Blijkbaar dus erg verschillend per filiaal. In mijn geval werd er ook nog benadrukt dat ik ze toch al wel 6 weken geleden gekocht had en dat veel mensen ze niet netjes bij de knoopjes open maakten of misschien dat de romper zelfs te klein zou zijn zeker met een volle luier...quote:Op maandag 24 juli 2006 19:59 schreef Githa het volgende:
Ik heb al wel vaker rompers van de Hema gehad waarvan een kant van de drukker eruit valt, maar als ik terug ga krijg ik altijd een nieuwe, geen probleem.
Ja te gek voor woorden dat ze dat durfde te zeggen he? Ik vond het nogal een uitspraak. Terwijl haar basin juist tegen me zijn dat ze er zelfs aan twijfelde of dat in onze situatie wel goed was om steeds mensen over de vloer te hebben voor Isis.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Pardon?![]()
![]()
Bijna impertinent.
[..]
Zo dan. Goed dat het geregeld is.
Nou, hier ook. Het voelt hier meer of ik een trap in mijn kruis heb gehad, en dan af en toe nog een steek ook. En ik ben vandaag de stad in geweest en heb eigenlijk te veel gelopen, en ik ben nu ik thuis ben al wel 20 keer de trap op en af geweest. ik ben een beetje ongedurig en niet efficient bezigquote:Op maandag 24 juli 2006 21:57 schreef PM-girl het volgende:
Zo. hier zijn de indalingssteken (?) ook gearriveerd, jeetje, dat is niet fijn zeg!
Gaan ze je urine over een dag of 2 nog eens controleren? anders even navragen.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
hey allemaal
Ik ben vanaf woensdag nonstop aan hetgeweest, echt vreselijk vervelend
Je wordt er gewoon depri van
Nu heb ik vanmorgen de HA gebeld, beetje overdreven natuurlijk, en ik moest urine komen brengen die ze dan gingen testen op kerotineofzo, een of ander stofje wat in je urine zit waaraan ze kunnen zien dat het overgeven van de zwangerschap komt.
Dus een testje.... moest maar even bij de dokter komen want het was niet goed...
Zoals het nu was kon het echt niet volgens de HA, het was op den duur zelfs schadelijk voor ons kindje, mijn bloed verzuurde..... en daarbij ook een blaasontsteking
Ik heb Emesafene (zo heet het toch?) gekregen, en vanmiddag mee begonnen... wat een opluchting is dat!!!!!!!!!!! Ik heb iets gegeten dat erin blijft en ik heb zelfs niet het gevoel dat ik moet overgeven....![]()
Het was lief van mijn werk dat ze rekening met mee houden, alleen kon ik niet werken met die kotsbuien, vanmiddag gebeld dat ik medicijnen heb, en dat ik wel snel weer kan komen.... zegt mijn bazin: "nee hoor, deze week niet, je blijft lekker thuis, je sterkt eerst maar weer aan, en dan zien we volgende week wel weer!" dus...... een weekje vrij!![]()
Ze waren al helemaal ongerust, ze vroegen zich al af of ik al aan het infuus lag!![]()
Gelukkig niet, en ik heb het idee dat het nu wel weer goed gaat komen! Volgens de HA duurt zwangerschapsbraken niet langer dan 12 weken, dus we zullen zien!
boodschap doorgegeven!quote:Op maandag 24 juli 2006 20:49 schreef Belana het volgende:
ow en ik vind het wel tijd voor een vers babytje
Kom maar baby owlet
Die jumpsuits zijn zo leuk!quote:Op maandag 24 juli 2006 20:54 schreef Bass-Miss het volgende:
Moonah en Sugar! http://www.babywinkels.nl/
ik had 'm gister ook al aangepast.. Was alleen geen nieuwe datum bij doorgegeven.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:38 schreef Lois het volgende:
[..]
Ja sorry ik moest even werken vandaag. Hij is aangepast.
Woensdag is een mooie dag, de verjaardag van mijn dochterquote:Op maandag 24 juli 2006 22:49 schreef owlet het volgende:
[..]
boodschap doorgegeven!
de pendel vanochtend zei trouwens woensdagochtend...![]()
Ik als HEMA-muts zijnde vind ik de reactie van dit filiaal dus echt niet kloppen.Hoe verzinnnen ze het.Welk filiaal was dit Xanthe?..want daar ben ik dan altijd benieuwd naar.En we hebben niet voor niets het motto... niet tevreden,geld terug.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:49 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Blijkbaar dus erg verschillend per filiaal. In mijn geval werd er ook nog benadrukt dat ik ze toch al wel 6 weken geleden gekocht had en dat veel mensen ze niet netjes bij de knoopjes open maakten of misschien dat de romper zelfs te klein zou zijn zeker met een volle luier...
Anyway ben blij dat ik het hoofdkantoor gebeld heb.
Leg es uit! Dan kan ik me er ook op voorbereiden!quote:Op maandag 24 juli 2006 21:57 schreef PM-girl het volgende:
Zo. hier zijn de indalingssteken (?) ook gearriveerd, jeetje, dat is niet fijn zeg!
Alsof iemand met een groot mes vanuit je buik, door je blaas je vagina in steektquote:Op dinsdag 25 juli 2006 00:08 schreef Neuk het volgende:
[..]
Leg es uit! Dan kan ik me er ook op voorbereiden!
Ennuh, bedankt nog voor het compliment!
Betreft hier het filiaal in Winschoten , franchise filiaal. Heb er in het verleden zelf ook gewerkt en er ging wel meer niet zoals het zou moeten gaan imo. Die knul achter de klantenservice is nota bene naar de filiaal houder gegaan , ik wilde dus daarna zelf de filiaal houder spreken en toen was hij natuurlijk net de deur uit.... Zegt een andere knul die er werkt dat ik allang blij mocht zijn dat ze me op deze manier te gemoed wilden komen en dat in andere filialen er helemaal niks aan gedaan werd.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:52 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Ik als HEMA-muts zijnde vind ik de reactie van dit filiaal dus echt niet kloppen.Hoe verzinnnen ze het.Welk filiaal was dit Xanthe?..want daar ben ik dan altijd benieuwd naar.En we hebben niet voor niets het motto... niet tevreden,geld terug.Als je nou naar een paar maanden terug komt kan ik me dr nog iets bij voorstellen.Maar na 6 weken en dan ook nog met een bon.
Oeh, klinkt heftig appelsap!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 07:38 schreef appelsap het volgende:
Er komt weer een Fok!baby. Ik ben zwanger.
Het voelt heel vreemd..
Ik ben nu 10 weken zwanger en ik weet het een week of 6.
In de planning stond voor woensdag abortus maar vanaf gister staat het besluit vast dat ik dat toch niet ga doen en dat ik gewoon lekker een kindje ga krijgen. (als natuurlijk alles goed gaat)
Vanmiddag komt het hele verhaal, want ik moet nu gaan werken.
Ik ben zo blij.
Aha, bedankt...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 06:43 schreef owlet het volgende:
[..]
Alsof iemand met een groot mes vanuit je buik, door je blaas je vagina in steekt![]()
Of alsof er ineens een bal zo groot als een grapefruit zich in je bekken naar beneden wil wurmen. Wat natuurlijk ook wel klopt![]()
Oh ja, en *meldt!
40 weken vandaag, baby: kom maar op! niet dat ze het daar zelf mee eens is, maar we houden goede moed
Jamaar, jamaar, je moet toch kleertjes hebben voor de eerste week, want dan kan je nog de stad niet in en zo...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:06 schreef Moonah het volgende:
Vooral dat jumpertje is cuuuuute!
Wacht nog even met bestellen tot ik weet hoe groot d'n onze is.![]()
Hmm, dan weet ik niet of dat het is wat ik voel....Hoewel, yeps, steken als ik me omdraai in bed, steken als ik met mijn heup wat kracht zet....En verder voornamelijk een beurs en dof gevoel...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:43 schreef Belana het volgende:
die indalingsweeen kunnen naar zijnIk vond het altijd voelen alsof Ezra met zijn vinger aan het prikken was
maar dan wel met een nogal lange vinger met scherpe nagel
Ja ik vind het heel raar dat het nu ook volkomen normaal is als het begint. Sterker nog, ik geloof denk ik ergens nog steeds niet helemaal dat het a) een dezer dagen (weken) gewoon gaat beginnen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:43 schreef Belana het volgende:
appelsap gefeliciteerd!
owlet, ik hoop dat je pendel gelijk heeft! vind je het geen maf idee dat het ieder moment kan gebeuren, dat had ik zo erg!
die indalingsweeen kunnen naar zijnIk vond het altijd voelen alsof Ezra met zijn vinger aan het prikken was
maar dan wel met een nogal lange vinger met scherpe nagel
Goh, klinkt erg herkenbaarquote:Op dinsdag 25 juli 2006 07:38 schreef appelsap het volgende:
Er komt weer een Fok!baby. Ik ben zwanger.
Het voelt heel vreemd..
Ik ben nu 10 weken zwanger en ik weet het een week of 6.
In de planning stond voor woensdag abortus maar vanaf gister staat het besluit vast dat ik dat toch niet ga doen en dat ik gewoon lekker een kindje ga krijgen. (als natuurlijk alles goed gaat)
Vanmiddag komt het hele verhaal, want ik moet nu gaan werken.
Ik ben zo blij.
hahaha, dus eigenlijk komt het er op neer dat er geen goede manier is om op fok! rond te hangen als je hoogzwanger bent.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:24 schreef Belana het volgende:
owletnu denk ik steeds dat je begint als je post
Viviquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:26 schreef Vivi het volgende:
[..]
Goh, klinkt erg herkenbaar
Ik ben ook benieuwd naar je verhaal en gefeliciteerd natuurlijk.
Volgens mij heeft mijn teerbeminde meer last van hormonale aanvallen dan ik
"Ik weet het allemaal niet meer"
"Mijn gevoel klopt niet"
Nou, dág dan, ik ben het zat.![]()
ehm... jaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef owlet het volgende:
[..]
hahaha, dus eigenlijk komt het er op neer dat er geen goede manier is om op fok! rond te hangen als je hoogzwanger bent.
Post je niet, dan staan er ineens pagina's vol cheer-en-puf-smileys. Post je wél dan denkt men dat je begonnen bent![]()
We hadden 1,5 dag geen internet (dat is voor mij echt langquote:
lol! Het had eigenlijk MeimeRtje moeten zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:03 schreef Catootje het volgende:
Wat is meimeltje toch een gezellige naam.....
Icicle, je neemt met de woorden uit de mond.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:44 schreef lcicle het volgende:
Appelsap en Sandertje21, van harte met jullie zwangerschap! Wat een verhaal zeg! Ik heb ontzettend veel respect voor de keuze die jullie gemaakt hebben. Die moet zwaar zijn geweest!
Super dat jullie nu al zo blij met het kindje zijn! Ik wens jullie alle gezondheid en succes toe.
Aan je verhaal te zien ben je inderdaad al 'oud en wijs genoeg' om een kindje te krijgenJe klinkt heel verstandig.
Ehm kan dat, helemaal niet indalen of pas op het laatste moment?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:21 schreef MeNicole het volgende:
Vandaag weer bij de vlos geweest. Beebje is nog steeds niet ingedaald. Snap echt niet waar die steken toch weg komen danVolgende week maar weer afwachten
![]()
Ene oor in en het andere weer uitquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:37 schreef mjammetje het volgende:
Alhoewel ik me wel enorme zorgen maak over de bevalling maar dat zal wel door de gruwelverhalen of sterkte-wensenkomen van sommige attente mensen om me heen.
Ja ik doe mijn best maar die hormonen helpen me overal het meest dramatische van te onthouden en me dit vooral enorm aan te trekken. Ik heb net even een boek besteld met leuke verhalen erover.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |