mwah, die is al een paar maanden afgeslotenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:22 schreef nozem het volgende:
Heb je trouwens je telefoonnummer in je signature staan?![]()
Hem opnieuw posten in dit deel kost je niks hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:21 schreef Tarot het volgende:
Geïrriteerd omdat mijn opmerking in de vorige topic nauwelijk gelezen wordt omdat het de laatste was en er nu een slotje op zit.![]()
herhaal je m hierquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:21 schreef Tarot het volgende:
Geïrriteerd omdat mijn opmerking in de vorige topic nauwelijk gelezen wordt omdat het de laatste was en er nu een slotje op zit.![]()
Waarom dat dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:43 schreef Manu82 het volgende:
zwaar klote nog steeds en het wordt steeds erger
Ik heb wat dingen gehoord vandaag die me niet bepaald vrolijk maken, details zijn iets te privéquote:
Rot voor je... hoop dat je je er een beetje overheen kan zetten en uiteindelijk toch nog een paar uurtjes kan slapenquote:Op zondag 23 juli 2006 02:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb wat dingen gehoord vandaag die me niet bepaald vrolijk maken, details zijn iets te privé
quote:Op zondag 23 juli 2006 02:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb wat dingen gehoord vandaag die me niet bepaald vrolijk maken, details zijn iets te privé
hmm lastig, hou je nog contact met m, via msn ofzo?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:56 schreef Paikea het volgende:
In de war. Gister is mijn vakantiescharrel langsgekomen en net pas weer vertrokken.
Weet niet of ik toe ben aan een relatie, maar mis hem wel.
Maar mis ik hem om zijn aanwezigheid en aandacht, of echt om hem?
Ik weet het niet..Zucht...
Ja, we houden contact. Ik zou zo graag nu al laten weten dat ik hem mis en hem wil zien, maar daarmee hou ik mezelf misschien ook wel voor de gek..quote:hmm lastig, hou je nog contact met m, via msn ofzo?
quote:Op zondag 23 juli 2006 17:52 schreef Paikea het volgende:
[..]
Ja, we houden contact. Ik zou zo graag nu al laten weten dat ik hem mis en hem wil zien, maar daarmee hou ik mezelf misschien ook wel voor de gek..
Maar even niet doen dus.
En, zucht, het eten lukt ook al niet![]()
Volgens mij hebben we ongeveer tzelfde probleem, alleen is t bij mij al n tijdje uit en gaat mn ex gezellig verder...quote:Op zondag 23 juli 2006 17:52 schreef Paikea het volgende:
[..]
Ja, we houden contact. Ik zou zo graag nu al laten weten dat ik hem mis en hem wil zien, maar daarmee hou ik mezelf misschien ook wel voor de gek..
Maar even niet doen dus.
En, zucht, het eten lukt ook al niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |