Verkapt 'laten we de mensheid weer eens verdelen in rassen en de verschillen eruitlichten'-topic.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:09 schreef patrick11 het volgende:
Ik vond de Braziliaanse met wie ik heb gehad, bovennatuurlijk...
tjonge jonge jonge, we zitten hier niet op school, hoor...quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:38 schreef RetepV het volgende:
[..]
Verkapt 'laten we de mensheid weer eens verdelen in rassen en de verschillen eruitlichten'-topic.
Maar doe het dan niet net zo fout als 70 jaar geleden. 'Braziliaans' IS geen ras, maar een volksstam.
Herstel, een nationaliteit.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:38 schreef RetepV het volgende:
[..]
Verkapt 'laten we de mensheid weer eens verdelen in rassen en de verschillen eruitlichten'-topic.
Maar doe het dan niet net zo fout als 70 jaar geleden. 'Braziliaans' IS geen ras, maar een volksstam.
Ja, die likken als Lassiequote:Op dinsdag 25 april 2006 14:24 schreef WefDiNaini het volgende:
Schotse collie is heel apart!
Ja veel Anale sex gedaan zeker ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:09 schreef patrick11 het volgende:
Deze vraag is zowel voor de HEREN als de DAMES:
Ik vond de Braziliaanse met wie ik heb gehad, bovennatuurlijk...
![]()
ja lijkt me heerlijk zo'n anal probequote:Op dinsdag 25 april 2006 21:35 schreef Wouske het volgende:
waarom lees ik toch steeds buitenaards i.p.v. buitenlands... Waar het hart van vol is... ?
Arme Lupaquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:51 schreef heiden6 het volgende:
Latina, zonder twijfel.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:35 schreef erodome het volgende:
Mijn ervaring is dat het niet zo in ras ligt, maar in het mens...
Van alles wat ik heb gehad heb ik goede en minder goede gehad, maar moet eerlijk zeggen dat ik niet zo veel verschillende rassen heb gehad...
Ach, baas bovenbaas.quote:
Lol. Dat is verleden tijd ofzo?quote:
Nope.quote:
Hahah, jij durftquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nope.![]()
Je moet echt wel eens een latina neuken.![]()
Een Fok!ster toevallig?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hahah, jij durft!
Ja, zal ik doen. Zit alleen voorlopig nog wel aan dezelfde Hollandsche dame vast.
Toevallig nietquote:
quote:
Het is toch echt zo, heb heerlijke negroide mannen gehad, maar ook mindere, heb geweldige blanke mannen gehad en ook mindere....quote:
De vraag was met welk ras je de LEKKERSTE sex hebt gehad. Niet je meest traumatische!quote:Op woensdag 26 april 2006 12:14 schreef Aneurism het volgende:
Dacht ze de volgende dag dat we wat hadden, d'r effe snel uit die droom geholpen...
God wat voelde ik mij ongelukkig toen.
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:02 schreef ruby het volgende:
[..]
De vraag was met welk ras je de LEKKERSTE sex hebt gehad. Niet je meest traumatische!
heet in de mond, brand in d ekont, aldus een oud indisch gezegdequote:Op woensdag 26 april 2006 14:05 schreef SeLang het volgende:
Je kunt beter geen anale sex hebben met vrouwen uit landen met sterk gepeperd eten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |