owquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo sterk dat ik Y kan optillen en schudden.![]()
Maar Y roeren is wel een optie dus?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon gelijk dat je d'r dik vindtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij suggereerde hij dat helemaal niet.. Ik kan ook de meeste vrouwen niet optillen, ben ook niet zo sterkquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:23 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon gelijk dat je d'r dik vindt
Aan de haren mee trekken is ook veul beter voor je rug.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:27 schreef Aarti het volgende:
ik heb er een hekel aan als mensen me willen optillen
En als ze je aanspreken met 'prinsesje' en 'oechiekoechie' zeggen terwijl ze je in je wang knijpenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:27 schreef Aarti het volgende:
ik heb er een hekel aan als mensen me willen optillen
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Aan de haren mee trekken is ook veul beter voor je rug.![]()
en bedanktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:23 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon gelijk dat je d'r dik vindt
Maar doet wel pijnquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Aan de haren mee trekken is ook veul beter voor je rug.![]()
prinsesje is echt vreselijk ja....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:29 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
En als ze je aanspreken met 'prinsesje' en 'oechiekoechie' zeggen terwijl ze je in je wang knijpen
Wat moet hij met een sokquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Er loopt wat uit je mond. Gebruik deze even.
Dat valt met dit weer wel op ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:39 schreef Godlike02 het volgende:
De meeste mensen zijn trouwens goed in staat om zelf te bepalen of ze dik zijn.
Buitenstaanders hoeven zich daar meestal niet mee te bemoeien.
Al weten sommige varkentjes zulke kleding aan te trekken.![]()
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:39 schreef Godlike02 het volgende:
De meeste mensen zijn trouwens goed in staat om zelf te bepalen of ze dik zijn.
Buitenstaanders hoeven zich daar meestal niet mee te bemoeien.
Al weten sommige varkentjes zulke kleding aan te trekken.![]()
Heb nog wel drinkyoghurt met limoensmaakje....quote:
melk is slecht voor de mensquote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen als de melk echt goed koud is.![]()
Leven is slecht voor de mens...quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:06 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
je mag vroeger weg hoor ... maar standaard is het vijf dagen ... ik heb ook vijf dagen in jette gelegen
mijn dochtertje van dik vijf maanden krijgt er trouwens een broertje of zusje bij, na zo lang te sukkelen voor onze eerste kleine, was het nu bijna onmiddellijk prijs!
das toch alleen maar lekkerquote:
blijkbaar...quote:
Nou, wat zijn kinderen lekkerquote:
nee, nixxx is er niet. En ik heb een SC dip met dit weer, buiten is het beterquote:
die opmerking sloeg niet op kinderen maar op t wippenquote:
hier 21 gradenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:59 schreef Q. het volgende:
Warm.
<55 KGquote:
Nogal jammer, ja.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:11 schreef Sunshine2006 het volgende:
Tis LEKKER warm joh.... Lekker strand en terras weer!!! Beetje jammer dat je dan moet werken he...
Ik moest glimlachenquote:
Nouhou!quote:
vakantie? Wa is da?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nouhou!
Ik wil óók vakantie. Maar nee hoor, zit ik weer naamvoorstellen te verzinnen voor een of andere kutklant.
Morgen ga ik zoooo uitslapen.
Jij hebt nu toch ook vakantie?quote:
Ik heb vannacht ook heerlijk geslapen ... nadat ik die gozertjes had weggejaagd die middernacht een prima tijd vonden om voor mijn slaapkamerraam te gaan badmintonnen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag gedaan en ik voel me echt veel beter nu.
Ik noem het: vrij. En nu ik eindelijk eens tot rust kom mag ik weer werken maandagquote:
wanneer gaan ze trouwenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:38 schreef liefie_ het volgende:
ow god volgens mij zit mn zusje telefonisch te flirten met de helpdeskmedewerker
naja het zal vast beter helpen dan de scheldbui van mn moeder of de boze preek van mij
niet geloof ik... hij heeft de comps nog steeds niet gered dus jaquote:
maak het dan niet kapotquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet geloof ik... hij heeft de comps nog steeds niet gered dus ja
quote:
Vrouwen, zo kapitalistisch ingesteldquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
niet geloof ik... hij heeft de comps nog steeds niet gered dus ja
Mee eensquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:02 schreef liefie_ het volgende:
hij ging vanzelf kapot!
en dat is heel serieus
er is iets grondig fout met onze draadloze verbinding...
zelfs bij kpn kunnen ze ons niet redden
quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:07 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Dat stond er niet, valsspeler
* Viper_74 stelt zich beschikbaar om de pc te komen fixen
hoe oud is je zus
daar werk ikquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:02 schreef liefie_ het volgende:
hij ging vanzelf kapot!
en dat is heel serieus
er is iets grondig fout met onze draadloze verbinding...
zelfs bij kpn kunnen ze ons niet redden
waarschijnlijk een fout van de monteurquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:08 schreef Ynske het volgende:
ben jij gek![]()
vrouwen die computers zelf slopen moeten ze ook zelf maken
en wat kan er nu grondig fout gaan met een wireless internet verbinding
[..]
Wacht nou op me volgende vraag, dat had iets te maken met betaling en in naturaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:08 schreef Ynske het volgende:
ben jij gek![]()
vrouwen die computers zelf slopen moeten ze ook zelf maken
en wat kan er nu grondig fout gaan met een wireless internet verbinding
[..]
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarschijnlijk een fout van de monteur
vraag mij ook niet hoe het zit ik heb al 4 helpdeks medewerkers aan de telefoon gehad en ik heb het idee dat ze een beetje hun handen van ons af trekken
met iemands handen aftrekken?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:12 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Bood je zus niet aan ze een handje te helpen
Ik zou dit eens proberen als ik jou wasquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarschijnlijk een fout van de monteur
vraag mij ook niet hoe het zit ik heb al 4 helpdeks medewerkers aan de telefoon gehad en ik heb het idee dat ze een beetje hun handen van ons af trekken
wil je dat echt?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:11 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Wacht nou op me volgende vraag, dat had iets te maken met betaling en in natura
ik ga niks proberen!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik zou dit eens proberen als ik jou was
[GEZ] WIFI-Kabel
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ga niks proberen!
het is een fout van kpn en ze gaan m maar fixen
je wil niet weten hoeveel gedoe we al hadden voor dat er eindelijk iemand kwam om het te instaleren en dan is het nog rond uit kut
ze lossen het maar mooi op en anders ga ik hun auto bekrassen of zo
Woon jij op de camping of zo?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb vannacht ook heerlijk geslapen ... nadat ik die gozertjes had weggejaagd die middernacht een prima tijd vonden om voor mijn slaapkamerraam te gaan badmintonnen.
Very professional, hit em where it hurtsquote:Op vrijdag 21 juli 2006 16:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ze lossen het maar mooi op en anders ga ik hun auto bekrassen of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |