Bijna juist. Hij sprak zacht. Maar wat precies?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:17 schreef MaJo het volgende:
Hij was in het publiek gaan zitten en fluisterde clarice in iemands oor
Ik dacht echt clarice? Of tsssssquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Bijna juist. Hij sprak zacht. Maar wat precies?
Hoezo?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
MaJo, je bent niets veranderd.. ge-wel-dig!
Dat je zo razendsnel topics opent misschien. Of je zelfverzekerdheid... Misschien wel allebeiquote:
'An old friend'?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:21 schreef Asmodian het volgende:
"What's for dinner"?
Juistquote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:19 schreef MaJo het volgende:
Maar jullie hoeven niet meer te antwoorden, ik heb hem al goed
quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:23 schreef MaJo het volgende:
Are you enjoying the movie?
't Was "film" maar hij was al goed.quote:Hopkins Loves to Terrify - Off-Screen
Anthony Hopkins uses his terrifying Hannibal Lecter character to terrify kids he meets in elevators. The actor admits he's thrilled that people are scared of him now that he's back as Lecter in the Silence Of The Lambs sequel Hannibal - and he's using their fear to have a little fun. Hopkins first saw the movie with an audience Thursday in New York and admits he deliberately increased tension in the audience. He says, "I crept in and sat at the back and watched everyone jumping. At one point I leaned forward and whispered, `Are you enjoying the film?' in Lecter's voice. The person in front was terrified." And Hopkins is also finding he only has to stand in elevators to scare the wits out of hotel guests. He explains, "This woman and her son got in and I was standing towards the back of the lift. Her son said it reminded him of Hannibal Lecter's glass cage in Silence of The Lambs and at that point the lady turned round, saw me and screamed. The poor boy was terrified. He's probably scarred for life."
Toen je dat zei van die normale vraag begon het weer terug te komen. Ik vind hem geweldig! Er is ook een keer een vrouw flaufgevallen omdat ze zijn reflectie in de spiegel van een lift zagquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
[..]
't Was "film" maar hij was al goed.
MaJo +1
Ik kan me inderdaad voorstellen dat je met je kop door het plafond vliegt als je ineens Hannibal Lecter die vraag vanuit het donker aan je hoort stellen....
Asmo + 1quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:28 schreef Asmodian het volgende:
Meet Joe Black
Legends of the Fall
Titus
Silence of the Lambs
Hannibal
Alexander
Je zou het niet zeggen hequote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Asmo, ben je nu op vakantie? Dat wist ik niet..
Nixonquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Asmo + 1
wilde er eigenlijk 10 vragen maar dat leek me teveel, maar dat was je wel gelukt of niet?
Da's niet goedkoop, johquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Niet echt nee... Asmo heeft z'n secretaresse meegenomen op vakantie geloof ik...
Ja, in Israel dusquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Asmo, ben je nu op vakantie? Dat wist ik niet..
Mooi geknipt en geplaktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:33 schreef duivelinnetje het volgende:
Zorro (The Mask of Zorro 1998),
Quasimodo (The Hunchback of Notre Dame 1982)
Othello (Othello 1981)
Pablo Picasso (Surviving Picasso 1996)
Richard Nixon (Nixon 1995)
Titus Andronicus (Titus 1999)
John Quincy Adams (Amistad 1997)
Adolf Hitler (The Bunker 1981)
Charles Dickens (The Great Inimitable Mr. Dickens 1970)
William Bligh (The Bounty 1984)
Richard Lionheart (The Lion in Winter 1968)
Abraham van Helsing
Hmmmzzzz. Da's wel heel snel. Google?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:33 schreef duivelinnetje het volgende:
Othello (Othello 1981)
Abraham van Helsing
Daniel de Ridder al gespot?quote:
Dat gaat nog over Hopkins toch?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hmmmzzzz. Da's wel heel snel. Google?
Lees jij de OP eensquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:33 schreef duivelinnetje het volgende:
Othello (Othello 1981)
Abraham van Helsing
Is dat nog wel een beetje veilig momenteel?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:33 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Da's niet goedkoop, joh
[..]
Ja, in Israel dus
Helemaal juist . Ik had er ook best om 10 kunnen vragen zie ik zo, of niet soms?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:32 schreef MaJo het volgende:
Titanic
The Beach
Gangs of New York
What´s eating Gilbert Grape?
Basketbal Diaries
Romeo and Julliet
Owjah...quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat gaat nog over Hopkins toch?
idd.. maja ik ben nieuw dus dan mag ik wat langzamer zijnquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
@iedereen behalve MaJo en Asmo.. : schepje er bovenop!! We komen er niet tussen..
Jeequote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:34 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Helemaal juist . Ik had er ook best om 10 kunnen vragen zie ik zo, of niet soms?
MaJo +1
Nog niet. Ik doe m'n best voor jequote:
Jawel, een beetjequote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
Is dat nog wel een beetje veilig momenteel?
Okee:quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
@iedereen behalve MaJo en Asmo.. : schepje er bovenop!! We komen er niet tussen..
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:37 schreef Asmodian het volgende:
Een Zuid-Afrikaanse voetbalclub
Sssst niet verdervertellen, maar voor die bulldozer te vinden heb ik Google gebruiktquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Daffo.. je bent een held.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Sssst niet verdervertellen, maar voor die bulldozer te vinden heb ik Google gebruikt
Ja.. uhh.. diskwalificatie..!! (en 3 dagen voetballen met kinderen (actuele grap))quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Sssst niet verdervertellen, maar voor die bulldozer te vinden heb ik Google gebruikt
Da's zielig voor die kinderen. Kan ik daar niet beter een voetbal voor gebruiken?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja.. uhh.. diskwalificatie..!! (en 3 dagen voetballen met kinderen (actuele grap))
Yay!quote:
Ik heb een nieuw onderschrift/sig te pakken, denk ik zoquote:Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op
Gast, je doet wat je niet laten kanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als het lang duurt met Asmo, mag ik geen grappen maken over bommen hè?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:43 schreef Daffodil31LE het volgende:
Clouseau?
Geen idee hoe Kato van achteren heet...
Nog 59 delen.. dan ben ik je gast ja.. tot dan is het meneer Stanley..quote:
Ik zag het welquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
edit: geen idee..
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nog 59 delen.. dan ben ik je gast ja.. tot dan is het meneer Stanley..
Gaat echt nergens over..quote:
Slaap lekker, jongedame.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:45 schreef MaJo het volgende:
Jongens (én Stanley )
Ik ga slapen Tot morgen!
Ik ga ook zo slapen, tenzij ik de volgende vraag weer direct weetquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:45 schreef MaJo het volgende:
Jongens (én Stanley )
Ik ga slapen Tot morgen!
Dat denk ik de hele tijd al (net als iedereen)quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:46 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik ga ook zo slapen, tenzij ik de volgende vraag weer direct weet
Welterusten MaJo!
Ja, ik ook dus. Het is hier nu tien voor zes. 't is mooi geweestquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat denk ik de hele tijd al (net als iedereen)
Maargoed, ik ga nu ook echt.
Weltrusten iedereen
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee hoor.. maar ik weet het niet. Ik ben dom.
Sorry, Daff. Ik weet wel wat van muziek-formaten, maar ik denk niet dat ik het antwoord dat je zoekt in huis hebquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
En dan gaat iedereen maar gewoon pitten?
Ik heb niet echt zin om te blijven wachten tot er antwoord komt als dat morgenvroeg pas is hoor....
hint??quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik zal het morgen wel lezen vrees ik...
Philips had een prototype van 11,5 cm met 60 minuten, Sony wilde expliciet 74 minuten op een 12 cm disc.quote:
guess that will be a one man armyquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En de hele-nacht-doortrek-ploeg dan?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En de hele-nacht-doortrek-ploeg dan?
khou je nog paar minuutjes gezelschapquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kan ik mezelf vragen stellen?
Als je snel bent kun je ook nog een 2-punten topic meepikkenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kan ik mezelf vragen stellen?
k denk eigenlijk dat ik de vraag niet zo helemaal begrijp.. maja zal wel aan het tijdstip liggenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Weet nou echt niemand dit?
Dat had ik ook.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 04:59 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
k denk eigenlijk dat ik de vraag niet zo helemaal begrijp.. maja zal wel aan het tijdstip liggen
beethoven's 6e ??quote:Op vrijdag 21 juli 2006 05:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
Okee..
Sony president Norio Ohga was dol op een bepaald muziekstuk, wat niet op de 11,5 cm van Philips zou passen. Welk muziekstuk?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 05:02 schreef Rey-clan het volgende:
Wat is de 11,5 cm van Philips? Zijn geslachtsdeel?? :S
Ja, goed bedtijd verhaaltje....vertel nog eens....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 05:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
The standard audio CD as we know it today was jointly developed by Philips and Sony.
..........................YAAAAWN.......................
Truste allen (wie nog over zijn)
Nee. Frits Philips' voortanden.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 05:02 schreef Rey-clan het volgende:
Wat is de 11,5 cm van Philips? Zijn geslachtsdeel?? :S
I'm Game als het een [fluistermode]Thats The Question [/fluistermode] is....quote:Op vrijdag 21 juli 2006 05:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Taz is 1...
Rey-clan +1quote:Op vrijdag 21 juli 2006 05:09 schreef Rey-clan het volgende:
MARK DAKRIET
Ik heb de cd van Gordon & Replay gehad, verder ben ik een hoogbegaafde boy en van alle markten thuis.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 05:10 schreef Rey-clan het volgende:
Hoe verzin je trouwens deze vraag? Ben je een stiekume fan?
nooit van gehoord helaas... kom rey verras ons positiefquote:Op vrijdag 21 juli 2006 05:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Rey-clan +1
Je hebt een klein beetje respect gewonnen. Voorts mag je een minuut uittrekken om de OP te lezen en dan zul je zien dat jij nu een nieuwe vraag mag stellen. Als je de vraag stelt, kan ik meteen zien of je de OP begrepen hebt. Succes!
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 05:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
verder ben ik een hoogbegaafde boy en van alle markten thuis.
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 05:16 schreef Rey-clan het volgende:
Ik kan natuurlijk niet in mijn eentje tegen een hoogbegaafd iemand op....:(
Laten we zeggen dat dat 'hoogbegaafd' ook een geintje was.. ok?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 05:22 schreef Rey-clan het volgende:
... daar hoef je niet hoogbegaafd voor te zijn om dat te snappen..
Ik denk dat je #000000 bedoelt. rgb(0,0,0) kan ookquote:
Berkery + 1quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:21 schreef Berkery het volgende:
Groningen
Leeuwarden
Assen
Zwolle
Lelystad
Arnhem
Utrecht
Haarlem
's-Hertogenbosch
Middelburg
's-Gravenhage
Maastricht
3 goed, en het aantal is ook goed.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:39 schreef knillis het volgende:
Chili, Peru, Brazilie, equador, Colombia
Ook 3 goed.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:39 schreef Neleos het volgende:
Brazilie, Ecuador, Argentinie en Chilli???
Argentinie weg, Paraguay en Venezuela daarvoor in de plaats.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:39 schreef Neleos het volgende:
Brazilie, Ecuador, Argentinie en Chilli???
Nu nog 'stop de klok' roepenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:13 schreef knillis het volgende:
Argentinie ipv Colombia en paraguay ipv equador ?
Zo is hetquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:37 schreef -Badeend- het volgende:
Men in Black II.. I can be Agent M!
Yupquote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:47 schreef knillis het volgende:
Pools
GVAV jaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:19 schreef Gooitzen het volgende:
Die heeft toch ook nog bij de FC gespeeld?
Ja was de prijs voor de minst gepasseerde doelman.Maar bestaat al lang niet meer.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:21 schreef Gooitzen het volgende:
En die keepersprijs heet nu toch ook de Tonny van Leeuwen award?
Ook Punk'd gezien?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:24 schreef Berkery het volgende:
Michael Bolton toch?
Veronica gids gelezenquote:
quote:-What's your name?
-My name is Very Fucking Confused; what's your name?
quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Saw
Owja, Paradorn Srichaphanquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:46 schreef Gooitzen het volgende:
Scricaphan? Of zoiets.
Srichapan volgens mij, maar zoiets ja..quote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:46 schreef Gooitzen het volgende:
Scricaphan? Of zoiets.
Ik heb het per ongeluk opgezochtquote:Op vrijdag 21 juli 2006 13:59 schreef Gooitzen het volgende:
Het zijn er drie, en het heeft wel met school/studie te maken.
Dispuut.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zelfde dispuut/vereniging?
knillis +1quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:22 schreef knillis het volgende:
Kleren achterstevoren (en een 'relatie met MJ')
Nouja, de remake is zo tenenkrommend slecht, dat vergeet je niet zo snel. En Lindsay Lohan isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:33 schreef knillis het volgende:
Was die dan zo gemakkelijk ? Ik moest er toch echt even over nadenken (over Lindsay Lohan dan)
Haruhi +1
Gokje zeker .quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:45 schreef dndiek het volgende:
Carmen Electra?
Het zijn zingende crackhoeren. Hoewel, 'zingende'?quote:
Nee ik wist dat ze in die groep heeft gezetenquote:
Dan had ik ze dus wel moeten kennen.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het zijn zingende crackhoeren. Hoewel, 'zingende'?
...behalve uiteraard Carmen Electra, die isquote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
Het zijn zingende crackhoeren. Hoewel, 'zingende'?
Is de vraag nou goed beantwoordt of niet? In dat geval de punten graag dikgedrukt, dit is een beetje verwarrend.quote:
Is dikgedrukt, alleen in [[sub] zie je dat schijnbaar nietquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is de vraag nou goed beantwoordt of niet? In dat geval de punten graag dikgedrukt, dit is een beetje verwarrend.
Is een stuk handiger bij het tellen, hetgeen deze moeder tot haar rekening neemt. Je zult het misschien niet geloven maar ik lees niet alle topics door maar ik scroll naar punten. Als ze dikgedrukt staan dan gaat dat helemaal goedquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:07 schreef Haruhi het volgende:
Maar ik heb het geëdit hoor, nu tevreden moeders?
marhil +1quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:16 schreef marhil het volgende:
Google Inc
? Ik zei Google hoor, dat is gewoon goed.quote:
Is niet de volledige naamquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:23 schreef Haruhi het volgende:
[..]
? Ik zei Google hoor, dat is gewoon goed.
Eh. Het bedrijf heet Google. Daar is alles mee gezegd. Of als je vraagt welk bedrijf achter Windows zit, zou je een antwoord "Microsoft" dan ook fout rekenen? Dude..quote:
Jij doet nu toch precies hetzelfde? Wat is het nou voor bullshit dat een goed antwoord van mij gewoon niet goed wordt gerekend omdat ik er niet achter zet wat voor bedrijf het is? Maar prima joh, weet ik dat ook weer .quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:34 schreef MaJo het volgende:
Even voor de puntentelling: dndiek + 1
Haruhi, hou nou eens op met dit spel naar je eigen hand te zetten. Er zijn nou eenmaal regels. Je kunt niet punten later gaan terugtrekken omdat je verbolgen bent dat je een punt niet hebt gekregen. Punt voor dndiek blijft dus staan want hij had het gewoon goed.
Ik ben het wel met je eens dat ik de Google vraag ook raar vond, maar vecht dat op een normale manier uit in plaats van punten weer in te nemen.
Ik doe dat omdat ik hier de baas ben Het enige wat ik zeg is dat het onzin is om eerder uitgedeelde punten terug te gaan trekken omdat je het ergens niet mee eens bent. dndiek had het gewoon goed dus die punten blijven. Ik vind dat dndiek jou ook het punt voor Google moet geven omdat ik zelf niet veel verschil zie tussen Google/Google Inc.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:36 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Jij doet nu toch precies hetzelfde? Wat is het nou voor bullshit dat een goed antwoord van mij gewoon niet goed wordt gerekend omdat ik er niet achter zet wat voor bedrijf het is? Maar prima joh, weet ik dat ook weer .
Nee joh is goed.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De vragensteller beslist, Haruhi. Accepteer het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |