Holland Sport al langer volgens mij.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:30 schreef Sheepcidus het volgende:
Weet niet, dat fietsen hadden ze iig vorig jaar al.
HS heeft het al langer als een jaar.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:30 schreef Sheepcidus het volgende:
Weet niet, dat fietsen hadden ze iig vorig jaar al.
quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die wielerwedstrijd op het laatst, dat muziekbandje en eigenlijk het hele concept van hun programma had Holland Sport al gejat van het wielerprogramma "Aankomst Bergop" van Mark Uytterhoeven op de allang vergane Belgische sportbetaalzender Supersport ergens begin jaren '90 hoor.
was inderdaad wel leuk om te zien al zag ze er wel als een barbiepop uit. Maar verder wel OKquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:23 schreef Rudieh het volgende:
was ik de enige die Nathalie Delcroix een lekker wijf vond?
Die fietsspelletjes zijn al zo oud als de weg naar Rome. Niks gejat van Holland Sport dus.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Holland Sport al langer volgens mij.
Guido Belcanto heeft nochtans duidelijk sinds die Tourwinst geen kapper meer bezocht ...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:18 schreef -Angelus- het volgende:
"ik denk onmiddelijk aan de tour van '56" ... je ziet sprakeloos vol verbazing kijken
Wielrennen trekt echt de meest excentrieke personen aan in vergelijking met andere sporten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Guido Belcanto heeft nochtans duidelijk sinds die Tourwinst geen kapper meer bezocht ...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |