Zeg, mis ik iets in R&P eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:23 schreef Twisted_fok het volgende:
Liefie_, kan ik al veilig weer naar de r&p sc zonder te gaan walgen van de aanwezige mensen of is het er nog steeds ruk?!
waren er maar relletjesquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Zeg, mis ik iets in R&P eigenlijk?
-altijd in voor een relletje-
Ik ben trouwens een Tommy denk ik, maar zonder tuinbroek.![]()
Beetje androgyn noem ik het altijd maar![]()
Een soort van Shane uit the L-word? Zij heeft wel op een vreemde manier een groot sex-appeal.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:52 schreef maedel het volgende:
[..]
Zeg, mis ik iets in R&P eigenlijk?
-altijd in voor een relletje-
Ik ben trouwens een Tommy denk ik, maar zonder tuinbroek.![]()
Beetje androgyn noem ik het altijd maar![]()
Dat is gewoon zo, jammergenoeg.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waren er maar relletjes
negen van de 10 keer zijn het gewoon een boel vervelende saaie mensen met te grote egos
maar er zijn een paar lieve mensen
maar die komen er steeds minder krijg ik het idee
en geen idee van muziekquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:57 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo, jammergenoeg.
Ik erger me aan het serieuze geslijm ook, geen greintje humor. Zo jammer.
Je bent toch ook gewoon een enorm dom blondje met dikke tieten?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en geen idee van muziek
maja wat ik ook zeg niemand zal daar ooit iets van mij aan nemen of zo want ik heb daar al een heerlijke stempel
ja maar ze willen daar mn andere eigenschappen als onschuldig en knuffelbaar nog wel eens vergetenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je bent toch ook gewoon een enorm dom blondje met dikke tieten?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben gewoon afschaffing van geslachtheid, dan is de wereld een stuk mooier.
Het zijn ook altijd de mensen die nodig eens naar zichzelf zouden moeten kijken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:02 schreef NanKing het volgende:
Wat een zaai gedoe daar in RenP.
En wat doen ze stout tegen liefie_ met pogingen tot humor.
niks?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:02 schreef NanKing het volgende:
Wat een zaai gedoe daar in RenP.
En wat doen ze stout tegen liefie_ met pogingen tot humor.
dan vind ik dat we ook alle wapens in bloempjes moeten veranderenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:02 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben gewoon afschaffing van geslachtheid, dan is de wereld een stuk mooier.
Jij hippie.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan vind ik dat we ook alle wapens in bloempjes moeten veranderen
owja en vrije sex met iedereen natuurlijk
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee hoor ik ben ik intesieve therapiequote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd de mensen die nodig eens naar zichzelf zouden moeten kijken.![]()
Maar liefie_ weet zelf ook wel beter. [14.gif]
Neehee. we schaffen geslacht af, dus ook seks/quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Hey, dat was niet de afspraakquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neehee. we schaffen geslacht af, dus ook seks/
Wel, seks is maar rritant en ingewikkld. Afschaffen die zooi.quote:
Nee, niet de seks.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Neehee. we schaffen geslacht af, dus ook seks/
Heul nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel, seks is maar rritant en ingewikkld. Afschaffen die zooi.
vergeet heerlijk nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel, seks is maar rritant en ingewikkld. Afschaffen die zooi.
Als ik representatief moet zijn voor de r&p sc, dan niet. Maar anders natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee hoor ik ben ik intesieve therapie
ga je een keer mee twist? ze willen daar graag weten wie er achter de beeldschermpjes zit!
Met vrouwen misschien. Met mannen is het maar druiperig en soms pijnlijk en ...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heul niet.
Seks is fijn en lief en lekker en geil en nog meer van dat.
nee het heeft te maken met angsten onder ogen zien en zoquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als ik representatief moet zijn voor de r&p sc, dan niet. Maar anders natuurlijk wel.
Ben je bang voor mij, ohjee.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee het heeft te maken met angsten onder ogen zien en zo
weet ik veel ik lul ook maar wat
duhquote:
Druiperig dat klinkt euhz...druiperig..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met vrouwen misschien. Met mannen is het maar druiperig en soms pijnlijk en ...
Mm, samen klaarkomen. Okee
Seks wordt niet afgeschaft.
Ik lek altijd na afloop. Tenzij we condooms gebruiken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Druiperig dat klinkt euhz...druiperig..
Wel als een verrassing.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
duh
dat komt toch niet als een verasing hoop ik?
Wat zijn je favo musicals?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:15 schreef liefie_ het volgende:
ik wou dat ik een micriofoon had en jullie boxjes en fok een "luister naar wat liefie zingt functie"
wat een heerlijke muziek heb ik weer opstaan
Daar heb je (hand)doekjes voor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik lek altijd na afloop. Tenzij we condooms gebruiken.
Je zin, wat doe jequote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:17 schreef Odysseuzzz het volgende:
Als we seks afschaffen, wat ik niet zie gebeuren. Hoe zit dat dan met seks, wordt dat dan ook afgeschaft? Want dan stem ik tegen.
Dat is niet voorbehouden aan hetero seks, dat lekken dus.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik lek altijd na afloop. Tenzij we condooms gebruiken.
verrassing!!!!!quote:
aidaquote:
Ja, weet ik. Maar toch irritant. Vlekken in de lakens enzo, bah.quote:
Leg uit.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is niet voorbehouden aan hetero seks, dat lekken dus.
Lees het nog eens doorquote:
quote:Als we seks afschaffen, wat ik niet zie gebeuren. Hoe zit dat dan met seks, wordt dat dan ook afgeschaft? Want dan stem ik tegen.
Heb ik maar een keer gezien. Marleen was wel goed als Amneris.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
aida
maar ik was even bezig met have a little faith in me van john hiatt
en nu ga ik verder met maxine & franklin brow!!!
de eerste keer!!
ik vind hem ook extra tof omdat we m zelf hebben gezongen en je dan helemaal snapt hoe knap het is!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik maar een keer gezien. Marleen was wel goed als Amneris.
Alleen gehoordquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:22 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ooit weleens gehoord van vrouwelijke ejaculatie?.
om de een of andere reden gingen we dat eerst altijd zingen op de fiets terug van het uitgaan als we iet wat beschonken warenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:24 schreef liefie_ het volgende:
'k was stomverbaasd toen je me belde
na zo'n lange tijd
m'n hart sloeg plotseling heel even over
en jij klonk nog hetzelfe
en het meisje in mij
bracht zo maar weer het onderste boven
echt?quote:
Dat ben ik stiekem ookquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
echt?
om de een of andere reden dacht ik dat je wel donker zou zijn...
wow!quote:
Je bent gewoon goedquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wow!
wat kan ik toch goed dingen inschatten!
Rooie spettersquote:
dankuquote:
Ik ook niet, maar ik kan soms wel treuzelen met dingen doen. Creme en zalfjes en aankleden enzo.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:48 schreef NanKing het volgende:
Ik douche altijd snel, ik vind het maar nix een half uur in de douche staan.
maar dat valt toch niet onder douchen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:50 schreef NanKing het volgende:
Ja, cremetjes en zalfjes ben ik wel altijd heel lang mee bezig.
En aankleden is helemaal een hel. Meestal ligt mijn hele bed vol kleding, voordat ik eindelijk het goede te pakken heb
.
Naakt rond hupsen is fijn, maar ik heb heule grote ramenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar dat valt toch niet onder douchen?
juist met dit weer niet
kun je beter naakt rondhupsen
Ik woon in Amerika. Als iemand ook maar een glimp van mij opvangt, word ik gesue'dquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar dat valt toch niet onder douchen?
juist met dit weer niet
kun je beter naakt rondhupsen
ach ziet toch niemandquote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Naakt rond hupsen is fijn, maar ik heb heule grote ramen.
Nou ik woon aan een redelijke drukke straat, dus half Rotterdam ziet mij dan naakt rondhupsen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 17:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ach ziet toch niemand
en anders denken ze huh om er daarna nooit meer over na te denken
Allang niet meer.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:01 schreef liefie_ het volgende:
naakt is toch gewoon een natuurlijk iets voor mensen?
naja misschien denk ik er veel te simpel over maja
Dat is gewoon ziekelijkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Allang niet meer.
Het is hier in sommige staten/steden verboden om je kind de borst te geven in openbare gelegenheden. Een naakte borst = seks.
Welcome to the States.quote:
*auw*quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:18 schreef liefie_ het volgende:
ik stel een protest actie voor
iets met bhs verbranden en rondhupsen in onze naakte borstjes
wrom niet?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:18 schreef maedel het volgende:
nou zit ik persoonlijk ook niet te wachten op een blote voedinggevende tiet in een horecagelegenheid hoor![]()
Maar om dat met sex te associëren is wel erg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |