Holland Sport al langer volgens mij.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:30 schreef Sheepcidus het volgende:
Weet niet, dat fietsen hadden ze iig vorig jaar al.
HS heeft het al langer als een jaar.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:30 schreef Sheepcidus het volgende:
Weet niet, dat fietsen hadden ze iig vorig jaar al.
quote:
quote:Op maandag 17 juli 2006 22:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die wielerwedstrijd op het laatst, dat muziekbandje en eigenlijk het hele concept van hun programma had Holland Sport al gejat van het wielerprogramma "Aankomst Bergop" van Mark Uytterhoeven op de allang vergane Belgische sportbetaalzender Supersport ergens begin jaren '90 hoor.
was inderdaad wel leuk om te zien al zag ze er wel als een barbiepop uit. Maar verder wel OKquote:Op dinsdag 18 juli 2006 02:23 schreef Rudieh het volgende:
was ik de enige die Nathalie Delcroix een lekker wijf vond?
Die fietsspelletjes zijn al zo oud als de weg naar Rome. Niks gejat van Holland Sport dus.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Holland Sport al langer volgens mij.
Guido Belcanto heeft nochtans duidelijk sinds die Tourwinst geen kapper meer bezocht ...quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:18 schreef -Angelus- het volgende:
"ik denk onmiddelijk aan de tour van '56" ... je ziet sprakeloos vol verbazing kijken
Wielrennen trekt echt de meest excentrieke personen aan in vergelijking met andere sporten.quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Guido Belcanto heeft nochtans duidelijk sinds die Tourwinst geen kapper meer bezocht ...![]()
Die liedjes zijn wel jammer ja.quote:Op woensdag 19 juli 2006 01:35 schreef Ambrosius het volgende:
Aardige uitzending vandaag, dat rijden in die auto spoel ik standaard door, net als die liedjes.
Dat is geen komiek hoor, maar een artiest.quote:Op donderdag 20 juli 2006 08:04 schreef Baraja het volgende:
Ik vind dat stukje van Johan De Muynck met zo'n kale Belgische 'komiek' altijd totaal niet grappig.
Voor de rest een uitstekend programma, net zoals de verslaggeving op Sporza.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:01 schreef Ericr het volgende:
J-P van Rossem!!
"het was geen bier dat hij gedronken had, het was Amstel"quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:18 schreef Sheepcidus het volgende:
It was an Amstel by the way.
Sporza is van de belgen Landis.
"Hij heeft dus geen bier gedronken "quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:18 schreef Sheepcidus het volgende:
It was an Amstel by the way.
Sporza is van de belgen, Landis.
Hij geeft in deze Tour commentaar voor de Franstalige Belgische openbare omroep RTBFquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mark Uyterhoeven, jammer dat hij geen commentaar meer geeft. Hans de Clerq is saai.
De vroegere eigenaar van het Onyx formule 1 team.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wie is die witte beer aan tafel?
Jean Pierre van Rossum.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
van Rossumquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De vroegere eigenaar van het Onyx formule 1 team.
Jean-Pierre van Rossum, beleggingsgoeroequote:Op donderdag 20 juli 2006 22:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
Jean-Pierre Van Rossem , ex-beursgoeroe, ex-fraudeur, ex-baas van een f1 team, ex-een van de rijkste mensen ter wereld, ex-eigenaar van 124 ferrari's, ex-politicus, schrijver, tv-figuur, ex-Robin Hood van de Vlaamse samenleving, enzovoort ...quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:33 schreef Martijn_fijn het volgende:
hij krijgt zelfs twee minuten vrije spreektijdquote:Op donderdag 20 juli 2006 22:37 schreef Zwansen het volgende:
België in optima forma aan tafel. Zelfs zulke mensen worden in dat land serieus genomen.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:37 schreef Zwansen het volgende:
België in optima forma aan tafel. Zelfs zulke mensen worden in dat land serieus genomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |