er bestaan hier spoiler tagsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:07 schreef roepdeman het volgende:
Toch jammer dat er een Hardy Comeback word aangekondigd op RAW. Helaas.
post scriptum
Hoe zit het hier met regels betreffende spoilers? Gewoon niet kijken tot je de laatste aflevering hevt gezien?
1 |
dat is zeker positief nieuwsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Paul Heyman has been given more control over the ECW product and that is expected to continue tonight, which is why the brand has changed considerably over the past two weeks. Dat vind k dan weer positief nieuws
haha dat heb ik altijd met TNA terwijl ik het toch leuk vind om te kijken, ik vond de ECW van deze week best redelijk. Khoor net dat Hogan gisteren op een of ander programma heeft staan dansen, lijkt er dan toch op dat hij zijn injury faked...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:17 schreef roepdeman het volgende:
Wow wat een verschil maakt het publiek uit. Ik keek in de ochtend en hield met moeite mn ogen open..
als het geen eerder opname was danquote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha dat heb ik altijd met TNA terwijl ik het toch leuk vind om te kijken, ik vond de ECW van deze week best redelijk. Khoor net dat Hogan gisteren op een of ander programma heeft staan dansen, lijkt er dan toch op dat hij zijn injury faked...
echt top, net toen ik dacht dat hij mss af zou gaan zeggen.. Hogan ftw!!! En die tag team match wil ik absoluut zien!!! Unleash the animal!!!!!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hulk gaat dus toch door
En vrijdag Batista en Lasley tegen Regal en Finlay. Lijkt me wel een leuke
Mwah, ik ben bang dat het een squash match wordt. Batista is net als Cena onoverwinnelijk of er moet gecheat worden. Batista... Die had van mij nog wel 8 maanden geblesseerd mogen zijn. Wat een talentloze aap is dat toch! Regal is door WWE sinds hij op Smackdown zit echt ge-downgrade. Hij mag niks meer laten zien. Finlay daarentegen is echt tof, een veteraan weliswaar maar hij kan tenminste worstelen. Hij heeft ook nog een behoorlijk uitgebreid assortiment aan moves. Ik vind het meer dan terecht dat hij op dit moment US champ is. En little Bastard is natuurlijk ook erg vermakelijk!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Hulk gaat dus toch door
En vrijdag Batista en Lasley tegen Regal en Finlay. Lijkt me wel een leuke
Heel loverquote:
Rey vind ik ook een overdreven face, Cena gaat nog wel maar Batista is gewoon super imo net zoals Lasley. Ookal zouden ze een heel turn ondergaan. Ik kan dat kleine geval net niet uitstaan en dat eeuwige gebruik van dat houten ding van Finlay, maar goed ieder zijn eigen dingquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef Big_Poppa het volgende:
Ik ben inderdaad een grotere fan van de heels, maar ik kan een face zoals bijv Benoit ook wel waarderen. Alleen die afschuwelijke babyfaces, zoals Cena, Mysterio en Batista![]()
Burchill is terug naar OVW als ik het goed heb..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:05 schreef Cart_man het volgende:
Vroeg me ook al af waar die Burchill was gebleven. Hij was goed in zijn matches. Finlay kan ik, net als Orton, wel waarderen, al is het om die schijnheilige kop van hem soms.
Randy is daarheen gehaald omdat management hem dan in de gaten kan houden en omdat hij een goede vriend is van H die hem dus ook weer in de gaten kan houden, Shawn zal zich daar ook wel mee bemoeien.quote:Ik snap ook echt niet dat Randy Orton terug wordt gehaald naar RAW
JBL is retired...zal dus niet zo snel meer worstelen, Benoit heeft net een zeer fijne hernia operatie achter de rug dus dat duurt ook nog wel evenquote:Maar goed, als Benoit en JBL (THE WRESTLINGGGAAAH GOOOOOOOD!!!) weer hersteld zijn van hun blessures, dan wordt Smackdown wel weer tof.
Anglequote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:11 schreef Cart_man het volgende:
RVD wint dus.
JBL is niet retired! Dat is een kayfabe man! Hij is net als Benoit geblesseerd, alleen willen ze hem into the picture houden, dus is hij het commentaar gaan doen samen met Cole. Na Summerslam gaat JBL weer de ring in en wordt the miz hoogst waarschijnlijk de nieuwe co-commentator van SD!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:58 schreef kidkash19 het volgende:
JBL is retired...zal dus niet zo snel meer worstelen, Benoit heeft net een zeer fijne hernia operatie achter de rug dus dat duurt ook nog wel even
Burchill had een knieblessure, is daaraan geopereerd en worstelt nog niet is dus herstellende
JBL zegt zelf retired te zijn, hij heeft het ook te druk met andere dingen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:01 schreef Big_Poppa het volgende:
[..]
JBL is niet retired! Dat is een kayfabe man! Hij is net als Benoit geblesseerd, alleen willen ze hem into the picture houden, dus is hij het commentaar gaan doen samen met Cole. Na Summerslam gaat JBL weer de ring in en wordt the miz hoogst waarschijnlijk de nieuwe co-commentator van SD!
Burchill worstelt al weer, maar in OVW. WWE is nog bezig om een nieuwe gimmick voor hem te ontwikkelen.
Dat boeit ons niksquote:Op donderdag 10 augustus 2006 17:16 schreef beelz het volgende:
Wh00h00 ik ben weer terug online
Tijdje weggeweest (vanaf november... grmbl) maar nu weer terug
Even update voor de mensen die het interessant vinden: Na onze eerste show van DWC zijn een paar van onze worstelaars benaderd door ene pro federatie (waaronder ik). Over een paar maanden gaan we van DWC weer een show hebben hier in Zwolle en daar zal ik een hele heftige hardcore match hebben die grenst aan deathmatch. Ik heers
Heb paar maanden geleden met trainen wel mijn schouder naar de kloten geholpen maar dat weerhoudt me niet om gewoon door te gaan natuurlijk.
Verder vind ik ECW hard tegenvallen.
als jij zoveel geld zou hebben zou je ook iedere dag lekker gaan eten en niet constant op je rug vallenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:45 schreef roepdeman het volgende:
I concur! He is FAT! Damn, wat heeft die gozer tieten gekregen zeg!
No Doubtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
als jij zoveel geld zou hebben zou je ook iedere dag lekker gaan eten en niet constant op je rug vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wederom van de ppv kaart gehaald. Zijn match tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zal volgens mij volgende week plaatsvindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vervangende match is nog niet bekend. Ik vraag me af wat er nu weer allemaal aan de hand is.
Ohja en een leuke conspiracy tegen Hogan. Hij was vorige week niet op RAW omdat hij last had van zijn knie.. nou wil het feit dat die dag een geplande drugs test was, toeval of niet?Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Ik las het van Hogan, Tazmaniac.Had Hogan in de jaren 80 ook niet last van een volle neus, vooral tijdens promo's?GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG![]()
Dat weet ik niet.. beschuldig hem ook niet ofzo. Wilde ff kijken wat jullie er allemaal van dachten. Denk niet dat hij een drugsgebruiker is trouwens, mss wat medicijnen tegen de pijn die dan weer op de verboden lijst staan?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:09 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ik las het van Hogan, Tazmaniac.Had Hogan in de jaren 80 ook niet last van een volle neus, vooral tijdens promo's?Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Hogan is al eens eerder betrapt op gebruik van verboden middellen. En laten we eerlijk zijn zo een lichaam op zo een leeftijd?? dat lukt je naar mijn idee echt niet zonder hulpquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:17 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.. beschuldig hem ook niet ofzo. Wilde ff kijken wat jullie er allemaal van dachten. Denk niet dat hij een drugsgebruiker is trouwens, mss wat medicijnen tegen de pijn die dan weer op de verboden lijst staan?![]()
Ik denk dat er nog steeds veel gebruikt word. Moet je eens kijken naar het verschil tussen HHH 10 jaar geleden en nu![]()
![]()
ik geloof er niks van dat dat alleen maar training is.
![]()
Ik volg OVW toch wel aardig en ik heb Burchill niet voorbij zien komen dus ik denk dat ik dan wat mis......
JBL is voorlopig gewoon met pensioen....hij is commentator geworden omdat Tazz naar ECW ging en hij de enige beschikbaar was met de goede mic-skills, trouwens als Booker retired (binnenkort volgens berichten) wil hij ook commentator worden daarom deden ze een paar maanden geleden de skits dat hij commentaar aan het geven was dat was een soort test.
Vind het zonde dat Khali-Taker van Summerslam is gehaald, Khali kan dan wel niet worstelen maar hij heeft wel een aura om zich heen die erg kicke is, vooral toen hij bovenaan de ramp stond en Taker die "bliksem" liet neerdalen dat hij daar gewoon stond zonder een spier te vertrekken..erg mooi.
meer nieuwsen dit is ook geweldig.....hoe verziek je het voor jezelfquote:Trish Stratus and Lita are expected to be gone within the next two months. Trish is getting married on 9/30 and her deal expires around the same time. She has not signed a new deal and is not negotiating a new one. She is expected to take a break and there are no signs she is even thinking about coming back at anytime soon. Lita's deal expires in the next month or two and there are no talks going on for a new deal. Lita has had strong money years and as saved her money up to where she is financially very comfortable. Lita is also expected to be gone for some time, but is considered likely to return at some point after a lengty rest.quote:There was a lot of unhappiness over the crowd at the Hammerstein Ballroom, mostly, but not solely, down to the obscene chants. Production had to turn down the crowd audio due to the obscene chants and the feeling was the crowd was smart enough to know the chants would be a problem and did them anyway, though apparently it would not have been much of an issue if they had not crapped all over Batista, who is one of their handpicked guys. Batista letting it get to him as bad as he did didn't help, and the reactions made it very likely the 12/3 PPV would be moved to Chicago.Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Trish wegI love Trish, één van de weinige diva's die kan worstelen en ze heeft charisma.Voor mij is ze niet weg te denken uit de WWE en kom op, ze is hot.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG![]()
enige boeiende diva inderdaad.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Trish wegI love Trish, één van de weinige diva's die kan worstelen en ze heeft charisma.Voor mij is ze niet weg te denken uit de WWE en kom op, ze is hot.
![]()
Beetje oud nieuws van Trish en Lita maargoed.
Ook jammer dat Lita weg gaat, kon ook teminste ECHT worstelen.![]()
Kayfabe!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 18:21 schreef Magneet het volgende:
[..]
JBL zegt zelf retired te zijn, hij heeft het ook te druk met andere dingen.
Ik heb het op Lordsofpain.net gelezen en dat is een behoorlijk betrouwbare site wat wrestling-news betreft.
Na summerslam is JBL weer in de ring.![]()
Melinaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:54 schreef MrSASO het volgende:
[..]
En Melina dan? Of die Mickie James die ook wel aardig kan worstelen vind ik.![]()
Micky James![]()
Het woord kayfabe
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Melina is een schreeuwlelijk en men zegt dat ze in de ring best goed is, ze heeft imho alleen nog niet echt de kans gehad te laten zien.![]()
Trish Stratus tijdens haar Micky gimick..quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:31 schreef Terreros85 het volgende:
Melina is gewoon lekker en dat is ook alles![]()
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |