Nope.quote:
Hahah, jij durftquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nope.![]()
Je moet echt wel eens een latina neuken.![]()
Een Fok!ster toevallig?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hahah, jij durft!
Ja, zal ik doen. Zit alleen voorlopig nog wel aan dezelfde Hollandsche dame vast.
Toevallig nietquote:
quote:
Het is toch echt zo, heb heerlijke negroide mannen gehad, maar ook mindere, heb geweldige blanke mannen gehad en ook mindere....quote:
De vraag was met welk ras je de LEKKERSTE sex hebt gehad. Niet je meest traumatische!quote:Op woensdag 26 april 2006 12:14 schreef Aneurism het volgende:
Dacht ze de volgende dag dat we wat hadden, d'r effe snel uit die droom geholpen...
God wat voelde ik mij ongelukkig toen.
quote:Op woensdag 26 april 2006 13:02 schreef ruby het volgende:
[..]
De vraag was met welk ras je de LEKKERSTE sex hebt gehad. Niet je meest traumatische!
heet in de mond, brand in d ekont, aldus een oud indisch gezegdequote:Op woensdag 26 april 2006 14:05 schreef SeLang het volgende:
Je kunt beter geen anale sex hebben met vrouwen uit landen met sterk gepeperd eten
Ik neem aan dat dat maar een gezegde is en zeker niet op waarheid gebaseert.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
heet in de mond, brand in d ekont, aldus een oud indisch gezegde
Ik zou zeggen: Probeer het bij je vriend, haal een bakje sambal bij de chinees en maar er even een 'dipsausje' van.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat maar een gezegde is en zeker niet op waarheid gebaseert.
vreet maar eens pot sambal op en wacht toptdat je nd plee moet, dan heb je 2x plezier van je eten en een mooie rooie anus, dat dan weer welquote:Op woensdag 26 april 2006 15:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat maar een gezegde is en zeker niet op waarheid gebaseert.
je hebt ook weinig vergelijkingsmateriaal daar waar je nu zitquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:43 schreef SeLang het volgende:
Ik ben het wel eens met TS dat Latijns-Amerikaansen gewoon beter sexen dan Nederlandsen.
Mijn topper was echter een Chineesje![]()
Ik heb niet altijd hier gezeten hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 16:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je hebt ook weinig vergelijkingsmateriaal daar waar je nu zit
quote:Op woensdag 26 april 2006 16:02 schreef guapo het volgende:
Een Oost-Duitse speerwerpster heb ik ooit een keer gepaald. Dat wijf gromde als een valse beer. Lekker was anders......
quote:Op woensdag 26 april 2006 16:02 schreef guapo het volgende:
Een Oost-Duitse speerwerpster heb ik ooit een keer gepaald. Dat wijf gromde als een valse beer. Lekker was anders......
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |