Geslacht: manquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:07 schreef Sheepcidus het volgende:
Wow dat is wel heel erg.
Mag ik je msn?![]()
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:39 schreef snopprinses het volgende:
Upstairs downstairs
watching me move
you'd never let me see you
you couldn't face the truth
hier niet meer..zometeen shoppenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:41 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Hier regent het tenminste.
The zutonsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:39 schreef snopprinses het volgende:
Upstairs downstairs
watching me move
you'd never let me see you
you couldn't face the truth
5 augustus zie ik ze als het goed is weer. Of 6 ofzo.quote:
ik niet ofzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
5 augustus zie ik ze als het goed is weer. Of 6 ofzo.
Ah, toch nog iemand aanwezig hier.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:24 schreef spenky het volgende:
[..]
maar ik spring af en toe in het zwembaden hier is het lekker warm ipv benauwd
In het oosten van de Achterhoek, 1 km van de duitse grensquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:49 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
En je woont in Aalten, waar ligt dat ergens?
Hmm, komt het hopelijk hier ook over een niet al te lange tijd aan (N-Limburg)quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In het oosten van de Achterhoek, 1 km van de duitse grens
ben op vakantie..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:34 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ah, toch nog iemand aanwezig hier.
Heb je groot zwembad?![]()
Jij jaquote:
quote:
quote:
waarom ben je zoveel op internet terwijl je op vakantie bent?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:12 schreef spenky het volgende:
ja maar... oo
..
ehm
nuo..
maaaaar
hij is heel zout hoor..
ehm nu zijn me ouders aan het koken enzo.. maar me laptop staat de hele tijd online..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:40 schreef snopprinses het volgende:
[..]
waarom ben je zoveel op internet terwijl je op vakantie bent?![]()
Ik ben zo betrouwbaar als het maar kan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
![]()
Wijze woorden van een betrouwbare vriend.![]()
Heb je nietttttt.quote:
Wat heb ik niet ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik ben zo betrouwbaar als het maar kan.![]()
[..]
Heb je nietttttt.
Ik zie ook meteen waar ik zitquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:00 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Een piemel HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!!!!!!!!!!!!!~~~~~~~~~~~~~~~~111111111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Doe es in je brouque plassen op de miet!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zie ook meteen waar ik zit
(pub)
Vast wel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ik mijn logs nakijk zie ik vast wel ergens een groep's gesprek waar je in zat
Tilburg?quote:
Ah, ook tof.quote:
Zekerquote:
Precies, in de vakantie ben ik drukker dan in de schooltijdquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Precies, in de vakantie ben ik drukker dan in de schooltijd
Ik nu werken, werken en nog meer werkenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik ookHele tijd werken, op kamp, bij vriendinnen. Alhoewel ik die ook nog maar alle maar 1x heb gezien in de vakantie
Dinsdag naar Frankrijkquote:
In een fabriek heb je weinig keuze, 38 uur (vrijdag eerder stoppen) of niksquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:52 schreef snopprinses het volgende:
damn als ik toch 44uur per week zou werken, was ik hendig rijk geweest![]()
jammer genoeg heb ik geen zin om 44uur per week te werken
Ik ga de eerste 3 weken van augustus 46u'/week werkenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:52 schreef snopprinses het volgende:
damn als ik toch 44uur per week zou werken, was ik hendig rijk geweest![]()
jammer genoeg heb ik geen zin om 44uur per week te werken
Alhoewel dat best nog een leuk dorp isquote:
Leuk werk dan, je fabriekbaantje?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In een fabriek heb je weinig keuze, 38 uur (vrijdag eerder stoppen) of niks
De andere 6 uur is mijn krantenwijk
Nee, weinig aanquote:
Oh lachenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, weinig aanIk moet een automatische zaagmachine bedienen in een metaalfabriek.
Zaagorder invoeren in de computer, dan net zolang metalen balken van 6m op de aanvoerbaan leggen en op de zaagknop drukken totdat de order is afgewerkt en dan de volgende order![]()
Zo af en toe met een electrische palletwagen door de fabriek scheuren en wat polijsten ofzo
Nou, geweldigquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nou, geweldigAlleen de vakantiebarbecue / borrel was wel leuk gisteren
Het hondje waar wij een week op moeten passen.
En hij gaat gewoon precies onder mijn bureau liggen om te slapen
[afbeelding]
quote:
ja eigelijk posterholtquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:55 schreef VASND het volgende:
[..]
Alhoewel dat best nog een leuk dorp is.
Wel een hele dag eerderquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]gister pas vakantieborrel? Mn ouders donderdag al
nja bij mij is het dus allemaal mijn eigen keus hoeveel ik werkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In een fabriek heb je weinig keuze, 38 uur (vrijdag eerder stoppen) of niks
De andere 6 uur is mijn krantenwijk
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:07 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wel een hele dag eerder
Volgens mij krijg ik het volgende week wel drukker omdat de helft van de mensen vakantie hebben
Heb deze maand 88 uur gewerktquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja bij mij is het dus allemaal mijn eigen keus hoeveel ik werk
heb nou deze maand 43,5 uur gewerkt. Waarvan ik 1 week op vakantie ben geweest, dus vrij. En ik moet nog 5 dagen werken
Das wel relaxquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nja bij mij is het dus allemaal mijn eigen keus hoeveel ik werk
heb nou deze maand 43,5 uur gewerkt. Waarvan ik 1 week op vakantie ben geweest, dus vrij. En ik moet nog 5 dagen werken
Tikte wel lekker aanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das wel relax![]()
Ach ja, iig beter dan vorig jaar, toen werkte ik 8 weken lang bijna 60 uurFabrieksbaantje + krantenwijk + uitgelopen middelbare school project wat betaald werd
Geniet ervanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:09 schreef -Marlii- het volgende:
[..]![]()
Whehe, ik heb morgen mn laatste werkdag, en dan kleine 3weken niet
ja inderdaad, en tis nog vet leuk baantje ook ^^quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das wel relax![]()
Ach ja, iig beter dan vorig jaar, toen werkte ik 8 weken lang bijna 60 uurFabrieksbaantje + krantenwijk + uitgelopen middelbare school project wat betaald werd
Dat wel, maar het was me iets teveelquote:
Pff, ik heb 4x dagen van 11 uur of meer gemaaktquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:13 schreef snopprinses het volgende:
ik heb
2x 5,5
2x 7
1x 6
1x 8
1x 4,5
uren gewerkt. En mag nog 5 keer gaan werken tot het einde van de maand.
En heb er zin in ^^ Nou al geen zin in het begin van de school..dan is het weer maar 1 keer per week werken![]()
Kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat wel, maar het was me iets teveel![]()
Scheelt wel, moet morgen om half 10 beginnen, tot een uur of 4/5quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Geniet ervanLaatste werkdagen zijn tof
Ik moet nog 3 weken, mischien nog een 4e als ik zin hebEn dan nog 5 dagen weg
Oefquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Pff, ik heb 4x dagen van 11 uur of meer gemaakt
officieelquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
OefOfficieel mag dat helemaal niet
Ah, kun je nog uitslapen ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:17 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Scheelt wel, moet morgen om half 10 beginnen, tot een uur of 4/5
ja, en half 10 beginnen, is het vroegstequote:
hehequote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:19 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
officieelik heb maar 3 dagen ofzo minder dan 8 uur op een dag gewerkt
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe![]()
Ach ja, de meeste bedrijven nemen het niet zo nauw met de regels![]()
Mijn broertje (16) werkt ook bij dezelfde fabriek en mag ook achter de gevaarlijke machines staan ook al moet je daar 18 voor zijn
Das wel fijn jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:23 schreef -Marlii- het volgende:
[..]maar goed, vaker kón ik ook gewoon niet eerder naar huis omdat het nog te druk was
en dan na het werk ff lekker met de voeten in het water
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Das wel fijn jaWaddenzee Ameland, ik fietste met blote voeten rond en kon het niet laten om er in te lopen
[afbeelding]
Ach, het strand kan toch ook wel, moet je alleen even wat tijd vrij maken voor een flink fietstochtjequote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:27 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Ik ging gewoon op het zwembad van de camping
tja tis maar waar je voor kiest hequote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Pff, ik heb 4x dagen van 11 uur of meer gemaakt
Op zaterdag helemaalquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:45 schreef snopprinses het volgende:
damn..savonds alleen thuis zitten is niet cool![]()
Neeeeeeeeeeeh.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:58 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Veel plezier, ik neem aan dat je op vakantie gaat ?
ja daarom. Helemaal niet meer gewendquote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:58 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Op zaterdag helemaal![]()
Ben net terug van werken, 3x brandalarm gehad![]()
Weet ik veel misschien dat je 4 weken vrij nam om je menopauze te verwerkenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeh.
Gewoon![]()
(Nou doohooh)
Mee eenschquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:01 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Weet ik veel misschien dat je 4 weken vrij nam om je menopauze te verwerken![]()
OMFG WIIIIIIWWWWWWWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:58 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Op zaterdag helemaal![]()
Ben net terug van werken, 3x brandalarm gehad![]()
Ik ben nu wel te moe om nog iets te ondernemen en het is gewoon te warmquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:01 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ja daarom. Helemaal niet meer gewend![]()
Zooo'n standaard reactie inmiddelsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
OMFG WIIIIIIWWWWWWWWWIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je.quote:
Hee Wiwi, jij ook weer hierquote:
Bij vlagen dus.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:05 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ook hoi trouwens jij VaStNieDje![]()
[..]
Zo nu en dan heZie mijn postgeschiedenis
![]()
Och ja voor je het weet is het hier weer 200 topics verder he, hoewel nu niet in de zomer maarja, ik computer ook nie meer zoveel laatste tijd, wat ik toch wel goed vind van mezelfquote:
Koesjquote:
Achja zie mijn postgeschiedenis ook, ik kom dr ook niet zovaak meer in de vakantie.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:10 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Och ja voor je het weet is het hier weer 200 topics verder he, hoewel nu niet in de zomer maarja, ik computer ook nie meer zoveel laatste tijd, wat ik toch wel goed vind van mezelf
Nou moet ik alleen nog even die leuke collega versieren en dan is mijn leven weer o.k.![]()
Condooms en tandenborstel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:14 schreef VASND het volgende:
Heeft er iemand hier een lijstje dingen die je typisch meeneemt als je ergens blijft pitten?.
Die heb ik allang niet meer flikker!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:23 schreef Wiwi101 het volgende:
Ey blax hoe bevalt je Apple klapcomputer? Ik moet er nog een gaan aanschaffen binnenkort....
Ik ga naar mn vriendin, dus die zitten allang in mn tasquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:16 schreef Wiwi101 het volgende:
Condooms(Hangt er wel beetje van af bij wie
)
Tandeborstel
Verder kom ik nie eigenlijk, wat heb je nodig met deze warmte? Niets
Assssss!quote:
JA kan ik toch niet weten? ik ben hier nooit meerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Die heb ik allang niet meer flikker!
Maar 11 Augustus komt er wel weer eentje + een iMac!![]()
![]()
Een 13" MacBook + een 20" iMac.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:29 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
JA kan ik toch niet weten? ik ben hier nooit meer![]()
Wat voor een komt er dan nog meer?.
Ik wil gewoon zon lekker 13.3 MacBook, dat overweeg ik tenminste![]()
Tof ik woon allen niet in Utrecht (stad danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:30 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik ga ook in Utrecht studeren![]()
En wonen per 21 augustus![]()
![]()
Ik las hetquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Tof ik woon allen niet in Utrecht (stad dan)
Ok.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Tot nu toe goed maar zit er nog maar sinds vandaag![]()
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:33 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik las hetIk zit strax nog geen kwariertje lopen van het centrum
![]()
Ik ben jaloers op jouw wijsheid Wiwi, en die zal ik nooit krijgen, hoeveel geld ik ook spaar.quote:
Opgegeven om woonruimte te zoeken bedoel je?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]leuk ik heb Utrecht stad maar opgegeven
en vind het hier eigenlijk wel superrelaxed
Ik ben vereerd. Je mag em anders wel een dagje lenen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op jouw wijsheid Wiwi, en die zal ik nooit krijgen, hoeveel geld ik ook spaar.![]()
![]()
Mja dat maar ook meer de belachelijk hoge prijzen in utrecht voor minimale kamers en het probleem dat de kamers toch wel verhuurd worden door de kamernood en de prijzen ook niet zakken. Maar ik ben wel blij met mn 15m2 met alle gemakjes als internet, balkon, wastafel etcquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:35 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Opgegeven om woonruimte te zoeken bedoel je?
Bij mij zit mn kamer bij mn opleiding dus dat is makkelijkGelukkig maar ook
![]()
Nou, je bent slimmer dan ik denk ik!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:36 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik ben vereerd. Je mag em anders wel een dagje lenen?![]()
![]()
Hoe wijs denk je dat ik ben dan eigenlijk?![]()
*proest*quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nou, je bent slimmer dan ik denk ik!![]()
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Uiteraardmet mn ov reis ikj t hele land door
Moet je in de Uithof zijn? Dan zit je van Zeist toch net zo dichtbij als vanuit Utrecht zelf.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja dat maar ook meer de belachelijk hoge prijzen in utrecht voor minimale kamers en het probleem dat de kamers toch wel verhuurd worden door de kamernood en de prijzen ook niet zakken. Maar ik ben wel blij met mn 15m2 met alle gemakjes als internet, balkon, wastafel etc![]()
Stelletje fukkers bij ibg/nsquote:
1 nov. 20quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:44 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Stelletje fukkers bij ibg/nsIk krijg alles pas per oktober, ben nog 17 he, dus moet eerst nog een hoop zelf dokken
![]()
Gezien je beroep en opleiding weet ík het antwoord op de vraag ervoor wel hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:46 schreef VASND het volgende:
Wiwi is grappig, slim weet ik niet.
[..]
1 nov. 20.
Vertel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:48 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Gezien je beroep en opleiding weet ík het antwoord op de vraag ervoor wel hoor![]()
Maakt niet uit hoor. Je hobbys maken alles weer goedquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Vertel.
Ik ben niet in de scherpste bui vanavond.
Jij ook al zo'n leuke baanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:50 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Je hobbys maken alles weer goed![]()
Net veranderdquote:
alleen de eerstej 1,5jaar hoorcolleges op de uithof verder binnenstad, rechtenfaculteit maar de bus komt er langs en neem weekov dusquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:44 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Moet je in de Uithof zijn? Dan zit je van Zeist toch net zo dichtbij als vanuit Utrecht zelf.![]()
Ik ga university college doen, dan zit je vanzelf alweer wat meer bij het centrum.
Och ik heb er wel zin in ieder gevalquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
alleen de eerstej 1,5jaar hoorcolleges op de uithof verder binnenstad, rechtenfaculteit maar de bus komt er langs en neem weekov duskomt wel goed en fietsen is ook erg goed te doen,
Nu al terug, hoer?quote:Op zondag 23 juli 2006 03:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMN
wat een avond
Wat is er mis met geile 15 jarige meisjes?quote:Op zondag 23 juli 2006 03:38 schreef Sebasser het volgende:
Pedotopic.
Ja wat is er mis met geile 15 jarige meisjes?quote:Op zondag 23 juli 2006 03:48 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Wat is er mis met geile 15 jarige meisjes?![]()
Dat ben je zelf ookquote:Op zondag 23 juli 2006 06:52 schreef Sebasser het volgende:
Mijn (nieuwe) vriendin is ook 15, dus tjeh.
eigelijk niks!
ow sielepietje.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:01 schreef Zuen het volgende:
Kut hanos was overstroomd en we mochten 3 uur overwerken bah
Jaquote:
niet janken dan.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:10 schreef Zuen het volgende:
sielepietje?
Na het was niet zo erg, heb dubbel uitbetaald gekregen en 10 liter heineken bier gekregen. 2 fusten
, das wel weer relax. Maar in die hele tyfuswinkel stond 5 cm water wat allemaal naar putten moest
.
Stoer man.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:30 schreef B_BOY het volgende:
asjeblieft...
wil je er ook iets te drinken bij.....
ik kan u een witbiertje aanraden.
wat wilt u?
witte trapist? blonde trappist? wieckse witte of hoegaarde?
ik heb het allemaal op voorraad.
Ja!quote:
Ach tegen de tijd dat k wakker wasquote:Op zondag 23 juli 2006 18:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Had je je zondag hier moeten doorbrengen
Tja, net of ik zo vroeg weer in Nederland was ofzoquote:Op zondag 23 juli 2006 18:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach tegen de tijd dat k wakker was
vertelquote:Op zondag 23 juli 2006 19:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Tja, net of ik zo vroeg weer in Nederland was ofzo![]()
Ik was wel netjes om 5 uur wakker, maar toen weer hand-in-hand geslapen tot half 11
quote:Op zondag 23 juli 2006 20:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ging zo Sarina haar handje vasthouden! ook keilief
En morgenavond komt ze al deze kant op
Zeg ik kan ook wel met je praten met haar erbij hoorquote:
Mjaaaaaaaaaaaaaaaaaa....quote:Op zondag 23 juli 2006 20:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg ik kan ook wel met je praten met haar erbij hoor
En zij vind computeren toch stom dus dan gaat ze wel ff ergens anders zitten![]()
Moet een serie voor komenquote:
Niet zo aanstellenquote:
Vertel vertelquote:
Hoezoquote:
Laat zienquote:Op zondag 23 juli 2006 20:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens jullie moeten ff een foto beoordelen
tis een mooie compositie. En das voor sommige mensen al te moeilijkquote:Op zondag 23 juli 2006 21:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Snop: Zoals altijd, mijn dank voor de note. Ik probeer er volgende keer op te gaan letten. Het was eigenlijk mijn eerste "shoot" die ik maakte en probeerde het één en ander. Maar goed bedankt.
Roy: Ach, wanneer ga jij eens oud worden?
OMFG LEKKERRRRR.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Graag Geen opmerkingen van goh wat een lekkermokkel want dat weet k ook wel.
Meer van, hoe is de lichtinval, perspectief waar de foto is in genomen etc.
Opbouwende / aanvullende kritische note
Ik had niet anders verwacht.quote:
Ach ik moet zeggen dat ze opzich heel mooi weergeeft hoe en wat. Ik denk niet dat een vrolijke look hier goed had bij gestaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:04 schreef snopprinses het volgende:
nja ik heb er gewoon een hekel aan als je ziet hoe sommige meisjes op foto;s kijken.
Tis niet zo moeilijk om te lachen of sexy te kijken
Ja, jij kan dat zeggen ja.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:04 schreef snopprinses het volgende:
nja ik heb er gewoon een hekel aan als je ziet hoe sommige meisjes op foto;s kijken.
Tis niet zo moeilijk om te lachen of sexy te kijken
Aha okequote:Op zondag 23 juli 2006 20:52 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jeh er bestaan gewoon al teveel drama series
Ach ze moet niets natuurlijkquote:Op zondag 23 juli 2006 21:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha oke
Ik vind idd dat de lach wel wat beter kanze MOET gewoon wat vrolijker kijken
en idd, de lichtinval is voor een goeie foto erg belangrijk
Ook bij nacht kan dat erg mooi zijn trouwensals je het maar goed doet
Y
jewel, en lekker geil ook. Maar nou lijkt het of ze zo in huilen kan uitbarsten of je mep gaat verkopenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach ik moet zeggen dat ze opzich heel mooi weergeeft hoe en wat. Ik denk niet dat een vrolijke look hier goed had bij gestaan.
watquote:
Met je semi-geyle foto's.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jewel, en lekker geil ook. Maar nou lijkt het of ze zo in huilen kan uitbarsten of je mep gaat verkopen
[..]
wat
Ach die mep heb ik niet gekregen, en de tranen waren er ook nietquote:Op zondag 23 juli 2006 21:13 schreef snopprinses het volgende:
jewel, en lekker geil ook. Maar nou lijkt het of ze zo in huilen kan uitbarsten of je mep gaat verkopen
je snapt iig wat ik bedoelquote:Op zondag 23 juli 2006 21:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach die mep heb ik niet gekregen, en de tranen waren er ook niet
Inderdaad die hele foto is niet professioneel man.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:30 schreef Zuen het volgende:
Het lijkt net alsof ze zelf de foto maakt? Mooi meisje trouwens![]()
Dat klopt idd, ze steekt haar hand omhoogquote:Op zondag 23 juli 2006 21:30 schreef Zuen het volgende:
Het lijkt net alsof ze zelf de foto maakt? Mooi meisje trouwens![]()
Een goeie foto moet alles hebbenquote:
Ik wil eerst bewijsquote:Op zondag 23 juli 2006 21:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat klopt idd, ze steekt haar hand omhoog
Maar goed nee ze maakt de foto niet zelf
Ja sorry dat ik je niks kan vertellen over foto'squote:Op zondag 23 juli 2006 21:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Roy: Ach, wanneer ga jij eens oud worden?
Correct.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:56 schreef Zuen het volgende:
Denk van Live Aid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |