Nou, wat is Batista championship material zeg. Waarom vind je Batriesta zo geweldig? Omdat hij zo sterk is aan de mic? Of omdat hij wel vier hele moves (shouldertackle, shoulderblock in turnbuckle, spinebuster, Batriesta-bomb) heeft?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 03:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik zat net ff wat filmpies te kijken van Batista.Ik kan maar 1 ding concluderen, die gast is een champ en verdient het om champ te zijn.Zeker als je kijkt wie nu de grote Champs zijn
Edge![]()
Booker
Ok bij Raw kan Batista nu ff geen champ worden, maar in mijn ogen mogen Orton en Batista wel ff een half jaartje champ zijn!
Zeg nou zelf, Hogan, Ultimate Warrior, Goldberg om nou ff als voorbeeld te noemen. Kunnen die zo goed worstelen? Of vond je die ook niet goed genoeg om de titel te dragen. Waar het nou zo draait bij WWE is het "over" zijn bij het publiek. Het publiek moet met iemand kunnen connecten. Luister je wel naar de pops die Batista krijgt wanneer hij de arena binnenkomt? Hij brengt geld in het laatje met zn merchandise en veel van de marks willen hem zien. Top-babyfaces moeten eenmaal niet vaak verliezen, ik bedoel... wie nam Rey Mysterio überhaupt nog serieus als world champ nadat ie na WM week op week moest jobben? Batista heeft het gewoon om als Champ te fungeren. Hij weliswaar niet al te goed worstelen maar dat maakt ie goed met zn charisma. Kijk naar Val Venis, goede worstelaar maar crowd-reaction nihil = geen titel.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:21 schreef Big_Poppa het volgende:
[..]
Nou, wat is Batista championship material zeg. Waarom vind je Batriesta zo geweldig? Omdat hij zo sterk is aan de mic? Of omdat hij wel vier hele moves (shouldertackle, shoulderblock in turnbuckle, spinebuster, Batriesta-bomb) heeft?
Ik vind Batista echt zwaar overschat.
Een champ is in mijn ogen meer dan een bonk spieren. Ik vind een move-set en fatsoenlijke mic skills ook een vereiste. Maar goed, Vince himself is een fan van "the big guys", daarom worden Batriesta en Lashley zo gepusht.
Z'n King Booker gimmick is fantastisch maar daarvoor was hij redelijkquote:Booker T is cool. Ik vind hem en Sharmell echt te grappig! Daarnaast kan hij ook worstelen. Hij is niet voor niks 5 times, 5 times, 5 times, 5 times, 5 TIMES WCW champion geweest.
Cena was fantastisch als heel/tweener. Na WM21 is het vrijwel dramatisch verlopen met zn character. Rated R-Superstar gimmick is top.quote:Edge vind ik ook een goede champ. Ook sterk aan de mic en hij kan ook worstelen. En sowieso is het al leuk om eens een andere champ op RAW te zien dan John "the wigger" Cena![]()
Serieus, Khali vs Undertaker op Judgment Day 'gefast-forward' was tenenkrommend. Ben blij als hij straks verdwenen is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:07 schreef kidkash19 het volgende:Vind het zonde dat Khali-Taker van Summerslam is gehaald, Khali kan dan wel niet worstelen maar hij heeft wel een aura om zich heen die erg kicke is, vooral toen hij bovenaan de ramp stond en Taker die "bliksem" liet neerdalen dat hij daar gewoon stond zonder een spier te vertrekken..erg mooi.
Haha, mijn verstand te boven. Kayfabe is gewoon een kut woord, klinkt achterlijk. En Bookter T geweldig?? Hij kan nieteens winnen zonder dat die lelijke *** zich ermee bemoeit.. nu valt het idd enigszins mee maar hijs echt doorsnee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:05 schreef Big_Poppa het volgende:
Wat is er mis met het woord kayfabe? Dat is een normale term binnen het pro-wrestling.
Of gaat dat jouw verstand een beetje te boven?![]()
Spijt me voor diegene die fan van hem zijn maar k ben blij als ie stopt. Had gisteravond trouwens TNA van Eurosport ofgenomen, heb net 1minuut gekeken. De match van Abyss tegen Christian Cage op Lockdown kwam als openigsmatch haha en dat commentaar was echt bagger, geen aanrader dus!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:05 schreef Magneet het volgende:
Booker T heeft nog max een jaar te gaan dan retired hj ook.
"ow wat een prachtige drop kick daar van het bovenste touw, eens kijken wie van de twee als eerste bij zijn positieven isssss"quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 09:16 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Spijt me voor diegene die fan van hem zijn maar k ben blij als ie stopt. Had gisteravond trouwens TNA van Eurosport ofgenomen, heb net 1minuut gekeken. De match van Abyss tegen Christian Cage op Lockdown kwam als openigsmatch haha en dat commentaar was echt bagger, geen aanrader dus!!
Ja, maar die zijn na afloop van de diva search gecontracteerd. Terwijl deze al een contract krijgen aangeboden terwijl de winnares nog niet eens bekend is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:40 schreef Magneet het volgende:
die contratcen hebben ze altijd al gedaan, waar denk je dat Maria, Kristel en nog een par van die domme wichten vandaan komen.
1 of 2 hadden zelfs tijdens de eerste diva search al een contractquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:49 schreef Big_Poppa het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn na afloop van de diva search gecontracteerd. Terwijl deze al een contract krijgen aangeboden terwijl de winnares nog niet eens bekend is.
ik dus ookquote:
Redheads rule!!!!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:04 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik dus ookeen redhead is weer eens iets anders dan het standaard blondje. Niemand die trouwens ook snapte waarom, ze werkte blijkbaar best hard om het spelletje te leren.
Kennedy heeft nog geen enkele belt gewonnen. Hij is nog nooit US champ geweest. Al verdient hij het wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |