als jij zoveel geld zou hebben zou je ook iedere dag lekker gaan eten en niet constant op je rug vallenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:45 schreef roepdeman het volgende:
I concur! He is FAT! Damn, wat heeft die gozer tieten gekregen zeg!
No Doubtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
als jij zoveel geld zou hebben zou je ook iedere dag lekker gaan eten en niet constant op je rug vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wederom van de ppv kaart gehaald. Zijn match tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal volgens mij volgende week plaatsvindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vervangende match is nog niet bekend. Ik vraag me af wat er nu weer allemaal aan de hand is.
Ohja en een leuke conspiracy tegen Hogan. Hij was vorige week niet op RAW omdat hij last had van zijn knie.. nou wil het feit dat die dag een geplande drugs test was, toeval of niet?Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Ik las het van Hogan, Tazmaniac.Had Hogan in de jaren 80 ook niet last van een volle neus, vooral tijdens promo's?GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG![]()
Dat weet ik niet.. beschuldig hem ook niet ofzo. Wilde ff kijken wat jullie er allemaal van dachten. Denk niet dat hij een drugsgebruiker is trouwens, mss wat medicijnen tegen de pijn die dan weer op de verboden lijst staan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:09 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik las het van Hogan, Tazmaniac.Had Hogan in de jaren 80 ook niet last van een volle neus, vooral tijdens promo's?Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Hogan is al eens eerder betrapt op gebruik van verboden middellen. En laten we eerlijk zijn zo een lichaam op zo een leeftijd?? dat lukt je naar mijn idee echt niet zonder hulpquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.. beschuldig hem ook niet ofzo. Wilde ff kijken wat jullie er allemaal van dachten. Denk niet dat hij een drugsgebruiker is trouwens, mss wat medicijnen tegen de pijn die dan weer op de verboden lijst staan?![]()
Ik denk dat er nog steeds veel gebruikt word. Moet je eens kijken naar het verschil tussen HHH 10 jaar geleden en nu![]()
![]()
ik geloof er niks van dat dat alleen maar training is.
![]()
Ik volg OVW toch wel aardig en ik heb Burchill niet voorbij zien komen dus ik denk dat ik dan wat mis......
JBL is voorlopig gewoon met pensioen....hij is commentator geworden omdat Tazz naar ECW ging en hij de enige beschikbaar was met de goede mic-skills, trouwens als Booker retired (binnenkort volgens berichten) wil hij ook commentator worden daarom deden ze een paar maanden geleden de skits dat hij commentaar aan het geven was dat was een soort test.
Vind het zonde dat Khali-Taker van Summerslam is gehaald, Khali kan dan wel niet worstelen maar hij heeft wel een aura om zich heen die erg kicke is, vooral toen hij bovenaan de ramp stond en Taker die "bliksem" liet neerdalen dat hij daar gewoon stond zonder een spier te vertrekken..erg mooi.
meer nieuwsen dit is ook geweldig.....hoe verziek je het voor jezelfquote:Trish Stratus and Lita are expected to be gone within the next two months. Trish is getting married on 9/30 and her deal expires around the same time. She has not signed a new deal and is not negotiating a new one. She is expected to take a break and there are no signs she is even thinking about coming back at anytime soon. Lita's deal expires in the next month or two and there are no talks going on for a new deal. Lita has had strong money years and as saved her money up to where she is financially very comfortable. Lita is also expected to be gone for some time, but is considered likely to return at some point after a lengty rest.quote:There was a lot of unhappiness over the crowd at the Hammerstein Ballroom, mostly, but not solely, down to the obscene chants. Production had to turn down the crowd audio due to the obscene chants and the feeling was the crowd was smart enough to know the chants would be a problem and did them anyway, though apparently it would not have been much of an issue if they had not crapped all over Batista, who is one of their handpicked guys. Batista letting it get to him as bad as he did didn't help, and the reactions made it very likely the 12/3 PPV would be moved to Chicago.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Trish wegI love Trish, één van de weinige diva's die kan worstelen en ze heeft charisma.Voor mij is ze niet weg te denken uit de WWE en kom op, ze is hot.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG![]()
enige boeiende diva inderdaad.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Trish wegI love Trish, één van de weinige diva's die kan worstelen en ze heeft charisma.Voor mij is ze niet weg te denken uit de WWE en kom op, ze is hot.
![]()
Beetje oud nieuws van Trish en Lita maargoed.
Ook jammer dat Lita weg gaat, kon ook teminste ECHT worstelen.![]()
Kayfabe!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
JBL zegt zelf retired te zijn, hij heeft het ook te druk met andere dingen.
Ik heb het op Lordsofpain.net gelezen en dat is een behoorlijk betrouwbare site wat wrestling-news betreft.
Na summerslam is JBL weer in de ring.![]()
Melinaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:54 schreef MrSASO het volgende:
[..]
En Melina dan? Of die Mickie James die ook wel aardig kan worstelen vind ik.![]()
Micky James![]()
Het woord kayfabe
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Melina is een schreeuwlelijk en men zegt dat ze in de ring best goed is, ze heeft imho alleen nog niet echt de kans gehad te laten zien.![]()
Trish Stratus tijdens haar Micky gimick..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:31 schreef Terreros85 het volgende:
Melina is gewoon lekker en dat is ook alles![]()
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Wat is er mis met het woord kayfabe? Dat is een normale term binnen het pro-wrestling.
Of gaat dat jouw verstand een beetje te boven?![]()
Even over de diva's: Micki James en Melina kunnen inderdaad goed worstelen. Ik vond die Beth Phoenix op RAW ook goed, maar die heeft haar kaak gebrokenIk hoop dat ze snel terugkomt.
Ik vind op Smackdown! Jillian erg goed (ook qua looks btw)![]()
![]()
![]()
Nou, wat is Batista championship material zeg. Waarom vind je Batriesta zo geweldig? Omdat hij zo sterk is aan de mic? Of omdat hij wel vier hele moves (shouldertackle, shoulderblock in turnbuckle, spinebuster, Batriesta-bomb) heeft?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik zat net ff wat filmpies te kijken van Batista.Ik kan maar 1 ding concluderen, die gast is een champ en verdient het om champ te zijn.Zeker als je kijkt wie nu de grote Champs zijn
Edge![]()
Booker
Ok bij Raw kan Batista nu ff geen champ worden, maar in mijn ogen mogen Orton en Batista wel ff een half jaartje champ zijn!
Ik vind Batista echt zwaar overschat.
Een champ is in mijn ogen meer dan een bonk spieren. Ik vind een move-set en fatsoenlijke mic skills ook een vereiste. Maar goed, Vince himself is een fan van "the big guys", daarom worden Batriesta en Lashley zo gepusht.
Booker T is cool. Ik vind hem en Sharmell echt te grappig! Daarnaast kan hij ook worstelen. Hij is niet voor niks 5 times, 5 times, 5 times, 5 times, 5 TIMES WCW champion geweest.
Edge vind ik ook een goede champ. Ook sterk aan de mic en hij kan ook worstelen. En sowieso is het al leuk om eens een andere champ op RAW te zien dan John "the wigger" Cena![]()
![]()
Batista komt gewoon goed over, technisch is niet echt interressant. Als ik goed worstelen zou willen zien zou ik geen wwe moeten kijken. Het gaat mij om de show de rest kan me gestolen worden. Ohja kan die divasearchcrap van tv af![]()
![]()
Als het aan mij ligt wel Magneet. Ook apart: WWE heeft, ik meen, 2 diva's die zijn afgevallen alsnog een contract aangeboden.
En als de diva search is afgelopen, mag the Miz ook van de buis...![]()
die contratcen hebben ze altijd al gedaan, waar denk je dat Maria, Kristel en nog een par van die domme wichten vandaan komen.![]()
Zeg nou zelf, Hogan, Ultimate Warrior, Goldberg om nou ff als voorbeeld te noemen. Kunnen die zo goed worstelen? Of vond je die ook niet goed genoeg om de titel te dragen. Waar het nou zo draait bij WWE is het "over" zijn bij het publiek. Het publiek moet met iemand kunnen connecten. Luister je wel naar de pops die Batista krijgt wanneer hij de arena binnenkomt? Hij brengt geld in het laatje met zn merchandise en veel van de marks willen hem zien. Top-babyfaces moeten eenmaal niet vaak verliezen, ik bedoel... wie nam Rey Mysterio überhaupt nog serieus als world champ nadat ie na WM week op week moest jobben? Batista heeft het gewoon om als Champ te fungeren. Hij weliswaar niet al te goed worstelen maar dat maakt ie goed met zn charisma. Kijk naar Val Venis, goede worstelaar maar crowd-reaction nihil = geen titel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:21 schreef Big_Poppa het volgende:
[..]
Nou, wat is Batista championship material zeg. Waarom vind je Batriesta zo geweldig? Omdat hij zo sterk is aan de mic? Of omdat hij wel vier hele moves (shouldertackle, shoulderblock in turnbuckle, spinebuster, Batriesta-bomb) heeft?
Ik vind Batista echt zwaar overschat.
Een champ is in mijn ogen meer dan een bonk spieren. Ik vind een move-set en fatsoenlijke mic skills ook een vereiste. Maar goed, Vince himself is een fan van "the big guys", daarom worden Batriesta en Lashley zo gepusht.Z'n King Booker gimmick is fantastisch maar daarvoor was hij redelijkquote:Booker T is cool. Ik vind hem en Sharmell echt te grappig! Daarnaast kan hij ook worstelen. Hij is niet voor niks 5 times, 5 times, 5 times, 5 times, 5 TIMES WCW champion geweest.. 5 keer WCW champ heeft vrij weinig betekenis als je kijkt naar de periode (2000-en verder) waarin hij zn titels pakte. Ik bedoel, David Arquette en Vince Russo waren zelfs voor Booker een keertje wcw champ
.
Cena was fantastisch als heel/tweener. Na WM21 is het vrijwel dramatisch verlopen met zn character. Rated R-Superstar gimmick is top.quote:Edge vind ik ook een goede champ. Ook sterk aan de mic en hij kan ook worstelen. En sowieso is het al leuk om eens een andere champ op RAW te zien dan John "the wigger" Cena![]()
En wat Diva's betreft; Mickie James![]()
De rest kan me gestolen worden. Nouja, Maria en Torrie Wilson mogen ook wel in beeld blijven.
Serieus, Khali vs Undertaker op Judgment Day 'gefast-forward' was tenenkrommend. Ben blij als hij straks verdwenen is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:07 schreef kidkash19 het volgende:Vind het zonde dat Khali-Taker van Summerslam is gehaald, Khali kan dan wel niet worstelen maar hij heeft wel een aura om zich heen die erg kicke is, vooral toen hij bovenaan de ramp stond en Taker die "bliksem" liet neerdalen dat hij daar gewoon stond zonder een spier te vertrekken..erg mooi.
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.![]()
Ik is lam, maar ik mot kwijt batista is een champ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG![]()
Haha, mijn verstand te boven. Kayfabe is gewoon een kut woord, klinkt achterlijk. En Bookter T geweldig?? Hij kan nieteens winnen zonder dat die lelijke *** zich ermee bemoeit.. nu valt het idd enigszins mee maar hijs echt doorsnee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:05 schreef Big_Poppa het volgende:
Wat is er mis met het woord kayfabe? Dat is een normale term binnen het pro-wrestling.
Of gaat dat jouw verstand een beetje te boven?
Spijt me voor diegene die fan van hem zijn maar k ben blij als ie stopt. Had gisteravond trouwens TNA van Eurosport ofgenomen, heb net 1minuut gekeken. De match van Abyss tegen Christian Cage op Lockdown kwam als openigsmatch haha en dat commentaar was echt bagger, geen aanrader dus!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:05 schreef Magneet het volgende:
Booker T heeft nog max een jaar te gaan dan retired hj ook.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |