Ik vind t bestquote:Op vrijdag 21 juli 2006 21:18 schreef Devlinsect het volgende:
Kheb de Bronx weggehaald en die ervoor zat. Die deed het toch niet.
De OP is klaar :-)
uitgeweestquote:
Ik zou niet weten wat er op die dag moet gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:25 schreef D.Rose het volgende:
heeft iemand info over wat er 9 september in Zwolle 'allemaal' te doen is?
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:25 schreef D.Rose het volgende:
heeft iemand info over wat er 9 september in Zwolle 'allemaal' te doen is?
ik bedoelde iets wat enkel op 9 september te zien isquote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:33 schreef descendent1 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bekijken!![]()
onder andere; vast wel meer.
Heerlijk toch!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:37 schreef Devlinsect het volgende:
Het regent in Zwolle. Zo hard dat de telefoonverbindingen verdwijnen![]()
In de Lindestraat stond de brandweer al te pompen. Meerdere soutterains ondergelopen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 17:37 schreef Devlinsect het volgende:
Het regent in Zwolle. Zo hard dat de telefoonverbindingen verdwijnen![]()
quote:
Nee, da's een toertocht met exclusieve auto's voor gehandicapte kinderen.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 19:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Nee; is dat gewoon zuipen tot je erbij neervalt?
![]()
ik ging er dus van uit dat er meer te doen was aldaarquote:Het is evenement waarbij de hele stad is gemobileerd. Er wordt een rit gereden, artiesten luisteren de hele zaak op etc etc etc.
jouw qoute was de druppel, you knowquote:Op zondag 23 juli 2006 00:50 schreef WEST het volgende:
zaten we al in een nieuw deelhelemaal gemist
quote:
hmm klinkt goed ja, is het groot ?quote:Op zondag 23 juli 2006 16:20 schreef Devlinsect het volgende:
Begint nu ook weer te hosen![]()
Vanmiddag naar het openluchtzwembad De Vallei (naam niet zeker) in Nijverdal geweest. De naam zegt het al, je zwemt in een vallei van heuvels / bomen. Erg mooie omgeving en ruikt goed naar dennebomen. Entree is 2,50 EURO. Aanrader!
En daar begon het ook al te hozen.![]()
Zwembad Het Ravijnquote:Op zondag 23 juli 2006 16:20 schreef Devlinsect het volgende:
Vanmiddag naar het openluchtzwembad De Vallei (naam niet zeker) in Nijverdal geweest. De naam zegt het al, je zwemt in een vallei van heuvels / bomen. Erg mooie omgeving en ruikt goed naar dennebomen. Entree is 2,50 EURO. Aanrader!
Ik had mijn zwemkleding al aan. Ben geen naaktzwemmerquote:Op zondag 23 juli 2006 16:26 schreef Chrrris het volgende:
alle zwemkleding aan en rennen
ik bedoelde gewoon buiten in de regen hequote:Op zondag 23 juli 2006 16:36 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik had mijn zwemkleding al aan. Ben geen naaktzwemmerHet was wel rennen
![]()
Het Ravijn jah. Zat er dichtbij met De Vallei.![]()
Nu alweerquote:Op zondag 23 juli 2006 17:22 schreef descendent1 het volgende:
Lekker buitje net; nu is t weer droog!![]()
Ja. Kwam door een stroomstoring. Heel ff was het stroom eraf en weer op. Alarmen van winkelpanden gingen ook. En hier en daar een luchtalarm.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:56 schreef OldJeller het volgende:
Heeft iemand iets als luchtalarm afgelopen nacht rond 1.00 / 1.30 gehoord? Het leek verdraait veel op iets in die trant, weet alleen niet wat het was en waar het vandaan kwam.
"Het Ravijn" bedoel jequote:Op zondag 23 juli 2006 16:20 schreef Devlinsect het volgende:
quote:Op maandag 24 juli 2006 23:49 schreef navvy het volgende:
Ik lag in coma, niks gehoord.
das kut met dit weerquote:
nope, vind t niet zo super..quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:50 schreef BaggerUser het volgende:
iemand nog wezen blauw vingeren vandaag?![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:53 schreef fammetje het volgende:
Ja, want vorige week koopje van de eeuw gescoord wou ik vandaag herhalen maar is niet gelukt helaas.
Waarom heeft niemand het over de MIlligenplas??Of heb ik dat gemist omdat ik te lui ben om het hele topic door te lezen?
haha het zijn ook wel 2 pagina's hequote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:06 schreef -Mo- het volgende:
Na altijd te wythmenerplaya'en, ga ik morgen maar es Milligerplassen.
WTF is de MIlligenplas? Is dat die plas richting de Vrolijkheid?quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:53 schreef fammetje het volgende:
Ja, want vorige week koopje van de eeuw gescoord wou ik vandaag herhalen maar is niet gelukt helaas.
Waarom heeft niemand het over de MIlligenplas??Of heb ik dat gemist omdat ik te lui ben om het hele topic door te lezen?
Nee, dat is de Agnietenplas. De Milligenplas ligt achterin Stadshagen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:39 schreef Integrity het volgende:
[..]
WTF is de MIlligenplas? Is dat die plas richting de Vrolijkheid?
Nooit geweten dat dat bestond. Dus Zwolle telt minstens 3 plassen, interessant... Ik vind Wijthmen namelijk een beetje een sjonnieplas.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:01 schreef Swolly het volgende:
[..]
Nee, dat is de Agnietenplas. De Milligenplas ligt achterin Stadshagen.![]()
de Millingenplas is best leuk hoor, leuker dan Wythem en Agnietenquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:03 schreef Integrity het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dat bestond. Dus Zwolle telt minstens 3 plassen, interessant... Ik vind Wijthmen namelijk een beetje een sjonnieplas.
oke, maar wel verder weg voor mijquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:29 schreef WEST het volgende:
[..]
de Millingenplas is best leuk hoor, leuker dan Wythem en Agnieten![]()
Alleen ik woon in Assendorp, volgens mij is Wythmen dan echt het dichtsbijquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:29 schreef WEST het volgende:
[..]
de Millingenplas is best leuk hoor, leuker dan Wythem en Agnieten![]()
ja van die groene snippertjes in t waterquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:38 schreef WetLips het volgende:
De Agnietenplas.... daar stikt het toch van de algen?
Ow lekker, dat wil ik dus mooi niet he!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:39 schreef Chrrris het volgende:
[..]
ja van die groene snippertjes in t water
Daarom ging ik ook naar de wythmenerplasquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:40 schreef Integrity het volgende:
[..]
Ow lekker, dat wil ik dus mooi niet he!
ik zwartsluis das een 20 minuten fietsen mits ik een beetje tempo fietsquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:37 schreef Integrity het volgende:
[..]
Alleen ik woon in Assendorp, volgens mij is Wythmen dan echt het dichtsbij
maar daar zit ook veel alg.. ?quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:46 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Daarom ging ik ook naar de wythmenerplas
Nooit geweten dat Zwartsluis zo dichtbij Zwolle lagquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:19 schreef WEST het volgende:
[..]
ik zwartsluis das een 20 minuten fietsen mits ik een beetje tempo fiets![]()
Ik heb ooit van Dedemsvaart naar Zwolle in een uurtje gefietst. Van plaatsnaambordje tot plaatsnaambordje.quote:Op donderdag 27 juli 2006 00:31 schreef highway101 het volgende:
Met dit warme weer ligt Zwartsluis een stuk verder van Zwolle.
20 km in 20 minuten? Je maakt mij niet wijs dat je gemiddeld 60km/h fietst.
Ik logeer nu in Zwollequote:Op maandag 24 juli 2006 20:56 schreef OldJeller het volgende:
Heeft iemand iets als luchtalarm afgelopen nacht rond 1.00 / 1.30 gehoord? Het leek verdraait veel op iets in die trant, weet alleen niet wat het was en waar het vandaan kwam.
ik doe van mijn huis tot school op de fiets 35 minuten en je moet wel rekenen dat de Millingerplas voor mij gunstig ligt dus dat is lang geen 20 km, tis hooguit 12 kmquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:31 schreef highway101 het volgende:
Met dit warme weer ligt Zwartsluis een stuk verder van Zwolle.
20 km in 20 minuten? Je maakt mij niet wijs dat je gemiddeld 60km/h fietst.
tis niet zo ver als je denktquote:Op donderdag 27 juli 2006 00:24 schreef Integrity het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Zwartsluis zo dichtbij Zwolle lag
dus ik hoef niet in zwolle te komen momenteelquote:
ik woon dan niet in zwolle wel er vlakbij maar ik heb er wel 1quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:52 schreef yvonne het volgende:
Hebben al die Zwollenaars geeneens een fotoboek
are thou that blindquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:52 schreef yvonne het volgende:
Hebben al die Zwollenaars geeneens een fotoboek
Nee hoorquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:00 schreef yvonne het volgende:
Jullie zijn de enige twee
18 augustus komt Jannes in Zwolle
Jannes??quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:00 schreef yvonne het volgende:
Jullie zijn de enige twee
18 augustus komt Jannes in Zwolle
Neeeeeeee, die muziek heb ik hier ontdekt, het is mooiquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:03 schreef OldJeller het volgende:
Jannes zuigt aarsch, dat hele muziek genre overigens.
Maar je komt dus langs?![]()
Oh, dan ben ik er niet.
Ikquote:
mij zie je daar nietquote:
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:12 schreef rudedeltadude het volgende:
yvonne, kom je ook naar het zomerpleinfestival?
vrijdag, zaterdag en zondag op het assendorperpleinquote:
ik woon aan het plein en als ik de organisatie zo hoorde moet het ook dit jaar weer gezellig wordenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:25 schreef annoylikethewind het volgende:
zomerpleinfestival?
Dat moest ik even googlen, nog nooit vangehoord. Da's dus alleen op het assendorperplein? Nergens anders? Nou ja, alsnog moe ik me schamen, ik woon al 5 a 6 jaar in assendorp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |