Dat klopt, daarom werd er ook extra goed naar gekeken en er werden ook vragen over gesteld.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een hele opluchting. Zeker gezien ze niet zo lang geleden is geopereerd.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:30 schreef clauwheee het volgende:
Dorst, Eilanden?
Inderdaad ook erg opgelucht ... moet haar vannacht nog wel een keer wakker maken en kijken hoe het met de pijn is, maar gelukkig mocht ze mee naar huis!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat was wel even schrikken Eilanden, gelukkig is het meegevallen.
(was aan het bijlezen)
Dan is 'ie veel te dronken om dat te herrinnerenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:37 schreef clauwheee het volgende:
Nou, vooruit dan Eilanden.
Ik ga pitten. Althans, proberen. Zeggen jullie tegen Noca dat ie de deur weer op slot moet doen als ie thuis komt? Wil ie nog wel eens vergeten dan.
alsof ik kan slapen met deze hittequote:
sstquote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat je niet meer kon typen viel al op.
What teh fuvk?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Aardig aangeshoten.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:57 schreef popolon het volgende:
Ah een nieuw BB forum, even uit m'n AT slopen.
Ben je die flauwekul nou nog niet zat?quote:
Goed ideequote:Op zaterdag 22 juli 2006 00:57 schreef popolon het volgende:
Ah een nieuw BB forum, even uit m'n AT slopen.
Wt przat je oover je bb6 beter niet oever ebs toch>?quote:
Jij wil je award prolongerenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:13 schreef Vom het volgende:
[..]
Wt przat je oover je bb6 beter niet oever ebs toch>?
nrreee hoezo?quote:
Je deed met die vorige post toch een aardige gooi naar de Best-awardquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:16 schreef Vom het volgende:
[..]
nrreee hoezo?
Ik weeet dat ik hem a doorgeven aan mijn protoge BS![]()
1x is ;leuk daarna moet je het doorgggedvenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:17 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je deed met die vorige post toch een aardige gooi naar de Best-award
okquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:17 schreef Vom het volgende:
[..]
1x is ;leuk daarna moet je het doorgggedven![]()
Zet hem opoppppp fvoor volgeeennd hajaharquote:
of nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 04:19 schreef Vom het volgende:
[..]
Zet hem opoppppp fvoor volgeeennd hajahar
quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 22 juli 2006 05:19 schreef rubbereend het volgende:
nou dan ga ik het watje uithangen!
Ben jij gek. Ik kijk alles.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:24 schreef popolon het volgende:
Heb je het BB forum al uit je AT gesloopt tong?
Als ik dat hier zo doen heb ik vierenveertig levens nodig.quote:
Niet echt geweldig, maar wel beter dan de laatste 2 weken.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:37 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen!
Wat ben jij vroeg wakker Tong, nog een beetje kunnen slapen?
De eerste paar waren toch de leukste, en de Bus met Seki natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:34 schreef tong80 het volgende:
Ik bedoelde : 'Ik kijk alle uitzendingen van BB.'
Nou jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet echt geweldig, maar wel beter dan de laatste 2 weken.
BB-2 was voor mij de leukste. Ook omdat het destijds op internet live te volgen was.Met Georgie, Hieke, Robin, opa Koos, gekke Annet die bij de geit ging slapen, Desire die Robin een tongzoen gaf tien seconden nadat ie had overgegeven. En natuurlijk de weigering van Ed om het huis te verlaten.De Bus was ook geweldig. Vergeet vooral Koen nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:39 schreef popolon het volgende:
[..]
De eerste paar waren toch de leukste, en de Bus met Seki natuurlijk.
't is een melkkoe geworden.
Tuurlijk maar die had je al genoemdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:44 schreef popolon het volgende:
Nee man, Seki de asociale lompe boer.
Prachtige vent.'Moet ik je op je bek beuken?'
10 oktober, mijn broer wordt voor de tweede kaar pappie dus dat moet ik wel even meemaken natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:47 schreef appelsientje het volgende:
Hey popoben jij ook nog wakker, wanneer kom je weer naar Nederland?
Tijrit? Nah, de interessante ritten komen later. Ik kijk wel vanuit m'n bed.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:51 schreef tong80 het volgende:
Popo sta je vroeg genoeg op om de climax van de Tour mee te maken ?
Alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:50 schreef popolon het volgende:
[..]
10 oktober, mijn broer wordt voor de tweede kaar pappie dus dat moet ik wel even meemaken natuurlijk.
In 2007 komen 2 van m'n beste vrienden weer. Goede lui, echte maten.
Flieft? Nog steeds.
Verstandigquote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Tijrit? Nah, de interessante ritten komen later. Ik kijk wel vanuit m'n bed.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:53 schreef popolon het volgende:
Ja maar Appel, ik vroeg hoe het met je kippetje was!
Trek maar een uur uit voor het uitkleden, zo'n helm en kevlar vest heb je niet zomaar af.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja goed
MIs haar alleen nogal... ze zit nog steeds in Israel, en ze komt woensdag thuis
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Trek maar een uur uit voor het uitkleden, zo'n helm en kevlar vest heb je niet zomaar af.
Er zijn andere opties maar dat wordt wat te schunnig.quote:
hehe ik zat daar ook zelf aan te denken.... Maar het is hier al zo warmquote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Er zijn andere opties maar dat wordt wat te schunnig.
Kut, World Series of Poker begint nu, ik blijf nog even wakker.
Heerlijk land woon je tochquote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik kan de Bommelse toren niet missen net als de spaghetti van mijn moeder.quote:
Niet te sarcastisch H.quote:
Logisch natuurlijkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan de Bommelse toren niet missen net als de spaghetti van mijn moeder.
Ik ben SCH niet. Ik was serieusquote:
Nice, veel te weinig poker hier op tv.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er aardig wat poker op tv was.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:47 schreef Noca het volgende:
Mogguh!
[..]
Nice, veel te weinig poker hier op tv.
Ja, monday night poker op veronica en poker op Eurosport.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat er aardig wat poker op tv was.
't kijkt vrij makkelijk weg ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja, monday night poker op veronica en poker op Eurosport.
Op eurosport was helemaal niks deze week
Niet genoeg dus
Jups, niet normaal meer. Was dat niet die engelsman en was dat niet 7 miljoen?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:53 schreef popolon het volgende:
[..]
't kijkt vrij makkelijk weg ja.![]()
En dan die prijzen, de winnaar van de WSOP 2005 kreeg iets van 5 miljoen dollar ofzo.
Golddiggerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:55 schreef clauwheee het volgende:
Ik vroeg al aan Noca of hij niet nog ff ietsje beter kon worden in dat spelletje![]()
Ik ben bang dat nog vijf miljoen vriendinnen dat vragen aan hun vriend.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:55 schreef clauwheee het volgende:
Ik vroeg al aan Noca of hij niet nog ff ietsje beter kon worden in dat spelletje![]()
Zakcentjequote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ben bang dat nog vijf miljoen vriendinnen dat vragen aan hun vriend.
De buy in bij bijv. de WSOP is iets van $10.000. Dat hoest je ook niet zomaar op.
Ja, ik heb vanacht wel in 1 keer door kunnen slapen gelukkig.quote:
Ja, klopt. Dat is ook het beste wat je kunt doen lijkt me. Hoe zwaar het ook isquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:35 schreef popolon het volgende:
Da's goed Bos, zijn lastige tijden als het nog zo 'vers' is.
Rock on. Dat is alles wat je kunt doen.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Dat is ook het beste wat je kunt doen lijkt me. Hoe zwaar het ook is
OKee ik denk wel dat ik weet wat je bedoelt,quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:46 schreef popolon het volgende:
[..]![]()
't Gaat beter worden, dit is doorbijten en incasseren.
't Klinkt simpel maar dat is het eigenlijk ook, ik hoop dat je weet wat ik bedoel.Sterkte nogmaals.
Ik ga slapen denk ik, 't is al bijna 5 uur.![]()
Mietjequote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:08 schreef Bluezz het volgende:
Jongus
Dit is vroeg voor een normaal mens op een vrije dag
Ik lag er vroeg in gisteren en vandaag er weer vroeg uit. Ik heb geen andere keuze het slaapgebrek werd te erg.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:10 schreef Bluezz het volgende:
Jij hebt echt je verstand verloren in de maasch
's ochtens fokken en dan nog wel in BB!
Paar daagjes tot de grootste hitte over is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:11 schreef Bluezz het volgende:
Niet té average worden hoor Tong, das eng
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:27 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen!
Rondje op kosten van Fabian Wilnis.
http://frontpage.fok.nl/column/4294/1
http://forum.fok.nl/topic/886875quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:27 schreef methodmich het volgende:
Goeiemorgen!
Rondje op kosten van Fabian Wilnis.
http://frontpage.fok.nl/column/4294/1
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:31 schreef tong80 het volgende:
Waarom worden er zo weinig schouderklopjes uitgedeeld ?
Wedstrijd uitgesteld tot 19.00 he clauw!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:37 schreef clauwheee het volgende:
Noca is opmerkelijk fris
Wij gaan dus even de stad in en later vanmiddag richting de Euroborg
Maar het stadion al om 17.00 uur open, want we hebben de spelerspresentatie eerstquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wedstrijd uitgesteld tot 19.00 he clauw!!
ik ga daar zo min mogelijk komenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:58 schreef tong80 het volgende:
Mijn eerste slotje op het BB-Forum
De uitzending van Maandag 21 augustus.
over een maandquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:00 schreef Suijk het volgende:
Big Brother? Begint dat nou al weer?
Neequote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:18 schreef StarGazer het volgende:
Alweer Big Brother
Houdt dat nou nooit eens op
Veel plezier Golfer!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:08 schreef golfer het volgende:
Middag!
Even snel boodschappen doen en dan op naar het honkbalstadion voor onze wedstrijden van de HHW.
Hier was 'ie nog niet gepost.quote:'...duwt Stam van zich af, komt die bal voor! Is het... oooh... Batistuta net niet. Nee niks aan de hand. Frank de Boer had er goed het oog op. Nederland... Nederland gaat in de halve finale komen. Ik heb opeens zo'n gevoel dat we in de halve finale gaan komen! Met, eh... balbezit voor Frank de Boer. Frank de Boer... speelt de bal... heel goed... naar Dennis Bergkamp. Dennis Bergkamp... Dennis Bergkamp neemt de bal aan! Dennis Bergkamp! DENNIS BERGKAMP! DENNIS BERGKAMP! DENNIS BERGKAMP! DENNIS BERGKAMP! OOOOOOOOOH... FRANK DE BOER SPEELT DE BAL NAAR DENNIS BERGKAMP, DIE NEEMT DE BAL FEILLOOS AAN... EN DIE SCHIET DE BAL ERIN! WE SPELEN OFFICIEEL NOG 20 SECONDEN... DENNIS BERGKAMP, 2-1!!!!!'
Goed zoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag, ik ben ook weer uitgeslapen en bijgelezen.
Klaar voor de Tour ?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag, ik ben ook weer uitgeslapen en bijgelezen.
Er zijn er maar weinig die zo'n afscheid krijgen, geeft ook aan hoe groot hij in Engeland ook is.quote:
Ga je dan in het roze?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman moet overigens maandagmorgen naar Tilburg op gesprek met de decaan. Spannend.
quote:
Succes. Als je nog referenties nodig hebt.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman moet overigens maandagmorgen naar Tilburg op gesprek met de decaan. Spannend.
Eurosport (2) heeft soms poker, de DSF regelmatig, heb zelfs 24 uur poker zenders op de schotel.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:47 schreef Noca het volgende:
Mogguh!
[..]
Nice, veel te weinig poker hier op tv.
Inderdaad... de European Poker Tour .. van de week won er nog een Nederlanderquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:22 schreef tong80 het volgende:
Veronica heeft iedere week poker net als eurosport.
Ventje van 20 150.000 euroquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Inderdaad... de European Poker Tour .. van de week won er nog een Nederlander
Hoe is het daar?quote:
Hé Robbie al ruzie gehad met een pooier ?quote:
En heb je al met wat duitsers in de wipexpress gezeten?quote:
Nee vind die Thaise vrouwtjes maar niks. De mooiste blijven toch de Nederlandse toeristesquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
En heb je al met wat duitsers in de wipexpress gezeten?
Het is ondertussen weer opgehoudenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Hier ondertussen niet meer. We verwachten dat het buitje van vanmorgen/vanmiddag een voorbode is voor vanavond.
Krijg weer kippenvel als ik dat zo lees!quote:
Hier ook jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Het is ondertussen weer opgehoudenwas ff lekker fris..
nu wordt het weer benauwd
Hoef je de tuin ook niet te sproeien vanavondquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:11 schreef Bos81 het volgende:
Hier regent het wel nog steeds, maar toch is het wel benauwd buiten
Gekke dingen he.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoef je de tuin ook niet te sproeien vanavond
moet trouwens wel ff wennen dat ik allemaal wolken zie..
Dat is inderdaad wel een voordeel. Niet dat ik ooit de tuin sproei, maar ik weet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoef je de tuin ook niet te sproeien vanavond
moet trouwens wel ff wennen dat ik allemaal wolken zie..
Hier wil het maar niet doorzetten, we zijn nu de regendans aan het doenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:07 schreef tong80 het volgende:
Het heeft hier net zo hard geregend als het nadruppelen van een bejaarde met een te nauwe pisbuis.
ik kom, net ook al wat rare reacties tegen, zal wel het weer zijn ofzoquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is er aan de hand op FOK!. Zag het voor het eerst bij dat topic van Suijk, maar vandaag wordt elk topic verkracht door volstrekt nietszeggende reacties.
Zie Mn zusje als voorbeeld...
Ik doe het ooit nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 15:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een voordeel. Niet dat ik ooit de tuin sproei, maar ik weet wat je bedoelt
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is er aan de hand op FOK!. Zag het voor het eerst bij dat topic van Suijk, maar vandaag wordt elk topic verkracht door volstrekt nietszeggende reacties.
Zie Mn zusje als voorbeeld...
Vind je?quote:
Ja, hier gebeurt het meestal door mijn vader of mijn broer als hij hier isquote:
Ik zou de tv maar eens aanzetten Tongquote:
Heb ik ook mar normaal is de radio betrouwbaarder. Dit is wel heel ergquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou de tv maar eens aanzetten Tong.
Alsjeblieft, graag gedaanquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:15 schreef DeTolk het volgende:
Het regent hier, een beetje, boel.
Wat een held.quote:
Wannebee-yankquote:
Integreren he?quote:
Goed man, daar kunnen nog veel mensen wat van lerenquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:47 schreef SCH het volgende:
de z yit waar de y hoort te yitten snap jedomme yityers
Oet moan.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:45 schreef SCH het volgende:
Ik kan hier verdomme nergens Bergkamp yienHotel in Luzern
2,5 uur voor de Gotthardtunnel staan wachten
tot morgen ofzo - kus Tong80 en Bluezz en de rest van de liefdesbabies
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:15 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeieavond!
Rondje op Feyenoord, dat revanche op vorig jaar heeft genomen!
Fuck Dennis!quote:
Banwaardige opmerking.quote:
één twee, drie, vier dennisbierquote:
ah, de traditionele regendag waar mijn collega het over hadquote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:19 schreef golfer het volgende:
Zo, even weer opdrogen tussen de honkbalwedstrijden door.
Man, wat was het opeens nat in hetstadion.
Was het nog een beetje gezellig in Frankrijk ?? (daar was je toch? )quote:
Nog niet....quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:48 schreef Againzender het volgende:
Had iemand het over bier?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Seizoen is echt weer begonnen. Belgische supercup op Canvas.
vooruit ook 1tje op jou danquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dennis wie..., wie is er vandaag nou jarig
Verslag bezoekje aan de Tour (incl foto's)quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Was het nog een beetje gezellig in Frankrijk ?? (daar was je toch? )
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:22 schreef Eilanden het volgende:
Bacalaitos al geprobeerd diekie?
Gaat er altijd wel in......quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:32 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden] pakt Bos beet[/me]
[me=Eilanden] gooit hem languit onder tap[/me]
[me=Eilanden gooit de tap compleet open
Zoets Bossie?
De tap is helaas voor de rest van de avond bezetquote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:36 schreef dndiek het volgende:
Bos je hebt er wel een rotzooi van gemaakt
Op je buik onder een tap gaan liggenquote:
Kan ik er wat aan doen dat Eilanden me zo neerlegtquote:
Jaquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat Eilanden me zo neerlegt
Omdraaienquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:41 schreef Bos81 het volgende:
Wat had ik dan moeten doen ?
Was dat de spoelbakquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:43 schreef Eilanden het volgende:
Bos begon uit de spoelbak te slurpen!![]()
![]()
Hij heeft nu wel een schone mond .. dat wel
Oooo, daarom komt er af en toe een zeepbel uit zijn mondquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:43 schreef Eilanden het volgende:
Bos begon uit de spoelbak te slurpen!![]()
![]()
Hij heeft nu wel een schone mond .. dat wel
Spelbrekerquote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:52 schreef Suijk het volgende:
Zeep in de spoelbak? Wat is dat voor kroeg hier?
Vanmiddag USA-Japan en vanavond Nederland-China.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 21:53 schreef Eilanden het volgende:
Welke wedstrijden heb je gezien Golfer?
Ja, schandalig eigenlijk he. Peter Winnen en Hennie Kuiper schreven ze wel goed.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 22:19 schreef popolon het volgende:
Nice pics Suijk, alhoewel dat bordje met Zoetelmek echt niet kan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |