Is dat nou weer een verkaptequote:Op zondag 13 augustus 2006 15:37 schreef Peter6000 het volgende:
Je weet toch dat daar een ban op staat he![]()
Een verkapte exhibitionistische banaanquote:Op zondag 13 augustus 2006 15:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is dat nou weer een verkapte [afbeelding]?
Het is nog maar net begonnenquote:Op zondag 13 augustus 2006 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
Hey, Scanman krijgt serieuze concurrentie, dit jaar
Ik snap niet dat ik nog 3e sta. Volgens mij post ik hier al zeker een week nauwelijks meer.quote:Op zondag 13 augustus 2006 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
Hey, Scanman krijgt serieuze concurrentie, dit jaar
Kun je nagaan hoe enthousiast je wasquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ik nog 3e sta. Volgens mij post ik hier al zeker een week nauwelijks meer.
De rest ook nietquote:Op maandag 14 augustus 2006 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ik nog 3e sta. Volgens mij post ik hier al zeker een week nauwelijks meer.
Dat lijkt maar zo. Komt omdat je zelf niet weet wat voor onzin je allemaal uit zit te kramen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht toch echt dat jij de grootste idioot van fok was die door echt helemaal niemand meer serieus wordt genomen. Een soort dorpsgek zegmaar. Dat is wat ik overal hoor althans. Iemand die vast nog lager scoort dan Tatjana tijdens de BNN IQ test.quote:Op maandag 14 augustus 2006 01:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Komt omdat je zelf niet weet wat voor onzin je allemaal uit zit te kramen.
Het enige verschil is, dat ik mij expres die reputatie heb aangenomen. Ik kraam bewust onzin uit. Jij hebt het van jezelf niet eens door...quote:Op maandag 14 augustus 2006 03:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht toch echt dat jij de grootste idioot van fok was die door echt helemaal niemand meer serieus wordt genomen. Een soort dorpsgek zegmaar. Dat is wat ik overal hoor althans. Iemand die vast nog lager scoort dan Tatjana tijdens de BNN IQ test.![]()
Tanja zei ook al zoiets.
Maar goed, ik ga nu een paar dagen op vakantie, dus geen onzin meer van mij voorlopig. Gelukkig heb ik aan jou een goede stand-in.
Die post boven je is anders wel helemaal vrij van onzin.quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jij hebt het van jezelf niet eens door...
Lees er onzin genoeg inquote:Op maandag 14 augustus 2006 11:16 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die post boven je is anders wel helemaal vrij van onzin.
Ik denk niet dat hij en Tanja samen boven de 142 van mij uitkomen.quote:...... Iemand die vast nog lager scoort dan Tatjana tijdens de BNN IQ test.
Tanja zei ook al zoiets. ....
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk niet dat hij en Tanja samen boven de 142 van mij uitkomen.![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 11:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kraam bewust onzin uit.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 13:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk niet dat hij en Tanja samen boven de 142 van mij uitkomen.![]()
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:04 schreef Kokstra het volgende:
Dit is mijn eerste post in BB6.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |