Altijdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:26 schreef maril het volgende:
Draag je wel een helm?Maril die afdalingen eng vind!
Da's wel de bedoeling ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:26 schreef komrad het volgende:
aha, ga je de joux plane nog op fietsen?
Ja, da's altijdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:34 schreef komrad het volgende:
volgens mij kom je doodmoe terug van vakantie
Fiets ze!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, da's altijd![]()
Daarom ben ik na mijn vakanties altijd nog twee daagjes vrij om uit te rusten![]()
Och ja, we moeten de laatste etappe nog voorspellenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:50 schreef Brahimov het volgende:
Goed dat Placebeau weer opdook. Prima pronoreminder
![]()
Nog 6 wekenquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:25 schreef TheVulture het volgende:
GOEIENAVOND![]()
Ik heb een nieuwe job, bij een dochteronderneming van de bank waar ik eerder solliciteerde
vandeweek contract ondertekenen... ga er administratief werk voor beleggers afhandelen... ben zo happy
Gefeliciteerd man!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:25 schreef TheVulture het volgende:
GOEIENAVOND![]()
Ik heb een nieuwe job, bij een dochteronderneming van de bank waar ik eerder solliciteerde
vandeweek contract ondertekenen... ga er administratief werk voor beleggers afhandelen... ben zo happy
quote:
Heb geen plannen om weg te gaan, en als ik nog zou gana lijkt skieen in de hoogste gebieden in de alpen me wel leuk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jij ook?
Ga je nog weg?
niet dat ik je hier weg wil hebben hoor
Les Deux Alpes kan dat nog.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Heb geen plannen om weg te gaan, en als ik nog zou gana lijkt skieen in de hoogste gebieden in de alpen me wel leuk.
skiënquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Heb geen plannen om weg te gaan, en als ik nog zou gana lijkt skieen in de hoogste gebieden in de alpen me wel leuk.
Heb maar 1 keer op de latten gestaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Les Deux Alpes kan dat nog.
Is wel grappig om daar dan op de fiets naar boven te gaan, kom je in Les Deux Alpes aan, zie je mensen met ski's rondlopen
Ben je zo'n skiër?
Les Deux Alpes is een boardersparadijs. Een hele saaie gletscher voor skiers is dat. Dan kun je beter naar Kaprun bijvoorbeeld. Dat is ook veel dichterbij, of naar Tignes/Val 'd Isere als je naar Frankrijk wil.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Les Deux Alpes kan dat nog.
Is wel grappig om daar dan op de fiets naar boven te gaan, kom je in Les Deux Alpes aan, zie je mensen met ski's rondlopen
Ben je zo'n skiër?
Hey Remzz, nog steeds Stateside? Klinkt goed allemaal. Have fun!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 06:49 schreef Remzz het volgende:
Ben op de set van Gilmore Girls(ja dat kijk ik) geweest, helaas waren Rory en Lorelai nergens te bekennen
. Heel Star's Hollow is gewoon compleet nagebouwt daar
. Echt super om te zien. En op de orginele Friends bank gezeten
Ah, je gaat alle tourist traps langs lees ik?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 06:49 schreef Remzz het volgende:
Ben op de set van Gilmore Girls(ja dat kijk ik) geweest, helaas waren Rory en Lorelai nergens te bekennen
Haha ja, ik hang echt totaal de tourist uit de afgelopen 2 weken en de komende week. Met camera om de nek enalquote:Op zaterdag 22 juli 2006 07:17 schreef popolon het volgende:
[..]
Ah, je gaat alle tourist traps langs lees ik?
Idd heb je helemaal gelijk aan, de mensen zijn echt enorm aardig, een stuk vriendelijker dan in Nederland had ik niet verwacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:05 schreef popolon het volgende:
De USA als land en de mensen zijn geweldig.
Vergeet de politiek and you're fine.
Dat had ik ook toen ik er voor 't eerst kwam, veel vooroordelen verdwijnen als sneeuw voor de zon.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd heb je helemaal gelijk aan, de mensen zijn echt enorm aardig, een stuk vriendelijker dan in Nederland had ik niet verwacht eigenlijk.
Feli!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:25 schreef TheVulture het volgende:
GOEIENAVOND![]()
Alsof iemand dat zou willenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 08:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat had ik ook toen ik er voor 't eerst kwam, veel vooroordelen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Mij krijg je hier ook niet meer weg.
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 06:49 schreef Remzz het volgende:
Daarom blijf ik ook hier.quote:
Die komt gewoon hier drie keer per jaar.quote:
Oooh!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Die komt gewoon hier drie keer per jaar.
3 x maar.... wie wast dan de rest van het jaar je vieze onderbroeken?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Die komt gewoon hier drie keer per jaar.
Z'n mexicaanse illegale schoonmaakster.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 09:53 schreef XL het volgende:
[..]
3 x maar.... wie wast dan de rest van het jaar je vieze onderbroeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |