Heb je er een foto bij? want ik weet niet precies hoe een omvormer er uit ziet,quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:41 schreef Bond het volgende:
anders heb ik nog wel een stuk WIFI-ready maar dan moet je er wel een omvormer bij kopen. geen idee wat dat kost, laat maar weten
Dit is nou zo'n omvormer:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:51 schreef zBus het volgende:
[..]
Heb je er een foto bij? want ik weet niet precies hoe een omvormer er uit ziet,.
Volgens mijn broertje moet zo'n wifi kabel wel voor 10 euro kunnen 2e hands.
15¤? ligt eraan waar je woont natuurlijk...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:18 schreef Ericjuh het volgende:
keb hier toevallig 30 meter kabel liggen.. verguld (je weet wel, met gouden stekkers) en al...
ophalen.. verstuur niet.. en het is iets duurder dan 10 euro... wil d'r 20 euro voor hebben!
Je kunt natuurlijk gewoon eigenwijs zijn en het gewoon proberen, maar volgens Wireless Leiden heeft 5 meter 3Db demping en 10 meter 5Db. 30 meter zal zeker 7Db demping hebben, maar zoveel heb je niet eens. Ik hou verder mijn mond dicht, succes!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:51 schreef dahei het volgende:
http://www.wifiantennes.nl/N_grp_14-1.html is vrij goedkoop, maar 30 meter gaat simpelweg niet werken. Je verliest iets van één DB per meter... Met 30 meter verlies je meer dan dat je hebt. Een repeater is in dat geval vaak een betere optie.
Ach joh, zijn broertje ligt dubbel van het lachen OF de TS heeft een matig gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:44 schreef dahei het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk gewoon eigenwijs zijn en het gewoon proberen, maar volgens Wireless Leiden heeft 5 meter 3Db demping en 10 meter 5Db. 30 meter zal zeker 7Db demping hebben, maar zoveel heb je niet eens. Ik hou verder mijn mond dicht, succes!
heb je toevallig over verguld heen gelezen?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 18:26 schreef zBus het volgende:
[..]
15¤? ligt eraan waar je woont natuurlijk...
Dat zegt geen rukquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:50 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
heb je toevallig over verguld heen gelezen?
nee geen foto. maar dit is wifi ready kabel he, dat gaat niet voor 10 euro, aangezien je deze kabel voor wifi maar ook voor sateliet kan gebruiken.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:51 schreef zBus het volgende:
[..]
Heb je er een foto bij? want ik weet niet precies hoe een omvormer er uit ziet,.
Volgens mijn broertje moet zo'n wifi kabel wel voor 10 euro kunnen 2e hands.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |