mwah, die is al een paar maanden afgeslotenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:22 schreef nozem het volgende:
Heb je trouwens je telefoonnummer in je signature staan?![]()
Hem opnieuw posten in dit deel kost je niks hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:21 schreef Tarot het volgende:
Geïrriteerd omdat mijn opmerking in de vorige topic nauwelijk gelezen wordt omdat het de laatste was en er nu een slotje op zit.![]()
herhaal je m hierquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:21 schreef Tarot het volgende:
Geïrriteerd omdat mijn opmerking in de vorige topic nauwelijk gelezen wordt omdat het de laatste was en er nu een slotje op zit.![]()
Waarom dat dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:43 schreef Manu82 het volgende:
zwaar klote nog steeds en het wordt steeds erger
Ik heb wat dingen gehoord vandaag die me niet bepaald vrolijk maken, details zijn iets te privéquote:
Rot voor je... hoop dat je je er een beetje overheen kan zetten en uiteindelijk toch nog een paar uurtjes kan slapenquote:Op zondag 23 juli 2006 02:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb wat dingen gehoord vandaag die me niet bepaald vrolijk maken, details zijn iets te privé
quote:Op zondag 23 juli 2006 02:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb wat dingen gehoord vandaag die me niet bepaald vrolijk maken, details zijn iets te privé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |