en ja hoor..daar is ie weer...de stoere negert!quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:42 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Roffeul, le Maicuuulinaire avec son roffeulcopteur, hendigue chique slips makend, b'eau geque, jongue vuilaque!
nog 2 dagenquote:
en ik hoop dat we daar nog heeeeel lang van mogen genietenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 16:13 schreef PsyCha het volgende:
ben wel blij dat Fok! even Maikuuul-vrij is.
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:16 schreef Goochie het volgende:
[..]
en ja hoor..daar is ie weer...de stoere negert!
Wanneer ga jij eens een tijdje weg?![]()
très drôle..quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:42 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Roffeul, le Maicuuulinaire avec son roffeulcopteur, hendigue chique slips makend, b'eau geque, jongue vuilaque!
En zaterdag ben ik pleite!quote:
Paris is lelijkquote:2609 - woensdag 19 juli 2006 @ 13:35
maikuuuul wie is dat
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:03 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Nog 2 rofldagen en Maikuuul de la Hendigue Chique komt weer thuis!! Driewerf hoezee!
Ik vond ''tubryder'' veel geestiger. En dat voor zo'n stuk keizersneeprut als Maikuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:59 schreef razzberry het volgende:
[..]
dWc_Dickryder = e-thug van de maand![]()
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:59 schreef razzberry het volgende:
[..]
dWc_Dickryder = e-thug van de maand![]()
hij zal wel een hoop meegemaakt hebben met zijn brommertquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:26 schreef razzberry het volgende:
Nog 1 dag en dan kunnen we al zijn lollerverhalen horen.
Vandaag tochquote:Op vrijdag 21 juli 2006 07:38 schreef renwan het volgende:
Komt 'ie nou vandaag of morgen?
Dat is jouw broer met z'n kratte harry M3...quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:35 schreef 2609 het volgende:
maikuuuul wie is dat
Misschien heb je gelijk. Hij zou de 21e thuiskomen, en Maikuuul zou Maikuuul niet zijn als hij meteen na aankomst thuis even een berichtje zou plaatsen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:55 schreef SuperwormJim het volgende:
Hopelijk laten ze hem Nederland niet meer binnen
Ik hoop niet dat hij een etmaal bezig is met z'n terugkomstpostquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk. Hij zou de 21e thuiskomen, en Maikuuul zou Maikuuul niet zijn als hij meteen na aankomst thuis even een berichtje zou plaatsen.
hehehe.. het painten en uploaden van z'n pics neemt wel wat tijd in beslag natuurlijkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij een etmaal bezig is met z'n terugkomstpost.
Van ''re'' naar ''mo'' is zoeen kleine stap.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:56 schreef postmortum het volgende:
hij komt pas maadag terug hoor, hij is motard bij de tour de france.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |