Ambities zijn er zat. Feijenoord heeft alleen weinig mogelijkheden op de transfermarkt. Jaren wanbeleid hebben daartoe geleid. Dat poets je niet even weg in het jaar / anderhalf jaar dat Jansen er nu is.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:30 schreef twi het volgende:
[..]
Er spreekt gewoon verdomd weinig ambitie uit wat Feyenoord allemaal laat zien op de transfermarkt.
Dan nog kan je creatief zijn. Je haalt als topclub geen Kolkka, zelfs niet voor de breedte.. En ook de noodzaak van Lucius zie ik niet zo in..quote:Op zondag 23 juli 2006 19:32 schreef snabbi het volgende:
[..]
Misschien moeten wij gewoon de realiteit onder ogen zien en zeggen dat het al ambitieus is wat Feyenoord heeft gehaald. Er is gewoon financiele nood. Daarom zal Feyenoord het ook helemaal niet erg vinden als Kuyt vertrekt, dat geeft lucht.
Geld Twi, geld.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:30 schreef twi het volgende:
[..]
Er spreekt gewoon verdomd weinig ambitie uit wat Feyenoord allemaal laat zien op de transfermarkt. Had dan bijvoorbeeld inderdaad gewoon Defour aangetrokken. Pisventje als wat het lijkt te zijn na z'n uitspraken over de supporters van Genk van vandaag, er spreekt wel meer ambitie uit dan wat er nu te zien is.
quote:Op zondag 23 juli 2006 19:35 schreef daaaaan het volgende:
Als je Paauwe in je team hebt, is vrijwel alles een voorruitgang TimmyAsd
Ach wat. Niks mis met Kolkka en Lucius.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:34 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dan nog kan je creatief zijn. Je haalt als topclub geen Kolkka, zelfs niet voor de breedte.. En ook de noodzaak van Lucius zie ik niet zo in..
quote:Op zondag 23 juli 2006 19:32 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Lazovic en Zuiverloondan nog liever Lucius en Huysegems.
Nou zo'n beetje alle Nederlandse spelers die AZ heeft binnengehaald de laatste paar jaar. Feyenoord, Ajax en PSV hebben gewoon zitten slapen.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:34 schreef Cart_man het volgende:
En aansprekende spelers zijn ook niet haalbaar. Zou er geen enkele weten binnen Nederland.
Ik zie het probleem ook niet zo, Lucius is gewoon een goede speler en kunnen we gebruiken op het middenveld. Op links hebben we sowieso een probleem en dan is een goedkope speler als Kolkka wel handig voor de breedte. Beter zoiets in de breedte dan bij weinig geld een duurdere speler op de bank te zetten of je moeten laten verzuipen en hopen op iemand uit de jeugd.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:36 schreef Cart_man het volgende:
Ach wat. Niks mis met Kolkka en Lucius.
Welke dan? Landzaat misschien, verder houd het op.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:38 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou zo'n beetje alle Nederlandse spelers die AZ heeft binnengehaald de laatste paar jaar. Feyenoord, Ajax en PSV hebben gewoon zitten slapen.
Landzaat, Schaars, Jaliens, Mathijssen, Cziommer ga zo maar door.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:38 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Welke dan? Landzaat misschien, verder houd het op.
Landzaat, Schaars en de Zeeuw. Die laatste drie, nee dank je. Luirink heeft zich bij Groningen bewezen, nu zien hoe hij het een stapje hogerquote:Op zondag 23 juli 2006 19:39 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Landzaat, Schaars, Jaliens, Mathijssen, Cziommer ga zo maar door.
De spelers die ik noemde (inclusief het niet verkopen van Zuiverloon (jeugdinternational) en Lazovic (daar moet toch iets van een voetballer in verscholen zitten)) zijn nou niet echt de ontzettend dure spelers. Die hadden bekostigd kunnen worden van het transfergeld van Kalou. Ik noem ook een Danny Buijs bijvoorbeeld, met z'n gelimiteerde transfersom, of een transfervrije Cziommer inderdaad.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Geld Twi, geld.
Feyenoord heeft echt amper geld over hoor.
Jaliens had een goede geweest als rechtsback voor Feyenoord aangezien Collen daar nu staat.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:41 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Landzaat, Schaars en de Zeeuw. Die laatste drie, nee dank je. Luirink heeft zich bij Groningen bewezen, nu zien hoe hij het een stapje hoger
Buijs, nee. Cziommer, nee. Wat iedereen toch in die Duitser ziet.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:42 schreef twi het volgende:
[..]
De spelers die ik noemde (inclusief het niet verkopen van Zuiverloon (jeugdinternational) en Lazovic (daar moet toch iets van een voetballer in verscholen zitten)) zijn nou niet echt de ontzettend dure spelers. Die hadden bekostigd kunnen worden van het transfergeld van Kalou. Ik noem ook een Danny Buijs bijvoorbeeld, met z'n gelimiteerde transfersom, of een transfervrije Cziommer inderdaad.
Komt Greene te staan. Mag ik hopen tenminste.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:44 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Jaliens had een goede geweest als rechtsback voor Feyenoord aangezien Collen daar nu staat.
Buijs is niet goed genoeg voor Feyenoord.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:42 schreef twi het volgende:
[..]
De spelers die ik noemde (inclusief het niet verkopen van Zuiverloon (jeugdinternational) en Lazovic (daar moet toch iets van een voetballer in verscholen zitten)) zijn nou niet echt de ontzettend dure spelers. Die hadden bekostigd kunnen worden van het transfergeld van Kalou. Ik noem ook een Danny Buijs bijvoorbeeld, met z'n gelimiteerde transfersom, of een transfervrije Cziommer inderdaad.
Transfergeld van Kalou kon maar deels naar nieuwe investeringen; Feyenoord heeft hetzelfde probleem wat wij enkele jaren terug hadden: teveel spelers met een te goed contract.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:42 schreef twi het volgende:
[..]
Speelt niemand van Feyenoord voor Excelsior.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Transfergeld van Kalou kon maar deels naar nieuwe investeringen; Feyenoord heeft hetzelfde probleem wat wij enkele jaren terug hadden: teveel spelers met een te goed contract.
Al die spelers die naar Excelsior verkassen verdienen wel een paar ton hoor, waar Feyenoord dan nog voor een deel kan opdraaien.
Wie zijn jullie opies aanvallend op het middenveld, of aan de rechterflank? Die (zo goed als) gratis spelers, jong (kunnen nog groeien) versterken de breedte enorm. Dan mag je wel zo trots en kieskeurig zijn dat je een mof niet wilt hebben, maar wanneer het je elftal versterkt lijkt me dat alleen maar goed. Ook al beland 'ie op de bank en kan je 'm na een jaar voor een miljoen of twee weer verkopen.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:44 schreef Cart_man het volgende:
Buijs, nee. Cziommer, nee. Wat iedereen toch in die Duitser ziet.
Ja, daaan. Ik las het. Zeg toch niet dat hij welkom is...
Maar wel iemand die je in een wedstrijd erin kan gooien om iets te forceren. Je ziet dat 'ie met z'n inzet (en acteren) alleen al de tegenstander dusdanig kan frustreren. Bovendien heeft 'ie nog een aardig scorend vermogen en een Feyenoord-hart.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:44 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Buijs is niet goed genoeg voor Feyenoord.
Denk je dat hij naar een club wil die door Sporting twee keer is weggetikt? Hij gaat echt nog eerder naar een Engelse of Spaanse middenmoter dan naar Feyenoord (of Ajax of PSV, dat maakt weinig verschil). In Portugal staat onze competitie echt niet zo hoog aangeschreven.quote:Op zondag 23 juli 2006 15:32 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Als Monaco hem echt wil, dan winnen we die strijd nooit natuurlijk. Maar wel een speler om in de gaten te houden als ie niet naar Frankrijk gaat.
Nou voor op de bank is het wel een prima speler ja.quote:Op zondag 23 juli 2006 19:49 schreef twi het volgende:
[..]
Maar wel iemand die je in een wedstrijd erin kan gooien om iets te forceren. Je ziet dat 'ie met z'n inzet (en acteren) alleen al de tegenstander dusdanig kan frustreren. Bovendien heeft 'ie nog een aardig scorend vermogen en een Feyenoord-hart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |