sabine, waarmee sinds 22 november 2006 mee hebt?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:17 schreef pannaking_ het volgende:
Come on...ze is 15(in oktober wordt ze 16) en nu zijn mijn ouders een weekend weg en ze durft niet eens 's avonds alleen thuis te blijven......moet ik de hele tijd thuis zijn enzo terwijl ik bij mn vriendin zou gaan slapen
....ik bedoel normale meisjes van die leeftijd maken gebruik van de gelegenheid om lekker het rijk alleen te hebben thuis en een feestje met vrienden te bouwen ofzo
![]()
Ze heeft ook helemaal geen echte vriendinnen trouwens ook al zoiets vaags....en ze ligt alleen maar hele dag op de bank voor de zoveelste(serieus de 20e ofzo) keer haar friends-dvdcollectie door te werken...dat mens heeft geen leven
Ik heb ook al het argument gevoerd dat ik over 1,5 maand in groningen woon en ze dan ook alleen moet zijn maar dat telt dan weer niet :S ik ga ook gewoon naar mn meisje toe alleen ik wilde er ff over klagenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:05 schreef RaZ het volgende:
Als je zusje niet alleen thuis durft te zijn, prima. Maar dat daar jouw probleem van gemaakt wordt, is gewoon dom.
Dat je ouders keertje weg willen is ook logisch, maar moeten ze dat doen in overleg met jou. Je bent 19, en geen kind meer.
Laat je zusje maar eens leren dat ze best alleen thuis kan zijn, en ga lekker naar je meisie toe. Als je daar de ballen niet voor hebt, vraag of ze naar jou toe komt, en schup je zusje dr kamer op.
Meestal in compromitterende posities, om het verhaal extra kracht mee te gevenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:55 schreef postmortum het volgende:
zeg klb-topics over zusjes daar staant toch altijd foto's in van het zusje![]()
+msnquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:55 schreef postmortum het volgende:
zeg klb-topics over zusjes daar staant toch altijd foto's in van het zusje![]()
Moest gelijk aan dit kwaliteitstopic denkenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:02 schreef postmortum het volgende:
oh en een brezer in d'r handen natuurliijk![]()
Ook als het geen beeb is?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:56 schreef BabeWatcher het volgende:
Als je zusje je echt te druk is, wil ik eventueel wel even op haar passen.
Dat waag ik erop.quote:
Als TS geluk heeft, misschien nog een triotje?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:02 schreef Bengeltje het volgende:
Doe niet zo moeilijk, laat je vriendin dan bij jou slapen, of mag ze dat niet van haar papa en mama?
Dat je zusje geen vrienden heeft is toch helemaal niet leuk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:17 schreef pannaking_ het volgende:
Come on...ze is 15(in oktober wordt ze 16) en nu zijn mijn ouders een weekend weg en ze durft niet eens 's avonds alleen thuis te blijven......moet ik de hele tijd thuis zijn enzo terwijl ik bij mn vriendin zou gaan slapen
....ik bedoel normale meisjes van die leeftijd maken gebruik van de gelegenheid om lekker het rijk alleen te hebben thuis en een feestje met vrienden te bouwen ofzo
![]()
Ze heeft ook helemaal geen echte vriendinnen trouwens ook al zoiets vaags....en ze ligt alleen maar hele dag op de bank voor de zoveelste(serieus de 20e ofzo) keer haar friends-dvdcollectie door te werken...dat mens heeft geen leven
Tis wel z'n zus heejquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:07 schreef Miss_kausalaya het volgende:
laat haar gewoon bij jou komen, ook geen problemen ..
opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |