Ik vind t bestquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:18 schreef Devlinsect het volgende:
Kheb de Bronx weggehaald en die ervoor zat. Die deed het toch niet.
De OP is klaar :-)
uitgeweestquote:
Ik zou niet weten wat er op die dag moet gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:25 schreef D.Rose het volgende:
heeft iemand info over wat er 9 september in Zwolle 'allemaal' te doen is?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:25 schreef D.Rose het volgende:
heeft iemand info over wat er 9 september in Zwolle 'allemaal' te doen is?
ik bedoelde iets wat enkel op 9 september te zien isquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:33 schreef descendent1 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bekijken!![]()
onder andere; vast wel meer.
Heerlijk toch!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:37 schreef Devlinsect het volgende:
Het regent in Zwolle. Zo hard dat de telefoonverbindingen verdwijnen![]()
In de Lindestraat stond de brandweer al te pompen. Meerdere soutterains ondergelopen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:37 schreef Devlinsect het volgende:
Het regent in Zwolle. Zo hard dat de telefoonverbindingen verdwijnen![]()
quote:
Nee, da's een toertocht met exclusieve auto's voor gehandicapte kinderen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Nee; is dat gewoon zuipen tot je erbij neervalt?
![]()
ik ging er dus van uit dat er meer te doen was aldaarquote:Het is evenement waarbij de hele stad is gemobileerd. Er wordt een rit gereden, artiesten luisteren de hele zaak op etc etc etc.
jouw qoute was de druppel, you knowquote:Op zondag 23 juli 2006 00:50 schreef WEST het volgende:
zaten we al in een nieuw deelhelemaal gemist
quote:
hmm klinkt goed ja, is het groot ?quote:Op zondag 23 juli 2006 16:20 schreef Devlinsect het volgende:
Begint nu ook weer te hosen![]()
Vanmiddag naar het openluchtzwembad De Vallei (naam niet zeker) in Nijverdal geweest. De naam zegt het al, je zwemt in een vallei van heuvels / bomen. Erg mooie omgeving en ruikt goed naar dennebomen. Entree is 2,50 EURO. Aanrader!
En daar begon het ook al te hozen.![]()
Zwembad Het Ravijnquote:Op zondag 23 juli 2006 16:20 schreef Devlinsect het volgende:
Begint nu ook weer te hosen![]()
Vanmiddag naar het openluchtzwembad De Vallei (naam niet zeker) in Nijverdal geweest. De naam zegt het al, je zwemt in een vallei van heuvels / bomen. Erg mooie omgeving en ruikt goed naar dennebomen. Entree is 2,50 EURO. Aanrader!
En daar begon het ook al te hozen.![]()
Ik had mijn zwemkleding al aan. Ben geen naaktzwemmerquote:Op zondag 23 juli 2006 16:26 schreef Chrrris het volgende:
alle zwemkleding aan en rennen
ik bedoelde gewoon buiten in de regen hequote:Op zondag 23 juli 2006 16:36 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik had mijn zwemkleding al aan. Ben geen naaktzwemmerHet was wel rennen
![]()
Het Ravijn jah. Zat er dichtbij met De Vallei.![]()
Nu alweerquote:Op zondag 23 juli 2006 17:22 schreef descendent1 het volgende:
Lekker buitje net; nu is t weer droog!![]()
Ja. Kwam door een stroomstoring. Heel ff was het stroom eraf en weer op. Alarmen van winkelpanden gingen ook. En hier en daar een luchtalarm.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:56 schreef OldJeller het volgende:
Heeft iemand iets als luchtalarm afgelopen nacht rond 1.00 / 1.30 gehoord? Het leek verdraait veel op iets in die trant, weet alleen niet wat het was en waar het vandaan kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |