Uit Met welke buitenlandse ras heb je het lekkerste sex gehad?..quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:09 schreef patrick11 het volgende:
Deze vraag is zowel voor de HEREN als de DAMES:
Ik vond de Braziliaanse met wie ik heb gehad, bovennatuurlijk...
![]()
EN NOU VAL JE DUS ECHT DOOR DE MAND!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:14 schreef patrick11 het volgende:
ik weet zijn/haar naam geneens..
wat lul je nou man, als ik dit zou verzinnen dan had ik ook wel een naam verzonnen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:16 schreef Dickbride het volgende:
[..]
EN NOU VAL JE DUS ECHT DOOR DE MAND!![]()
whehehehe.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:13 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Uit Met welke buitenlandse ras heb je het lekkerste sex gehad?..
ik ben geen fucking nicht..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:21 schreef rival het volgende:
egoist!
je had Het toch ook even klaar kunnen pijpen!![]()
ik snap niet dat je hem/haar dan in zijn/haar reet neukt? ben je dan halfnicht?quote:
als ik geweten had dat het een kerel was had ik het echt niet gedaan..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:28 schreef flamoes het volgende:
[..]
ik snap niet dat je hem/haar dan in zijn/haar reet neukt? ben je dan halfnicht?
naja..je moet er maar van houwe he![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:11 schreef ChicaneBT het volgende:
Nog meer kwaliteitstopics van TS.
Ik ben geflesd door een chick...
Necrofilie? Zou je het een keer willen proberen?
In welke positie neuk je met een driveby hoertje..
Zou je jezelf pijpen als je het kon?..
Fleshlight: kopen of niet?
Hoe mijn lul groter maken?
Aangezien alle transsexuelen AIDS hebben en jij een wildvreemde zonder condoom hebt geneukt, ben je heel waarschijnlijk besmet geraakt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:32 schreef patrick11 het volgende:
maar effe zonder dolle, hoe groot is de kans dat ik met AIDS besmet ben geraakt...
als zender/donor (ik) van sperma is de kans toch vet kleiner als wanneer je ontvanger (transsexueel)van de sperma bent.
de endeldarm zit vol met bloedvaatjes, en zeker als je daarin met een lul gaat lopen raggen heb je kans dat er 1 springt. Grote kans dus dat je besmet bent met iets, ik zou je iig zeker laten testen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:38 schreef patrick11 het volgende:
ja maar AIDS wordt toch overgebracht door bloed of spermacontact.. die transsexueel had geen sperma of bloed in haar anus...?
Heel grootquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:32 schreef patrick11 het volgende:
maar effe zonder dolle, hoe groot is de kans dat ik met AIDS besmet ben geraakt...
als zender/donor (ik) van sperma is de kans toch vet kleiner als wanneer je ontvanger (transsexueel)van de sperma bent.
dat weet je niet, misschien was je wel nummer 2 v/d avond...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:38 schreef patrick11 het volgende:
ja maar AIDS wordt toch overgebracht door bloed of spermacontact.. die transsexueel had geen sperma of bloed in haar anus...?
toen ik klaarkwam heb ik em er meteen uitgehaald, zo snel dat er geen bloed/sperma contact geweest kan zijn.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de endeldarm zit vol met bloedvaatjes, en zeker als je daarin met een lul gaat lopen raggen heb je kans dat er 1 springt. Grote kans dus dat je besmet bent met iets, ik zou je iig zeker laten testen.
Nu wel. en hij heeft je adres doorgegeven aan al zijn vrienden en natuurlijk verteld hoe goed je wel niet bent. ROAR!quote:
dus als je een vrouwenreet neukt zonder condoom ben je ook een nicht?..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:47 schreef rival het volgende:
dus je neukt een reet, zonder condoom, maar ziet jezelf niet als een nicht?![]()
Er zitten hoe dan ook bloedsporen op je pik.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:44 schreef patrick11 het volgende:
[..]
toen ik klaarkwam heb ik em er meteen uitgehaald, zo snel dat er geen bloed/sperma contact geweest kan zijn.
dream on...quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:44 schreef patrick11 het volgende:
[..]
toen ik klaarkwam heb ik em er meteen uitgehaald, zo snel dat er geen bloed/sperma contact geweest kan zijn.
iig een flinke poepstampert! best smerig imho!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:50 schreef patrick11 het volgende:
[..]
dus als je een vrouwenreet neukt zonder condoom ben je ook een nicht?..
![]()
Ga jezelf nou gewoon testen man. Je hebt gewoon fokking aids en gaat gewoon fokking dood. Dus laat jezelf testen en ga jezelf hier niet voor lul lopen zetten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:44 schreef patrick11 het volgende:
[..]
ik ben daarna gelijk gaan douchen en heb mijn pik vet ingezeept met antibacteriele zeep.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:50 schreef Ringo het volgende:
[..]
Er zitten hoe dan ook bloedsporen op je pik.
Zeker als je onbesneden bent, is de kans groot dat virusdeeltjes zich via de eikel (sterk doorbloed, en zeer kwetsbaar voor 'aanvallen van buitenaf') in jouw lichaam hebben genesteld.
Serieus, dude, ik zou me zorgen maken.![]()
Je hebt AIDSquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:53 schreef patrick11 het volgende:
[..]
ik ben daarna gelijk gaan douchen en heb mijn pik vet ingezeept met antibacteriele zeep.
AIDS is geen bacterie.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:53 schreef patrick11 het volgende:
ik ben daarna gelijk gaan douchen en heb mijn pik vet ingezeept met antibacteriele zeep.
dat helpt niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:53 schreef patrick11 het volgende:
[..]
Dat helpt lekker niet, want aids is een VIRUS geen bacterie! SUKKELquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:53 schreef patrick11 het volgende:
[..]
hij is nog in de ontkenningsfase ; eigenlijk is hij gewoon overdonderd door z'n eerste homosexuele ervaring waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:44 schreef LostFormat het volgende:
Een pre transsexueel, dat is toch gewoon een vent?
Homo = alleen maar met jongens pijpen en neuken en een KUT vies en goor vinden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
EUWNED!Je hebt het gedaan met een gast! HOMO!
![]()
dank je..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:56 schreef daanski82 het volgende:
[..]
Homo = alleen maar met jongens pijpen en neuken en een KUT vies en goor vinden.
deze persoon vind het heerlijk om in een kutje te raggen dus hij is GEEN homo.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:53 schreef patrick11 het volgende:
[..]
Transexuelen moeten toch ook wat.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:55 schreef Roflpantoffel het volgende:
EUWNED!Je hebt het gedaan met een gast! HOMO!
![]()
Vooral jezelf voor de gek blijven houde, misschien ga je het dan nog geloven ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:44 schreef patrick11 het volgende:
[..]
LOLquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:00 schreef patrick11 het volgende:
ik heb niets ontvangen, ik heb alleen gespoten, ben niet geneukt, heb geneukt...
dus praktisch geen kans op AIDS..
aldus beweerd door de latente homo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:56 schreef daanski82 het volgende:
[..]
Dan nog kan er bloedcontact zijn geweest op het moment dat je hem/haar in de kont neukte..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:00 schreef patrick11 het volgende:
ik heb niets ontvangen, ik heb alleen gespoten, ben niet geneukt, heb geneukt...
dus praktisch geen kans op AIDS..
Hee hoe groot denk jij dat 'bloedsporen' zijn? En een virus is geen meikever hoor! Dat is allemaal niet zichtbaar voor het menselijk oog.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:56 schreef patrick11 het volgende:
er zat geen bloed op mijn pik en als er bloed zat dan zat het op mijn pik en niet in de penisbuis, maar gewoon buiten op mijn lul...
jezelf moed in aan het praten knul? ik zou je toch maar even laten testen over een half jaar en nu al bij de huisarts gaan vragen om de zwaarste virostatica, want juist homo's en transsexuelen houden er vaak gevaarlijke sexuele omgangen op na.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:56 schreef patrick11 het volgende:
er zat geen bloed op mijn pik en als er bloed zat dan zat het op mijn pik en niet in de penisbuis, maar gewoon buiten op mijn lul...
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:01 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
aldus beweerd door de latente homo.
homofobe latente homo dus.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:57 schreef patrick11 het volgende:
[..]
dank je..
ik ben geen HOMO.. strictly HETERO
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:01 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
aldus beweerd door de latente homo.
kan pas na half jaar voor HIV en je moet al vanaf het begin vele 10.000'en euro's aan antivirale middelen slikken die je lichamelijk slopen, voor je überhaupt al zekerheid hebt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet zo moeilijk doen, doe een test.
Klopt ja, ik ken mensen die voor minder van een brug zijn gesprongen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:04 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
kan pas na half jaar voor HIV en je moet al vanaf het begin vele 10.000'en euro's aan antivirale middelen slikken die je lichamelijk slopen, voor je überhaupt al zekerheid hebt.
en ik heb een universitaire graad die behaald is over onderwerpen van pathologie m.b.t. juist de soort mensen waar jij en TS toe behoren ; je hoeft geen homo of bi te zijn om jullie gedrag/soort/veel voorkomende ziekten te kunnen beschrijvenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:03 schreef daanski82 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ben bisexueel en ken de homo omgeving![]()
ik heb nog een heel mooi stuk touw, en zie toch ook wat relaxte bomen ..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:05 schreef Ringo het volgende:
[..]
Klopt ja, ik ken mensen die voor minder van een brug zijn gesprongen.
ik vraag me af of die vriendin van TS toevallig hem begon te pijpen tijdens het samen kijken van een dvd'tje "Brokeback Mountain".quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:05 schreef Roflpantoffel het volgende:
Je hebt het gewoon gedaan met een gast! Dat zegt genoeg
Anaal is juist de grootste AIDS verspreiderquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:38 schreef patrick11 het volgende:
deel je ervaringen hier vooral niet a.u.b., laten we ontopic blijven.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:09 schreef Ringo het volgende:
Ik heb het ook wel eens met een tranny gedaan. Veilig natuurlijk.![]()
Was trouwens niet lekker.
omdat dit slechts in een droom si gebeurd ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:09 schreef patrick11 het volgende:
ik ga gewoon verder met mijn leven, ik laat me niet afschrikken door jullie, ik weet zeker dat ik niet besmet ben geraakt..
Fase 1: ontkenningquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:09 schreef patrick11 het volgende:
ik ga gewoon verder met mijn leven, ik laat me niet afschrikken door jullie, ik weet zeker dat ik niet besmet ben geraakt..
anaal is de grootste verspreider, als je ontvanger bent, als je degene bent die geneukt wordt door de ander..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:10 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Anaal is juist de grootste AIDS verspreider![]()
Maar je bent toch 2 keer klaar gekomen, dus je vond het niet zo erg schijnbaar. Gewoon die lul wegdenken en vanavond weer doen![]()
![]()
even serieus kerel, je moet er vanuit gaan dat dat wel het geval is en je zeker laten testen voor je weer iemand anders gaat behengsten ; sterker nog: als jij had kunnen weten dat je een verhoogd risico op HIV voor lief hebt genomen en je later anderen besmet met HIV daardoor, dan kan je doodslag of dood door schuld ten laste worden gelegd ; daar staan straffen tot 18 jaar in de lik op.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:09 schreef patrick11 het volgende:
Ook de gene die met de lul in de kont zit te batsen maakt een grote kansquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:11 schreef patrick11 het volgende:
[..]
anaal is de grootste verspreider, als je ontvanger bent, als je degene bent die geneukt wordt door de ander..
oh, jij denkt dat HIV maar één kant op kan gaan door allemaal bordjes "eenrichtingsverkeer" zekerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:11 schreef patrick11 het volgende:
[..]
anaal is de grootste verspreider, als je ontvanger bent, als je degene bent die geneukt wordt door de ander..
Dan ook.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:11 schreef patrick11 het volgende:
[..]
Oppernicht, je hebt er flink verstand vanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:56 schreef daanski82 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |