Jullie hebben geen gordijnen? Wat is je adres?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou ik woon aan een redelijke drukke straat, dus half Rotterdam ziet mij dan naakt rondhupsen.
Een tijdje geleden waren ze hier de weg opnieuw aan 't bestraten en mijn vriendin komt 's ochtends (naakt) haar bed uit en loopt de woonkamer in, al die bouwvoukers schreeuwen en wijzen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jullie hebben geen gordijnen? Wat is je adres?![]()
Gordijnenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Dan kan ik komen helpen gordijnen ophangen he. *onschuldig kijkt*
kom maar hier, wij hebben ook geen gordijnen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Dan kan ik komen helpen gordijnen ophangen he. *onschuldig kijkt*
Dure gordijnen met zo'n vliegreis.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
kom maar hier, wij hebben ook geen gordijnen.
Zolang je niet verwacht dat ik het goed doe, tuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:49 schreef NanKing het volgende:
Maare twist, kom je dan wel helpen die dingen op hangen waar ik de naam niet van weet?.
Concord NH. check blog voor linkje naar googlemaps.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:49 schreef Twisted_fok het volgende:
Waar woon je eigenlijk in Amerika?
Ik heb hele lage verwachtingen van jequote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zolang je niet verwacht dat ik het goed doe, tuurlijk.
Heeeel lief ja. Right.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb hele lage verwachtingen van je.
zo klonk dat even lief of niet![]()
hoe liefquote:
ik wou altijd al een van onze lammetjes melk noemen maar elk jaar kiest de rest toch een saaiere naamquote:
Foeiquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wou altijd al een van onze lammetjes melk noemen maar elk jaar kiest de rest toch een saaiere naam
ja he! vond ik ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Foei.
Melk is wel een hele lieve lammetjes naam.
En dan betekent?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja he! vond ik ook
en als ik een hondje neem noem ik hem ruhbarb
De mijne sleek-as-a-minkquote:
weet ik niet...quote:
rabarberquote:
owja dat wist ik wel!quote:
Mijne Beastquote:
leuk is het he?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Mijn pc heet: computer.
Echt waar!
* Twisted_fok heeft een cake in de oven staan.
Hopen dat het lukt, lang geleden dat ik een cake heb gebakken.
Ik voel me nu wel een liefie_. Lekker cake bakken.
Ik houd ook niet van cake, maar mn broer wel. Dus die heeft geluk. We hadden alleen geen spullen in huis voor een hartige taart. Een van de weinige soorten gebak e.d meuk die ik lekker vind.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
leuk is het he?
ik doe het graag
ik hou alleen niet van cake
maar ik heb hier een allerhande gevonden met heerlijke salades en zo dus ik heb wat te doen de komende dagen
En je had nog wel zo'n gelijk!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:04 schreef NanKing het volgende:
Wordt zomaar mijn mooie topic gesloten in KLB.
ik hou ook niet van zoete taartjes en zoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van cake, maar mn broer wel. Dus die heeft geluk. We hadden alleen geen spullen in huis voor een hartige taart. Een van de weinige soorten gebak e.d meuk die ik lekker vind.
Hopelijk denk ik morgen tijdens het boodschappen doen aan dit moment.
Nou ja zegquote:
Nou nee. SCH die krijgt de horror als hij nu spontaan op Fok zou kijkenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:28 schreef NanKing het volgende:
Een uur stil, pffft de horor.
Ik keek nog serieus naar buiten ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:52 schreef wonderer het volgende:
Tering, wat een onweer ineens...
met een frisse bries en verkoelende regendruppels, want dan mag je wel iets naar ons toe sturen hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:52 schreef wonderer het volgende:
Tering, wat een onweer ineens...
slaap lekker NanKingquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:20 schreef NanKing het volgende:
Ik ga Chinees lezen met mijn ogen dicht.![]()
je voor wie wil.
Jouw weer in de OP terugstoppenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:40 schreef fraubitch het volgende:
Ik ben uit de OP![]()
Wat moet NanKing gewoon doen?
DAT vind ik nou ookquote:
gewoon even hinten op het moment dat NK er weer is, dan komt dat best voor mekaarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ze je er niet uit heeft gehaald, maar je alleen in dat deel erin heeft gestopt en de bron-L niet heeft aangepast (wellicht kan ze dat ook neit omdat die op de webspace van Most_Wantend staat, ofzo?).
Ik ben (F)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:48 schreef wonderer het volgende:
Roos, wat is je nick op expreszo?
dam heeft ze dus de grootste helft gehadquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:35 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
Ik ben (F)
En ik kreeg net een mailtje van chick dat ze goed is aangekomen op kuala lumpur!![]()
![]()
Ik kan niet Chinezenquote:
ik ga het over een kwartiertje toch maar eens proberenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik kan niet Chinezen.
Het is veel te warm. Ik word er gek van, ik slaap nu al een week rond 5 uur.
Ok, dan ben ik het vanaf NUquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kan je niet worden, dat ben je of je bent het niet!!!!
en vergeet de zoeksleutel volksuniversiteit nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Google even op 'cursus lesbi bij mij in de buurt', dan vind je vast wel iets.
staan die tussen het mandenvlechten en herder voor beginners?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Google even op 'cursus lesbi bij mij in de buurt', dan vind je vast wel iets.
Kantklossen voor gevorderne en haken voor beginnersquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:53 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
staan die tussen het mandenvlechten en herder voor beginners?
neen zoek in het hoofdstuk geschiedenisquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:53 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
staan die tussen het mandenvlechten en herder voor beginners?
je vergeet vingerpunnikkenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Kantklossen voor gevorderne en haken voor beginners.
Toen de lucht nog schoon was en de seks nog viesquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
neen zoek in het hoofdstuk geschiedenis
toen het gras nog kort en de rokken nog lang waren
Sex met stukjes viesachtigheidquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Toen de lucht nog schoon was en de seks nog vies.
update, dood, ddos, exploit, al qaida?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:58 schreef Pony-Lover het volgende:
Waarom doen de frontpage en het fotoboek het trouwens niet meer?
old newsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:58 schreef Pony-Lover het volgende:
Waarom doen de frontpage en het fotoboek het trouwens niet meer?
Melbournequote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dam heeft ze dus de grootste helft gehad
hoe lang nog wachten op connectie naar Sydney ?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
old news
tell us something we don't alreay know
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:10 schreef Roosjedoosje het volgende:
Ik ben overigens ook een held in mensen bekeren tot het lesbodom hoor
Ter ere waarvan deze ondervragingen ineensquote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:46 schreef wonderer het volgende:
Roosje, waar leeft gij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |