abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40143740
quote:
Op maandag 24 juli 2006 19:59 schreef Githa het volgende:
Ik heb al wel vaker rompers van de Hema gehad waarvan een kant van de drukker eruit valt, maar als ik terug ga krijg ik altijd een nieuwe, geen probleem.
Blijkbaar dus erg verschillend per filiaal. In mijn geval werd er ook nog benadrukt dat ik ze toch al wel 6 weken geleden gekocht had en dat veel mensen ze niet netjes bij de knoopjes open maakten of misschien dat de romper zelfs te klein zou zijn zeker met een volle luier...
Anyway ben blij dat ik het hoofdkantoor gebeld heb.
pi_40143821
quote:
Op maandag 24 juli 2006 20:05 schreef Moonah het volgende:

[..]

Pardon?
Bijna impertinent.
[..]

Zo dan. Goed dat het geregeld is.
Ja te gek voor woorden dat ze dat durfde te zeggen he? Ik vond het nogal een uitspraak. Terwijl haar basin juist tegen me zijn dat ze er zelfs aan twijfelde of dat in onze situatie wel goed was om steeds mensen over de vloer te hebben voor Isis.
Ben wel blij dat ik nu weet hoe het wel zit en dat geeft wel een stukje rust.
pi_40145384
En VillaHapp kleding is online te zien bij www.kidswereld.nl (=wehkamp).

Sterkte met de hitte weer LLM's
  maandag 24 juli 2006 @ 21:57:28 #105
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40146079
Hier ook zware fan van Hema en Villa Happ.

Owlet meissie, morgen is het jouw dag. Je mag hoor.
Even serieus, het rommelt iig da's tenminste iets. Sterkte nog even.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 24 juli 2006 @ 21:57:58 #106
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_40146097
Zo. hier zijn de indalingssteken (?) ook gearriveerd, jeetje, dat is niet fijn zeg!

[ Bericht 53% gewijzigd door PM-girl op 24-07-2006 22:26:20 ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 24 juli 2006 @ 22:03:08 #107
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_40146293
Wat een mooie dingen in die link Bass-Miss!
Alle mama's die het moeilijk hebben met dit weer... Heel veel succes. Het liefst zou ik jullie allemaal een ijsje komen brengen, maar het enige wat ik eigenlijk kan doen is aan jullie denken.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_40146563
quote:
Op maandag 24 juli 2006 21:57 schreef PM-girl het volgende:
Zo. hier zijn de indalingssteken (?) ook gearriveerd, jeetje, dat is niet fijn zeg!
Nou, hier ook. Het voelt hier meer of ik een trap in mijn kruis heb gehad, en dan af en toe nog een steek ook. En ik ben vandaag de stad in geweest en heb eigenlijk te veel gelopen, en ik ben nu ik thuis ben al wel 20 keer de trap op en af geweest. ik ben een beetje ongedurig en niet efficient bezig . Nu maar even rustig in de tuin geboortekaart-envelopjes schrijven....Kan niet vroeg genoeg gebeuren

De hitte went vind ik. Maar ik zal blij zijn als het aan het eind van de week koeler wordt....

Xanthe, als ik echt heel veel last van mijn dikke vochtvoeten heb, wil een koud voetenbadje wel fijn zijn....Ik vond een kussen onder mijn matras niet fijn, want te hoog, daar kreeg ik kramp van. Een dik boek helpt wel.
Eva
  maandag 24 juli 2006 @ 22:17:45 #109
24188 Belana
kloon van belana
pi_40146875
och meisjes, ik heb met jullie te doen! 1 voordeel hebben die dikke voeten... je bent na de bevalling en hoop kilo's kwijt meteen. Maar ik denk aan jullie, want het is zwaar in die warmte.
stormy waters...
sailin'
  maandag 24 juli 2006 @ 22:20:01 #110
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_40146962
Heei Karin, fijn dat je wat gekregen hebt tegen het overgeven. Dat geeft lucht, niet! Ik had het echt met je te doen. Ik hoop ook van ganser harte dat je huisarts gelijk krijgt met zijn voorspelling. Nou, nu lekker opknappen en dromen over winkels als Villa Happ enzo.
  maandag 24 juli 2006 @ 22:41:04 #111
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_40147819
quote:
Op maandag 24 juli 2006 20:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hey allemaal
Ik ben vanaf woensdag nonstop aan het geweest, echt vreselijk vervelend
Je wordt er gewoon depri van
Nu heb ik vanmorgen de HA gebeld, beetje overdreven natuurlijk, en ik moest urine komen brengen die ze dan gingen testen op kerotine ofzo, een of ander stofje wat in je urine zit waaraan ze kunnen zien dat het overgeven van de zwangerschap komt.
Dus een testje.... moest maar even bij de dokter komen want het was niet goed...
Zoals het nu was kon het echt niet volgens de HA, het was op den duur zelfs schadelijk voor ons kindje, mijn bloed verzuurde..... en daarbij ook een blaasontsteking
Ik heb Emesafene (zo heet het toch?) gekregen, en vanmiddag mee begonnen... wat een opluchting is dat!!!!!!!!!!! Ik heb iets gegeten dat erin blijft en ik heb zelfs niet het gevoel dat ik moet overgeven....
Het was lief van mijn werk dat ze rekening met mee houden, alleen kon ik niet werken met die kotsbuien, vanmiddag gebeld dat ik medicijnen heb, en dat ik wel snel weer kan komen.... zegt mijn bazin: "nee hoor, deze week niet, je blijft lekker thuis, je sterkt eerst maar weer aan, en dan zien we volgende week wel weer!" dus...... een weekje vrij!
Ze waren al helemaal ongerust, ze vroegen zich al af of ik al aan het infuus lag!
Gelukkig niet, en ik heb het idee dat het nu wel weer goed gaat komen! Volgens de HA duurt zwangerschapsbraken niet langer dan 12 weken, dus we zullen zien!
Gaan ze je urine over een dag of 2 nog eens controleren? anders even navragen.
Ze testen je urine op kytonen ( ketonen?) en als daar van teveel is kan het voor zowel jou als voor de baby schadelijk zijn.
Ik heb daarvoor wel aan een infuus gelegen. En bij mij werd elke dag de urine gecontroleerd.
Als ze dit niet aangeboden hebben even zelf om vragen echt doen.
Ik hoop voor je dat de emasafene helpt , wel op een vast tijdstip innemen

sterkte er mee want het is echt kloten.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_40148112
quote:
Op maandag 24 juli 2006 20:49 schreef Belana het volgende:
ow en ik vind het wel tijd voor een vers babytje
Kom maar baby owlet
boodschap doorgegeven!
de pendel vanochtend zei trouwens woensdagochtend...
pi_40148197
quote:
Op maandag 24 juli 2006 20:54 schreef Bass-Miss het volgende:
Moonah en Sugar! http://www.babywinkels.nl/
Die jumpsuits zijn zo leuk!
Ik wacht maar even tot ik weet hoe groot ze is en wat er aan kraamcadeautjes komt.

en dan ga ik los
  maandag 24 juli 2006 @ 22:54:19 #114
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_40148327
quote:
Op maandag 24 juli 2006 20:38 schreef Lois het volgende:

[..]

Ja sorry ik moest even werken vandaag. Hij is aangepast.
ik had 'm gister ook al aangepast.. Was alleen geen nieuwe datum bij doorgegeven.

Slaapmeisje, fijn dat je er weer bent!!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_40148370
quote:
Op maandag 24 juli 2006 22:49 schreef owlet het volgende:

[..]

boodschap doorgegeven!
de pendel vanochtend zei trouwens woensdagochtend...
Woensdag is een mooie dag, de verjaardag van mijn dochter
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 24 juli 2006 @ 23:52:50 #116
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_40150862
quote:
Op maandag 24 juli 2006 20:49 schreef Xanthe het volgende:

[..]

Blijkbaar dus erg verschillend per filiaal. In mijn geval werd er ook nog benadrukt dat ik ze toch al wel 6 weken geleden gekocht had en dat veel mensen ze niet netjes bij de knoopjes open maakten of misschien dat de romper zelfs te klein zou zijn zeker met een volle luier...
Anyway ben blij dat ik het hoofdkantoor gebeld heb.
Ik als HEMA-muts zijnde vind ik de reactie van dit filiaal dus echt niet kloppen.Hoe verzinnnen ze het.Welk filiaal was dit Xanthe?..want daar ben ik dan altijd benieuwd naar.En we hebben niet voor niets het motto... niet tevreden,geld terug. Als je nou naar een paar maanden terug komt kan ik me dr nog iets bij voorstellen.Maar na 6 weken en dan ook nog met een bon.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 00:08:38 #117
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_40151422
quote:
Op maandag 24 juli 2006 21:57 schreef PM-girl het volgende:
Leg es uit! Dan kan ik me er ook op voorbereiden!

Ennuh, bedankt nog voor het compliment!

[ Bericht 1% gewijzigd door Neuk op 25-07-2006 00:19:34 ]
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_40156825
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 00:08 schreef Neuk het volgende:

[..]

Leg es uit! Dan kan ik me er ook op voorbereiden!

Ennuh, bedankt nog voor het compliment!
Alsof iemand met een groot mes vanuit je buik, door je blaas je vagina in steekt
Of alsof er ineens een bal zo groot als een grapefruit zich in je bekken naar beneden wil wurmen. Wat natuurlijk ook wel klopt

Oh ja, en *meldt!
40 weken vandaag, baby: kom maar op! niet dat ze het daar zelf mee eens is, maar we houden goede moed
pi_40156967
Er komt weer een Fok!baby. Ik ben zwanger.
Het voelt heel vreemd..
Ik ben nu 10 weken zwanger en ik weet het een week of 6.
In de planning stond voor woensdag abortus maar vanaf gister staat het besluit vast dat ik dat toch niet ga doen en dat ik gewoon lekker een kindje ga krijgen. (als natuurlijk alles goed gaat)

Vanmiddag komt het hele verhaal, want ik moet nu gaan werken.
Ik ben zo blij.
pi_40156983
quote:
Op maandag 24 juli 2006 23:52 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Ik als HEMA-muts zijnde vind ik de reactie van dit filiaal dus echt niet kloppen.Hoe verzinnnen ze het.Welk filiaal was dit Xanthe?..want daar ben ik dan altijd benieuwd naar.En we hebben niet voor niets het motto... niet tevreden,geld terug. Als je nou naar een paar maanden terug komt kan ik me dr nog iets bij voorstellen.Maar na 6 weken en dan ook nog met een bon.
Betreft hier het filiaal in Winschoten , franchise filiaal. Heb er in het verleden zelf ook gewerkt en er ging wel meer niet zoals het zou moeten gaan imo. Die knul achter de klantenservice is nota bene naar de filiaal houder gegaan , ik wilde dus daarna zelf de filiaal houder spreken en toen was hij natuurlijk net de deur uit.... Zegt een andere knul die er werkt dat ik allang blij mocht zijn dat ze me op deze manier te gemoed wilden komen en dat in andere filialen er helemaal niks aan gedaan werd. Maar ben zelf wel gewend niet alles direct te slikken en dus desoods hoger op te gaan. En het blijkt dus wel dat zowel bij de Hema als bij de kraamzorg(en de verzekering) het weer werkte.
pi_40156986
Appelsap, van harte en welkom hier!

Owlet, geen gerommel meer gevoeld?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_40156990
Appelsap gefeliciteerd , ben wel benieuwd naar je verhaal...
pi_40156995
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 07:38 schreef appelsap het volgende:
Het voelt heel vreemd..
In de planning stond voor woensdag abortus maar vanaf gister staat het besluit vast dat ik dat toch niet ga doen en dat ik gewoon lekker een kindje ga krijgen. (als natuurlijk alles goed gaat)

Ik ben zo blij.
Oeh, klinkt heftig appelsap!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 25 juli 2006 @ 08:29:19 #124
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_40157285
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 06:43 schreef owlet het volgende:

[..]

Alsof iemand met een groot mes vanuit je buik, door je blaas je vagina in steekt
Of alsof er ineens een bal zo groot als een grapefruit zich in je bekken naar beneden wil wurmen. Wat natuurlijk ook wel klopt

Oh ja, en *meldt!
40 weken vandaag, baby: kom maar op! niet dat ze het daar zelf mee eens is, maar we houden goede moed
Aha, bedankt... ofzo...

Appelsap en sandertje van harte gefeliciteerd!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  dinsdag 25 juli 2006 @ 08:29:54 #125
94046 PM-girl
pi_40157293
Appelsap, gefeliciteerd!!

Karin, fijn dat je er nu iets gebeurd aan je misselijheid, hopen dat je je vlug beter voelt.

Neuk, wat Owlet zegt klopt wel, alsof er een scherp voorwerp ingebracht wordt en rond gedraaid wordt..... auw
*
  dinsdag 25 juli 2006 @ 08:39:47 #126
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40157382
Gefeliciteerd appelsap Gelukkig ben je er toch wel blij mee.

Wat een gedoe zo bij de kraamzorg Xanthe, maar wel fijn dat je toch meer uren krijgt. Wij krijgen gewoon de 44 uur, maar mijn schoonmoeder heeft inmiddels zoveel ervaring, die kan bij ons ook helpen.

Ik geloof dat ik me ook op dat mes door alles heen moet gaan voorbereiden Al is de baby hier al wel half ingedaald en daar heb ik niet veel last van gehad. Af en toe een steek, en dat was het.

De tip tegen dikke voeten is trouwens airco. Die hebben we nu in de slaapkamer. 's Ochtends kan ik bijna mijn schoenen aan zelfs. In de loop van de dag zie ik mijn voeten groeien, maar als ik opsta is het veel minder erg.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40157641
Welkom appelsap
Erg fijn dat je er toch blij mee bent
  dinsdag 25 juli 2006 @ 09:30:52 #128
593 sjak
Juffie Bloem
pi_40158073
Welkom appelsap, wat een spannend begin al.

Owlet, alweer 40 weken. Laat die baby maar komen, het wordt vandaag maar 36 graden dus dan kan je makkelijk bevallen, heb ik ook gedaan
PM girl, fijn dat je je weer wat beter voelt, wat een aanslag op je lichaam he, zo'n zwangerschap en dan nu met dit weer. Ik heb wel een beetje medelijden met alle zwangeren hier en wens jullie koelte toe. Volgende week schijnt het 25 graden te gaan worden.

Karin, wat klinkt dat erg. Wat fijn dat die medicijnen helpen!
Sjoeg, met jou ook alles goed?
Lekker douchen!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 09:32:37 #129
103793 kozakken
Living the life
pi_40158107
*meldt*
Zoonlief is vandaag bij opa en oma. Dus ik heb een dagje lekker voor mezelf. Oh.... heerlijk! Vooral omdat de nachten nogal eh... kort zijn momenteel.
Beetje bijslapen... nog even boodschappen doen... en verder... niets.. boekje lezen
  dinsdag 25 juli 2006 @ 09:35:05 #130
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40158153
Even een voor Owlet, gewoon omdat het kan.

Appelsap gefeliciteerd. Ik zou liegen als ik zei dat ik niet nieuwsgierig was naar je verhaal.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 10:06:52 #131
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40158752
Iieeeuwww owlet, wat een nare omschrijving geef jij van die indalingssteken.
Word er bijna onpasselijk van.
Sterkte dames, die daar last van hebben.

Karin, succes met de medicatie!

En Bass_Miss, die link kende ik idd al (had je al vaker gespammed... ). Vooral dat jumpertje is cuuuuute!
Wacht nog even met bestellen tot ik weet hoe groot d'n onze is.

Appelsap, welkom! Moedig besluit, lijkt me. Hopelijk kun je snel met volle overgave gaan genieten!

Enne.... go owlet, go owlet, go owlet!!!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 10:15:10 #132
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_40158929
pfff nachten vallen niet mee sinds we terug zijn in Nederland. Vanmoergen kwam vriendlief even naar boven om gedag te zeggen (Hij moest naar zijn werk) kon hij meteen de kramp uit mijn kuit wegduwen. Ohhh en nu moet ik hem nu iedere eruit lopen zoo'n rotgevoel. Kuitspier is meteen weer paar centimeter korter balen.
pi_40159178
evenstar, ik moet morgen opnieuw urine inleveren ter controle, eigenlijk moet de blaasontsteking ook nog aangepakt worden, maar de misselijkheid had even voorrang. We zien wel wat de dokter morgen zegt. Ik voel me in ieder geval een stuk beter, nog erg slapjes, bij het minst op geringste zie ik sterretjes maar dat zal vast snel overgaan...
Alleen mijn mama gaat vandaag op vakantie, en ik zal haar vast missen. Zij begrijpt me zo goed, en ze is er altijd voor me.
(mijn vriend snapt niks van mij op het moment, ik stel me aan enz, waarom zou ik naar de dokter gaan, onzin....8teraf issie wel blij da'k ben gegaan omdat de baby anders ook in gevaar kan komen)

Owlet!! tis bijna zover!! Spannend!!!
Kom maar op met die verse beebie!!!!

Appelsap welkom hier!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 25 juli 2006 @ 10:43:03 #134
24188 Belana
kloon van belana
pi_40159630
appelsap gefeliciteerd!

owlet, ik hoop dat je pendel gelijk heeft! vind je het geen maf idee dat het ieder moment kan gebeuren, dat had ik zo erg!

die indalingsweeen kunnen naar zijn Ik vond het altijd voelen alsof Ezra met zijn vinger aan het prikken was maar dan wel met een nogal lange vinger met scherpe nagel
stormy waters...
sailin'
pi_40160139
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:06 schreef Moonah het volgende:
Vooral dat jumpertje is cuuuuute!
Wacht nog even met bestellen tot ik weet hoe groot d'n onze is.
Jamaar, jamaar, je moet toch kleertjes hebben voor de eerste week, want dan kan je nog de stad niet in en zo...
pi_40161573
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:43 schreef Belana het volgende:
die indalingsweeen kunnen naar zijn Ik vond het altijd voelen alsof Ezra met zijn vinger aan het prikken was maar dan wel met een nogal lange vinger met scherpe nagel
Hmm, dan weet ik niet of dat het is wat ik voel....Hoewel, yeps, steken als ik me omdraai in bed, steken als ik met mijn heup wat kracht zet....En verder voornamelijk een beurs en dof gevoel...

Maar als het nog zo ligt als vorige week, dan daalt het goed met het koppie naar beneden in Volgende week weer checkup.

Gefeliciteerd appelsap...
En hoe het ook tijd wordt voor een nieuw beebje, ik zou nog even tot vrijdag wachten Owlet, dan is het koeler....schijnt....
Eva
pi_40162018
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 10:43 schreef Belana het volgende:
appelsap gefeliciteerd!

owlet, ik hoop dat je pendel gelijk heeft! vind je het geen maf idee dat het ieder moment kan gebeuren, dat had ik zo erg!

Ja ik vind het heel raar dat het nu ook volkomen normaal is als het begint. Sterker nog, ik geloof denk ik ergens nog steeds niet helemaal dat het a) een dezer dagen (weken) gewoon gaat beginnen.
En b) dat er dan ook écht een kindje is! Ik denk dat ik dat pas geloof als ze op mijn buik ligt.

MIsschien is dat ook wel wat me rustiger maakt dan een week of twee weken geleden. Het is nu nog maar zo'n korte periode waarin het hoe-dan-ook zover is dat het minder eindeloos lijkt. Terwijl ik me twee weken geleden niet voor kon stellen dat ik nog veel langer met alle ongemakjes rond moest lopen.

Dat is trouwens een vriendelijker omschrijving van indalingsweeën dan ik kon geven. Moonah, ik zou maar naar Belana luisteren

Oh, en appelsap... welkom hier!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:07:46 #138
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_40162355
appelsap van harte! Mooi besluit ...

Vorige week dinsdag naar verlos geweest en we hebben eindelijk het hartje gehoord!! Voel me nu echt zwanger en het lijkt wel of m'n buik datzelfde denkt , want die is opeens gaan groeien. Was niks aangekomen en bloeddruk was ook mooi. Ben helemaal blij!! Voel ook al af en toe gefrummel . Ik ben ook zo vreselijk benieuwd wat het wordt, ik kan haast niet wachten!! Voor dochterlief zou het leuk zijn een zusje te hebben en voor manlief zou een jongen leuk zijn, ach het maakt eigenlijk ook helemaal niks uit. Maar toch is het nog spannender als bij de eerste...

Owlet en andere laatstlopenden heel veel succes met dit warme weer... Ik heb erg met jullie te doen.
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_40164364
Bedankt voor alle reacties!
Hier komt het verhaal.

6 weken geleden was ik 2 weken overtijd en had ik het gevoel dat ik zwanger was.
Ondanks dat het me vrij onmogelijk leek aangezien ik de pil gewoon slik en hem niet vergeten ben.
Uiteindelijk toch maar een test gedaan samen met mijn vriend, en ja daar kwam uit dat ik zwanger was.
Voor we de test deden heb ik nog gezegd, als ik zwanger ben dan laat ik het weghalen, wat moet ik met een kind ik ben pas 18.
Maar op het moment dat ik het wist voelde het toch meteen anders. Echt geschrokken was ik niet en ik had niet eens echt het gevoel van goh wat erg.
We wisten beide niet echt wat we erbij voelden en wat we moesten doen. Een paar dagen laten rusten en er toen goed over gepraat.
Mijn vriend heeft toen gezegd: ik zit niet te wachten op een kind, ik vind mezelf daar nog te jong voor en er is nog zoveel wat ik wil doen. Ik ben bang dat het tussen ons dan kapot gaat en dat wil ik niet. Maar als jij er voor kiest om het te houden dan zal ik het wel op zijn minst proberen.

Toen hij dat had gezegd had ik zoiets van hoe kan ik nou een eerlijke beslissing maken als hij het niet wil.
Ik was erg teleurgesteld want voor mezelf had ik zoiets van, als ik puur naar mezelf keek wilde ik het heel erg graag houden. Maargoed er is meer dan mezelf, een wereld waar ik in leef en mijn vriend. Ik zit nog op school, komend jaar 6 vwo, ik wil mijn diploma halen, ik wil gaan studeren. En hoe ga ik dat doen? Als mijn vriend het niet wil dan red ik het al helemaal niet, ik kan dat allemaal niet bekostigen. Ik kreeg het gevoel dat ik er dan helemaal alleen voor stond en dan zou het me sowieso niet lukken.
Het besluit was dus abortus.

Mijn ouders wisten van niks, zijn ouders wisten van niks. Ik wilde er eerst zelf goed over nadenken maar had zoiets van, als we dan toch besluiten dat het abortus wordt, dan hoeven ze niks te weten want dan is er niks aan de hand.

Vorige week donderdag was ik naar een kliniek geweest (ik wilde niet naar mijn eigen huisarts)
Daar laten kijken hoever het was, een gesprek gehad zoals dat hoort als je een abortus wil.
Vlak daarvoor had ik al zoiets van, ik wil hier niet naartoe maar ben toch gegaan.
Morgen zou het dan eigenlijk gebeuren. Ik heb me de afgelopen week zo rot gevoeld, vaak moeten huilen en ik wist dat het gewoon niet klopte.

Gisteren was het voor mij alleen gewoon iets teveel en heb ik het toch tegen mijn ouders verteld.
Na een lang gesprek kwam eruit wat ik eigenlijk al wist. Ik wil niet dat het wordt weggehaald maar ik weet niet hoe ik het alleen kan redden.
Voor mijn ouders was het belangrijkste dat ik zou doen wat ik echt wilde, omdat ik anders spijt van mijn beslissing zou krijgen. Ze hebben mij het vertrouwen gegeven dat het met een kind ook zou lukken, dat ik er niet alleen voor stond maar dat zij er altijd voor mij zouden zijn of mijn vriend er nou wel of niet voor mij zou zijn. En dat ik nog gewoon kan gaan studeren enzo. Dat het niet meteen het einde van de wereld hoeft te zijn.
Toen was het voor mij duidelijk wat ik wilde, ik zat er alleen nog wel erg mee dat mijn vriend zoiets had van: ik wil geen kind. Want een kind zonder vader vind ik toch best erg.
Maar ik moest voor mezelf kiezen.

Ik heb hem 's avonds opgebeld en we hebben erover gepraat. Ik heb gevraagd of hij de verantwoordelijkheid er voor wilde nemen en als hij dat niet wilde dat dat niet hoefde. Maar hij was ineens niet meer zo negatief, eerder positief en hij zei dat hij het zeker wel wilde.
Hij heeft het meteen aan zijn familie verteld en tot mijn verbasing waren zij ook positief, ze stonden er allemaal achter. Ik kreeg hele lieve smsjes van zijn vader, moeder, broer en die vriendin.
Later die avond heeft mijjn vriend me nog gebeld en hij klonk toen zo anders en zei tegen me. Wij krijgen samen een kindje. Hij vond het stiekem toch wel heel erg leuk.
En nu loopt hij het van de daken te schreeuwen en het tegen iedereen te vertellen.

Ik denk dat de angst gewoon was om er alleen voor te staan en dat we beide niet weten wat ons te wachten staat.

Ik ben erg blij met de beslissing en heb net de afspraak voor de abortus afgezegd.
Het was dan wel niet gepland maar dat wil nog niet zeggen dat het ongewenst is.

Ik mag dan nog maar 18 zijn (en als het kindje er eenmaal is 19) maar ik vind mezelf wel 'oud en wijs genoeg' om hiermee verder te gaan.
Ik ben enorm blij dat er zoveel mensen achter ons staan en meer dan familie is niet nodig. Er zullen ongetwijfeld een hoop mensen ook negatief tegenover staan (ik denk vooral mensen bij mij op school) maar ik denk dat ik me daar maar niets van moet aantrekken al zal dat ook nog een hele taak worden.
Maargoed, ik weet hoe het voelt en hoe het zit en dat ik de goede beslissing heb gemaakt, hoe moeilijk het ook zal worden.
pi_40164583
Wat een geweldige ouders heb je zo te horen en wat fijn voor jullie dat je vriend van gedachten veranderd is.. Gefeliciteerd en veel succes allebei!
pi_40164597
zo appelsap, dat is een heel verhaal zeg. Maar het belangrijkste is lijkt me, dat je je hart volgt, doet wat je gevoel je zegt. En het is superfijn dat je omgeving achter je staat.
De mensen op school kunnen je misschien niet goed begrijpen, maar dat is niet zo interessant toch? Het gaat erom wat jij en je vriend ervan vinden. En als jullie er met een goed gevoel tegenover staan, het kindje een goede toekomst kunnen bieden, dan heb je een goede keuze gemaakt.
Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:18:10 #142
24188 Belana
kloon van belana
pi_40164656
appelsap, wat een heftig verhaal joh, maar ook heel mooi
Ik wens je echt heel veel geluk met de zwangerschap en straks de baby en samen met je vriend
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:20:16 #143
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_40164730
wat een verhaal Appelsap.. maar hoe het op mij overkomt ben ik ervan overtuigd dat jullie het gaat lukken..zeker met de hulp van de ouders van beide kanten

Veel succes en een fijne zwangerschap toegewenst.
pi_40164885
Appelsap, wat een heftig maar prachtig verhaal. Da's niet goed voor mijn hormonengevuld lijf hoor
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:24:25 #145
24188 Belana
kloon van belana
pi_40164920
owlet nu denk ik steeds dat je begint als je post
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:26:16 #146
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_40164990
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 07:38 schreef appelsap het volgende:
Het voelt heel vreemd..

Ik ben zo blij.
Goh, klinkt erg herkenbaar
Ik ben ook benieuwd naar je verhaal en gefeliciteerd natuurlijk.

Volgens mij heeft mijn teerbeminde meer last van hormonale aanvallen dan ik
"Ik weet het allemaal niet meer"
"Mijn gevoel klopt niet"

Nou, dág dan, ik ben het zat.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_40165159
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:24 schreef Belana het volgende:
owlet nu denk ik steeds dat je begint als je post
hahaha, dus eigenlijk komt het er op neer dat er geen goede manier is om op fok! rond te hangen als je hoogzwanger bent.
Post je niet, dan staan er ineens pagina's vol cheer-en-puf-smileys. Post je wél dan denkt men dat je begonnen bent
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:31:47 #148
45621 Suzanna
Mama van...
pi_40165217
Appelsap, welkom hier!! Fijn dat je er nu zo positief tegenover staat, en je ouders ook! Da's echt een grote steun.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:33:47 #149
45621 Suzanna
Mama van...
pi_40165292
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:26 schreef Vivi het volgende:

[..]

Goh, klinkt erg herkenbaar
Ik ben ook benieuwd naar je verhaal en gefeliciteerd natuurlijk.

Volgens mij heeft mijn teerbeminde meer last van hormonale aanvallen dan ik
"Ik weet het allemaal niet meer"
"Mijn gevoel klopt niet"

Nou, dág dan, ik ben het zat.
Vivi

Appelsap heeft het verhaal al geschreven trouwens, een paar posts maar naar boven!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:35:02 #150
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_40165326
Ja, ik zag het
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_40165494
Appelsap, wat een mooi verhaal.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:40:51 #152
24188 Belana
kloon van belana
pi_40165554
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef owlet het volgende:

[..]

hahaha, dus eigenlijk komt het er op neer dat er geen goede manier is om op fok! rond te hangen als je hoogzwanger bent.
Post je niet, dan staan er ineens pagina's vol cheer-en-puf-smileys. Post je wél dan denkt men dat je begonnen bent
ehm... ja

niet op letten dus

vivi ik dacht dat je (ex?) vriend zijn besluit al genomen had?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:55:46 #153
94046 PM-girl
pi_40166038
Jeetje Appelsap, wat een moeilijke keuze zal dat geweest zijn voor je. Maar ik denk dat ik tzelfde had gedaan, nl. je gevoel volgen. Fijn dat je zo'n steun krijgt! En geniet van je zwangerschap!
*
pi_40167378
Appelsap wat een heftig verhaal! Ontzettend goed dat je je hart volgt en dat gelukkig jullie familie's er zo positief tegenover staan. In mijn eigen omgeving ken ik ook mensen die jong moeder zijn geworden en zij hebben het ook gered , waarvan 1 het alleen (zonder familie) heeft moeten doen. Als zij het konden gaat het jullie zeker lukken met alle steun en liefde uit de omgeving.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:12:23 #155
3011 E.T.
pi_40168366
Appelsap, heftig.. maar onwijs gefeliciteerd!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:18:03 #156
56471 pinquit
oh my lama!
pi_40168565
spannend appelsap, en, ook voor mij, een erggg bekend verhaal. misschien net een mini tikje positiever dan t mijne
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:20:29 #157
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_40168645
Appelsap gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een heftige weken heb je achter de rug. Fijn dat jullie op de steun van familie kunnen rekenen. Ik weet zeker dat jullie het gaan redden!

LLM sterkte en succes met deze hitte.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_40168698
Bedankt allemaal voor de lieve reacties. Ik word er helemaal vrolijk van.
Ik heb er vertrouwen in en hierdoor alleen maar meer.
pi_40168761
Pfff, heftig verhaal appelsap. Fijn dat je er goed over na hebt kunnen denken en uiteindelijk je hart hebt gevolgd en dat je omgeving je daarin helemaal steunt.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:26:19 #160
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_40168845
Zo Appelsap, dat is nogal wat. Maar het is ook een mooi verhaal. Er zal veel op jullie afkomen, maar als ik het allemaal zo lees komt dat allemaal wel goed.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:31:43 #161
1762 YPPY
Yppiaans
pi_40169037
Wat een verhaal appelsap, maar ik geloof wel dat je de goede beslissing hebt genomen. Wel superfijn dat je familie en de familie van je vriend achter jullie staat. Met die steun moet het gewoon wel goedkomen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40169488
Heej,sappie.Wat geweldig dat je zoveel steun krijgt Ga er voor meid,of je vriend nu afhaakt of niet,je komt er wel.Ik hoop dat je je niet zo beroerd voelt als ik,dan kan je er ook nog lekker van gaan genieten.Wel snel contact opnemen met een verloskundige of je huisarts,dan word er verder goed voor je gezorgd en kan je binnenkort misschien weer op een echo naar je kindje kijken.
Veel sterkte.

Groetjes,Minoes
  dinsdag 25 juli 2006 @ 16:11:06 #163
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_40170274
Appelsap, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Owlet, ik hoop dat het kindje nu gauw komt. voor het geval dat het straks begint ik kan vanavond niet checken of er wat gebeurt of niet, namelijk.
pi_40172190
zeg minoes, is emesafene niet een optie voor jou??? Je hebt mijn verhaal vast wel gelezen, en ik heb er veel baat bij
Moet nog een beetje aansterken maar ik hoef niet meer over te geven.....
  dinsdag 25 juli 2006 @ 17:28:00 #165
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_40172778
Wat fijn voor je, Appelsap! Gefeliciteerd!!!

Kom op Owlet.... we wachten weer op BB-nieuws.

Zijn er regels over wanneer je weer mag fietsen na de bevalling? Of doe je dat gewoon wanneer je zelf denkt... 'het kan wel.'?
Ik heb het net gedaan en het prikt weer een beetje bij de hechtingen...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_40172804
Paradijsvogeltje, ik heb het gewoon gedaan toen ik dacht dat het wel weer kon. Geen problemen mee gekregen, al voelde het de eerste keer wel allemaal wat beurs daarna.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 17:32:34 #167
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40172903
Appelsap, gefeliciteerd! Leuk dat je hier mee komt posten ook!

Ik realiseerde me ineens een paar dagen terug dat ik nu toch wel alles in huis moet hebben voor Wolfje. Het wiegdekentje ligt nog bij renzell bijvoorbeeld en ik heb helemaal geen ander dekentje. Ineens het besef: ja, áls ie mooi met 37 weken komt (oh, wat zou dat heerlijk zijn ) dan moet ie wel ergens onder kunnen slapen natuurlijk. Hihi. En luiers bijvoorbeeld.
MIjn man heeft een beetje hetzelfde: was gisteren spontaan aan de kinderwagens aan het rommelen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 17:32:42 #168
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_40172906
Het zal inderdaad wel goed zijn, ik heb ook geen bloed verloren net bij het plassen ofzo...
Ik vloeide trouwens al heel snel niet meer zo veel. Vond ik best fijn.
pi_40174130
Vandaag weer bij de vlos geweest. Beebje is nog steeds niet ingedaald. Snap echt niet waar die steken toch weg komen dan Volgende week maar weer afwachten
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 18:24:00 #170
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40174188
Appelsap wat een heftig begin van je zwangerschap. Ik vind het heel knap dat je er voor gekozen hebt om je kindje te houden. Ik wens je een gezonde zwangerschap toe en sterkte op de momenten dat je het nodig hebt.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_40175451
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:36 schreef PM-girl het volgende:

En Meimeltje, hoe gaat het met jou?
We hadden 1,5 dag geen internet (dat is voor mij echt lang ), dus zit nu pas weer bij te lezen. Lief dat je naar me vraagt!
Ik heb eigenlijk weinig boeiends te melden, dus zit hier in het topic eigenlijk meer te lezen dan dat ik post.
Het gaat allemaal zn gangetje. Wel leuk is dat ik nu eindelijk sinds vorige week schopjes voel! Heeft even geduurd omdat de placenta aan de voorwand ligt. Het geeft me iig wel een stuk zekerheid.
Verder ben ik heel benieuwd naar de pretecho 8 augustus. Ik ben nu toch wel heel benieuwd wat het wordt....als ik dan met die uitverkoop in de stad loop en zoveel leuke kleertjes zie
We wachten nu nog op de meubels en dan is de babykamer ook bijna klaar!
Het gaat allemaal zo snel....

Appelsap gefeliciteerd en leuk dat je hier mee komt posten!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:32:17 #172
83128 Sandertje21
Ben er even niet.
pi_40176163
Ik ben de bijbehorende vriend van Appelsap.
.
..
...
....
  dinsdag 25 juli 2006 @ 19:36:08 #173
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_40176272
Hee meimeltje, leuk he wij krijgen 14 aug. een pretecho. Ben erg benieuwd!
pi_40176519
Appelsap en Sandertje21, van harte met jullie zwangerschap! Wat een verhaal zeg! Ik heb ontzettend veel respect voor de keuze die jullie gemaakt hebben. Die moet zwaar zijn geweest!
Super dat jullie nu al zo blij met het kindje zijn! Ik wens jullie alle gezondheid en succes toe.

Aan je verhaal te zien ben je inderdaad al 'oud en wijs genoeg' om een kindje te krijgen Je klinkt heel verstandig.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_40177091
Appelsap van harte en pa natuurlijk ook!!

zo. en nu wil ik weer een livebaby want het is te heet om iets anders te doen en dan hoef ik me niet druk te maken om de enorme stapel was, het feit dat ik vandaag heel stout ben geweest tegen de hond en kan ik gewoon genietenv an voldragen *streng om zich heen kijkt* kindjes....GOGOGO!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_40177108
Wat is meimeltje toch een gezellige naam.....
DANYEL EN THIJS
  † In Memoriam † dinsdag 25 juli 2006 @ 20:06:45 #177
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_40177239
Appelsap en Sandertje gefeliciteerd met de zwangerschap en welkom in dit topic! Een zwangerschap die op een best heftige manier is begonnen, maar wel heel dapper dat jullie er samen voor gaan

Vanmorgen ben ik voor het eerst naar de verloskundige geweest en ik kwam thuis met een koffertje vol folders en tijdschriften. Mijn bloeddruk was helemaal goed en we hebben weer het hartje mogen horen Volgens de VK zit de baarmoeder al redelijk hoog voor de zwangerschapstermijn van bijna 14 weken, maar ik hoef me daar geen zorgen om te maken omdat ons Bompie lekker actief is en nu nog goed de ruimte heeft. Bompie zal straks vanzelf in de ruimte groeien en dan kom ik ook weer gelijk met anderen in die periode. Over 4 weken mogen we weer luisteren en ik mag ok alvast een afspraak maken voor de 20 weken echo

Verder voel ik me super. Ik ben wel regelmatig duizelig en heb olifantenenkels, maar verder voel ik me heerlijk rustig en tevreden. Iedereen zegt dat ik straal en dat geeft natuurlijk ook wel een enorme egoboost
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:08:45 #178
3011 E.T.
pi_40177315
klinkt goed, slaapmeisje!!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:12:13 #179
103793 kozakken
Living the life
pi_40177436
Spannende periode hoor Appelsap en Sandertje21!
Oh Slaapmeisje. Wat vind ik het toch leuk voor jullie! (en ook klagen hoor, wanneer je je zo voelt. Dat hoort er ook bij!)

Ik herken het gevoel Sugar. Had het laatst opeens ook. Kreeg het helemaal op de heupen. Wilde ook alles op orde, joeg kozakkenman met 35 graden de zolder op 'om nog even wat spulletje te pakken die echt echt echt NU nodig waren en wilde ook meteen de box en de kinderwagen op orde.

Verder hebben we vanavond met mijn ouders een enorme gezinscoupe ijs zitten eten bij de plaatselijke bakker en ijsitaliaanboer en nu vind ik het dus tijd voor een kindje. Kom maarrrrrr!!! Deze mama is er helemaal (nou ja, bijna helemaal ) klaar voor!!
Dus ik bedacht zo: vanavond breken m'n vliezen en tegen een uur of zes/zeven morgenvroeg heb ik mijn kindje in de armen Besloten voor een positieve flow te gaan vanavond
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:17:20 #180
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_40177613
Sandertje21, ook gefeliciteerd

Kozakken, that's the spirit!

Weetje, iedereen zegt steeds tegen me: 'Ben je niet blij dat het voorbij is, dat je het hebt gehad?'
Nou, eigenlijk.... ik zou het zo overdoen die bevalling. Raar hé?
pi_40177791
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:03 schreef Catootje het volgende:
Wat is meimeltje toch een gezellige naam.....
lol! Het had eigenlijk MeimeRtje moeten zijn

Oww Slaapmeisje wat heerlijk dat het zo goed gaat!!
pi_40177950
Meimeltje is veel gezelliger Slapameisje wat goed zeg!!! wat gaat de tijd snel......
DANYEL EN THIJS
pi_40178118
slaapmeisje je post straalt ook gewoon, je blijdschap en liefde voor bompie spreekt uit je woorden

Appelsap en sandertje21 super dat jullie er voor gaan!

Kozakken heb je al natte voeten?
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:40:34 #184
24188 Belana
kloon van belana
pi_40178286
pv, lekker toch dat je zo op je bevalling terug kunt kijken! Ik kan dat dat niet. hoewel het dit keer beter ging en ik dit wel als mooi ervaren heb. Ik vind de ontsluitingsweeen gewoonweg vreselijk. maar ik ben een watje

slaapmeisje wat heerlijk toch

iedereen met dikke voeten en last van de warmte wuif ik koelte toe en stuur ik waterijsjes
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:47:57 #185
103793 kozakken
Living the life
pi_40178483
Nee , wel olifantendik
  dinsdag 25 juli 2006 @ 20:48:19 #186
62233 Jelief
ikke lief!
pi_40178494
Slaapmeis, ik moet gewoon een traantje laten omdat je voor 't eerstnaar de vlos bent geweest. Wat fijn dat alles goed is
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_40178743
Slaapmeisje wat fijn
Wel laat voor een eerste bezoek, wij moesten rond 8-10 weken maar jij was met vakantie toch?
Lekker hoor dat alles goed is
  dinsdag 25 juli 2006 @ 21:50:37 #188
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_40180553
Appelsap en Sandertje: gefeliciteerd!!! Heftige tijd, moeilijke keuze, maar het resultaat is zo mooi....
Veel succes de komende periode!

Slaapmeisje; wat gaat het hard he?! Fijn dat je je goed voelt en dat die verdomde 'risicotermijn' eindelijk voorbij is. Geeft toch een lekker gevoel kan ik me voorstellen.
pi_40180727
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 19:44 schreef lcicle het volgende:
Appelsap en Sandertje21, van harte met jullie zwangerschap! Wat een verhaal zeg! Ik heb ontzettend veel respect voor de keuze die jullie gemaakt hebben. Die moet zwaar zijn geweest!
Super dat jullie nu al zo blij met het kindje zijn! Ik wens jullie alle gezondheid en succes toe.

Aan je verhaal te zien ben je inderdaad al 'oud en wijs genoeg' om een kindje te krijgen Je klinkt heel verstandig.
Icicle, je neemt met de woorden uit de mond.

Appelsap en Sander ik vind het super. dat jullie allebei blij zijn met de beslissing. Heel veel succes verder met alle verdere beslissingen en regelwerk. En vergeet ondertussen ook niet te genieten van de voorbereiding van de komst van jullie uk
Mama van Ryan (04-09-06)
pi_40180807
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 18:21 schreef MeNicole het volgende:
Vandaag weer bij de vlos geweest. Beebje is nog steeds niet ingedaald. Snap echt niet waar die steken toch weg komen dan Volgende week maar weer afwachten
Ehm kan dat, helemaal niet indalen of pas op het laatste moment?
Wist ik niet. Is er wel onderzoek gedaan Nicole waarom het misschien niet gebeurd?
ik ben niet nieuwsgierig hoor, maar wil gewoon graag alles weten
Mama van Ryan (04-09-06)
  dinsdag 25 juli 2006 @ 21:57:20 #191
11682 Moonah
Jolie femme
pi_40180855
Appelsap en Sandertje, heel fijn te lezen dat jullie omstandigheden (vooral dus back up van familie) zó positief zijn dat jullie de keuze voor jullie kindje met je hart kunnen maken.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_40181454
Slaapmeisje, wat fijn!!

Inky05, ja hoor dat kan. Uiteindelijk dalen ze natuurlijk wel in, maar een bevalling kan best wel eens beginnen zonder dat de beby ingedaald. Als de vliezen breken voor de baby ingedaald is is het wel zaak zo snel mogelijk te gaan liggen om te voorkomen dat de navelstreng voor de baby uit zakt en zo afknelt. Maar meestal blijkt echter dat als men dan checkt het kind keurig is ingedaald.

En hier.... hier rommelt het als vanouds, al voelt het stiekem wel een beetje anders. Maar ik durf geen hoop te hebben. Vriendlief is nu een bad aan het vol laten lopen en dan ga ik maar slapen, hopelijk zet het nu een beetje door...
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:15:28 #193
24188 Belana
kloon van belana
pi_40181518
owlet, ik duim voor je meid! had je niet over morgen gedroomd? als het zo is vanacht wens ik je vast sterkte! en een paar jouw kant op
stormy waters...
sailin'
pi_40182341
Appelsap en Sandertje gefeliciteerd en geniet ervan! Het gaat allemaal zo snel.

Owlet ik puf wat koude lucht je kant op misschien helpt het.

Ik ben vandaag bij de verlos geweest en alles is weer prima. Kindje ligt goed. Bloeddruk goed. Als ik sommige verhalen lees ben ik echt blij hoe ik door de zwangerschap heen vlieg zonder klachten.
Alhoewel ik me wel enorme zorgen maak over de bevalling maar dat zal wel door de gruwelverhalen of sterkte-wensen komen van sommige attente mensen om me heen.
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_40182446
Owlet veel succes vannacht!
appelsap... goed van je dat je doet wat je hart je ingeeft! Gefeliciteerd met je zwangerschap:)
Dance 'til ya drop!
pi_40182818
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 20:47 schreef kozakken het volgende:
Nee , wel olifantendik
Als je je olifantenpootjes omhoog legt kunnen ze nooit nat worden hoor
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:54:54 #197
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_40182954
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:37 schreef mjammetje het volgende:
Alhoewel ik me wel enorme zorgen maak over de bevalling maar dat zal wel door de gruwelverhalen of sterkte-wensen komen van sommige attente mensen om me heen.
Ene oor in en het andere weer uit
  dinsdag 25 juli 2006 @ 22:56:58 #198
24188 Belana
kloon van belana
pi_40183042
mjammetje, iedere bevalling is anders, punt. valt niks over te zeggen, dus wat Rottdog zegt
stormy waters...
sailin'
pi_40184827
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 22:54 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Ene oor in en het andere weer uit
Ja ik doe mijn best maar die hormonen helpen me overal het meest dramatische van te onthouden en me dit vooral enorm aan te trekken. Ik heb net even een boek besteld met leuke verhalen erover.
Ik merk trouwens dat sommige dingen echt compleet langs me heengaan nu ik zwanger ben. Iets wat me normaal nooit zou gebeuren want zelfs met de kleinste details zie ik dingen of heb ik ze door. Hebben jullie dat ook?
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
  woensdag 26 juli 2006 @ 06:48:17 #200
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_40191134
Appelsap gefeliciteerd met je zwangerschap en met jullie besluit. Fijn dat er veel mensen zijn om jullie te helpen. Maak daar ook echt gebruik van. Het is best gek soms om ongepland een kind te krijgen, zeker als je niet zo goed weet wat de positie van de vader enzo zal zijn. En er zullen ongetwijfeld momenten komen waarop je denkt waar ben ik aan begonnen. Maar dat hoort er ook allemaal een beetje bij. Veel geluk samen.

Nou mevrouw Kozakken, waar is je baby? en Suiker ik vind echt dat je baby ook snel geboren moet worden voor jullie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')