De spelers:quote:Op woensdag 19 juli 2006 12:31 schreef AnthonyZeus het volgende: Vinden jullie dit acceptabel? Ik moet tot 5 uur, maar ze stuurd me een sms dat haar rok zeiknat is en dat ze niet kan wachten tot ik haar helemaal de "shits" in neuk...
Meningen graag!
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:18 schreef PDOA het volgende:
[..]
Bekijk die andere link nou eens voordat je oordeelt...
Heb je die ijsmeis.rar al gemaild? foklenus@hotmail.comquote:
Mag je mij ook wel ff mailen als je wil!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:20 schreef LENUS het volgende:
[..]
Heb je die ijsmeis.rar al gemaild? foklenus@hotmail.com![]()
Idd ja. Even een edit graag!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:21 schreef mvdlubbe het volgende:
Deze is wel héél erg vroeg he...
En de OP mist duidelijk een Chuck Norris... Deze stond al heel lang klaar?
De OP staat op de wiki: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/MILF
Zit nog op mn werk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:20 schreef LENUS het volgende:
[..]
Heb je die ijsmeis.rar al gemaild? foklenus@hotmail.com![]()
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/015079.htmlquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:20 schreef PDOA het volgende:
Zou Deloitte het heugelijke nieuws al hebben vernomen?
AZ fuckt MILFquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:25 schreef DjMoonlight het volgende:
is fok! nou traag, of is chello weer aan het fucken .?
geenstijl fokt fok.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:25 schreef DjMoonlight het volgende:
is fok! nou traag, of is chello weer aan het fucken .?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:24 schreef Morrigun99 het volgende:
Waarom reageert hij niet meer trouwens? Ben aan het teruglezen hoor, maar heb daarvoor nog geen reden ontdekt.
Hij staat zich bij z'n baas te verantwoorden, en uit te leggen waarom het hem wél luktequote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:24 schreef Morrigun99 het volgende:
Waarom reageert hij niet meer trouwens? Ben aan het teruglezen hoor, maar heb daarvoor nog geen reden ontdekt.
Zo zal ie nu ook wel uit'z'n dupkes kijken!quote:
Rustig, broeder. Zie je niet hoe traag FOK! momenteel is!quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:30 schreef Morrigun99 het volgende:
[Tempo-Team modus]
Het waren twee hele leuke dagen![]()
[/Tempo-Team modus]
OMG hij vindt zichzelf wel helemaal geweldig hey.quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:31 schreef Sanne het volgende:
[afbeelding]
zie nu pas dat ie al in de OP staat.
Ja sorry. Heb er inmiddels ook last van.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:31 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Rustig, broeder. Zie je niet hoe traag FOK! momenteel is!
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:35 schreef countblah het volgende:
Moet je kijken wat ik net op de site van het CWI zag staan:"
[afbeelding]
Dat is nog het leuke ervanquote:
Hahahahahahahahaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:35 schreef countblah het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:35 schreef countblah het volgende:
[afbeelding]
LOLquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:35 schreef countblah het volgende:
[afbeelding]
Waarom zie ik hemzelf niet in de op?quote:
Doe jij het maar Yvonne, hij is een grote prutserquote:
joh!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:39 schreef Roellio het volgende:
Oh, z'n werk e-mail is trouwens:
rstrijdonck@deloitte.nl
Hij heeft iets van dat joch uit Home Improvement. Met die mat.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:35 schreef countblah het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:41 schreef Apropos het volgende:
[..]
Hij heeft iets van dat joch uit Home Improvement. Met die mat.
Helaas heeft zij niets van Heidi.
Wat is nu het probleem? Die ene post die breder is? Met IE, Opera en Firefox is het geen enkel punt, iig.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:43 schreef Sanne het volgende:
vdlubbe, kon dat niet met een linkje?
Done...quote:
Haring happen zonder haring.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat doet die neger op de achtergrond.
bekkie he, hij doet het al...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:37 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Doe jij het maar Yvonne, hij is een grote prutser.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja, godverdomme.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:45 schreef LENUS het volgende:
Ik stuurde hem net een mailtje en dit was zijn reactie:
Van 21 juli t/m 14 augustus ben ik niet aanwezig. Voor ICT vragen kun je contact opnemen met de ICT Servicedesk. Deze is tussen 08.00 en 18.00 uur telefonisch bereikbaar op nummer: 020 880 8200
nu niet allemaal tegelijk gaan bellen om die MILF aan de lijn te krijgen he?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:45 schreef LENUS het volgende:
Van 21 juli t/m 14 augustus ben ik niet aanwezig. Voor ICT vragen kun je contact opnemen met de ICT Servicedesk. Deze is tussen 08.00 en 18.00 uur telefonisch bereikbaar op nummer: 020 880 8200
Die komt klaar geloof ik!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
ik denk dat hij wel iets langer met vakantie zal zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:45 schreef LENUS het volgende:
"Hoi, met Marinus. Ik zoek die knijpmuts..."quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nu niet allemaal tegelijk gaan bellen om die MILF aan de lijn te krijgen he?
www.xs.toquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:48 schreef LENUS het volgende:
ik krijg net een mailtje van Remon, hoe kan ik plaatjes uploaden?
wil even een printscreen maken..
Mail het naar mij, zet ik het op pp. marinusvanderlubbe gmail.comquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:48 schreef LENUS het volgende:
Remon?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:48 schreef LENUS het volgende:
"Hoi, ik zoek dat mokkel van 33 die nu op Geenstijl staat."quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nu niet allemaal tegelijk gaan bellen om die MILF aan de lijn te krijgen he?
omdat ik geen account op zaanzone hebquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:48 schreef Afwazig het volgende:
Waarom is er nog geen topic over op dit forum?
http://www.zaanzone.nl/forum/index.php
De heer Zeus.quote:
ja AZ dusquote:
http://photobucket.com/quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:50 schreef LENUS het volgende:
He jongens, ik heb baanbrekend nieuws. ALs jullie even vertellen hoe ik hier een plaatje kan uploaden, kunnen jullie het ook lezen![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:50 schreef LENUS het volgende:
He jongens, ik heb baanbrekend nieuws. ALs jullie even vertellen hoe ik hier een plaatje kan uploaden, kunnen jullie het ook lezen![]()
www.xs.to, uploadne, en dan [img]hierdelinkzetten[/img] typen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:50 schreef LENUS het volgende:
www.tinypic.comquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:48 schreef LENUS het volgende:
Deloitte & Touch krijgt een hele nieuwe betekenisquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:51 schreef vigier het volgende:
Pffew...die gozer gaat gigantisch op z'n flikker krijgen. De naam Deloitte wordt hier ook niet beter van.
ik w8 op het bewijs van een hoaxquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:53 schreef Het_Biertje het volgende:
f5t
Deloitte & Touchéquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Deloitte & Touch krijgt een hele nieuwe betekenis
OPquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:56 schreef Forcefuzz het volgende:
Iemand linkje naar vorige deel? Kan hem niet meer vinden in MAT
quote:
Ik ha dhet net gezien ja, iets te snel overheen gelezenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:57 schreef vigier het volgende:
Dan moet je in de eerste posting van dit topic kijken Forcefuzz
Misschien weet ie niet hoe die een print screen moet maken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:58 schreef SuperUli het volgende:
Hoe moeilijk is dat uploaden nou, goftedomme.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:58 schreef LENUS het volgende:
http://img92.imageshack.us/my.php?image=zeuser6.png
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:58 schreef LENUS het volgende:
MTEquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel mail kunnen lezen maar niet fokken?
deloitte emailadres werd gebruiktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:01 schreef Acryl het volgende:
hoe weet ie trouwens dat t mail adres van zijn werk bekend is?
Lenus is AZ die aan zichzelf mailt???quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:58 schreef LENUS het volgende:
Het is toch baanbrekend nieuws.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:02 schreef Sanne het volgende:
Maar wahcht ff, Anthony Zeus en Remon Strijdonck zijn toch dezelfde?
Zit ie nou zichzelf te mailen? En is Lenus een kloon dan?
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lenus is AZ die aan zichzelf mailt???
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:02 schreef Sanne het volgende:
Maar wacht ff, Anthony Zeus en Remon Strijdonck zijn toch dezelfde?
Zit ie nou zichzelf te mailen? En is Lenus een kloon dan?
Omdat hij daar een mailtje op krijgt van een onbekende?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:01 schreef Acryl het volgende:
hoe weet ie trouwens dat t mail adres van zijn werk bekend is?
Daar gaan ze iets te amicaal voor met elkaar om denk ik..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:04 schreef Casema het volgende:
[..]
Omdat hij daar een mailtje op krijgt van een onbekende?
En misschien ontvangt hij zijn mail op een pda/gsm en kan hij daarom wel zijn mail lezen maar niet op FOK! komen...
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:04 schreef Casema het volgende:
[..]
Omdat hij daar een mailtje op krijgt van een onbekende?
En misschien ontvangt hij zijn mail op een pda/gsm en kan hij daarom wel zijn mail lezen maar niet op FOK! komen...
Nee hoor: lees hoaxquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:05 schreef countblah het volgende:
Erg verwarrend ineens
bekentquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:02 schreef SuperUli het volgende:
AK mailde:
"Dude ik heb vakantie en kan de topics niet checken. Hoe komt mijn werk adres bekent?
Help me ff om te zorgen dat die anoniem blijft, ok? Peace, Zeus."
Wilde op zijn manier communiceren om informatie los te peuteren. Probeer een leuke toevoeging te maken aan dit topic, ben ik ineens verdachtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Daar gaan ze iets te amicaal voor met elkaar om denk ik..
Typische Paul Verhoeven film.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:06 schreef Acryl het volgende:verassende plotwending... dit moet verfilmd worden!
Goed opgebouwde hoax dan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:06 schreef mvdlubbe het volgende:
Wil je zeggen dat deze hoax in november 2005 al is begonnen door het plaatsen van een mailadres en publique?
Het is ook een leuke toevoeging.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:06 schreef LENUS het volgende:
[..]
Wilde op zijn manier communiceren om informatie los te peuteren. Probeer een leuke toevoeging te maken aan dit topic, ben ik ineens verdacht![]()
niet zo vreemd natuurlijk, als zeus jou terugmailt en de naam bij jouw emailadres is ook zeusquote:
Nee....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:06 schreef mvdlubbe het volgende:
Wil je zeggen dat deze hoax in november 2005 al is begonnen door het plaatsen van een mailadres en publique?
1 2 3 4 | hoe komt mijn werk adres bekent? Help me ff om te zorgen dat die anoniem blijft? Peace, Zeus |
Heb net speciaal een emailacount aangevraagd. Ik ga mijn eigen hotmail niet verneukenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:08 schreef countblah het volgende:
[..]
niet zo vreemd natuurlijk, als zeus jou terugmailt en de naam bij jouw emailadres is ook zeus
Ah. Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:09 schreef LENUS het volgende:
[..]
Heb net speciaal een emailacount aangevraagd. Ik ga mijn eigen hotmail niet verneuken![]()
En dan nog meer van die lelijke waterbuffel te zien krijgen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:10 schreef Yeahinho het volgende:
Triest dit.
Had nou gvd nog effe gewacht met het doorspelen van die troep aan GeenStijl, dan had ie nog meer filmpjes van z'n avonturen gepost.
Nee dat is het nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:10 schreef SuperUli het volgende:
Ok, het mailtje is fake?
stuur eensch naar mijn danquote:
VK?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
VK heeft er inmiddels ook lucht van gekregen.
geef je mail maarquote:
Leg dan eens fatsoenlijk die mail adressen uit!quote:
linkje?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
VK heeft er inmiddels ook lucht van gekregen.
Hij is op vakantie maar zit wel op kantoor en kan niet fokken terwijl ie dat in het verleden wel kon?quote:
quote:Ja hou allemaal maar op met commenten. We zijn hier (jammergenoeg) het slachtoffer van een heel goed uitgevoerde viral marketing campagne van Deloitte .... Onder het motto "Wij maken complexe zaken niet simpel" werd deze actie vorige week gelanceerd waarbij verschillende media uiterst zorgvuldig op elkaar afgestemd ingezet werden. Zojuist contact gehad met Deloitte. Een woordvoerder zei het volgende: "wij ontkennen noch bevestigen het bestaan van deze viral." Speaks for itself zou ik zo zeggen. De bijhorende online game komt volgende week uit en blijf ook op de topbanner van Geenstijl letten (ik zeg niks).
bribon^ 21-07-06 @ 14:04
Zijn email is hier bekend en zijn naam ook. Ik wilde wel even weten waar hij aan het uithangen was, dus maak een speciaal emailacount aan omdat ik mijn eigen hotmail niet voor spam doeleinden gebruik. Heb voor de gein zijn naam gebruikt. Kreeg reactie en dat heb ik hier gepostquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:11 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Leg dan eens fatsoenlijk die mail adressen uit!
mwah, valt wel mee.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:12 schreef -skippybal- het volgende:
Zijn er al tieten??
Inderdaadquote:
Doe er eens wat aan danquote:
quote:
Ja hoor, mag ik natuurlijk weer niet op. Shit wordt geblokkeerd hier als een geknepen kut!quote:
Dit staat op volkomen kut dus, het loopt nogal uit de handquote:The MILF Hunter
Ik gok dat er rond deze tijd een vacature beschikbaar komt bij Deloitte. Ontmoet Anthony Zeus. Hij is enige tijd bezig geweest met het scoren van een MILF. Hij is tevens vrij actief op het FOK-forum. Nou niet vragen wat ik daar doe anders wordt Steve boos. Om een lang verhaal kort te maken. Anthony is een jochie van onder de 20 en werkt met een 33-jarige tjik samen bij Deloitte. In het forum waar hij actief is, heeft hij aangekondigd dat hij geile neuksex zou gaan hebben met haar. Het wonder is intussen geschied en heeft dit op zijn telefoontje vastgelegd. Anthony is gelukkig niet gierig en deelt dit graag met de rest van de wereld. Klik hier de pic van Anthony en de MILF. Klik hier voor het filmpje met de MILF. Mocht jij nou ook interesse hebben in dergelijke filmpjes, dan kan je AZ hier mailen.
Nigel Nuttcrusher | Bommetje | 21/07 | 01:40 PM
Hee, da's die neger van net!quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:16 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dit staat op volkomen kut dus, het loopt nogal uit de hand.
Het loopt niet uit de hand, tis al lang gebeurt, sinds gisterenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:16 schreef Afwazig het volgende:
[..]
rechtstreekse link voor de OP?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:16 schreef Afwazig het volgende:
[..]
schuldgevoel?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:16 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het is nu al vrijwel onmogelijk dat het niet opgevallen is bij één van zijn / haar collega's en / of bekendenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het loopt niet uit de hand, tis al lang gebeurt, sinds gisteren![]()
Neuh als ik het niet naar GS had gestuurd had iemand anders het wel gedaan.quote:
Zijn e-mail staat al op out of office, dat is echt niet omdat ie op vakantie is hoor.....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:19 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het is nu al vrijwel onmogelijk dat het niet opgevallen is bij één van zijn / haar collega's en / of bekenden![]()
![]()
![]()
Ja maar JIJ hebt het gedaanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:19 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Neuh als ik het niet naar GS had gestuurd had iemand anders het wel gedaan.
Want?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:21 schreef frankium het volgende:
Waar woont die gast en op welk kantoor werkt ie?
En ik kan me er ook niet druk om makenquote:
Ja ik had z'n profiel ook al gevonden hoorquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:21 schreef Acryl het volgende:
hij woont in wormerveer
Direct linken kan niet op VK geloof ik, kon het iig niet vinden. Dus maar een screenshot:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:18 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
rechtstreekse link voor de OP?
Anders had ik het wel gedaan.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:22 schreef Afwazig het volgende:
[..]
En ik kan me er ook niet druk om maken![]()
Kan ik hem een kaartje sturen..quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:22 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Ja ik had z'n profiel ook al gevonden hoor
Precies, die sujet heeft het aan zichzelf te dankenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:22 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die gozer het nog altijd zelf vol trots op internet gegooid.
De schuldige is hier toch echt onze worstelaarquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:23 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Anders had ik het wel gedaan.![]()
Goed werk![]()
Geen id maar laten we hopen dat het op de vader lijktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:23 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe oud is dat kind van haar eigenlijk??
misschien in d'r niet aanwezige tieten?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:22 schreef SocialDisorder het volgende:
maar waar zijn dr piercings dan?
Als je het nog niet uit de topics kan halen, nu, is het beter om de carriére als private dick vaarwel te zeggen...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:21 schreef frankium het volgende:
Waar woont die gast en op welk kantoor werkt ie?
Ze heeft tenminste geen doorschijnende tieten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
misschien in d'r niet aanwezige tieten?
achternaam + woonplaats = gegevens bekend maken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:22 schreef SuperUli het volgende:
Laat wel zijn irl adresgegevens hierbuiten...online =/= offline.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ze heeft tenminste geen doorschijnende tieten.
Foei, niet metquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:25 schreef lurf_doctor het volgende:
[afbeelding]
De ouwe Zeus draait zich om in zijn graf![]()
Kan trouwens iemand effe iemand deze http://nl.wikipedia.org/wiki/Zeus
bijwerken![]()
Jij bent slechtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:26 schreef frankium het volgende:
[..]
achternaam + woonplaats = gegevens bekend maken.
Check het grote telefoonboek maar, er woont maar 1 in wormerveen. Wel logisch want volgens mij staan daar maar 3 huizen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |