Ik vind dat we méér aan onderwijs moeten uitgeven, omdat het gem. OESO land meer aan onderwijs uitgeeft.quote:Op zondag 23 juli 2006 01:44 schreef McCarthy het volgende:
1. het zijn geen abs cijfers het zijn relatieve cijfers en 2. nee het is niet onzinnig want het zijn allemaal OESO landen (= geindustrialiseerde landen)
McCarthy heb je de Human Development Index al uit? Of is dat een onbetrouwbaar document omdat het niet in je straatje past?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:53 schreef McCarthy het volgende:
en in canada? en in Australie? en in Ierland? en in New Zeeland? en in Japan?
net als de bewoners hier op het europese vasteland voor de bedijking van de rivierenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde inwoner van New Orleans graag wat extra procentjes had willen betalen voor wat dijkbewaking/versterking
waarom geef jij dan niet meer aan onderwijs uit. Waarom altijd andere mensen mee sleuren in je plannen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:00 schreef Tup het volgende:
[..]
Ik vind dat we méér aan onderwijs moeten uitgeven, omdat het gem. OESO land meer aan onderwijs uitgeeft.
ik zou zeggen plaats er een topic over.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:02 schreef Tup het volgende:
[..]
McCarthy heb je de Human Development Index al uit? Of is dat een onbetrouwbaar document omdat het niet in je straatje past?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:03 schreef McCarthy het volgende:
[..]
De oneindige welvaart van "arm" amerika
McCarthy, waarom kijk je nooit verder dan je eigen neus lang is?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:08 schreef McCarthy het volgende:
[..]
waarom geef jij dan niet meer aan onderwijs uit. Waarom altijd andere mensen mee sleuren in je plannen.
Ik mail Timbro wel even. Zodra ik reactie heb start ik wel een topic. Maak je borst maar nat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:14 schreef Vhiper het volgende:
[..]
In die post zijn de Zweden toch echt rijker dan de "poor households" in Amerika![]()
die woorden ken ik wel maar alleen als het op vrijwillige basis gebeurt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:15 schreef Vhiper het volgende:
[..]
McCarthy, waarom kijk je nooit verder dan je eigen neus lang is?
Ooit van schaalvoordelen gehoord? Voordelen uit samenwerking? Voordelen uit massaproductie? etc etc etc
Jij wilt toch niet overstromingjes in Nederland en Duitsland willen vergelijken met wat er in New Orleans is gebeurd ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:05 schreef McCarthy het volgende:
[..]
net als de bewoners hier op het europese vasteland voor de bedijking van de rivieren
Steden in Nederland en Duitsland hebben maar wat vaak last van overstromingen
Over falende overheden gesproken. Zelf met meer dan 47% happen uit het BNP lukt het ze nog niet om haar burgers iets van dienstverlening te leveren.
game set match![]()
In '53 zijn er meer mensen in Nederland omgekomen, dan afgelopen jaar in New Orleans.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Jij wilt toch niet overstromingjes in Nederland en Duitsland willen vergelijken met wat er in New Orleans is gebeurd ?
Maar goed, je hebt gelijk en meer dan je gelijk kun je niet krijgen
Een 5 Huricane vergelijken met een beetje regenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:24 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Jij wilt toch niet overstromingjes in Nederland en Duitsland willen vergelijken met wat er in New Orleans is gebeurd ?
Maar goed, je hebt gelijk en meer dan je gelijk kun je niet krijgen
Springtij was ook wat moeilijker om te voorspellen dan een huricanequote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:01 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
In '53 zijn er meer mensen in Nederland omgekomen, dan afgelopen jaar in New Orleans.
Ik wacht gespannen afquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:16 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Ik mail Timbro wel even. Zodra ik reactie heb start ik wel een topic. Maak je borst maar nat.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:17 schreef McCarthy het volgende:
[..]
die woorden ken ik wel maar alleen als het op vrijwillige basis gebeurt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |