quote:Op zondag 23 juli 2006 20:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ging zo Sarina haar handje vasthouden! ook keilief
En morgenavond komt ze al deze kant op
Zeg ik kan ook wel met je praten met haar erbij hoorquote:
Mjaaaaaaaaaaaaaaaaaa....quote:Op zondag 23 juli 2006 20:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg ik kan ook wel met je praten met haar erbij hoor
En zij vind computeren toch stom dus dan gaat ze wel ff ergens anders zitten![]()
Moet een serie voor komenquote:
Niet zo aanstellenquote:
Vertel vertelquote:
Hoezoquote:
Laat zienquote:Op zondag 23 juli 2006 20:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Trouwens jullie moeten ff een foto beoordelen
tis een mooie compositie. En das voor sommige mensen al te moeilijkquote:Op zondag 23 juli 2006 21:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Snop: Zoals altijd, mijn dank voor de note. Ik probeer er volgende keer op te gaan letten. Het was eigenlijk mijn eerste "shoot" die ik maakte en probeerde het één en ander. Maar goed bedankt.
Roy: Ach, wanneer ga jij eens oud worden?
OMFG LEKKERRRRR.quote:Op zondag 23 juli 2006 20:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[afbeelding]
Graag Geen opmerkingen van goh wat een lekkermokkel want dat weet k ook wel.
Meer van, hoe is de lichtinval, perspectief waar de foto is in genomen etc.
Opbouwende / aanvullende kritische note
Ik had niet anders verwacht.quote:
Ach ik moet zeggen dat ze opzich heel mooi weergeeft hoe en wat. Ik denk niet dat een vrolijke look hier goed had bij gestaan.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:04 schreef snopprinses het volgende:
nja ik heb er gewoon een hekel aan als je ziet hoe sommige meisjes op foto;s kijken.
Tis niet zo moeilijk om te lachen of sexy te kijken
Ja, jij kan dat zeggen ja.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:04 schreef snopprinses het volgende:
nja ik heb er gewoon een hekel aan als je ziet hoe sommige meisjes op foto;s kijken.
Tis niet zo moeilijk om te lachen of sexy te kijken
Aha okequote:Op zondag 23 juli 2006 20:52 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jeh er bestaan gewoon al teveel drama series
Ach ze moet niets natuurlijkquote:Op zondag 23 juli 2006 21:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha oke
Ik vind idd dat de lach wel wat beter kanze MOET gewoon wat vrolijker kijken
en idd, de lichtinval is voor een goeie foto erg belangrijk
Ook bij nacht kan dat erg mooi zijn trouwensals je het maar goed doet
Y
jewel, en lekker geil ook. Maar nou lijkt het of ze zo in huilen kan uitbarsten of je mep gaat verkopenquote:Op zondag 23 juli 2006 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach ik moet zeggen dat ze opzich heel mooi weergeeft hoe en wat. Ik denk niet dat een vrolijke look hier goed had bij gestaan.
watquote:
Met je semi-geyle foto's.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:13 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jewel, en lekker geil ook. Maar nou lijkt het of ze zo in huilen kan uitbarsten of je mep gaat verkopen
[..]
wat
Ach die mep heb ik niet gekregen, en de tranen waren er ook nietquote:Op zondag 23 juli 2006 21:13 schreef snopprinses het volgende:
jewel, en lekker geil ook. Maar nou lijkt het of ze zo in huilen kan uitbarsten of je mep gaat verkopen
je snapt iig wat ik bedoelquote:Op zondag 23 juli 2006 21:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach die mep heb ik niet gekregen, en de tranen waren er ook niet
Inderdaad die hele foto is niet professioneel man.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:30 schreef Zuen het volgende:
Het lijkt net alsof ze zelf de foto maakt? Mooi meisje trouwens![]()
Dat klopt idd, ze steekt haar hand omhoogquote:Op zondag 23 juli 2006 21:30 schreef Zuen het volgende:
Het lijkt net alsof ze zelf de foto maakt? Mooi meisje trouwens![]()
Een goeie foto moet alles hebbenquote:
Ik wil eerst bewijsquote:Op zondag 23 juli 2006 21:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat klopt idd, ze steekt haar hand omhoog
Maar goed nee ze maakt de foto niet zelf
Ja sorry dat ik je niks kan vertellen over foto'squote:Op zondag 23 juli 2006 21:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Roy: Ach, wanneer ga jij eens oud worden?
Correct.quote:Op zondag 23 juli 2006 21:56 schreef Zuen het volgende:
Denk van Live Aid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |