Wat u wilt, meneer.quote:
Waarom zou Erik jou willen stalken?quote:
Ik ga maar weer eens een wallpaper-changer downloaden, want de ene foto is nog mooier dan de andere.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Die gebruikt veel verschillende soorten sjampo.!
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, maar dus niet meer doen he? mij stalken.
Mensen kunnen onze genialiteit (ja, mijn Bier op zaterdag-topic werd op het laatst ook verklootquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:10 schreef Zhenar het volgende:
Mijn toffe topicreeks is vermoord door sensatiebeluste baggeraars!![]()
Ik was er eerst, heur, in die topics.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:10 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, maar dus niet meer doen he? mij stalken.
Wat ben je toch grappig.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan mijnheer Erik.![]()
Whoo, zijn sensatiebeluste baggeraars er ook al?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:10 schreef Zhenar het volgende:
Mijn toffe topicreeks is vermoord door sensatiebeluste baggeraars!![]()
Onze creaties zijn bedoeld als kunstwerken, maar worden gebruikt als wapens!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mensen kunnen onze genialiteit (ja, mijn Bier op zaterdag-topic werd op het laatst ook verkloot) nog niet aan, beste kameraad.
Ach, je moet gewoon wat 'vrienden' maken joh.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Onze creaties zijn bedoeld als kunstwerken, maar worden gebruikt als wapens!![]()
Dan moeten wij een geheim wapen inzetten!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Onze creaties zijn bedoeld als kunstwerken, maar worden gebruikt als wapens!![]()
Done.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ga maar weer eens een wallpaper-changer downloaden, want de ene foto is nog mooier dan de andere.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was er eerst, heur, in die topics.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom zeg je "Hoi Erik" nu al voor de tweede keer voordat ik hier kenbaar heb gemaakt dat ik ga posten?
Yashie!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoooi Hoooi
Echt waar?quote:
Ja! Nu kan ik de hele tijd naar een andere Adriana kijken!quote:
Wow! Indrukwekkend zeg!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja! Nu kan ik de hele tijd naar een andere Adriana kijken!
Maar MissBliss zit in New Yorkquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan moeten wij een geheim wapen inzetten!
quote:
Zeg, waarom die boze PI? Dat is toch nergens voor nodigquote:
Maar het voegt wel een zekere erotische context toe aan het berichtquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:32 schreef rena het volgende:
[..]
Zeg, waarom die boze PI? Dat is toch nergens voor nodig![]()
Tssssk...arrogantiequote:
Wat een kutlied was datquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
"Sensatiebeluste baggeraars, die topics vermoorden.
Ik zie het allemaal als ik ga posten op Fok!"![]()
Ik had het hele albumquote:
Arrogantie heeft ook wel iets geilsquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 07:04 schreef Isabeau het volgende:
(...)
En ik ben net als Erik vrij snel tevreden
(...)
Ja?quote:
Die ken ik nog niet.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:40 schreef Bupatih het volgende:
'Newbie' en 'Het FOK! van...' blijven toch de beste FOK!-liedjes.
Daar zeg je wat.quote:
Ik wacht nog steeds op een liedje waar ik in voorkom. Al die kutnewbies mogen wel altijd, maar ik nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:40 schreef Bupatih het volgende:
'Newbie' en 'Het FOK! van...' blijven toch de beste FOK!-liedjes.
Sorry, voortaan zal ik niet meer in jouw topics postenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:10 schreef Zhenar het volgende:
Mijn toffe topicreeks is vermoord door svensatiebeluste baggeraars!![]()
Vraag jezelf eens af waarom dat is.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een liedje waar ik in voorkom. Al die kutnewbies mogen wel altijd, maar ik niet.
'Svensational the white edition' en 'Svensational the black edition' was weer niet goed genoeg voor mijnheer?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een liedje waar ik in voorkom. Al die kutnewbies mogen wel altijd, maar ik niet.
Nee,quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Sorry, voortaan zal ik niet meer in jouw topics posten.
Das geen liedje, das herriequote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
'Svensational the white edition' en 'Svensational the black edition' was weer niet goed genoeg voor mijnheer?![]()
Ja, maar ik treg baggeraars aan zeg je netquote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee,jouw
bijdragen waren meer dan welkom!
![]()
Vooral toen jemij
ging noemen in je reactie
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
Zal ik eens een nummer maken voor je Sven?![]()
Nee, ik laat je geheel vrijquote:
http://enclave-i.dreamflow.nl/quickchanger/ in combinatie met http://rapidshare.de/files/23249471/Adriana_Lima.rarquote:
Newbie.quote:
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Newbie.
Maar in mijn fotoboek staan twee linkjes naar de nummers.
Pfff, betere nummers dan die van mij maak jij toch niet!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:00 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Thanks, agian. Bupa.
Niet jaloers worden op Sven straks he?
Oh my god! That's the best thing that ever happened to my desktop.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://enclave-i.dreamflow.nl/quickchanger/ in combinatie met http://rapidshare.de/files/23249471/Adriana_Lima.rar
Zij is zó mooi!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:03 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Oh my god! That's the best thing that ever happened to my desktop.![]()
Zingen wilde ik aan Yvonne(?) overlaten.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, betere nummers dan die van mij maak jij toch niet!
En als dat wel zo is, ben je bij dezen aangenomen om andere songteksten van mij in te zingen!
Ben jij dat aan het rappen in "het Fok!", Bup? En die link naar "newbie"(?) is dood.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, betere nummers dan die van mij maak jij toch niet!
En als dat wel zo is, ben je bij dezen aangenomen om andere songteksten van mij in te zingen!
Nee, skiczukie.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:09 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ben jij dat aan het rappen in "het Fok!", Bup?
Kan ik dat niet beter doenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:36 schreef Bupatih het volgende:
Binnenkort maar weer eens héél onverwacht een 'Bier op zaterdag'-topic openen.
Da's ook zo.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kan ik dat niet beter doen? Want jij bent daar de koning dus gaan veel meer mensen het topic lezen enzo. En dan krijgen we weer die schijn-indonees die alles gaat verzieken
.
Tofheidquote:Op zaterdag 22 juli 2006 18:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Da's ook zo.
Nou ja, ik waarschuw je misschien dan wel als het zover is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |