abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 juli 2006 @ 14:00:18 #201
99433 Tup
Tupperwaar
pi_40166167
quote:
Op zondag 23 juli 2006 01:44 schreef McCarthy het volgende:
1. het zijn geen abs cijfers het zijn relatieve cijfers en 2. nee het is niet onzinnig want het zijn allemaal OESO landen (= geindustrialiseerde landen)
Ik vind dat we méér aan onderwijs moeten uitgeven, omdat het gem. OESO land meer aan onderwijs uitgeeft.
Wasserwunderland
  dinsdag 25 juli 2006 @ 14:02:53 #202
99433 Tup
Tupperwaar
pi_40166237
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:53 schreef McCarthy het volgende:
en in canada? en in Australie? en in Ierland? en in New Zeeland? en in Japan?
McCarthy heb je de Human Development Index al uit? Of is dat een onbetrouwbaar document omdat het niet in je straatje past?
Wasserwunderland
  dinsdag 25 juli 2006 @ 16:03:05 #203
119078 McCarthy
communistenjager
pi_40170128
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:01 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Om met Vhiper te spreken: BRON?
De oneindige welvaart van "arm" amerika
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  dinsdag 25 juli 2006 @ 16:05:03 #204
119078 McCarthy
communistenjager
pi_40170170
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:24 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Ik denk dat de gemiddelde inwoner van New Orleans graag wat extra procentjes had willen betalen voor wat dijkbewaking/versterking
net als de bewoners hier op het europese vasteland voor de bedijking van de rivieren
Steden in Nederland en Duitsland hebben maar wat vaak last van overstromingen
Over falende overheden gesproken. Zelf met meer dan 47% happen uit het BNP lukt het ze nog niet om haar burgers iets van dienstverlening te leveren.

game set match
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  dinsdag 25 juli 2006 @ 16:08:06 #205
119078 McCarthy
communistenjager
pi_40170226
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:00 schreef Tup het volgende:

[..]

Ik vind dat we méér aan onderwijs moeten uitgeven, omdat het gem. OESO land meer aan onderwijs uitgeeft.
waarom geef jij dan niet meer aan onderwijs uit. Waarom altijd andere mensen mee sleuren in je plannen.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 16:13:38 #206
119078 McCarthy
communistenjager
pi_40170343
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:02 schreef Tup het volgende:

[..]

McCarthy heb je de Human Development Index al uit? Of is dat een onbetrouwbaar document omdat het niet in je straatje past?
ik zou zeggen plaats er een topic over.
pi_40170363
quote:

In die post zijn de Zweden toch echt rijker dan de "poor households" in Amerika
pi_40170406
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:08 schreef McCarthy het volgende:

[..]

waarom geef jij dan niet meer aan onderwijs uit. Waarom altijd andere mensen mee sleuren in je plannen.
McCarthy, waarom kijk je nooit verder dan je eigen neus lang is?

Ooit van schaalvoordelen gehoord? Voordelen uit samenwerking? Voordelen uit massaproductie? etc etc etc
  dinsdag 25 juli 2006 @ 16:16:04 #209
119078 McCarthy
communistenjager
pi_40170422
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:14 schreef Vhiper het volgende:

[..]

In die post zijn de Zweden toch echt rijker dan de "poor households" in Amerika
Ik mail Timbro wel even. Zodra ik reactie heb start ik wel een topic. Maak je borst maar nat.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 16:17:31 #210
119078 McCarthy
communistenjager
pi_40170471
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:15 schreef Vhiper het volgende:

[..]

McCarthy, waarom kijk je nooit verder dan je eigen neus lang is?

Ooit van schaalvoordelen gehoord? Voordelen uit samenwerking? Voordelen uit massaproductie? etc etc etc
die woorden ken ik wel maar alleen als het op vrijwillige basis gebeurt.
pi_40170710
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:05 schreef McCarthy het volgende:

[..]

net als de bewoners hier op het europese vasteland voor de bedijking van de rivieren
Steden in Nederland en Duitsland hebben maar wat vaak last van overstromingen
Over falende overheden gesproken. Zelf met meer dan 47% happen uit het BNP lukt het ze nog niet om haar burgers iets van dienstverlening te leveren.

game set match
Jij wilt toch niet overstromingjes in Nederland en Duitsland willen vergelijken met wat er in New Orleans is gebeurd ?

Maar goed, je hebt gelijk en meer dan je gelijk kun je niet krijgen
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_40171925
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:24 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Jij wilt toch niet overstromingjes in Nederland en Duitsland willen vergelijken met wat er in New Orleans is gebeurd ?

In '53 zijn er meer mensen in Nederland omgekomen, dan afgelopen jaar in New Orleans.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_40171926
De discussie begint - vormen aan te nemen.

.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_40177652
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:24 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Een 5 Huricane vergelijken met een beetje regen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40177690
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 17:01 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

In '53 zijn er meer mensen in Nederland omgekomen, dan afgelopen jaar in New Orleans.
Springtij was ook wat moeilijker om te voorspellen dan een huricane
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40191067
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:16 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Ik mail Timbro wel even. Zodra ik reactie heb start ik wel een topic. Maak je borst maar nat.
Ik wacht gespannen af
pi_40191075
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 16:17 schreef McCarthy het volgende:

[..]

die woorden ken ik wel maar alleen als het op vrijwillige basis gebeurt.

Oh, McCarthy, altijd leuk als jij weer over vrijheid begint

Jouw mening over vrijheid begint en eindigt bij je eigen wensen, alles wat anders is moet wat jou betreft hard worden aangepakt
pi_40191813
Eigenlijk is 47.1 % nog weinig. Laten we dan gewoon 50 % doen, kunnen we verpleegsters wat extra salaris geven want die verdienen het, en 50 % is een lekker overzichtelijk makkelijk percentage.
Honey ! Take me drunk, i am home !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')