeide mijn geen hol iddheb wel rare dingen meegemaakt in een crappy hostesl in Vancouver
.
Zat in een super klein kamertje met 4 man (omdat ik er een maand zou blijven). was ook zo'n malle jap die zijn fiets iedere keer in de kamer zettekwam ik snachts de kamer binnen, struikel ik me daar toch over de fiets.
dus midden in de nacht heb ik me daar toch die fiets door de kamer gesmeten
wiel krom en alles, staat die jap ineens naast m'n bed te spriongen en maf te doen
'maar had een beetje gedronken, dus geen zin in dat gedoe. Dus heb tegen hem gezegd dat hij de volgende morgen de eerste zou zijn, heb me omgedraaid en heb heerlijk geslapen
volgende morgen heb ik het hostel maar verlaten
![]()
toevallig kon ik een kamer huren bij een vrouw in huis net buiten de stad![]()
Tsss, mijn kamer is na 4 (?) weken nog steeds netjesquote:Op maandag 24 juli 2006 09:11 schreef vlad het volgende:
[..]
doe je zelf ook niet, dus wat is het verschil?
Dat doen ze hèquote:Op maandag 24 juli 2006 09:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die is van Tim. M'n neefje heeft zijn playstation bij, maar die heeft ie nog niet aangesloten, want hij zit toch alleen maar op de IksBoks.
ZE MAKEN ALLEEN FRIKKIN' ROMMEL OP MIJN KAMER![]()
. En ruimen het niet op.
Ja die Bentley dingesquote:Op maandag 24 juli 2006 09:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die Breitling
![]()
![]()
![]()
Lijkt fucking echt gek
Duur?
Damn damn damnquote:Op maandag 24 juli 2006 09:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja die Bentley dinges$95
En deze Panerai in brushed RVS met rubber duikersband van Paneraidie was ietsje duurder
[afbeelding]
dit bandje dus
[afbeelding]
Daar koop ik denk ik ook nog wel een leder bandje bij.
wel grappig zoals zo'n jap door de kamer heen stuitert. zei ook gewoon in nederlands zo van: kom morgenmiddag maar naar m'n kantoor, dan ben je de eerstequote:Op maandag 24 juli 2006 09:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja oke, als je een aantal maanden gaat rondtrekken kan ik me dat goed voorstellen, dan zijn hotels ook niet te betalen op een gegeven moment
Ik heb ook nog steeds zulks een plannen, over 2 jaar moet ik n.l. een half jaar stage lopen (ga ik sowieso in het buitenland doen) en daarna ga ik er zeker nog minstens 2 maanden aanplakken.
Maar ik zou zeker ook die fiets door die kamer heentyfen ja
copy that..quote:Op maandag 24 juli 2006 09:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Damn damn damn
Als je nog eens zo'n Breitling tegenkomt en je hebt zin enzo er 1 mee te nemen mag je dat voor me doen hoor![]()
![]()
mooie klokjesquote:Op maandag 24 juli 2006 09:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja die Bentley dinges$95
En deze Panerai in brushed RVS met rubber duikersband van Paneraidie was ietsje duurder
[afbeelding]
dit bandje dus
[afbeelding]
Daar koop ik denk ik ook nog wel een leder bandje bij.
Dat is goed te doen jaquote:Op maandag 24 juli 2006 09:17 schreef vlad het volgende:
[..]
wel grappig zoals zo'n jap door de kamer heen stuitert. zei ook gewoon in nederlands zo van: kom morgenmiddag maar naar m'n kantoor, dan ben je de eerste, draaide me om en viel in slaap. Maar volgens mij dacht hij dat ik hem uitschold in het nederlands ofzo, dus hij begon in het jappans wat te kreten en aan mijn lakens te trekken. maar goed, ik sliep al half, dus boeide allemaal niet zo
![]()
en hostels valt wel mee hoor. Er zijn hostels waar je een maand of meer zou kunnen blijven (wel vaak net buiten het hoogseizoen) maar een kamer huren bij iemand is prettiger en voordeliger. Ik betaalde 300 canadian voor een volledig ingerichte kamer p.m. erg netjes![]()
![]()
dat waarderen ze bij de douane als hij met twee armen vol horloges nederland binnenkomtquote:
Nou die heb je daar dus alleen in china town. Ik ga kijken of de china town van Boston ze ook heeft en anders houd het ff opquote:Op maandag 24 juli 2006 09:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Damn damn damn
Als je nog eens zo'n Breitling tegenkomt en je hebt zin enzo er 1 mee te nemen mag je dat voor me doen hoor![]()
![]()
dat valt wel te regelenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:21 schreef vlad het volgende:
[..]
dat waarderen ze bij de douane als hij met twee armen vol horloges nederland binnenkomt![]()
![]()
neem voor mij zo'n Breitling meequote:Op maandag 24 juli 2006 09:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou die heb je daar dus alleen in china town. Ik ga kijken of de china town van Boston ze ook heeft en anders houd het ff op
Hier een matige kwali groepsfoto van mijn nieuwe klokskes
[afbeelding]
gelukkig niet meegemaakt. Wel dat ze lakens om zo'n stapelbed hadden gehangen en een nummertje laggen te maken, terwijl wij (een groep van 6 met ieren, engelsen en ik) een biertje zaten te drinken daar op de grondquote:Op maandag 24 juli 2006 09:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is goed te doen ja
Angstigste lijkt me ook als er iemand zich gaat rukken in zo'n zaal[afbeelding] En dat je er dan naast ligt
Ik zweer het, er zijn zulke perverts
je stopt een rooitje in je paspoort?quote:
smeerlapperijquote:Op maandag 24 juli 2006 09:23 schreef vlad het volgende:
[..]
gelukkig niet meegemaakt. Wel dat ze lakens om zo'n stapelbed hadden gehangen en een nummertje laggen te maken, terwijl wij (een groep van 6 met ieren, engelsen en ik) een biertje zaten te drinken daar op de grondgewoon meekreunen enzo
en klappen aan het eind
![]()
hoort er allemaal bij![]()
dat wij daar zaten een biertje te drinken?quote:
Damn dikke shitquote:Op maandag 24 juli 2006 09:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou die heb je daar dus alleen in china town. Ik ga kijken of de china town van Boston ze ook heeft en anders houd het ff op
Hier een matige kwali groepsfoto van mijn nieuwe klokskes
[afbeelding]
Ik was eerstquote:Op maandag 24 juli 2006 09:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
neem voor mij zo'n Breitling mee![]()
copy thatquote:Op maandag 24 juli 2006 09:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Damn dikke shitAl vind ik die met dat donkere bandje mooier
Maar dat is zo op te lossen natuurlijk
Maar als je ze nog tegenkomt zou ik wel zo'n "Breitling" willen hebben hoor![]()
![]()
Ja heel geil enzoquote:Op maandag 24 juli 2006 09:23 schreef vlad het volgende:
[..]
gelukkig niet meegemaakt. Wel dat ze lakens om zo'n stapelbed hadden gehangen en een nummertje laggen te maken, terwijl wij (een groep van 6 met ieren, engelsen en ik) een biertje zaten te drinken daar op de grondgewoon meekreunen enzo
en klappen aan het eind
![]()
hoort er allemaal bij![]()
Nah vind ik net minder, en heb momenteel al een metalen band...quote:Op maandag 24 juli 2006 09:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
copy that
metalen band is ook mooi bij die bentley, vind ik.
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ach, 1tje meer of minder..
komt goed![]()
Hangt van de klok af, die Tag Sneuer die ik heb zo ik never nooit ooit never nooooit met een lederen band willen hebben.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah vind ik net minder, en heb momenteel al een metalen band...
Mijn neef stond daar ook ja... Maar sinds ik dan nu wat mee wil sjouwen is hij gepromoveerd en zit hij ergens op een kantoor tof te doenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vlieg meestal terug als een "maat" van mij dienst heeft
Handig hèquote:Op maandag 24 juli 2006 09:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mijn neef stond daar ook ja... Maar sinds ik dan nu wat mee wil sjouwen is hij gepromoveerd en zit hij ergens op een kantoor tof te doenIig niet meer te controleren
![]()
Huug en ik hebben/hadden hetzelfde horloge, ik met een metalen band, en hij met leren band, vind die van hem mooierquote:Op maandag 24 juli 2006 09:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Hangt van de klok af, die Tag Sneuer die ik heb zo ik never nooit ooit never nooooit met een lederen band willen hebben.
Ah, eenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Handig hè
Die "maat" van mij kan dit net aan, dus voor promotie ben ik niet zo bang
ja, maar wat ik probeer te vertellen is dat het van de klok afhangt.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Huug en ik hebben/hadden hetzelfde horloge, ik met een metalen band, en hij met leren band, vind die van hem mooier
Dat is ook zo, maar ik probeer er gewoon overheen te lullenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja, maar wat ik probeer te vertellen is dat het van de klok afhangt.
het profiel van mijn band zit ook in het horloge zelf![]()
lijkt mij niet, maar dat was voor mij ook niet nodigquote:
Ja ehhh hoe krijg ik dit het veiligst mee naar NL. Gewoon in de koffer en hopen dat de douane mijn koffer niet open hoeft te zien terug op Schiphol?quote:
Lampiequote:Op maandag 24 juli 2006 09:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
herman: Het is een 3.gif
stommy: JAH MAN! lach lach
jij begrijp?
No freakin' idea, misschien dat Stommy z'n maatje a.k.a.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ehhh hoe krijg ik dit het veiligst mee naar NL. Gewoon in de koffer en hopen dat de douane mijn koffer niet open hoeft te zien terug op Schiphol?
creatief inpakkenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ehhh hoe krijg ik dit het veiligst mee naar NL. Gewoon in de koffer en hopen dat de douane mijn koffer niet open hoeft te zien terug op Schiphol?
en daar schuilt het voordeel van de backpackerquote:Op maandag 24 juli 2006 09:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
horloges uit elkaar schroeven en alle onderdelen door je tas verdelenquote:
Dat is een optie iddquote:
die Breitling kan je sowieso meenemen als je wilt, herman eerst natuurlijkquote:Op maandag 24 juli 2006 09:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat is een optie idd
Ik zal china town nog maar eens goed bekekijken voor jullie. Ik wil er eik ook nog wel wat meer mee nemenHeb een mooie Patek gezien ook, en een A Lange & Sohne
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dat is een optie idd
Ik zal china town nog maar eens goed bekekijken voor jullie. Ik wil er eik ook nog wel wat meer mee nemenHeb een mooie Patek gezien ook, en een A Lange & Sohne
![]()
binnenkant van je jas volhangenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
die Breitling kan je sowieso meenemen als je wilt, herman eerst natuurlijk
ik zou er wel mee oppassen, tis niet verstandig om 15 horloges mee te nemen natuurlijk
en heel onopvallend met een rode bek en 10 liter zweet op je kop trillend langslopenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Een jas aandoen met 30+ graden
details detailsquote:Op maandag 24 juli 2006 09:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en heel onopvallend met een rode bek en 10 liter zweet op je kop trillend langslopen
subway subway of de lekkere subway?quote:Op maandag 24 juli 2006 09:49 schreef Hugster het volgende:
Ja ik liep vanmorgen ook met een trui de subway in, ik begon spontaan te fluiten
Ik moest echt keihard lachenquote:Op maandag 24 juli 2006 09:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
en heel onopvallend met een rode bek en 10 liter zweet op je kop trillend langslopen
Goddommequote:Op maandag 24 juli 2006 09:49 schreef Hugster het volgende:
Ja ik liep vanmorgen ook met een trui de subway in, ik begon spontaan te fluiten
Wraps zijn meer OK.quote:Op maandag 24 juli 2006 09:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Haha, nou dit was de metro.Maar Subway sandwiches zijn ook ZEEEER ok
![]()
![]()
![]()
je gaat maar gelijk voor de volle 12 inch?quote:Op maandag 24 juli 2006 09:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Haha, nou dit was de metro.Maar Subway sandwiches zijn ook ZEEEER ok
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:52 schreef hermandeperman het volgende:
Oja Huug, hoe gaat het zo zonder je jonko? Of heb je al de eerste de beste straatneger gevraagd?
quote:Op maandag 24 juli 2006 09:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gaat perfect hoorIk was beheeeeuuuurrrlijk stoned het vliegtuig ingegaan, dat wel
nog extra "last" gehad van de ijle lucht?quote:Op maandag 24 juli 2006 09:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gaat perfect hoorIk was beheeeeuuuurrrlijk stoned het vliegtuig ingegaan, dat wel
Tonijnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Foot long Subway club met extra kaas een BBQ saus nog meer
turkey met extra kaasquote:Op maandag 24 juli 2006 10:00 schreef Hugster het volgende:
[..]
Foot long Subway club met extra kaas een BBQ saus nog meer
Nee bij bassie een paar gedaan voor vertrek. Hier op utrecht cs. Bassie helder, ik niet zoquote:Op maandag 24 juli 2006 10:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
In het rookhonk zitten stonen ofzo?
vind ik welquote:
Lekker hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 10:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee bij bassie een paar gedaan voor vertrek. Hier op utrecht cs. Bassie helder, ik niet zo
[afbeelding]
Ik heb m'n halve huis verbouwd gister, heeeeeeeeerlijk ookquote:Op maandag 24 juli 2006 10:04 schreef vlad het volgende:
[..]
vind ik wel![]()
en afgelopen weekend o.a. een driezits bank verhuist naar drie hoog met 35 graden speelt ook nog mee![]()
3 augquote:Op maandag 24 juli 2006 10:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wanneer ga je eigenlijkt terug hugo?
wel klaar nu dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb m'n halve huis verbouwd gister, heeeeeeeeerlijk ook
Maar ik ga ff werken![]()
Neequote:Op maandag 24 juli 2006 10:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker hoorLekker geslapen dus wel?
Nee, ik ga wegquote:Op maandag 24 juli 2006 10:12 schreef vlad het volgende:
[..]
wel klaar nu dan?
ik mag nog een paar wekenmaar goed, heb geen haast. wil het netjes hebben
ga vandaag beginnen om alle verf van de kozijnen te branden
![]()
Ojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 24 juli 2006 10:13 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee
In het vliegtuig ook niet. Op Schiphol lekker door gaan drinken en toen pas na 40+ uur wakker zijn in slaap gevallen
logisch, wist ik ook welquote:Op maandag 24 juli 2006 10:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, ik ga wegZij gaan nog weetikhethoeveel verbouwen
En ben jij vrij nu dan?
Ja want bij een eventueel probleem kan je tenminste de "knuppel" overnemenquote:Op maandag 24 juli 2006 10:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ojaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dat klinkt als mijn vakantie vorig jaarIk kan ook niet slapen tijdens de reis, heb altijd het gevoel alsof ik alles in de gaten moet houden
Joahquote:Op maandag 24 juli 2006 10:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij bent ook "klokies" geil hè
Heb al een kamerquote:Op maandag 24 juli 2006 10:15 schreef vlad het volgende:
[..]
logisch, wist ik ook welwil het een beetje opschieten met een kamer in eindhoven?
neemoet het in de avonduren doen. En in de weekenden ga ik varen. dat ga ik wel gewoon door doen zolang het weer mooi blijft.
Maar pa heeft volgende week vakantie en die komt een paar dagen over om te helpen met verven en behangen![]()
Juistquote:Op maandag 24 juli 2006 10:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja want bij een eventueel probleem kan je tenminste de "knuppel" overnemen
maar dat was gelukkig afgelopen woensdagquote:
scherpquote:Op maandag 24 juli 2006 10:21 schreef vlad het volgende:
[..]
maar dat was gelukkig afgelopen woensdagdeze woensdag wordt veel koeler hoop ik
![]()
Hè kutquote:Op maandag 24 juli 2006 10:21 schreef vlad het volgende:
[..]
maar dat was gelukkig afgelopen woensdagdeze woensdag wordt veel koeler hoop ik
![]()
Ach, die zeikhitte houdt me wel uit m'n slaap hoor, doont wurriequote:Op maandag 24 juli 2006 10:17 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wordt niet slapen, tot 3/4 aug.
2 schermen wel ja, 1 met autocut, en 1 met firefoxquote:Op maandag 24 juli 2006 10:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je hebt toch ook 2 schermen, kan je gewoon door remote'n
autocut?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
2 schermen wel ja, 1 met autocut, en 1 met firefox
weinig kans.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:24 schreef hermandeperman het volgende:
Maar ik ga hem zo dichtklikkenHoop ik dan
![]()
Ik doe het hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 10:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
weinig kans.
zeker met gezellige stommy aanwezig![]()
![]()
Succesquote:Op maandag 24 juli 2006 10:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Collega is op vakantie, dus ik moet nu ALLES alleen remote'n...
zo zwaar..
Het leven van een ondernemer gaat niet over rozen...quote:Op maandag 24 juli 2006 10:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
vandaag gaan "we" de servers allemaal opnieuw indelen..
hopelijk lukt het met remote, anders zit ik weer tot 2300 uur in schiphol-rijk
mijn ondernemers leven zeker niet neequote:Op maandag 24 juli 2006 10:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het leven van een ondernemer gaat niet over rozen...
Okè, en nu ga ik echt werken!![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Die is natuurlijk druk horloges aan het zoeken voor hermen en moi![]()
Snachtsquote:Op maandag 24 juli 2006 10:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Die is natuurlijk druk horloges aan het zoeken voor hermen en moi![]()
juist. de harde werkers van vandaag zijn tenminste wel op FOK te vindenquote:
emmuhsenneh met lievje schatje mopje Annequote:
Dankjequote:Op maandag 24 juli 2006 10:48 schreef vlad het volgende:
[..]
juist. de harde werkers van vandaag zijn tenminste wel op FOK te vinden![]()
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 10:48 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
heel chinatown aan het afstruinen voor jullie![]()
het is daar nu 5 in de morgen, kan best dan al hoorquote:
tot de volgende keerquote:Op maandag 24 juli 2006 10:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
emmuhsenneh met lievje schatje mopje Anne![]()
Maar ik ga nu wel slapen, het is 04:50 en de rest van het huis ligt allang te slapenLig ik weer lekker uit het ritme met hun
ik kan wel lief zijn tegen jequote:
slaap ze dan maarquote:Op maandag 24 juli 2006 10:49 schreef Hugster het volgende:
[..]
emmuhsenneh met lievje schatje mopje Anne![]()
Maar ik ga nu wel slapen, het is 04:50 en de rest van het huis ligt allang te slapenLig ik weer lekker uit het ritme met hun
Ik heb vandaag vrij.. eigenlijk.. morgen ook.. en overmorgen ookquote:Op maandag 24 juli 2006 10:50 schreef vlad het volgende:
[..]
ik kan wel lief zijn tegen je![]()
het moeten alleen niet altijd van de graf temperaturen zijn hier in de zomer![]()
![]()
wat voor werk doe je?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb vandaag vrij.. eigenlijk.. morgen ook.. en overmorgen ook![]()
student is zequote:Op maandag 24 juli 2006 10:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat voor werk doe je?
dat wil ik ook![]()
Vakantiewerk.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat voor werk doe je?
dat wil ik ook![]()
en je staat daar alleen?quote:Op maandag 24 juli 2006 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een soort Xenos-blokker-marskramer-dinges-winkel.
ja, je zal wel moe zijn van het harde niets doen vandaagquote:
OCh t bootje was gammel (bm-ertje) en slecht onderhouden, maar voer wel lekker. En de plas is niet zo groot dat je kan verdwalenquote:
Topquote:
Conjoquote:Op maandag 24 juli 2006 12:07 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ga nu even ontbijt halen voor het eerst in 18 dagen eens geen stokbrood
[afbeelding]
Als je daar een tijdje gezeten hebt ben je helemaal vertiefd..quote:
Prachtig land iddquote:Op maandag 24 juli 2006 12:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als je daar een tijdje gezeten hebt ben je helemaal vertiefd..
ik als francofiel moet ook gewoon een paar keer per jaar "aanwezig" zijn in het land van de 404![]()
Ik ook, dan koop ik een Breitling.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heerlijk
als ik ooit wat centjes verdient heb, dan weet ik het wel
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook, dan koop ik een Breitling.
Slikt 1800 kutopmerkingen in.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn saaiste vakantie ooit was in Frankrijk.
ja ik ook.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook, dan koop ik een Breitling.
dat vind ik echt knap.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
Mijn saaiste vakantie ooit was in Frankrijk.
En de overige 10? Vertelquote:Op maandag 24 juli 2006 12:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Slikt 1800 kutopmerkingen in.
Uhhhh. Hoe heet dat 'oorlogsgebied' ook alweer? Ik kom even niet op de naamquote:Op maandag 24 juli 2006 12:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dat vind ik echt knap.
waar zat je dan?
ik heb me nog nooit 0,1 sec. verveelt in france
zo'n beetje heel frankrijk is oorlogsgebied, aangezien ze met de 1e en 2e WO er doorheen getiefd zijn..quote:Op maandag 24 juli 2006 12:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Uhhhh. Hoe heet dat 'oorlogsgebied' ook alweer? Ik kom even niet op de naam.
Je houdt niet van cultuur en historie?quote:Op maandag 24 juli 2006 12:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Uhhhh. Hoe heet dat 'oorlogsgebied' ook alweer? Ik kom even niet op de naam.
Jawel, maar een hoop zat dichtquote:Op maandag 24 juli 2006 12:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je houdt niet van cultuur en historie?
Ja, Normandië.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zo'n beetje heel frankrijk is oorlogsgebied, aangezien ze met de 1e en 2e WO er doorheen getiefd zijn..
maar je bedoelt Normandië waarschijnlijk, vreemd dat je je daar verveelt
ow ja, zo'n standaard Nederlandse opmerking over Frankrijkquote:Op maandag 24 juli 2006 12:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, Normandië.
Strandweer was het niet, dus dat valt af. Een paar musea zaten dicht, de rest hebben we wel bezocht.
Ik kan me van de vakantie voornamelijk herinneren dat we veel in de auto hebben gezeten en dat alles best wel duur was en dat de Fransen daar best arrogant deden.
Die graven, zo indrukwekkend ookquote:Op maandag 24 juli 2006 12:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat je b.v. "gewoon" op omaha beach kan rondlopen... vind ik sùpér..
uh-uhquote:Op maandag 24 juli 2006 12:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ow ja, zo'n standaard Nederlandse opmerking over Frankrijk
Misschien is het dan toch wel waarquote:Op maandag 24 juli 2006 12:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ow ja, zo'n standaard Nederlandse opmerking over Frankrijk
ja ongelovelijkquote:Op maandag 24 juli 2006 12:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die graven, zo indrukwekkend ook
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:51 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja ongelovelijk
heb daar laatst nog 10 jaar lopen zoeken naar capt miller
Waarschijnlijk heb je het niet goed verstaan en ben je vervolgens genaaidquote:Op maandag 24 juli 2006 12:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Misschien is het dan toch wel waar!
Maar serieus, we kwamen er laat aan dus mijn ouders hadden niet veel zin meer om te koken, dus gingen we even naar de plaatselijke frietkraam.
8 euro voor een zakje friet.
En behulpzaam waren ze verder ook niet echt.
Behulpzaam over het algemeen.quote:Op maandag 24 juli 2006 12:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je het niet goed verstaan en ben je vervolgens genaaid
Trouwens behulpzaam, bij een friettent?
Ik heb het meestal gezellig met de gasten
TF! Mij zegt IETS ergens ver achter in m'n kop dat je vanaf Istrie met de boot naar Venetie kunt.... Klopt dat en is het het waard en is het lang varen...? Weet je dat of niet...?quote:
http://fotoboek.fok.nl/Ratelslangetjequote:Op maandag 24 juli 2006 12:58 schreef hermandeperman het volgende:
Anne, met wie heeft Bio geneukt?
quote:Op maandag 24 juli 2006 12:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Ratelslangetje
istrie croatie toch??quote:Op maandag 24 juli 2006 12:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
TF! Mij zegt IETS ergens ver achter in m'n kop dat je vanaf Istrie met de boot naar Venetie kunt.... Klopt dat en is het het waard en is het lang varen...? Weet je dat of niet...?
Jeah Kroatie ja...quote:Op maandag 24 juli 2006 13:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
istrie croatie toch??
moet makkelijk te doen zijn.....zal wel een dikke 100km zijn denk ik!
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het vervangende woord Paard was geen waarschuwing voor je?
Yvonne en bio spreken elkaar veel toch...?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij betreft het alleen maar een yvonne-roddel hoor.
Nu denk ik niet meerquote:Op maandag 24 juli 2006 13:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Yvonne en bio spreken elkaar veel toch...?
Dan maar roken.....quote:Op maandag 24 juli 2006 13:06 schreef Sjoewe het volgende:
Mja ach, Frankrijk is leuk, maar de overheidsinstanties daar![]()
Politie = traaaaaaaag, alles op papier, computer wtf? orly
Ziekenhuis = Nee hoor, ook al ben je met de ambulance binnen gebracht ga hier maar in een bed 6 uur op de gang wachten, en die reisleider van je, die wacht, maar een eind verderop. Water? hahahaha krijg je niet, loser
[afbeelding]
Waarvoor preciesquote:Op maandag 24 juli 2006 13:11 schreef Sjoewe het volgende:
De sirenes mochten wel aan![]()
Maar goed, het was een goede vakantie al met al, en ik heb twee uitmuntende beoordelingen gekregen![]()
[afbeelding]
Van je baas en van....?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:11 schreef Sjoewe het volgende:
De sirenes mochten wel aan![]()
Maar goed, het was een goede vakantie al met al, en ik heb twee uitmuntende beoordelingen gekregen![]()
[afbeelding]
checkquote:Op maandag 24 juli 2006 13:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jeah Kroatie ja...
Gaan we doen dan!! Lijkt me vet!!
AZquote:
Van de twee chefs en een zeker ander iemand uit regio Tilburgquote:
AZ in ONZ, maar dat zijn megaveel topics. Samenvatting dan maar:quote:
Zodat je de volgende keer weer mee magquote:Op maandag 24 juli 2006 13:13 schreef Sjoewe het volgende:
Beoordelingen voor mijn reisleiderschap. En van alle kiddo's heel veel complimenten
[afbeelding]
Misschien kan ik volgend jaar zelf als chef gaanquote:Op maandag 24 juli 2006 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zodat je de volgende keer weer mee mag?
Dat is goed te doenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
check
[afbeelding]
http://i7.tinypic.com/20t422h.jpg
Verschilt dat veel met wat je nu doet dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Misschien kan ik volgend jaar zelf als chef gaan
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Van de twee chefs en een zeker ander iemand uit regio Tilburg![]()
Ego +10
[afbeelding]
bootje huren daarquote:Op maandag 24 juli 2006 13:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is goed te doenNu nog een boot zoeken
Ik vind het maar een dom mannetjequote:Op maandag 24 juli 2006 13:18 schreef vlad het volgende:
die AZ is een zeldzaam helder lichtzo puur kom je ze zelden tegen
![]()
![]()
Gaaf!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die komen nog welquote:
zo, feliciquote:Op maandag 24 juli 2006 13:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Aaaaaaaawwwwwwwwwquote:Op maandag 24 juli 2006 13:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die komen nog welEr schijnt een hele erge
*koediekoediekroeliekkroelie*
foto van ons gemaakt te zijn dat we hand in hand (
) op het strand in slaap zijn gevallen
![]()
* Sjoewe geeft zichzelf het teiltje door![]()
[afbeelding]
Dude, ik ga me zorgen maken...........quote:Op maandag 24 juli 2006 13:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die komen nog welEr schijnt een hele erge
*koediekoediekroeliekkroelie*
foto van ons gemaakt te zijn dat we hand in hand (
) op het strand in slaap zijn gevallen
![]()
* Sjoewe geeft zichzelf het teiltje door![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dude, ik ga me zorgen maken...........
Terechtquote:Op maandag 24 juli 2006 13:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dude, ik ga me zorgen maken...........
echt zo'n vrouwen reactiequote:
Nee hoor, vrouwen zijn vaakquote:Op maandag 24 juli 2006 13:25 schreef vlad het volgende:
[..]
die had ik verwacht
ik zou bijna denken dat je een een grafhekel aan vrouwen hebt
maar ja, die oerdrift speelt je soms toch parten he?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |