Altijdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:26 schreef maril het volgende:
Draag je wel een helm?Maril die afdalingen eng vind!
Da's wel de bedoeling ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:26 schreef komrad het volgende:
aha, ga je de joux plane nog op fietsen?
Ja, da's altijdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:34 schreef komrad het volgende:
volgens mij kom je doodmoe terug van vakantie
Fiets ze!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, da's altijd![]()
Daarom ben ik na mijn vakanties altijd nog twee daagjes vrij om uit te rusten![]()
Och ja, we moeten de laatste etappe nog voorspellenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:50 schreef Brahimov het volgende:
Goed dat Placebeau weer opdook. Prima pronoreminder
![]()
Nog 6 wekenquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:25 schreef TheVulture het volgende:
GOEIENAVOND![]()
Ik heb een nieuwe job, bij een dochteronderneming van de bank waar ik eerder solliciteerde
vandeweek contract ondertekenen... ga er administratief werk voor beleggers afhandelen... ben zo happy
Gefeliciteerd man!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:25 schreef TheVulture het volgende:
GOEIENAVOND![]()
Ik heb een nieuwe job, bij een dochteronderneming van de bank waar ik eerder solliciteerde
vandeweek contract ondertekenen... ga er administratief werk voor beleggers afhandelen... ben zo happy
quote:
Heb geen plannen om weg te gaan, en als ik nog zou gana lijkt skieen in de hoogste gebieden in de alpen me wel leuk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jij ook?
Ga je nog weg?
niet dat ik je hier weg wil hebben hoor
Les Deux Alpes kan dat nog.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Heb geen plannen om weg te gaan, en als ik nog zou gana lijkt skieen in de hoogste gebieden in de alpen me wel leuk.
skiënquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Heb geen plannen om weg te gaan, en als ik nog zou gana lijkt skieen in de hoogste gebieden in de alpen me wel leuk.
Heb maar 1 keer op de latten gestaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Les Deux Alpes kan dat nog.
Is wel grappig om daar dan op de fiets naar boven te gaan, kom je in Les Deux Alpes aan, zie je mensen met ski's rondlopen
Ben je zo'n skiër?
Les Deux Alpes is een boardersparadijs. Een hele saaie gletscher voor skiers is dat. Dan kun je beter naar Kaprun bijvoorbeeld. Dat is ook veel dichterbij, of naar Tignes/Val 'd Isere als je naar Frankrijk wil.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Les Deux Alpes kan dat nog.
Is wel grappig om daar dan op de fiets naar boven te gaan, kom je in Les Deux Alpes aan, zie je mensen met ski's rondlopen
Ben je zo'n skiër?
Hey Remzz, nog steeds Stateside? Klinkt goed allemaal. Have fun!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 06:49 schreef Remzz het volgende:
Ben op de set van Gilmore Girls(ja dat kijk ik) geweest, helaas waren Rory en Lorelai nergens te bekennen
. Heel Star's Hollow is gewoon compleet nagebouwt daar
. Echt super om te zien. En op de orginele Friends bank gezeten
Ah, je gaat alle tourist traps langs lees ik?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 06:49 schreef Remzz het volgende:
Ben op de set van Gilmore Girls(ja dat kijk ik) geweest, helaas waren Rory en Lorelai nergens te bekennen
Haha ja, ik hang echt totaal de tourist uit de afgelopen 2 weken en de komende week. Met camera om de nek enalquote:Op zaterdag 22 juli 2006 07:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Ah, je gaat alle tourist traps langs lees ik?
Idd heb je helemaal gelijk aan, de mensen zijn echt enorm aardig, een stuk vriendelijker dan in Nederland had ik niet verwacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:05 schreef popolon het volgende:
De USA als land en de mensen zijn geweldig.
Vergeet de politiek and you're fine.
Dat had ik ook toen ik er voor 't eerst kwam, veel vooroordelen verdwijnen als sneeuw voor de zon.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd heb je helemaal gelijk aan, de mensen zijn echt enorm aardig, een stuk vriendelijker dan in Nederland had ik niet verwacht eigenlijk.
Feli!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:25 schreef TheVulture het volgende:
GOEIENAVOND![]()
Alsof iemand dat zou willenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik er voor 't eerst kwam, veel vooroordelen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Mij krijg je hier ook niet meer weg.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 06:49 schreef Remzz het volgende:
Daarom blijf ik ook hier.quote:
Die komt gewoon hier drie keer per jaar.quote:
Oooh!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Die komt gewoon hier drie keer per jaar.
3 x maar.... wie wast dan de rest van het jaar je vieze onderbroeken?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Die komt gewoon hier drie keer per jaar.
Z'n mexicaanse illegale schoonmaakster.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:53 schreef XL het volgende:
[..]
3 x maar.... wie wast dan de rest van het jaar je vieze onderbroeken?
Daarom trouw je natuurlijk, dat lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:53 schreef XL het volgende:
[..]
3 x maar.... wie wast dan de rest van het jaar je vieze onderbroeken?
Gilmore Girlsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 06:49 schreef Remzz het volgende:
Ik kwam dus inderdaad de supermarkt buiten. Daar is zo'n afdak en daar stond iedereen te schuilen, want het was dus gaan regenen. Ik voelde me eindelijk weer in Nederland. Ben lekker door de regen naar huis gefietst, lekker fris.quote:
PFAP!!!!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:07 schreef pfaf het volgende:
Zuid-Nederland.
[afbeelding]
Het amg hier ook wel een keer regen, maar de buien zullen wel weer opgelost zijn teegn de tijd ze hier zijn. Volgens mij was hier de laatste druppel zo'n 5 weken terug gevallen.
Bij Eindhoven in de buurt is het nog steeds droogquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:07schreef pfaf het volgende:
Zuid-Nederland.
[afbeelding]
Het amg hier ook wel een keer regen, maar de buien zullen wel weer opgelost zijn teegn de tijd ze hier zijn. Volgens mij was hier de laatste druppel zo'n 5 weken terug gevallen.
In deze buurt bij Eindhoven heeft het wel een beetje geregend.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:56 schreef dndiek het volgende:![]()
[..]
Bij Eindhoven in de buurt is het nog steeds droog
morgen mag het zeker mooi weer wordenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 14:19 schreef TheVulture het volgende:
Het regent
Eindelijk een beetje verkoeling... morgen mag het weer mooi worden... zwemmen
quote:
Kan je die even terugsturen.quote:
was mooi hequote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:54 schreef Brahimov het volgende:
Voetbalwedstrijd afgelopen, dus reclame![]()
Zelfs na de Dennis Bergkamp testimonial![]()
quote:
ja idd. Ik heb erop gelet maar ze hebben beiden naar elkaar gepasst. Lief.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:02 schreef komrad het volgende:
wat wel apart was dat van basten en davids samen in een eltal spelen
quote:
hij was er nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:17 schreef Brahimov het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb Clarence niet gezien (maar ook niet de hele match)
Het was een wedstrijd voor Legendsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:17 schreef Brahimov het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb Clarence niet gezien (maar ook niet de hele match)
Ik heb ook regen gezien! Dus.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:18 schreef XL het volgende:
[..]
Ik kwam dus inderdaad de supermarkt buiten. Daar is zo'n afdak en daar stond iedereen te schuilen, want het was dus gaan regenen. Ik voelde me eindelijk weer in Nederland. Ben lekker door de regen naar huis gefietst, lekker fris.
Ik zit momenteel inderdaad in Zeeuws Vlaanderen. Inmiddels is het hier droog en wordt het wat lichter
quote:Op zondag 23 juli 2006 22:06 schreef komrad het volgende:
komt het vanavond niet meer dan?
Mijn vakantie begint netquote:Op zondag 23 juli 2006 22:05 schreef Brahimov het volgende:
De sportzomer is voorbij![]()
Mijn vakantie nog niet![]()
nope.quote:Op zondag 23 juli 2006 22:06 schreef komrad het volgende:
komt het vanavond niet meer dan?
quote:Op maandag 24 juli 2006 08:28 schreef Spooky4u het volgende:
![]()
Eindelijk weer op mijn werk onder een koele airco.
Een erg aangename 17 graden buiten. Binnen is een ander verhaal...quote:
nog steeds verbouwing/kluswerkzaamheden? huh, das dan ook al wel vroeg.quote:
Ja en nee; de schilders staan t/m morgen om 07:25u op de stoep, maar dit was een brulbuurbaby... om 06:00uquote:Op maandag 24 juli 2006 09:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nog steeds verbouwing/kluswerkzaamheden? huh, das dan ook al wel vroeg.
Ik heb zojuist besloten morgen vrij te nemen, want van het weekend moet ik het volgens mij niet echt hebben.
Popo danquote:Op maandag 24 juli 2006 16:03 schreef placebeau het volgende:
hehe, BS, ik zie dat je naast de spt-awards ook kans maakt op een VBL-award.
Wel voor de enige award waar ik me niet voor zou schamenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:03 schreef placebeau het volgende:
hehe, BS, ik zie dat je naast de spt-awards ook kans maakt op een VBL-award.
ja, zie het ook, jammer, maar wel mooi.quote:
8 pool tournament in Las Vegas toch? Gister was Ronnie ook bezigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:24 schreef placebeau het volgende:
[..]
ja, zie het ook, jammer, maar wel mooi.
Vanmorgen was er wel live eightball. Met vrouwen.
ow, hij ook, zo cool. Je wet soms niet wanneer ze hem nog eens uitzenden?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
8 pool tournament in Las Vegas toch? Gister was Ronnie ook bezig
pfaf is morgen voor het laatst.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:32 schreef XL het volgende:
M|TT is terug!!!! Wie past de titel van IRC even aan!
We hebben hem bijna niet gepest en SoK ook niet!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:34 schreef mitt het volgende:
[..]
pfaf is morgen voor het laatst.
dus ik moet weer even inlezen
en TV heeft een baanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:35 schreef XL het volgende:
[..]
We hebben hem bijna niet gepest en SoK ook niet!
Niet alleen koud drinken wat Thee het liefst kruiden wil ook wel een helpen(venkelthee voor krampen of kamille )maar afwisselen warm koud drinken bij dit weer.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:50 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond... hier een brak bericht van uit Den Bosch... voel me al de hele dag zo slap als een vaatdoek... buikkrampen, zwaar hoofd... denk dat de hitte en het koude drinken toch zijn tol hebben geeist. Meer mensen soortgelijke klachten?
En dat terwijl ik eigenlijk heel vrolijk zou moeten zijn, krijg immers nog meer salaris bij mijn nieuwe job dan waar ik op gerekend had
Maar vanavond maar eens heel vroeg naar bed, eens kijken of het helpt.
Het warmt al lekker op ja. Nog een paar graadjes erbij zou wel fijn zijn. Ik moet vanmiddag een wedstrijd tennissen tegen een 65+-erquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hartmassagequote:Op woensdag 26 juli 2006 12:58 schreef XL het volgende:
[..]
Het warmt al lekker op ja. Nog een paar graadjes erbij zou wel fijn zijn. Ik moet vanmiddag een wedstrijd tennissen tegen een 65+-er
IRC is nu 'hot' M|TT.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:16 schreef mitt het volgende:
Is de pret er hier alweer vanaf?
Of is Mirri op vakantie
spannend inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:36 schreef mitt het volgende:
[..]
en TV heeft een baan
je mist nog eens wat.
administratief... afhandelen van effectentransacties..quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:21 schreef komrad het volgende:
wat voor werk ga je doen vulture??
Hot hot hot.... Amerika al beu Remzz?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:34 schreef Remzz het volgende:
Hooi allemaal
Over een weekje alweer naar huis, nu in Orlando, morgen eens kijken naar alle parken hier in de buurt
Alles goed hier verder?
Was leuk om te zien.quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:07 schreef TheVulture het volgende:
net op het Sportjournaal... de nieuwe Tiger Woods... 2 jarig manneke met een luier die nu al gewoon beter een bal wegpeert dan ik ooit zal kunnen![]()
Thanks... jij ook alvastquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:46 schreef MiLalaa het volgende:
Vulture gefeli met je job, eindelijk!
Ik heb wss ook nieuw werk. Wel hetzelfde soort prutwerk, maar ik verdien meer en in een leukere omgeving zonder van die verstokte zure mensen.
wat voor iets dan precies?quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:46 schreef MiLalaa het volgende:
Ik heb wss ook nieuw werk. Wel hetzelfde soort prutwerk, maar ik verdien meer en in een leukere omgeving zonder van die verstokte zure mensen.
fouten opsporen en oplossen.. Maar dat was eerst dus bij een bank, nu elders. Ze willen me graag hebben omdat ik er goed in ben. Beetje jammer, om heel goed te zijn in stom werkquote:Op donderdag 27 juli 2006 18:05 schreef komrad het volgende:
wat voor iets dan precies?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:28 schreef Brahimov het volgende:
Landis is dom
Toch zal ie altijd de boeken in gaan als de winnaar van "de onthoofde Tour 2006"quote:
Ja, wamt hij heeft zich laten pakken, zo moet er dus gesproken wordenquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:28 schreef Brahimov het volgende:
Landis is dom
Thx! Tiz een Toshiba, type Satellite A110-178. Ben er nu wegwijs op aan het worden.quote:
Met enige vertraging vanwege laptopgefröbel:quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:46 schreef MiLalaa het volgende:
leukquote:Op donderdag 27 juli 2006 17:46 schreef MiLalaa het volgende:
Na het is hier echt prachtigquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hot hot hot.... Amerika al beu Remzz?
quote:
Nou het was hier anders nog behoorlijk heet vandaagquote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:29 schreef TheVulture het volgende:eindelijk ook weer wat normalere temperaturen
![]()
Het mag wel hoor.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:32 schreef TimmyAsd het volgende:
Als nieuwbakken sportposter mag ik niet ontbreken hier
leuk, wanneer moet je spelen... ik speel vanaf komende zaterdag weer een toernooi...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:23 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Nou het was hier anders nog behoorlijk heet vandaagmaar dat kan mij niet deren.
Nu ga ik eens kijken of ik nog kan tennissen. Voorbereiding op toernooi.
Over 1,5 week ongeveer. Ik doe gemengd dubbel met een nr6, ben zelf 9. We zijn dus ook ingedeeld bij de 6en, dus het wordt vast een flop. Maar als het maar gezellig isquote:Op zondag 30 juli 2006 10:40 schreef TheVulture het volgende:
leuk, wanneer moet je spelen... ik speel vanaf komende zaterdag weer een toernooi...
Je krijgt dan allemaal snelle ballen aangespeeld, dat is veel fijner dan de trage ballen die je op je eigen niveau krijgt. Je slaat ze verbazend makkelijk terug, alleen ben je waarschijnlijk lang niet vast genoeg om dat lang met ze vol te houden. Als ik met vijfen of zessen speel probeer ik altijd de punten kort te houden (je partner moet dat dan natuurlijk ook doen), dat pakt vaak verrassend goed uit. Op een gegeven moment zul je wel zien dat de tegenstanders doorhebben wie de zwakke schakel is en gaan ze proberen daar rally's mee te spelen.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Over 1,5 week ongeveer. Ik doe gemengd dubbel met een nr6, ben zelf 9. We zijn dus ook ingedeeld bij de 6en, dus het wordt vast een flop. Maar als het maar gezellig is![]()
Doe jij weer enkel?
yep ik speel een enkel in de 9... ik denk dat XL wel gelijk heeft met zijn theorie... ik speel regelmatig tegen een collega die amper een tennisracket aanraakt, het enige wat hij doet is de ballen blokken, waardoor jij altijd degene bent die iets met die bal moet doen... heel frustrerend tennissen is dat... want als je risico neemt vliegt de bal ook vaker uit natuurlijkquote:Op zondag 30 juli 2006 12:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Over 1,5 week ongeveer. Ik doe gemengd dubbel met een nr6, ben zelf 9. We zijn dus ook ingedeeld bij de 6en, dus het wordt vast een flop. Maar als het maar gezellig is![]()
Doe jij weer enkel?
das waar inderdaad. Tis ook niet zo dat ik niet kan tennissen. Heb 'vroeger' ook altijd op tennis gezeten. Nu sinds 1 jaar weer lid dus ik pik het vrij aardig weer op. Winnen van m'n dubbelpartner zit er echter nog laaaaang niet in. Maar dat hoeft dan ook nietquote:Op zondag 30 juli 2006 12:20 schreef XL het volgende:
Je krijgt dan allemaal snelle ballen aangespeeld, dat is veel fijner dan de trage ballen die je op je eigen niveau krijgt. Je slaat ze verbazend makkelijk terug, alleen ben je waarschijnlijk lang niet vast genoeg om dat lang met ze vol te houden. Als ik met vijfen of zessen speel probeer ik altijd de punten kort te houden (je partner moet dat dan natuurlijk ook doen), dat pakt vaak verrassend goed uit. Op een gegeven moment zul je wel zien dat de tegenstanders doorhebben wie de zwakke schakel is en gaan ze proberen daar rally's mee te spelen.
Aha, herkenbaar.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:39 schreef TheVulture het volgende:
yep ik speel een enkel in de 9... ik denk dat XL wel gelijk heeft met zijn theorie... ik speel regelmatig tegen een collega die amper een tennisracket aanraakt, het enige wat hij doet is de ballen blokken, waardoor jij altijd degene bent die iets met die bal moet doen... heel frustrerend tennissen is dat... want als je risico neemt vliegt de bal ook vaker uit natuurlijk
Ik speel sinds juni vorig jaar en ga dit seizoen net geen zes worden.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:26 schreef MiLalaa het volgende:
ooh speel je nog maar kort XL? Ik dacht echt dat jij een superprof was(hoewel dat natuurlijk snel kan!)
Ik sla vaak te hard tegen van die boogbaldames. Maar met effect enzo ben ik niet zo goed in.
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:28 schreef XL het volgende:
Ik speel sinds juni vorig jaar en ga dit seizoen net geen zes worden.
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:28 schreef XL het volgende:
[..]
Ik speel sinds juni vorig jaar en ga dit seizoen net geen zes worden.
Als je begint met tennis is je rating 9 komrad.quote:
Als ik in Zeeland speel sta ik ook altijd tegen 'oude' mannen. Dat is in Brabant wel anders!quote:Op zondag 30 juli 2006 20:39 schreef MiLalaa het volgende:
bij mij ook de backhandik heb al bepaald dat ik links sta bij dubbel. Maar ik tennis beetje te weinig. Er zijn ook weinig jongelui dat vind ik ook jammer
Gelukkig, ik ben niet de enige die het niet helemaal snapte.quote:
ow, gemistquote:Op zondag 30 juli 2006 20:46 schreef komrad het volgende:
studio sport
quote:Op zondag 30 juli 2006 20:48 schreef MiLalaa het volgende:
Eigenlijk zou je het dan trouwens SS moeten noemen.. maar das ook niet echt een hippe afkorting.
Wat heeft hockey nou weer met sport te makenquote:Op zondag 30 juli 2006 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Het was een mooie Oranje sportdag... Honkbal en Hockey-succes
Als Nederland er goed in is dan is het sportquote:Op zondag 30 juli 2006 20:53 schreef XL het volgende:
[..]
Wat heeft hockey nou weer met sport te maken
quote:Op zondag 30 juli 2006 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Nederland er goed in is dan is het sport![]()
Dat gaat misschien bij korfballen op, maar niet bij hockeyquote:Op zondag 30 juli 2006 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Nederland er goed in is dan is het sport![]()
jij bent vast de enige die die afkorting gebruiktquote:Op zondag 30 juli 2006 20:46 schreef komrad het volgende:
studio sport
Whehe.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:16 schreef XL het volgende:
[..]
Dat gaat misschien bij korfballen op, maar niet bij hockey
Zekers. Nog een weekje vakantie en het is nu weer dingen-buiten-doen weer. Heel fijn.quote:
quote:
Zeer waarschijnlijk dacht ik, maar niet 100%.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:58 schreef Spooky4u het volgende:
dat nieuws kwam vandaag he
quote:
scherp geconstateerdquote:Op maandag 31 juli 2006 19:48 schreef komrad het volgende:
hoi timmy, jij ook hier
44ste, da's netjesquote:Op maandag 31 juli 2006 22:05 schreef Wombcat het volgende:
Vermoeiend
En lekker zweten, dus de TT was wel van toepassing.
Joux Plane is een erg zware berg
En gisteren een cyclo gefietst, de Madeleine, met zoals de naam al aangeeft de Madeleine er in, die is ook erg zwaar. Ik was 44e op ongeveer 140 deelnemers, dus dat was wel OK. Was erg zwaar, o.a. vanwege de hitte.
Klinkt erg goed 44e van de 140quote:Op maandag 31 juli 2006 22:05 schreef Wombcat het volgende:
Vermoeiend
En gisteren een cyclo gefietst, de Madeleine, met zoals de naam al aangeeft de Madeleine er in, die is ook erg zwaar. Ik was 44e op ongeveer 140 deelnemers, dus dat was wel OK. Was erg zwaar, o.a. vanwege de hitte.
Geen dank.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:22 schreef MiLalaa het volgende:
bedankt Bruce voor de reminder!![]()
qua prono gebeuren zal ik het niet erg vinden als het seizoen is afgelopen..
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:05 schreef Wombcat het volgende:
Vermoeiend
ik heb er nu al zin inquote:Op maandag 31 juli 2006 22:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Geen dank.![]()
En na dit seizoen starten we toch gewoon met het andere prono-seizoen.
welkom terug!quote:Op maandag 31 juli 2006 22:05 schreef Wombcat het volgende:
Vermoeiend
Paar biertjes wil wel eens helpenquote:Op maandag 31 juli 2006 22:05 schreef Wombcat het volgende:
Vermoeiend
Lijkt me welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Komen er weer maandstatistiekjes?
Het is niet slecht, maar absoluut én relatief ben ik wel eens beter geëindigd. Nu is het punt met dit soort dingen wel dat de pak 'm beet eerste 10-20 ongeacht het aantal deelnemers (tot circa 1000 man iig) ongeveer van hetzelfde niveau zijn, en dat pas daarna het afhankelijk wordt van hoeveel er mee doen hoeveel er voor je eindigen.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dat je daar erg trots op mag zijn
Hoi.quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:35 schreef Bruce117 het volgende:
Hoi.
Kunnen we al schaatsen op de oosterschelde?
Hier regent het flink nu. Ben net op tijd binnen van boodschappen doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:44 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee joh! Het is er nog heerlijk zwemmen
lekker drijven
![]()
Hier was het net ook wel heel donker, het leek wel nacht.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:08 schreef Wombcat het volgende:
Hier regent het flink nu. Ben net op tijd binnen van boodschappen doen
Lijkt me niet lekker om met zulk weer op de Oosterschelde te drijven.
lekker hoor!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:18 schreef MiLalaa het volgende:
ps nog 2 daagjes dan ben ik weg op m'n werk![]()
en ik ga lekker niet trakteren zoals hier ongeveer elke dag gebeurt. Dan maar eens 1 dag geen kleffe appelflappen.![]()
Kuchquote:
Ja hoor... jammer dat het EK Zwemmen in het water is gevallenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:12 schreef TimmyAsd het volgende:
Alles goed hier=
wateroverschot bij het zwemmenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja hoor... jammer dat het EK Zwemmen in het water is gevallen
Is een te groot risico.. voor je het weet zwemmen ze de Donau inquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
wateroverschot bij het zwemmen
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:16 schreef TheVulture het volgende:
Ja hoor... jammer dat het EK Zwemmen in het water is gevallen
Nog geen idee.quote:
Da's lulligquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
er was een vreselijke wolkbreuk boven het openlucht stadion
nope, het programma is afgelastquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:38 schreef komrad het volgende:
zijn ze later nog wel doorgegaan eigenlijk?
Wat een watjes.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nope, het programma is afgelast
ben wel benieuwd hoe ze dat morgen gaan doen... halve finale en finale 200 vrij in een kort tijdsbestek lijkt me best heavy... misschien wel een voordeel voor VDH omdat ik denk ik over meer inhoud beschikt dan Magnini... of is die ook sterk over 400m?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nope, het programma is afgelast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |