Ik keek nog serieus naar buiten ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:52 schreef wonderer het volgende:
Tering, wat een onweer ineens...
met een frisse bries en verkoelende regendruppels, want dan mag je wel iets naar ons toe sturen hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:52 schreef wonderer het volgende:
Tering, wat een onweer ineens...
slaap lekker NanKingquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:20 schreef NanKing het volgende:
Ik ga Chinees lezen met mijn ogen dicht.![]()
je voor wie wil.
Jouw weer in de OP terugstoppenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:40 schreef fraubitch het volgende:
Ik ben uit de OP![]()
Wat moet NanKing gewoon doen?
DAT vind ik nou ookquote:
gewoon even hinten op het moment dat NK er weer is, dan komt dat best voor mekaarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ze je er niet uit heeft gehaald, maar je alleen in dat deel erin heeft gestopt en de bron-L niet heeft aangepast (wellicht kan ze dat ook neit omdat die op de webspace van Most_Wantend staat, ofzo?).
Ik ben (F)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:48 schreef wonderer het volgende:
Roos, wat is je nick op expreszo?
dam heeft ze dus de grootste helft gehadquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:35 schreef Roosjedoosje het volgende:
[..]
Ik ben (F)
En ik kreeg net een mailtje van chick dat ze goed is aangekomen op kuala lumpur!![]()
![]()
Ik kan niet Chinezenquote:
ik ga het over een kwartiertje toch maar eens proberenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik kan niet Chinezen.
Het is veel te warm. Ik word er gek van, ik slaap nu al een week rond 5 uur.
Ok, dan ben ik het vanaf NUquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kan je niet worden, dat ben je of je bent het niet!!!!
en vergeet de zoeksleutel volksuniversiteit nietquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Google even op 'cursus lesbi bij mij in de buurt', dan vind je vast wel iets.
staan die tussen het mandenvlechten en herder voor beginners?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Google even op 'cursus lesbi bij mij in de buurt', dan vind je vast wel iets.
Kantklossen voor gevorderne en haken voor beginnersquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:53 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
staan die tussen het mandenvlechten en herder voor beginners?
neen zoek in het hoofdstuk geschiedenisquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:53 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
staan die tussen het mandenvlechten en herder voor beginners?
je vergeet vingerpunnikkenquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Kantklossen voor gevorderne en haken voor beginners.
Toen de lucht nog schoon was en de seks nog viesquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
neen zoek in het hoofdstuk geschiedenis
toen het gras nog kort en de rokken nog lang waren
Sex met stukjes viesachtigheidquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:56 schreef NanKing het volgende:
[..]
Toen de lucht nog schoon was en de seks nog vies.
update, dood, ddos, exploit, al qaida?quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:58 schreef Pony-Lover het volgende:
Waarom doen de frontpage en het fotoboek het trouwens niet meer?
old newsquote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:58 schreef Pony-Lover het volgende:
Waarom doen de frontpage en het fotoboek het trouwens niet meer?
Melbournequote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dam heeft ze dus de grootste helft gehad
hoe lang nog wachten op connectie naar Sydney ?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 02:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
old news
tell us something we don't alreay know
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 03:10 schreef Roosjedoosje het volgende:
Ik ben overigens ook een held in mensen bekeren tot het lesbodom hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |