abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40723852
Wat is er mis met het woord kayfabe? Dat is een normale term binnen het pro-wrestling.
Of gaat dat jouw verstand een beetje te boven?

Even over de diva's: Micki James en Melina kunnen inderdaad goed worstelen. Ik vond die Beth Phoenix op RAW ook goed, maar die heeft haar kaak gebroken Ik hoop dat ze snel terugkomt.
Ik vind op Smackdown! Jillian erg goed (ook qua looks btw)

pi_40724281
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 03:55 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik zat net ff wat filmpies te kijken van Batista.Ik kan maar 1 ding concluderen, die gast is een champ en verdient het om champ te zijn.Zeker als je kijkt wie nu de grote Champs zijn

Edge
Booker
Ok bij Raw kan Batista nu ff geen champ worden, maar in mijn ogen mogen Orton en Batista wel ff een half jaartje champ zijn!
Nou, wat is Batista championship material zeg. Waarom vind je Batriesta zo geweldig? Omdat hij zo sterk is aan de mic? Of omdat hij wel vier hele moves (shouldertackle, shoulderblock in turnbuckle, spinebuster, Batriesta-bomb) heeft?
Ik vind Batista echt zwaar overschat.
Een champ is in mijn ogen meer dan een bonk spieren. Ik vind een move-set en fatsoenlijke mic skills ook een vereiste. Maar goed, Vince himself is een fan van "the big guys", daarom worden Batriesta en Lashley zo gepusht.
Booker T is cool. Ik vind hem en Sharmell echt te grappig! Daarnaast kan hij ook worstelen. Hij is niet voor niks 5 times, 5 times, 5 times, 5 times, 5 TIMES WCW champion geweest.
Edge vind ik ook een goede champ. Ook sterk aan de mic en hij kan ook worstelen. En sowieso is het al leuk om eens een andere champ op RAW te zien dan John "the wigger" Cena
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:23:27 #203
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_40724339
Batista komt gewoon goed over, technisch is niet echt interressant. Als ik goed worstelen zou willen zien zou ik geen wwe moeten kijken. Het gaat mij om de show de rest kan me gestolen worden. Ohja kan die divasearchcrap van tv af
pi_40724727
Als het aan mij ligt wel Magneet. Ook apart: WWE heeft, ik meen, 2 diva's die zijn afgevallen alsnog een contract aangeboden.

En als de diva search is afgelopen, mag the Miz ook van de buis...
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:40:55 #205
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_40724798
die contratcen hebben ze altijd al gedaan, waar denk je dat Maria, Kristel en nog een par van die domme wichten vandaan komen.
pi_40730287
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:21 schreef Big_Poppa het volgende:

[..]

Nou, wat is Batista championship material zeg. Waarom vind je Batriesta zo geweldig? Omdat hij zo sterk is aan de mic? Of omdat hij wel vier hele moves (shouldertackle, shoulderblock in turnbuckle, spinebuster, Batriesta-bomb) heeft?
Ik vind Batista echt zwaar overschat.
Een champ is in mijn ogen meer dan een bonk spieren. Ik vind een move-set en fatsoenlijke mic skills ook een vereiste. Maar goed, Vince himself is een fan van "the big guys", daarom worden Batriesta en Lashley zo gepusht.
Zeg nou zelf, Hogan, Ultimate Warrior, Goldberg om nou ff als voorbeeld te noemen. Kunnen die zo goed worstelen? Of vond je die ook niet goed genoeg om de titel te dragen. Waar het nou zo draait bij WWE is het "over" zijn bij het publiek. Het publiek moet met iemand kunnen connecten. Luister je wel naar de pops die Batista krijgt wanneer hij de arena binnenkomt? Hij brengt geld in het laatje met zn merchandise en veel van de marks willen hem zien. Top-babyfaces moeten eenmaal niet vaak verliezen, ik bedoel... wie nam Rey Mysterio überhaupt nog serieus als world champ nadat ie na WM week op week moest jobben? Batista heeft het gewoon om als Champ te fungeren. Hij weliswaar niet al te goed worstelen maar dat maakt ie goed met zn charisma. Kijk naar Val Venis, goede worstelaar maar crowd-reaction nihil = geen titel.
quote:
Booker T is cool. Ik vind hem en Sharmell echt te grappig! Daarnaast kan hij ook worstelen. Hij is niet voor niks 5 times, 5 times, 5 times, 5 times, 5 TIMES WCW champion geweest.
Z'n King Booker gimmick is fantastisch maar daarvoor was hij redelijk . 5 keer WCW champ heeft vrij weinig betekenis als je kijkt naar de periode (2000-en verder) waarin hij zn titels pakte. Ik bedoel, David Arquette en Vince Russo waren zelfs voor Booker een keertje wcw champ .
quote:
Edge vind ik ook een goede champ. Ook sterk aan de mic en hij kan ook worstelen. En sowieso is het al leuk om eens een andere champ op RAW te zien dan John "the wigger" Cena
Cena was fantastisch als heel/tweener. Na WM21 is het vrijwel dramatisch verlopen met zn character. Rated R-Superstar gimmick is top.

En wat Diva's betreft; Mickie James De rest kan me gestolen worden. Nouja, Maria en Torrie Wilson mogen ook wel in beeld blijven.
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 11:07 schreef kidkash19 het volgende:Vind het zonde dat Khali-Taker van Summerslam is gehaald, Khali kan dan wel niet worstelen maar hij heeft wel een aura om zich heen die erg kicke is, vooral toen hij bovenaan de ramp stond en Taker die "bliksem" liet neerdalen dat hij daar gewoon stond zonder een spier te vertrekken..erg mooi.
Serieus, Khali vs Undertaker op Judgment Day 'gefast-forward' was tenenkrommend. Ben blij als hij straks verdwenen is.
_O_ Marco van Basten - Jari Litmanen _O_
New York Yankees; #2, #13, #20, #42, #46, #62, #65
We play today. We win today. Dassit.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 04:38:21 #207
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_40735365
Ik is lam, maar ik mot kwijt batista is een champ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 09:04:39 #208
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_40735832
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:05 schreef Big_Poppa het volgende:
Wat is er mis met het woord kayfabe? Dat is een normale term binnen het pro-wrestling.
Of gaat dat jouw verstand een beetje te boven?
Haha, mijn verstand te boven. Kayfabe is gewoon een kut woord, klinkt achterlijk. En Bookter T geweldig?? Hij kan nieteens winnen zonder dat die lelijke *** zich ermee bemoeit.. nu valt het idd enigszins mee maar hijs echt doorsnee.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 09:05:53 #209
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_40735845
Booker T heeft nog max een jaar te gaan dan retired hj ook.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 09:16:50 #210
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_40735905
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 09:05 schreef Magneet het volgende:
Booker T heeft nog max een jaar te gaan dan retired hj ook.
Spijt me voor diegene die fan van hem zijn maar k ben blij als ie stopt. Had gisteravond trouwens TNA van Eurosport ofgenomen, heb net 1minuut gekeken. De match van Abyss tegen Christian Cage op Lockdown kwam als openigsmatch haha en dat commentaar was echt bagger, geen aanrader dus!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 10:42:12 #211
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_40736716
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 09:16 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Spijt me voor diegene die fan van hem zijn maar k ben blij als ie stopt. Had gisteravond trouwens TNA van Eurosport ofgenomen, heb net 1minuut gekeken. De match van Abyss tegen Christian Cage op Lockdown kwam als openigsmatch haha en dat commentaar was echt bagger, geen aanrader dus!!
"ow wat een prachtige drop kick daar van het bovenste touw, eens kijken wie van de twee als eerste bij zijn positieven isssss"

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_40736830
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 21:40 schreef Magneet het volgende:
die contratcen hebben ze altijd al gedaan, waar denk je dat Maria, Kristel en nog een par van die domme wichten vandaan komen.
Ja, maar die zijn na afloop van de diva search gecontracteerd. Terwijl deze al een contract krijgen aangeboden terwijl de winnares nog niet eens bekend is.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 10:52:32 #213
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_40736884
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 10:49 schreef Big_Poppa het volgende:

[..]

Ja, maar die zijn na afloop van de diva search gecontracteerd. Terwijl deze al een contract krijgen aangeboden terwijl de winnares nog niet eens bekend is.
1 of 2 hadden zelfs tijdens de eerste diva search al een contract
pi_40736916
Whatever. Diva-matches kijk ik meestal toch niet. Of er moeten twee diva's in de ring staan die tenminste nog IETS kunnen. Zodra Candice opkomt, begin ik alvast te spoelen
Zoals ik in een eerdere post zei: die Beth Phoenix op RAW kan ook goed worstelen. Ik hoop dat zij snel terugkomt.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 10:54:40 #215
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_40736926
het is gewoon een promotioneel truukje om 8 chickies te vinden waarmee ze aandacht kunnen trekken tijdens de show (Amerikanen geilen op alles wat er lekker uit ziet, ik skip die segmenten altijd )

Als ze er dan een aantal uit weten te pikken die wel interessant zijn dan krijgen die gewoon een contract, want anders gaan ze weer verder met hun normale leven
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 10:56:41 #216
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_40736971
valt me nog mee btw dat Ashley nog een contract heeft. Die andere springende muts die de eerste won zit ondertussen bij TNA
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:01:25 #217
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_40737053
en die vond ik leuker
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 11:04:11 #218
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_40737100
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:01 schreef Paxlie het volgende:
en die vond ik leuker
ik dus ook een redhead is weer eens iets anders dan het standaard blondje. Niemand die trouwens ook snapte waarom, ze werkte blijkbaar best hard om het spelletje te leren.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:01:33 #219
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_40738201
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 11:04 schreef Magneet het volgende:

[..]

ik dus ook een redhead is weer eens iets anders dan het standaard blondje. Niemand die trouwens ook snapte waarom, ze werkte blijkbaar best hard om het spelletje te leren.
Redheads rule!!!!

[ Bericht 9% gewijzigd door Tazmaniac op 12-08-2006 12:11:09 ]
pi_40746253
Ik zit trouwens te wachten op de eerste title reign van miiiiiisssssssttteeeeeeerrrr Kennedy... Kennedy...

Ik vind hem een betere champ dan Batista
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 20:28:14 #221
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_40746478
hij heeft de US title toch al gehad hij heeft een goede act maar komt niet zo goed over als batista imho
pi_40746533
idd, kennedy heeft charisma, batista niet , wat vinden jullie eigenlijk van Kevin Thorn van Ecw?
Die gast is geweldig vooral die move van de middelrope. En voor de rest jezus wat is smackdown toch een b-show net weer gekeken en er waren wel een paar vermakelijke matches.
Maar voor de rest, wat een troep vooral de mainevent, batista én lashley hebben totaal geen uitstraling.
Volgens mij vergeet het creative control team dat er ook nog zoiets bestaat als character storyline building, jezus.
pi_40746800
Heeft er alles mee te maken dat Vince geilt op grote worstelaars. Hoe dikker de spieren, hoe beter.
Waarom denk je dat de cruiserweight division geen fuck meer voorstelt.
Die Lashley vind ik helemaal lachwekkend, vooral aan de mic. Hij heeft de stem van een klein, bang jongetje van zes dat z'n moeder kwijt is. En inderdaad, er is op Smackdown op dit moment geen fatsoenlijke storyline. Ik word zo ontzettend moe van die Mysterio. En dan de hele tijd die Eddie chants. Begrijp me niet verkeerd, Eddie was mijn favo superstar en ik vind het echt heel erg dat hij dood is. Maar kom op, get over it! Is dat nou echt de enige manier waarop Gay Hysterio over kan komen bij het publiek? En dat hij dan ook echt de rumble heeft gewonnen en world heavyweight champion is geweest...
Het wordt btw ook eens tijd dat de tag divisions eens op de schop genomen worden, zowel op RAW als Smackdown. Het gaat steeds tussen 2 teams. Wordt ook saai
pi_40746993
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:28 schreef Magneet het volgende:
hij heeft de US title toch al gehad
Kennedy heeft nog geen enkele belt gewonnen. Hij is nog nooit US champ geweest. Al verdient hij het wel.
Maar dat zou betekenen dat Finlay de titel kwijt raakt en dat lijkt me dan ook weer zo jammer.
Finlay rules!

Nog even over Christy Hemme: ik had op lordsofpain.net gelezen dat ze ge-released was omdat ze zou hebben geprobeerd om Triple H te versieren. Stephanie had daar lucht van gekregen en tja... dan kun je wel raden wat er gebeurd is. Blijf het ook zonde vinden, los van het feit dat het een lekker wijf was, had ze ook nog best wat in-ring skills.

[ Bericht 25% gewijzigd door Big_Poppa op 12-08-2006 20:53:19 ]
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 21:41:07 #225
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_40749010
en die was met nog minder skills begonnen dan Trish en die begon ook ooit met niets. Ze is/was alleen superleergierig.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:00:56 #226
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_40751170
quote:
Heeft er alles mee te maken dat Vince geilt op grote worstelaars. Hoe dikker de spieren, hoe beter.
Waarom denk je dat de cruiserweight division geen fuck meer voorstelt.
en terecht!! Niemand wilt kijken naar gassies die niet groter zijn dan wijzelf zijn, hetgene wat mensen aantrekt is het "larger than life" gebeuren, ja er zijn ook gasten bij niet niet zo heel erg groot was maar die hebben andere kwaliteiten ik noem een Austin die was de gemiddelde man en deed wat iedereen wilde doen namelijk zn baas zn ass kicken. Rock (was al geen kleintje meer qua spieren) had een uitstraling die na Hogan niet meer gezien was, als je tienduizenden mensen met een enkel woord kan grijpen dan heb je IT. Triple H was ook geen kleintje maar was meer de ultieme bad guy. Je hebt gasten die een title reign krijgen omdat ze het na jaren verdienen (wie weet staat het wel in het contract) zoals een Jericho, Benoit, Guerrero (had ook een soort affectie met het publiek maar was een stuk groter dan in zn beginperiode bij WWE) maar verder is het toch over het algemeen groot wat de klok slaat. Batista heeft HET, dat was al te zien in zn OVW tijd en in zn Evolution tijd is dat tot bloei gekomen, die man straalt cool uit, hoeft niet veel mic skills te hebben (heeft wel voldoende hoor) omdat zn lichaamstaal gewoon erg goed is en de fans accepteren het en tsja als de fans iets accepteren word het gepusht.

Heel simpel gezegd mannetjes die, zoals ze eruit zien, IK aan zou kunnen (ben zelf 1.84 en 105 kg) vind IK niet geloofwaardig tenzij het goed gebracht word (Rey bv door ultieme inderdog). Ik vind trouwens ook niet triester dan alle deeltjes vh worstelen te ontleden, watch it, enjoy it its entertainment zet je gedachtes even uit en kijk ernaar als een fan geloof me dat is een stuk leuker
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_40754013
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 23:00 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

en terecht!! Niemand wilt kijken naar gassies die niet groter zijn dan wijzelf zijn, hetgene wat mensen aantrekt is het "larger than life" gebeuren, ja er zijn ook gasten bij niet niet zo heel erg groot was maar die hebben andere kwaliteiten ik noem een Austin die was de gemiddelde man en deed wat iedereen wilde doen namelijk zn baas zn ass kicken. Rock (was al geen kleintje meer qua spieren) had een uitstraling die na Hogan niet meer gezien was, als je tienduizenden mensen met een enkel woord kan grijpen dan heb je IT. Triple H was ook geen kleintje maar was meer de ultieme bad guy. Je hebt gasten die een title reign krijgen omdat ze het na jaren verdienen (wie weet staat het wel in het contract) zoals een Jericho, Benoit, Guerrero (had ook een soort affectie met het publiek maar was een stuk groter dan in zn beginperiode bij WWE) maar verder is het toch over het algemeen groot wat de klok slaat. Batista heeft HET, dat was al te zien in zn OVW tijd en in zn Evolution tijd is dat tot bloei gekomen, die man straalt cool uit, hoeft niet veel mic skills te hebben (heeft wel voldoende hoor) omdat zn lichaamstaal gewoon erg goed is en de fans accepteren het en tsja als de fans iets accepteren word het gepusht.

Heel simpel gezegd mannetjes die, zoals ze eruit zien, IK aan zou kunnen (ben zelf 1.84 en 105 kg) vind IK niet geloofwaardig tenzij het goed gebracht word (Rey bv door ultieme inderdog). Ik vind trouwens ook niet triester dan alle deeltjes vh worstelen te ontleden, watch it, enjoy it its entertainment zet je gedachtes even uit en kijk ernaar als een fan geloof me dat is een stuk leuker
Sorry hoor dude, maar ik moest toch hard lache na eerst je betoog gelezen te hebben en daarna pas je nick had opgemerkt
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:02:50 #228
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_40760456
Dat heeft niks met mijn betoog te maken, ik was fan van Kid Kash in zn ECW tijd ook hij had daar een bepaalde uitstraling en die 19 staat voor mijn nr in mn sport waar dit dus mn bijnaam is. Dit heeft allemaal niks te maken met hoe het algemeen publiek ernaar kijkt want feit blijft dat men liever naar grote gasten kijkt dan naar kleintjes (ja behalve de Internet Wrestling Community maar die zijn in de minderheid) dus je mag lachen om mn betoog en om mn nick maar ik zie het zoals ik het beschreven heb.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:12:14 #229
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_40760658
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 20:44 schreef Big_Poppa het volgende:

[..]

Kennedy heeft nog geen enkele belt gewonnen. Hij is nog nooit US champ geweest. Al verdient hij het wel.
Maar dat zou betekenen dat Finlay de titel kwijt raakt en dat lijkt me dan ook weer zo jammer.
Finlay rules!

Nog even over Christy Hemme: ik had op lordsofpain.net gelezen dat ze ge-released was omdat ze zou hebben geprobeerd om Triple H te versieren. Stephanie had daar lucht van gekregen en tja... dan kun je wel raden wat er gebeurd is. Blijf het ook zonde vinden, los van het feit dat het een lekker wijf was, had ze ook nog best wat in-ring skills.
Ik ben het zowaar met Big Poppa Pump eens
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:42:01 #230
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_40761344
Sorry, ik respecteer jullie mening maar in mijn ogen sucked mr. Kennedy.Ik vind Batista deman, uitstraling, power, charisma, hij is populair.Maar goed, zoals ik al zei, ieder zijn superstar.
LUHG
  zondag 13 augustus 2006 @ 12:48:21 #231
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_40761487
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:42 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Sorry, ik respecteer jullie mening maar in mijn ogen sucked mr. Kennedy.Ik vind Batista deman, uitstraling, power, charisma, hij is populair.Maar goed, zoals ik al zei, ieder zijn superstar.
Ik vind Mr. Kennedy als Heel erg goed, maar Batista is idd de man en hij heeft zeker Charisma! De fans staan achter hem dus wat wil je nog meer?? Mic Skills zoals The Rock dat had heeft hij idd niet maar slecht aan de microfoon is hij nou ook weer niet.
pi_40761514
Ik heb een aantal reacties gelezen waarin mensen zeggen dat ze Smackdown zo klote vinden.
Mijn vraag aan jullie is: wat moet er in jullie ogen aan Smackdown veranderen, zodat deze show weer interessant word?.

Even wat ideetjes van mij:

* Rosters moeten gebalanceerd worden: Al het talent zit nu op RAW. Ik begrijp ook echt niet dat WWE Randy Orton weer terug gedraft heeft neer RAW. Draft RKO terug naar SD, samen met Carlito en Shelton Benjamin. Dan heb je gelijk geloofwaardige titelkandidaten.
* Cruisterweight division moet nieuw leven ingeblazen worden. Het zijn dan misschien wel kleine gasten, maar so what? Ik vind die high flyers in de cruiserweight division, zoals London en Kendrick echt een genot om naar te kijken. En die division heeft ook een coole champ in Gregory Helms.
* Voer de hardcore championship opnieuw in. Ik kan me een hardcore match herinneren tussen Hardcore Holly en Sylvan op SD, een hele tijd geleden. Ik zat toen stiekem te hopen dat de hardcore championship opnieuw ingevoerd zou worden. Ik denk dat deze belt het goed zou doen op SD. Alle cheaters zouden voor deze belt kunnen gaan (ik zie nu al William Regal of Paul Burchill als heel met de hardcore championship belt om zijn middel )
* Maak meer tag teams, zodat de tag team division ook wat gaat voorstellen. Het is steeds hetzelfde: je hebt een team dat champ is, er wordt dan een nieuw team gevormd dat vervolgens de belts wint, er staat dan weer een nieuw team op etc etc. Maak meerdere teams, dan gaat het met die tag belts ook nog ergens over. Maar ook hier komt het McMahon-probleem om de hoek kijken: Vince schijnt geen fan van tag team matches te zijn
Eventuele teams: Finlay/Regal, JBL/Kennedy (die hebben 1x ge-tagged en naar mijn idee was dat een match made in heaven), Benoit/Gunnar Scott (wanneer deze goed genoeg wordt bevonden), Paul Burchill/Joey Mercury (wanneer deze uit rehab komt).
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:16:27 #233
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_40762077
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 12:49 schreef Big_Poppa het volgende:
Ik heb een aantal reacties gelezen waarin mensen zeggen dat ze Smackdown zo klote vinden.
Mijn vraag aan jullie is: wat moet er in jullie ogen aan Smackdown veranderen, zodat deze show weer interessant word?.

Even wat ideetjes van mij:

* Rosters moeten gebalanceerd worden: Al het talent zit nu op RAW. Ik begrijp ook echt niet dat WWE Randy Orton weer terug gedraft heeft neer RAW. Draft RKO terug naar SD, samen met Carlito en Shelton Benjamin. Dan heb je gelijk geloofwaardige titelkandidaten.
* Cruisterweight division moet nieuw leven ingeblazen worden. Het zijn dan misschien wel kleine gasten, maar so what? Ik vind die high flyers in de cruiserweight division, zoals London en Kendrick echt een genot om naar te kijken. En die division heeft ook een coole champ in Gregory Helms.
* Voer de hardcore championship opnieuw in. Ik kan me een hardcore match herinneren tussen Hardcore Holly en Sylvan op SD, een hele tijd geleden. Ik zat toen stiekem te hopen dat de hardcore championship opnieuw ingevoerd zou worden. Ik denk dat deze belt het goed zou doen op SD. Alle cheaters zouden voor deze belt kunnen gaan (ik zie nu al William Regal of Paul Burchill als heel met de hardcore championship belt om zijn middel )
* Maak meer tag teams, zodat de tag team division ook wat gaat voorstellen. Het is steeds hetzelfde: je hebt een team dat champ is, er wordt dan een nieuw team gevormd dat vervolgens de belts wint, er staat dan weer een nieuw team op etc etc. Maak meerdere teams, dan gaat het met die tag belts ook nog ergens over. Maar ook hier komt het McMahon-probleem om de hoek kijken: Vince schijnt geen fan van tag team matches te zijn
Eventuele teams: Finlay/Regal, JBL/Kennedy (die hebben 1x ge-tagged en naar mijn idee was dat een match made in heaven), Benoit/Gunnar Scott (wanneer deze goed genoeg wordt bevonden), Paul Burchill/Joey Mercury (wanneer deze uit rehab komt).
Goede ideeen, kan me in de meesten wel vinden.Maarre ff wat anders dit kan naar mijn mening een geweldige Summerslam worden:

WWE Champion Edge vs. John Cena
World Heavyweight Champion King Booker vs. Batista
D-Generation X vs. The McMahons
Hulk Hogan vs. Randy Orton
Mick Foley vs. Ric Flair ("I Quit" Match)
Rey Mysterio vs. Chavo Guerrero

En de kaart is nog niet af.In mijn ogen zit er geen één saaie match tussen.Ik hoop op Cena als nieuwe champ, want ik durf zelfs te zeggen dat Edge als champ niet geloofwaardig is, wat een lulletje is dat.Dat Batista moet winnen is voor mij vanzelfsprekend, maar goed Booker blijft wel een poosje champ, ben ik bang.Randy Orton zal Hogan wel verslaan,aangezien de WWE grote plannen heb met Randy, en dit kan hem wederom een push geven.En hij is natuurlijk de "legend killer".Bij Rey en Chavo maakt het me weinig uit, maar bij Foley tegen Flair mag foley het winnen, wat vind ik Flair een kneus zeg.En uiteraard zal DX,de McMahons verslaan.Hoewel ik zeker weet dat Vince nog een verrassing zal hebben tijdens de match, rat dat ie is.
LUHG
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:31:32 #234
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_40762456
ik zeg rosters weer smenvoegen, dan heb je eerst een tijd sd vs. raw. Daarna op sd meer ruimte invoegen voor de cw's en alle tag teams naar RAW.
  zondag 13 augustus 2006 @ 13:32:03 #235
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_40762468
edge was wel ok als champ, tot ie laatst begon te zeuren op raw dat ie geen aandacht kreeg toen trish een titlematch had
Bovendien vind ik zowel edge als cena bout champs, cena was wel tof met zijn raps maar dat is ook allang afgelopen. En dat salueren wat hij doet, te fout.

Ik zou triple h en orton wel weer in titelhunt willen zien
pi_40765089
Als Cena wint op Summerslam is het gewoon TE voorspelbaar
  zondag 13 augustus 2006 @ 15:29:46 #237
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_40765308
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 15:21 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Als Cena wint op Summerslam is het gewoon TE voorspelbaar
Cena hoeft voor mij ook nog geen champ te worden.
Gewoon Edge die de titel houdt, en dan kan Shelton Benjamin of iemand anders die kan worstelen de titel weer van Edge pakken.
  zondag 13 augustus 2006 @ 15:32:44 #238
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_40765402
shelton, carlito en nitro moeten lekker blijven strijden om de intercontinental titel en dan op Wrestlemania na een gigantische buildup een TLC match voor die titel waarbij de titel boven de ring hangt
  zondag 13 augustus 2006 @ 15:35:07 #239
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_40765466
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 15:32 schreef Paxlie het volgende:
shelton, carlito en nitro moeten lekker blijven strijden om de intercontinental titel en dan op Wrestlemania na een gigantische buildup een TLC match voor die titel waarbij de titel boven de ring hangt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_40767926
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 15:29 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Cena hoeft voor mij ook nog geen champ te worden.
Gewoon Edge die de titel houdt, en dan kan Shelton Benjamin of iemand anders die kan worstelen de titel weer van Edge pakken.
pi_40768051
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 13:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:

[..]

Goede ideeen, kan me in de meesten wel vinden.Maarre ff wat anders dit kan naar mijn mening een geweldige Summerslam worden:

WWE Champion Edge vs. John Cena
World Heavyweight Champion King Booker vs. Batista
D-Generation X vs. The McMahons
Hulk Hogan vs. Randy Orton
Mick Foley vs. Ric Flair ("I Quit" Match)
Rey Mysterio vs. Chavo Guerrero

En de kaart is nog niet af.In mijn ogen zit er geen één saaie match tussen.Ik hoop op Cena als nieuwe champ, want ik durf zelfs te zeggen dat Edge als champ niet geloofwaardig is, wat een lulletje is dat.Dat Batista moet winnen is voor mij vanzelfsprekend, maar goed Booker blijft wel een poosje champ, ben ik bang.Randy Orton zal Hogan wel verslaan,aangezien de WWE grote plannen heb met Randy, en dit kan hem wederom een push geven.En hij is natuurlijk de "legend killer".Bij Rey en Chavo maakt het me weinig uit, maar bij Foley tegen Flair mag foley het winnen, wat vind ik Flair een kneus zeg.En uiteraard zal DX,de McMahons verslaan.Hoewel ik zeker weet dat Vince nog een verrassing zal hebben tijdens de match, rat dat ie is.
Als de match van Hogan op de komende Summerslam net zo bout wordt als zijn match op Summerslam van vorig jaar(tegen HBK en ook nog eens de main event), dan spoel ik 'm heel snel door. Maar ik hoop dat Randy deze legend ook ff killt
Ik verkies ook Foley boven Flair, wat Foley allemaal doet tijdens zijn matches, OMG! Daar kijk ik liever naar dan een 57-jarige have been die alleen maar chops kan geven en zijn tegenstanders bij de kl*ten pakt.
Cena zal ongetwijfeld de belt terug winnen, hij moet tenslotte in de spotlight blijven (merchandise inkomsten). Helemaal nu die film van 'm ook binnenkort uitkomt. Ik hoop dat het niet gaat gebeuren, persoonlijk zie ik een nieuwe, lange title reign van Cena echt niet zitten. Ik vind die gast echt niks. Elke match van hem is hetzelfde. Ook wel kinderachtig: WWE haalt gewoon anti-Cena signs uit het publiek voordat RAW of een PPV begint.
Ik denk dat iedereen ondertussen weet wat ik van Batriesta vind, dus over die match ga ik niks zeggen
DX vs the McMahons zal wel weer een squash match worden, waarna de spirit squad komt interferen.
Chavo vs Rey: zal Rey wel winnen. Ik hoop dat ze na die match kappen met die Eddie angle. Laat die gozer lekker in vrede rusten.
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:21:55 #242
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_40768461
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Jij ziet liever Cena weer als kampioen?
Ik vind dat die gast nogal saai aan het worstelen is.
Zijn movelist is wel beperkt, het is elke keer weer hetzelfde liedje.
Nee dan heb ik liever Benjamin die gewoon echt kan worstelen.
Ik vond Cena eerst best tof, maar zijn movelist verpest alles gewoon.
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:26:59 #243
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_40768623
champ zijn draait niet alleen om worstelen (helaas)

benjamin moet het alleen van zijn in ring kwaliteit hebben want daarbuiten is het een groot drama
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:30:38 #244
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_40768735
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:26 schreef Fugie het volgende:
champ zijn draait niet alleen om worstelen (helaas)

benjamin moet het alleen van zijn in ring kwaliteit hebben want daarbuiten is het een groot drama
Zijn Mic Skills zijn inderdaad niet je van het, maar ik heb het onderhand wel een beetje gehad met Cena.
Laat die gast maar naar SD gaan ofzo, ik wil worstelaars zien en mooie moves.
Geen wannabee rapper die elke keer maar weer dezelfde movelist gebruikt.
pi_40768829
Ik ben allang blij dat Cena niet meer optreedt op RAW en dat we niet meer getrakteerd worden op een van zijn nieuwe videoclips voordat de main event begint
Cena... Toen ik eind april in Brussel was tijdens de Wrestlemania Revenge tour heb ik me helemaal schor geschreeuwd met "F*ck you Cena" en *Cena sucks* chants.
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:46:00 #246
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_40769130
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:33 schreef Big_Poppa het volgende:
Ik ben allang blij dat Cena niet meer optreedt op RAW en dat we niet meer getrakteerd worden op een van zijn nieuwe videoclips voordat de main event begint
Cena... Toen ik eind april in Brussel was tijdens de Wrestlemania Revenge tour heb ik me helemaal schor geschreeuwd met "F*ck you Cena" en *Cena sucks* chants.
Hadden ze ook jou bordje afgepakt met anti Cena leuzen?
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:47:18 #247
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_40769160
ik zie liever dat ze carlito eens gaan pushen naar wwe champ, heeft wel potentieel die jongen

en wat is er gebeurd met the masterpiece ?
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:49:52 #248
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_40769217
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:47 schreef Fugie het volgende:
ik zie liever dat ze carlito eens gaan pushen naar wwe champ, heeft wel potentieel die jongen
Ook goed die Carlito, ligt ook lekker bij het publiek.
quote:
en wat is er gebeurd met the masterpiece ?
Dat wil ik ook eigenlijk wel weten, was ook een best goede worstelaar met redelijke Mic Skills maar volgens mij vond het publiek die gast echt helemaal niks.
pi_40769220
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:21 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Jij ziet liever Cena weer als kampioen?
Ik vind dat die gast nogal saai aan het worstelen is.
Zijn movelist is wel beperkt, het is elke keer weer hetzelfde liedje.
Nee dan heb ik liever Benjamin die gewoon echt kan worstelen.
Ik vond Cena eerst best tof, maar zijn movelist verpest alles gewoon.
Ik haat Cena, maar je denkt toch niet serieus dat Shelton WWE Champ word ?
  zondag 13 augustus 2006 @ 17:51:43 #250
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_40769269
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 17:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ik haat Cena, maar je denkt toch niet serieus dat Shelton WWE Champ word ?
Nee ik denk niet dat dat zal gebeuren, maar ik zou het zeker wel waarderen.
Ik vind hem samen met Carlito en Charlie Haas gewoon de beste op Raw.
Indrukwekkende moves en een beetje een foute uitstraling, perfect in mijn ogen als Champ.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')