quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:33 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik las hetIk zit strax nog geen kwariertje lopen van het centrum
![]()
Ik ben jaloers op jouw wijsheid Wiwi, en die zal ik nooit krijgen, hoeveel geld ik ook spaar.quote:
Opgegeven om woonruimte te zoeken bedoel je?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]leuk ik heb Utrecht stad maar opgegeven
en vind het hier eigenlijk wel superrelaxed
Ik ben vereerd. Je mag em anders wel een dagje lenen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:34 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op jouw wijsheid Wiwi, en die zal ik nooit krijgen, hoeveel geld ik ook spaar.![]()
![]()
Mja dat maar ook meer de belachelijk hoge prijzen in utrecht voor minimale kamers en het probleem dat de kamers toch wel verhuurd worden door de kamernood en de prijzen ook niet zakken. Maar ik ben wel blij met mn 15m2 met alle gemakjes als internet, balkon, wastafel etcquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:35 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Opgegeven om woonruimte te zoeken bedoel je?
Bij mij zit mn kamer bij mn opleiding dus dat is makkelijkGelukkig maar ook
![]()
Nou, je bent slimmer dan ik denk ik!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:36 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik ben vereerd. Je mag em anders wel een dagje lenen?![]()
![]()
Hoe wijs denk je dat ik ben dan eigenlijk?![]()
*proest*quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nou, je bent slimmer dan ik denk ik!![]()
Hier hetzelfdequote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Uiteraardmet mn ov reis ikj t hele land door
Moet je in de Uithof zijn? Dan zit je van Zeist toch net zo dichtbij als vanuit Utrecht zelf.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mja dat maar ook meer de belachelijk hoge prijzen in utrecht voor minimale kamers en het probleem dat de kamers toch wel verhuurd worden door de kamernood en de prijzen ook niet zakken. Maar ik ben wel blij met mn 15m2 met alle gemakjes als internet, balkon, wastafel etc![]()
Stelletje fukkers bij ibg/nsquote:
1 nov. 20quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:44 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Stelletje fukkers bij ibg/nsIk krijg alles pas per oktober, ben nog 17 he, dus moet eerst nog een hoop zelf dokken
![]()
Gezien je beroep en opleiding weet ík het antwoord op de vraag ervoor wel hoorquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:46 schreef VASND het volgende:
Wiwi is grappig, slim weet ik niet.
[..]
1 nov. 20.
Vertel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:48 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Gezien je beroep en opleiding weet ík het antwoord op de vraag ervoor wel hoor![]()
Maakt niet uit hoor. Je hobbys maken alles weer goedquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:50 schreef VASND het volgende:
[..]
Vertel.
Ik ben niet in de scherpste bui vanavond.
Jij ook al zo'n leuke baanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:50 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Je hobbys maken alles weer goed![]()
Net veranderdquote:
alleen de eerstej 1,5jaar hoorcolleges op de uithof verder binnenstad, rechtenfaculteit maar de bus komt er langs en neem weekov dusquote:Op zaterdag 22 juli 2006 23:44 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Moet je in de Uithof zijn? Dan zit je van Zeist toch net zo dichtbij als vanuit Utrecht zelf.![]()
Ik ga university college doen, dan zit je vanzelf alweer wat meer bij het centrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |