Verkapt 'laten we de mensheid weer eens verdelen in rassen en de verschillen eruitlichten'-topic.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:09 schreef patrick11 het volgende:
Ik vond de Braziliaanse met wie ik heb gehad, bovennatuurlijk...
tjonge jonge jonge, we zitten hier niet op school, hoor...quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:38 schreef RetepV het volgende:
[..]
Verkapt 'laten we de mensheid weer eens verdelen in rassen en de verschillen eruitlichten'-topic.
Maar doe het dan niet net zo fout als 70 jaar geleden. 'Braziliaans' IS geen ras, maar een volksstam.
Herstel, een nationaliteit.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:38 schreef RetepV het volgende:
[..]
Verkapt 'laten we de mensheid weer eens verdelen in rassen en de verschillen eruitlichten'-topic.
Maar doe het dan niet net zo fout als 70 jaar geleden. 'Braziliaans' IS geen ras, maar een volksstam.
Ja, die likken als Lassiequote:Op dinsdag 25 april 2006 14:24 schreef WefDiNaini het volgende:
Schotse collie is heel apart!
Ja veel Anale sex gedaan zeker ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:09 schreef patrick11 het volgende:
Deze vraag is zowel voor de HEREN als de DAMES:
Ik vond de Braziliaanse met wie ik heb gehad, bovennatuurlijk...
![]()
ja lijkt me heerlijk zo'n anal probequote:Op dinsdag 25 april 2006 21:35 schreef Wouske het volgende:
waarom lees ik toch steeds buitenaards i.p.v. buitenlands... Waar het hart van vol is... ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |