Dat boeit toch niet zo? Als je zelf zwaar gereedschap nodig hebt dan is het vaag dat ze bij de buren gewoon van de muur trillenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:51 schreef sanger het volgende:
[..]
Je weet toch niet hoeveel kracht die aannemer erop heeft gezet om de oude tegels te verwijderen.
Ik ontken ook niet dat het kan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:34 schreef Brighteyes het volgende:
En die huizen staan er ook al een tijdje, jaar of 15, kan gebeuren zou ik denken.
Lastig, he? Zonder extra knopjesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja en omdat ik Arty sowieso trouw blijf natuurlijk!!
Oeps, dit had meteen in de post hierboven gemoeten hè?![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:02 schreef Reese het volgende:
[..]
Lastig, he? Zonder extra knopjes
Je hebt der Arty nog wel meer uit te leggen, vrees ik![]()
Vandaar die gaap!quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:38 schreef Marsepein het volgende:
Nou ook om wat andere dingen, lange dagen op het moment, wenig slaap.
/(%)/((= Praat me er niet van .....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:39 schreef sanger het volgende:
[..]
slavendrijvers he die werkgevers
![]()
Die van mij is sinds vandaag op vakantie. En ik mag zijn werk afmakenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:44 schreef Marsepein het volgende:
[..]
/(%)/((= Praat me er niet van .....![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:09 schreef Vonkenboer het volgende:
Denk maar zo leven met electriciteit is ook niet alles
Zoals er bij ons in het praktijklokaal een spreuk hangt...
Leven met electriciteit
Onder hoogspanning opstaan
Met weerstand naar je werk
Je tegen de stroom inwerken
Geladen naar huis gaan
Contact zoeken met je partner....
En dan een OPSODEMIETER KRIJGEN !!![]()
![]()
Ok, Watskeburt??quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:11 schreef sanger het volgende:
Weten jullie als K&W Modjes nu wat er precies voor rel is/was? Kan alleen meningen vinden en geen feiten. Ohja, en ik ben nieuwsgierig.
Thanks!quote:
alstu:quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:11 schreef sanger het volgende:
Weten jullie als K&W Modjes nu wat er precies voor rel is/was? Kan alleen meningen vinden en geen feiten. Ohja, en ik ben nieuwsgierig.
Netwerkkabels heb ik indd gewisseld, of eigenlijk vervangen voor een andere. Geen resultaat. Ik heb de accu een 5 minuten losgehad van de laptop, en de adapter ook. Waarbij me opviel dat deze beiden behoorlijk heet waren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:23 schreef Marsepein het volgende:
Mmmmm, je hebt natuurlijk al de netwerkkabels gewisseld om te testen, de accu en de netadapter langere tijd los gehad van de laptop en verschillende keren opnieuw opgestart.
Dan denk ik inderdaad door het onweer. Is er geen aardlek uitgesprongen?
Tja, of het onder de verzekering valt? Ik hoop het voor je, maar dat weten de mensen in WGR waarschijnlijk beter.
Jij gaat van het weekend al je ontdooide vlees uit de vriezer opeten. Gelukkig doet je kookplaat hetquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:30 schreef sanger het volgende:
-- knapperdeknip --
Aardlek heb ik eigenlijk niet aan gedacht, en dus ook niet naar gekeken. Zal ik vanmiddag even doen.
Het lijkt er op dat we heel snel een meet hebben bij Sanger om al het ontdooide vlees helpen weg te werkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:32 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Jij gaat van het weekend al je ontdooide vlees uit de vriezer opeten. Gelukkig doet je kookplaat het![]()
Een geluk bij een ongelukquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:32 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Jij gaat van het weekend al je ontdooide vlees uit de vriezer opeten. Gelukkig doet je kookplaat het![]()
Deed jij aan meeten dan???????quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:16 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat we heel snel een meet hebben bij Sanger om al het ontdooide vlees helpen weg te werken![]()
Goed puntquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:41 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik doe wel aan meeten; als het maar enigzinds aan deze kant van het land is
Ik heb geen tankpas van de zaak enzo en ben maar een student
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:47 schreef Marsepein het volgende:
Nou Vonk mijn webmessenger is ruk.
Ik wil ze wel onderzoeken, stuur maar op.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Goed punt
Ander nieuws is dat mijn laptops verzekerd zijn![]()
Moet alleen een onderzoeksrapport hebben. Weet iemand waar je die laat maken?
Als jij ze kan onderzoeken zou ik je dat klusje natuurlijk gunnen. Kom ik ze nog langsbrengen ookquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:00 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik wil ze wel onderzoeken, stuur maar op.
Nee, zonder gekheid, een expert oid. Of een reparatiedienst, of de reparateur van het merk laptop?
Is het niet raar dat de verzekering geen expert stuurt? Ik zou trouwens nog even wachten met claimen, en je huis van onder tot boven nakijken of alles nog goed werkt. Met name tv's, video's e.d.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Als jij ze kan onderzoeken zou ik je dat klusje natuurlijk gunnen. Kom ik ze nog langsbrengen ook![]()
Gewoon een winkel bellen ofzow, of zijn er speciale reparatiebedrijven? Ben al aan het zoeken maar vind niet iets met reparatie in de naam bij ons in het dorp.
Ja inderdaad ben ik daar wel blij omquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:45 schreef Vonkenboer het volgende:
Wees blij dat het in ieder geval nog vergoed wordt door de verzekering![]()
Ehmm Marspein waar blijf je op msnquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:50 schreef Marsepein het volgende:
En was de aardlek uit/weg/af/kapot/doorgebrand/hoteldebotel/niet goed meer/stuk/kaduk/overleden/verkoold/gaar?
Of was die gewoon goed en stond die aan?
Minimeet morgen bij Vonkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:35 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ehmm Marspein waar blijf je op msn![]()
Koeken smaakten heerlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:38 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Jup![]()
Ik de koffie jij het gebak![]()
Vreemd was dat de aardlek en alles gewoon goed is. Verder ook nog geen defecte apparaten kunnen vinden. Vreemd allemaal.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:50 schreef Marsepein het volgende:
En was de aardlek uit/weg/af/kapot/doorgebrand/hoteldebotel/niet goed meer/stuk/kaduk/overleden/verkoold/gaar?
Of was die gewoon goed en stond die aan?
Volgens mij mag dat gewoon hoor...quote:Op zondag 13 augustus 2006 10:32 schreef sanger het volgende:
vraag @ vonkie (anderen mag ook hoor):
Mag je een ommantelde kabel zonder PVC pijpje laten lopen door bv een muur? Moet nog wat WCD's aansluiten en heb geen ruimte om een gat van 16mm te boren en een pijpje te laten lopen. En mag je de ommantelde kabel vervolgens ook zo doorleiden naar bv de meterkast?
Nee, een kabel die door een muur heen loopt moet beschermd worden tegen beschadiging die hij mogelijk op kan lopenquote:Op zondag 13 augustus 2006 10:32 schreef sanger het volgende:
vraag @ vonkie (anderen mag ook hoor):
Mag je een ommantelde kabel zonder PVC pijpje laten lopen door bv een muur? Moet nog wat WCD's aansluiten en heb geen ruimte om een gat van 16mm te boren en een pijpje te laten lopen. En mag je de ommantelde kabel vervolgens ook zo doorleiden naar bv de meterkast?
Dus hoe dan ook een pijpjequote:Op zondag 13 augustus 2006 18:26 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Nee, een kabel die door een muur heen loopt moet beschermd worden tegen beschadiging die hij mogelijk op kan lopen![]()
![]()
Dit geld ook als de kabel zelf al een stalen mantel heeft
Ook als het om 3 - 4 cm gaatquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus hoe dan ook een pijpje![]()
Ook als het maar om 3-4 cm gaat?
En mag je XMvK kabel gebruiken in huisinstallaties?
Jij zou de eerste klusser zijn die alles volgens de officiële regeltjes doetquote:Op zondag 13 augustus 2006 21:10 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus hoe dan ook een pijpje![]()
Ook als het maar om 3-4 cm gaat?
En mag je XMvK kabel gebruiken in huisinstallaties?
Een gaatje boren en daar fijn een buisje doorheen steken !quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij zou de eerste klusser zijn die alles volgens de officiële regeltjes doet![]()
3-4 cm? Nou ik wist het wel![]()
Ja natuurlijkquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:52 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Een gaatje boren en daar fijn een buisje doorheen steken !![]()
![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik doe zelf ook altijd alles volgens de regeltjes![]()
Wij doen alles in buisjes hier. Als we ooit zwanger willen worden gaan we voor IVF, gewoon om jou te plezieren![]()
Maar eerst een boortje halen van 16mm danquote:Op maandag 14 augustus 2006 12:52 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Een gaatje boren en daar fijn een buisje doorheen steken !![]()
![]()
Ik snap dat het zo gedaan wordt! Ik heb mijn opa ook weleens aan het klussen gezien namelijk.quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Het is bij jou ook niet snel goed he Vonk..
Dit niet lezen Vonk!!
@Sanger, als je kabel niet beweegt (niet langs de muur schuurt dus), dan zou ik hem gewoon zo door de muur doen.. 50% van alle buitenlampen is zo aangesloten
Is echt geen probleem
Bovenstaande heb ik niet gezegd![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik snap dat het zo gedaan wordt! Ik heb mijn opa ook weleens aan het klussen gezien namelijk.
Alleen ik wil het (als enige in de familie) zoals het hoort. Dus ik haal gewoon een boortje en ga wel vogelen met een pijpje.
Ho, wél volgens de officiële weg hè?quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:22 schreef Automatic_Rock het volgende:
Prima!!!
Dan ga ik je misschien nog wel eens voordragen voor een lintje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |