mwah, die is al een paar maanden afgeslotenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:22 schreef nozem het volgende:
Heb je trouwens je telefoonnummer in je signature staan?![]()
Hem opnieuw posten in dit deel kost je niks hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:21 schreef Tarot het volgende:
Geïrriteerd omdat mijn opmerking in de vorige topic nauwelijk gelezen wordt omdat het de laatste was en er nu een slotje op zit.![]()
herhaal je m hierquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:21 schreef Tarot het volgende:
Geïrriteerd omdat mijn opmerking in de vorige topic nauwelijk gelezen wordt omdat het de laatste was en er nu een slotje op zit.![]()
Waarom dat dan?quote:Op zondag 23 juli 2006 02:43 schreef Manu82 het volgende:
zwaar klote nog steeds en het wordt steeds erger
Ik heb wat dingen gehoord vandaag die me niet bepaald vrolijk maken, details zijn iets te privéquote:
Rot voor je... hoop dat je je er een beetje overheen kan zetten en uiteindelijk toch nog een paar uurtjes kan slapenquote:Op zondag 23 juli 2006 02:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb wat dingen gehoord vandaag die me niet bepaald vrolijk maken, details zijn iets te privé
quote:Op zondag 23 juli 2006 02:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb wat dingen gehoord vandaag die me niet bepaald vrolijk maken, details zijn iets te privé
hmm lastig, hou je nog contact met m, via msn ofzo?quote:Op zondag 23 juli 2006 15:56 schreef Paikea het volgende:
In de war. Gister is mijn vakantiescharrel langsgekomen en net pas weer vertrokken.
Weet niet of ik toe ben aan een relatie, maar mis hem wel.
Maar mis ik hem om zijn aanwezigheid en aandacht, of echt om hem?
Ik weet het niet..Zucht...
Ja, we houden contact. Ik zou zo graag nu al laten weten dat ik hem mis en hem wil zien, maar daarmee hou ik mezelf misschien ook wel voor de gek..quote:hmm lastig, hou je nog contact met m, via msn ofzo?
quote:Op zondag 23 juli 2006 17:52 schreef Paikea het volgende:
[..]
Ja, we houden contact. Ik zou zo graag nu al laten weten dat ik hem mis en hem wil zien, maar daarmee hou ik mezelf misschien ook wel voor de gek..
Maar even niet doen dus.
En, zucht, het eten lukt ook al niet![]()
Volgens mij hebben we ongeveer tzelfde probleem, alleen is t bij mij al n tijdje uit en gaat mn ex gezellig verder...quote:Op zondag 23 juli 2006 17:52 schreef Paikea het volgende:
[..]
Ja, we houden contact. Ik zou zo graag nu al laten weten dat ik hem mis en hem wil zien, maar daarmee hou ik mezelf misschien ook wel voor de gek..
Maar even niet doen dus.
En, zucht, het eten lukt ook al niet![]()
Hechtingen? Wat heb je nu weer uitgespookt?quote:Op zondag 23 juli 2006 23:59 schreef nomen_nescio het volgende:
Flink hoofdpijn, beetje misselijk nog. hechtingen zijn vervelend, wil m'n haar wassen.. grrrr
quote:Op maandag 24 juli 2006 00:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hechtingen? Wat heb je nu weer uitgespookt?![]()
OT: Nog steeds 1 of andere wazige spier op mijn bol die opspeelt. Maar goed.........verder wel goed.
You've got mail *bling*quote:Op maandag 24 juli 2006 00:06 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
![]()
Gekeken of m'n hoofd harder was als de deur, helaas!!! de deur wonOngelukje gehad dus.
quote:Volgens mij hebben we ongeveer tzelfde probleem, alleen is t bij mij al n tijdje uit en gaat mn ex gezellig verder...
Ach, hij heeft me net gebeld. Zei dat hij me ook wel miste en we spreken binnenkort weer af. Kreeg hem echt niet uit mijn hoofd! Ik denk gewoon veel te veel na en dat moet ik niet doen!quote:Ken het, tis even vervelend..
Met anderen, maar k heb net besloten dat ik dit toch vooral zelf beetje wil oplossen en niet teveel hulp wil inroepen van mensen die k amper kenquote:Op maandag 24 juli 2006 00:13 schreef Paikea het volgende:
[..]
[..]
Maar je ex gaat gezellig verder? Met jou, met een ander? Verklaar je nader
Same here.quote:Op maandag 24 juli 2006 10:22 schreef _Cara_ het volgende:
Moe...slapen gaat echt niet lekker in dit weer..![]()
En.....tja...laat maar..![]()
En als jullie straks een relatie hebben, gaat ze weer vreemd met een ander. Vicieuze cirkel.quote:Op maandag 24 juli 2006 00:23 schreef Terreros85 het volgende:
Ik voel me best goed, maar ik ben gruwelijk nieuwsgierig hoe deze week uit gaat pakken. Een paar weken geleden met een meisje gezoent en dat was heel leuk. Helaas voor mij vertelde ze me de dag later dat ze al een vriend had. Toch bleven we msn'en en sms'en en dinsdag zien we elkaar weer. Door het warme weer en de afstand tussen ons is het er nooit van gekomen om te daten. Het is geen date dinsdag want ik ga stappen met een stel klasgenoten. Zij woont dichtbij die stad en ik wil haar dolgraag zien. Ik heb haar uitgenodigd om ook te komen. Zij wil dus aan de ene kant mij dolgraag zien en aan de andere kant bij die vriend blijven (dat gevoel heb ik). Ik weet dus niet hoe dit uit gaat pakken. Aan de ene kant kan het weer zo worden als de laatste keer, niet van elkaar af kunnen blijven. Aan de andere kant kan het ook gezellig worden, maar verder nix. We zien wel.
Ik heb het ook best warm trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |