Jullie hebben geen gordijnen? Wat is je adres?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou ik woon aan een redelijke drukke straat, dus half Rotterdam ziet mij dan naakt rondhupsen.
Een tijdje geleden waren ze hier de weg opnieuw aan 't bestraten en mijn vriendin komt 's ochtends (naakt) haar bed uit en loopt de woonkamer in, al die bouwvoukers schreeuwen en wijzen.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jullie hebben geen gordijnen? Wat is je adres?![]()
Gordijnenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Dan kan ik komen helpen gordijnen ophangen he. *onschuldig kijkt*
kom maar hier, wij hebben ook geen gordijnen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:39 schreef Twisted_fok het volgende:
Dan kan ik komen helpen gordijnen ophangen he. *onschuldig kijkt*
Dure gordijnen met zo'n vliegreis.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
kom maar hier, wij hebben ook geen gordijnen.
Zolang je niet verwacht dat ik het goed doe, tuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:49 schreef NanKing het volgende:
Maare twist, kom je dan wel helpen die dingen op hangen waar ik de naam niet van weet?.
Concord NH. check blog voor linkje naar googlemaps.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:49 schreef Twisted_fok het volgende:
Waar woon je eigenlijk in Amerika?
Ik heb hele lage verwachtingen van jequote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zolang je niet verwacht dat ik het goed doe, tuurlijk.
Heeeel lief ja. Right.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb hele lage verwachtingen van je.
zo klonk dat even lief of niet![]()
hoe liefquote:
ik wou altijd al een van onze lammetjes melk noemen maar elk jaar kiest de rest toch een saaiere naamquote:
Foeiquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik wou altijd al een van onze lammetjes melk noemen maar elk jaar kiest de rest toch een saaiere naam
ja he! vond ik ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Foei.
Melk is wel een hele lieve lammetjes naam.
En dan betekent?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja he! vond ik ook
en als ik een hondje neem noem ik hem ruhbarb
De mijne sleek-as-a-minkquote:
weet ik niet...quote:
rabarberquote:
owja dat wist ik wel!quote:
Mijne Beastquote:
leuk is het he?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Mijn pc heet: computer.
Echt waar!
* Twisted_fok heeft een cake in de oven staan.
Hopen dat het lukt, lang geleden dat ik een cake heb gebakken.
Ik voel me nu wel een liefie_. Lekker cake bakken.
Ik houd ook niet van cake, maar mn broer wel. Dus die heeft geluk. We hadden alleen geen spullen in huis voor een hartige taart. Een van de weinige soorten gebak e.d meuk die ik lekker vind.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
leuk is het he?
ik doe het graag
ik hou alleen niet van cake
maar ik heb hier een allerhande gevonden met heerlijke salades en zo dus ik heb wat te doen de komende dagen
En je had nog wel zo'n gelijk!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:04 schreef NanKing het volgende:
Wordt zomaar mijn mooie topic gesloten in KLB.
ik hou ook niet van zoete taartjes en zoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:07 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van cake, maar mn broer wel. Dus die heeft geluk. We hadden alleen geen spullen in huis voor een hartige taart. Een van de weinige soorten gebak e.d meuk die ik lekker vind.
Hopelijk denk ik morgen tijdens het boodschappen doen aan dit moment.
Nou ja zegquote:
Nou nee. SCH die krijgt de horror als hij nu spontaan op Fok zou kijkenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:28 schreef NanKing het volgende:
Een uur stil, pffft de horor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |