Geslacht: manquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:07 schreef Sheepcidus het volgende:
Wow dat is wel heel erg.
Mag ik je msn?![]()
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:39 schreef snopprinses het volgende:
Upstairs downstairs
watching me move
you'd never let me see you
you couldn't face the truth
hier niet meer..zometeen shoppenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:41 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Hier regent het tenminste.
The zutonsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:39 schreef snopprinses het volgende:
Upstairs downstairs
watching me move
you'd never let me see you
you couldn't face the truth
5 augustus zie ik ze als het goed is weer. Of 6 ofzo.quote:
ik niet ofzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
5 augustus zie ik ze als het goed is weer. Of 6 ofzo.
Ah, toch nog iemand aanwezig hier.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:24 schreef spenky het volgende:
[..]
maar ik spring af en toe in het zwembaden hier is het lekker warm ipv benauwd
In het oosten van de Achterhoek, 1 km van de duitse grensquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:49 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
En je woont in Aalten, waar ligt dat ergens?
Hmm, komt het hopelijk hier ook over een niet al te lange tijd aan (N-Limburg)quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In het oosten van de Achterhoek, 1 km van de duitse grens
ben op vakantie..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:34 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ah, toch nog iemand aanwezig hier.
Heb je groot zwembad?![]()
Jij jaquote:
quote:
quote:
waarom ben je zoveel op internet terwijl je op vakantie bent?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:12 schreef spenky het volgende:
ja maar... oo
..
ehm
nuo..
maaaaar
hij is heel zout hoor..
ehm nu zijn me ouders aan het koken enzo.. maar me laptop staat de hele tijd online..quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:40 schreef snopprinses het volgende:
[..]
waarom ben je zoveel op internet terwijl je op vakantie bent?![]()
Ik ben zo betrouwbaar als het maar kan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:57 schreef Blaxje het volgende:
[..]
![]()
Wijze woorden van een betrouwbare vriend.![]()
Heb je nietttttt.quote:
Wat heb ik niet ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:58 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik ben zo betrouwbaar als het maar kan.![]()
[..]
Heb je nietttttt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |